twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

28.12.10

Günün Hediyesi: Burak Bulut'tan Fotoğrafçılık Dersi

fashionbysiu.com / Burak Bulut

Dün söylediğimden beri heyecanla beklenen bir hediye oldu sanırım bu :)

Ben beğenilir mi beğenilmez mi diye düşünürken herkes çok heyecanlandı.. Bende çok mutlu oldum tabi..

Günün Hediyesi, Burak Bulut'tan fotoğrafçılık kursu. Eğer fotoğrafçılık anlamında deneyiminiz yoksa benim de katılacağım 9 Ocak'ta başlayacak olan temel fotoğrafçılık eğitimine katılabilirsiniz, tarih uymazsa başka bir dönem de hediyenizi kullanabilirsiniz.

Yok ben az çok bilgiliyim bu konularda ama kendimi geliştirmek istiyorum diyorsanız da ileri fotoğraf atölyesine katılarak daha da süper bir adım atabilirsiniz.. Yani hediyenizi tamamen kendi ihtiyacınıza göre değerlendirebilirsiniz :)

Dersler İstanbul Şişhane'de gerçekleşecek. Ve 4 hafta sürecektir. Bu 4 hafta sonrasında da katılımcılar sertifika alacak.


fashionbysiu.com / Burak Bulut

Gelelim heyecanla beklenen soru kısmına :)

9 Ocak 2011'de başlayacak olan ve benim de katılmak için heyecanla beklediğim kurs, kaçıncı dönem kurstur?

Cevap yine çok basit,
hem web sitesinde http://www.burakbulut.net/
cevap yazıyor :)

Bu arada merak edenler için 9 Ocak'tan itibaren her hafta kursla ilgili gözlemlerimi de yazacağım :) Şimdiden çok heyecanlıyım :)

** Adsız olarak yorum yazacakların, yani gmail hesabı olmadan yazacakların;
Adını-Soyadını yazması gerekmektedir. **


fashionbysiu.com / burak bulut

KAZANAN: ÖZLEM T.

BANA MAIL ILE ULASIR MISIN?:)

76 yorum:

nalan dedi ki...

16.dönem kursu başlayacak...

Nalan Akin

gulbahcesi dedi ki...

16. dönem kursudur..

MaceraperesT dedi ki...

16. dönem

i-life's blog dedi ki...

bu soru diğerlerine göre zordu bulamicam sandım bi ara ama 16.temel fotoğraf atölyesine katılcaz beraber siucum inşallah :)

seda ünalan dedi ki...

16:)

ESHUR dedi ki...

16 sanırım...Sevgiler...

Esra Huriel

digdem dedi ki...

canım kocamın şansına yazıyorum bu cevabı, umarım hayatı boyunca ona eşlik eden şansı bana da biraz bulaşmıştır ve bu hediyeyi ben kazanabilirim.
9 ocakta başlayacak olan temel düzey fotograf kursu 16. dönem temel fotograf atölyesidir.

bebek kedi kız dedi ki...

Siu işte bu hediyeyi çok ama çok istiyorum...
16.dönem kursu olacak 9 ocakta başlayacak kurs.
Sevgiler...

ÇAĞLA dedi ki...

16. temel fotoğraf kursudur
ya eğer bu hediye bana çıkarsa bende eşime armağan etmek istiyorum tamamen bir fotoğraf hastası biri inşallah bana çıkar eşimi mutlu ederim.

ÇAĞLA YAZICI ŞANLI

cansuuu:) dedi ki...

16.dönem:)

Bilun Şen dedi ki...

wouhouuu :) 16. :)

thetrendbreaker dedi ki...

16

betül kapucu dedi ki...

16.dönem

Adsız dedi ki...

16, dönem

Berna Akpınar

arvengelus dedi ki...

16. DÖNEM :))))
Doğumgünümde hediye olarak alınan profesyonel fotoğraf makinesi için müthiş bir sürpriz olur.

2b dedi ki...

16:)

mrtha dedi ki...

16.dönem:)

nes dedi ki...

16. donem kursudur ve ve cok katilmak isteyecegim bir kurstur, herkese iyi sanslar ama bana biraza daha fazla :) nesrin unal

raside dedi ki...

bende fotoğrafçılık kursuna gitmek istiyordum belki yılbaşı hediyesi olur bu bana :)) 16. dönem kursu 9 ocakta başlayan :))

Unknown dedi ki...

16.tabiki=)
Özge küzel

missmedussa dedi ki...

ya demin yorum bıraktım ama cevabı yazmayı hediyenin heyecanından unutmusum 16 dönem olacak cevap bu hediye bizim olsun nolurr nolurr missmedussa2010@mynet.com

fashioninfection dedi ki...

16. :)) hadi bakalım bu bana gelsin artık

Çiğdem Ç. dedi ki...

16. Temel Fotoