twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

7.12.10

Günün Hediyesi: Misk Nail Spa

fashionbysiu.com / misk nail spa


Misk Nail Spa'dan sizin için süper bir hediye !


fashionbysiu.com / misk nail spa


Sadece Aralık ayına özel, mis gibi kokan bir servis. İstediğiniz aromalardan birini seçerek daha önce yaşamadığınız bir manikür deneyimi ister misiniz?

Peki ya seçilebilecek aromalarımız neler?
Elma - Tarçın
Lavanta - Bergamot
Greyfurt - Kivi
Orman Meyveli

işte sorumuz!

Neden Misk'te manikür yaptırmak istersiniz?


Cevabınızı bu yazıya yorum olarak bırakmanız yeterlidir. Adsız olarak yorum yazacakların isim soyad da belirtmesi gerekmektedir.

Benim daha önce gittiğimde yaşadığım deneyimi okumak isterseniz ise buraya tıklayın.

** Manikürü kazanan kişi hediye bakımını sadece Aralık ayı içinde Misk Nail Spa'nın İstanbul - Erenköy'deki merkezinde kullanabilir. **


fashionbysiu.com / misk nail spa

MİSK'TEN MANİKÜR KAZANAN KİŞİ

_NRCN_

fashionbysiu.com / misk nail spa

67 yorum:

Gemiler..... dedi ki...

Günaydın, kendime güzel bir yeni yıl hediyesi olur diye düşündüm bir de fazla maniküre gitmiyorum iyi manikür kötü manikür arasındaki farkı da görürüm.... Sevgiler

Gizem Ç. dedi ki...

Misk nail spa'da neden manikür yaptırmak isterim? Çünkü kendimi şımartmayı seviyorum, senden okuduklarıma göre orada insan kendini bir prenses gibi hissediyor. Özellikle vizelerin bittiği finallerin başlamaya yüz tuttuğu bu aralık ayında şöylee güzzeell bir manikür en aromalısından çok güzel olurdu.. Pff bak şimdi canım çekti bu bana çıkmasa bile sanırım (Misk'e olmasa da) bir maniküre gidicem. :)

İkizBebek dedi ki...

hayatımda hiç manikür yaptırmadım :), ilk olacaksa en iyisi olsun :)

ŞIKELLA dedi ki...

özel olduğumu hissetmek,hissederken temiz olduğunu bilmek,bilirkende gevşemek için:)

digdem dedi ki...

neden misk'te manikür yaptırmak isterim?
- çok merak ediyorum:)
- tırnaklarım profesyonel bakım görsün, güzel olsunlar diye:)
- rahatlamak, kendimi şımartmak için:)
-manikür işi zor iş, hijyenik mi değil mi? hastalık kapar mıyım?? vs. vs. tüm bu korkular olmadan manikürün keyfini çıkarayım diye:)

Adsız dedi ki...

bir günümü güvenilir mükemmel ellerle rahatlayarak geçirmek için (:

Meyra dedi ki...

canım senin daha önceki deneyimini okudum ve ortamı hijyen ve şıklık olarak çok beğenmiştim:))
bide aromalı olunca çok cazip gelmişti ;)
özellikle lavantalı manikür ve pedikür yaptırmak isterdim:))

Adsız dedi ki...

el ve ayaklarımı misk le şımartmak isterim de ondan:D
cansuu

nalan dedi ki...

mekanın görüntüsüyle bile peri masalı yaşatan bu güzel ve özel merkezde masalımı yaşayıp mutlu sonla bitirmek isterdim=)

bir de bu aralar özelliklede parmaklarımda çok ağrı var sanırım siz manikürden sonraki masajınızla derdime derman olabilirsiniz!

Nalan Akin

zoitsa dedi ki...

çünkü herkes şımartılmayı hakeder..

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

değişik ojelere, el masajına, bakımlı olmaya bayılıyorum, manikür ve pedikürden sonra kendimi çok relax hissediyorum, ayrıca böyle bir deneyimi fotoğraflayarak blogumda anlatmak, kürleri tanıtmak istiyorum..

Kurabiye Ağacı dedi ki...

Çünkü..

Külkedisinin paçoz hallerini yaşamak yerine ben de bir günlüğüne prenses olmak istiyorum :)

http://kurabiyeagaci.blogspot.com/

Ceren Öksüz dedi ki...

ben bu kivili mivili greyfurtlu olanın içinde banyo bile yapmak isterim aslında :)
hep özenmişimdir afrodit misali süt banyosunu, gül yaprakları we mum eşliğide fln :) bu da benim yllardır aklımda duran fantazimin ayacıklarım we elciklerim için olanı bence mükemmeeelll :)
hem ewimede çokkk yakın ;)

bsk dedi ki...

tabiki kendim için seviyorum sizi mucx BAŞAK

Adsız dedi ki...

Hmm...Sanırım mis gibi kokular arasında şu sıralar yazmakta olduğum master tezimin stresinden birazcık da olsa kurtulmak için isterdim. Bu arada Misk Nail Spa evime çok yakın ama hiç uğramak kısmet olmamıştı. Belki Siucum sayende olabilir:)

Adsız dedi ki...

çünkü değişik şeyler denemeyi seviorum,yazında bahsettiğinde merak uyandırmıştın,umarım bu talihli ben olurum:)

Adsız dedi ki...

Sıla'cım Misk Nail Spa'ya çok gitmek istedim,ama İzmir'de yaşadığım için bu mümkün olmadı.İstanbul seyehatimde tek yapmam gerek şey Manikür pediküre gelmek.Misk Nail Spa'yı Harikalar diyarına benzetiyorum.Sınırsız hayal yaşatabilcek ve hiçbir yerde yaşamadığım konforu orada yaşayabileceğimi düşünüyorum.Hiç şımartılmadığım kadar şımartılacağımıda:))Daha gitmeden bunları düşünüyorsam gittiğim zaman neler yaşarım bilemiyorum:))Herkese tavsiye ediyorumm...Hediyeyi kazanacak kişiyide çok kıskanacağımı belirtmek istiyorum:)

zumrutstyle dedi ki...

sılacım ben de Misk Nail Spayı istiyorum, çünkü: Misk gibi kokulu aromalar eşliğinde, hem rahatlayıp, huzurlu ve pozitif bir ortamda bakımlı ellere kavuşabilmek, çok mutluluk verici bir durum!

edugumoglu dedi ki...

siu'nun doğum günü hatırına onun düğün öncesi şımarabildiği gibi şımarabilmek için :))

We are the Hippies dedi ki...

çünkü kim olursa olsun her kadın şımartılmayı hak eder... =)

cido dedi ki...

gittiğim kuaförleden istediğim sonucu hiç alamadımm...ellerimi profesyonellere bırakmak istiyorum yani misk..
teşekkürler

özlem dedi ki...

Elma tarçın aromalı bir maniküre kim hayır diyebilir ki:)

Lokum Hanim dedi ki...

Cunku ben oje asigiyim =) ve bu deneyimi yasamak istiyorum =)

Filmci ve Bişeyci dedi ki...

Kışkırtıcı kokularla bu harika manikür keyfi ve rahatlığını tatmak için isterdim.

Shiney dedi ki...

Oncelikce super bir hediye oldugunu soylemeden gecemicem :))
Neden Misk sorusuna gelincede, genelde manikur ve pedikuru kuafor salonlarinda yaptiriyoruz, Misk Spa ise bu sektore baska bir bakis acisi getiriyor. Sadece bunun icin ayrilmis bir salon daha ne isterizz :) Hersey cok buyuk bir titizlikle hazirlanmis belli. Bu yuzden orda manikur yaptirmak istiyorum :)

Leah dedi ki...

Kendini prensesler gibi hissedebilmenin en güzel yolu Misk Nail Spa'dan geçiyor bence. Bizi narinliğe, saflığa ve temizliğe ulaştıran Misk'te gerçek kimliğimizden kurtulup bir süreliğine gerçekten prenses olabiliriz galiba!

Unknown dedi ki...

dinlendirici atmosferinde yeni yıla girmeden ellerime hakettiğini vermek ve aslında manikürden daha fazlasını yaptırmak için !.. :)

Ilknur U dedi ki...

Bu harika deneyimi yasayabilmek icin :)

Mertör dedi ki...

Hmm, bu soğuk havada elleri sevindirmek hiç de fena olmazdı :)

Adsız dedi ki...

kendimi seviyorum manikuru pedükürü sırf başkaları gorsun diye degil kendim mutlu olmak için yaptırıyorum ayrıca senin misk maceranı inanılmaz kıskanmıştım
ceyda

Grace Happy dedi ki...

çünkü arada da olsa işini gerçekten bilen ve bu işi benimseyen kişilerin yanında şımartılıp hayatın stresini kısa bir süre unutmak için suratsız manikurculerle tırnak etinizi kanattığı için sanki sizin suçunuzmuş gibi etiniz ince bakışı fırkatmadıkları için:D

Unknown dedi ki...

Temiz,şirin, mis gibi kokan ve güler yüzlü insanların çalıştığı bir yerde manikür yaptırmak isterim. Bunların yanı sıra orman meyveleriyle yapılan manikür de süper olur..
esra ertugrul
http://bebeimgeliyor@blogspot.com

esgeçtim.blogspot.com dedi ki...

Merhabalar,

Haydi kızlar açılış benden olsun neden çünkü çok romantik bir ortam:)

nazlimou dedi ki...

Neden Misk'te manikür yaptrmak isterim?
Çünkü daha önce orman meyveli yaptırdım ve acayip memnun kaldım. diğerlerini de çok merak ediyorum ve bana çıkarsa çok mutlu olucam :)
Nazlı Karabulut
sadecenasli@hotmail.com

aklımsendekaldi dedi ki...

slm siu...
neden diye sordun... bende açıklıyorum...
misk naili sana gelen hediyeyi kullandıktan sonra yazdıgın posttan tanıdım..
araştırdım tabi internetten...
gözlerimi kapattım ve hayal ettim...
o koltuklarda oturup etrafı seyretmek,misss gibi kokuları içime çekmek,tertemiz bakımlı tırnaklara sahip olma duygusu,açık renk oje üzerine hello kitty çıkartması...
ee gitmişken pedikür yaptırmadan olmas bence...
bursa'da oturuyorum aslında...
4 yılım geçti istanbul'da...üniversite dönemi...ama hiç kopamadım...gitmeden yapamıyorum...benim için sebeb olsun bu hediye...
selamlar siu...


nurcanislek@hotmail.com

eda dedi ki...

kendimi özel ve mutlu hissetmek için tabiki:))

Adsız dedi ki...

Neden mi..?! Siu'cum oraya girdiğim an bile enerjim değişiyor bırak manikürü pedikürü.. Ve de kendimi öylesine profesyonel ellere bırakmak harika bir deneyim. Umarım böyle bir fırsata kavuşabilirim.

Keyifli blogun için teşekkürler,

Öperim seni,

Sevgiler,

Sena

Unknown dedi ki...

çünkü parmak uçlarımdan lavanta/bergamut kokularının süzüldüğünü hissederek yürümenin harika olacağını düşünüyorum

Eliz özkan dedi ki...

Çevremdende duyduğum kadarıyla hem temizlik, hem konuseverlik hemde manikürüyle harika bir yermiş. Bende bu deneyiğimi yaşamak isterim.

zivizivi dedi ki...

çünkü daha önce hiç manikür yaptırmadım :)

nes dedi ki...

Merhaba,
her kadin gibi, biraz simarmaya nasil ihtiyacim var anlatamam, soyle 1 saatligine guzel kokular esliginde cok guzel bi yerdei herseyden cok uzakta kendime cok yakin mutlu bi saat gecirmem dilegi ile :)

Adsız dedi ki...

iş yoğunluğundan dolayı bu aralar çok ihmal ettiğim ellerim de artık rahat bir nefes alsın diye ;)
Aslı Özer

çağla dedi ki...

orda manikür yaptırmak isterim çünkü ;bu hediyeyi ben alırsam beni başka türlü şımartabilecek ne olabilir ki kendimi iyi hissettirebilcek daha güzel bir yer düşünemiyorum. ortamın hem romantik hemde insanın ruhuna huzur veren bir yer olduğunu düşünüyorum.. ve orada huzuru mtluluğu yakalamalıyım...akşam işten çıkıp evde bebeğimin peşine koşmaktan yorulan bünyeme en iyi gelebilecek yer...

emell dedi ki...

bende bu ayrıcalığı hakediyorum siu:))

Adsız dedi ki...

Misk Nail Spa'nın hijyenik ve mis kokulu olması,benim için en önemli özellikleri... ebru büyükkol

melisa:))) dedi ki...

MİSK'te bakım bambaşkaaa:))

Dolce vita dedi ki...

Hijyenik bir ortamda mis gibi güzellik istediğimiz için olabilir mi :)petek atakurt

Ada dedi ki...

misk deneyimini okudukça gidesim geliyordu :) oje hastalığımıda sayarsak tabi,zira bütün ana renklerim var(beyazdan siyaha), miske gitmek kaçınılmaz olacak :)

Alışveriş Dedektifi dedi ki...

Kim istemezki bu kadar huzurlu bir ortamda mis gibi kokular arasında mükkemmel bir bakım keyfi yaşamayı ???Sormaya gerek ver mı ki:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

çünkü çok temiz ve hijyenik gözüküyor bu da insanı cezbediyor:)

Adsız dedi ki...

Çünkü Pazar günü yapılacak olan Nişan'ımın öncesinde 2 aylık var olan stresimi ve mahvolmuş ellerimi ancak Misk Nail Spa paklar diye düşünüyorum..

@lew dedi ki...

mekan temiz, kokular miss daha ne olsun:)

ibegum. dedi ki...

misk nail spa'da bakım yaptırmak isterdim çünkü..üniversiteye hazırlık döneminden bu yana sürekli tırnaklarımı yeme problemi yaşadım fakat bu sene ket vurabildim,yine de zaman zaman tırnaklarımı aşırı kısalttığım oluyor stres durumuma göre.ayrıca mesleğim gereği sürekli bilgisayar başındayım ve ince tırnaklarım klavye tuşlarının arasında resmen pul pul soyuluyor.yani böyle bir hediyeye ihtiyacım var denebilir,keza değişik de bir deneyim olurdu,ilginç:)
kazanmasam bile ödülü alacak arkadaşıma şimdiden çok iyi vakit geçirmesini dilerim tabii:)

soontobebride dedi ki...

Çünkü ; çoğu zaman bakımlı olmak zorunda olduğumuz için bir görev gibi yaptırdığımız manikürü bu kadar zevkli ve çekici hale getiren Misk Manikür ile tanışmak istiyorum!

Adsız dedi ki...

misk nail spa görüntü=huzur! Ama ben daha yakından görmek istiyorum!! işte bu yüzden!!! :) SENA

eliffem dedi ki...

çünkü ben o koltuklara oturmak istiyorum. hem de çooooookk istiyorum:)

Zeynep dedi ki...

çünkü misknail spa da herşey hijyenik ve kişiye özel.. bu da içim rahat bir şekilde kendimi uzman ellere teslim etmemi sağlıyor..

Zeynep Güler

Unknown dedi ki...

cunku hic oyle bir yerde manikur yaptirmadim :(
sevgiler Siucum,

Mel Bella

y_m_n dedi ki...

selammmm
Blogunuzu uzun süredir uzaktan uzağa takip ediyorum işten fırsat buldukça açıp açıp bakıyorum:)İlk kez yorum yazmak istedim.... sebebi de sanırım misk'ten gelen misss gibi kokular:) neden misk'te manikür yaptırmak istiyorum çünküü misss gibi kokulara dayanamıyorum:) yumuşacık ellerim olsun istiyorum kısaca ben istiyorm:D

Adsız dedi ki...

cunku hic oyle bir yerde manikur yaptirmadim :(
sevgiler Siucum,

Mel Bella

mel00022@gmail.com

gökçe dedi ki...

çünkü yeni yıla misk gibi girmek gerek o yüzden bu hediye benim olmalı =)

fashioninfection dedi ki...

ayy ben misk nail spa yazısını okuduumda aşık oldum. caddede yoldan geçerken de gördüüm dükkana vuruldum. kesinlikle muhteşem bi deneyim olmalı. arkadaşlarımla da anlaştım gelin paketlerinden birini bana hediye etmelerini istedim. müthiş müthiş

sila dedi ki...

açıldığından beri ha bugun ha yarın gideceğim dedim. bi türlü beceremedim. bunun başlıca sebebi aslında erenköyde olması:(
yinede memnun kaldığım yer için kıta değiştirmenin lafımı olur? :) belki hediyeyi kazanırsam ayak alışkanlığı kazanabilirim?

mutludavet@gmail.com dedi ki...

mmm nefis görünüyor:) bende bu deneyimi yaşayabilmek için can atıyorum :)
Merve Süer

Adsız dedi ki...

Kendimi iyi ve mutlu hissetmem için bir neden...
Burcu Çelikörslü

Mordolap dedi ki...

Çünkü anne olmanın esigindeyim ve bebis doğduktan sonra cooook iyi gelir diye düşünüyorum :) hem kendime vakit ayırmış hem de güzel bir dogum sonrası bakım yaptırmış olurum :) senin deneyimini en son okuduğumdan beri gitmenin hayalini kuruyordum zaten :)

dodi dedi ki...

Tezle uğraşmaktan aylardır kendime bakım yapacak vakit bulamadım ve berbat durumdayım! Tezimi başarıyla vermemin ödülü olacak bir manikür kendimi çok iyi hissettirecek bana :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin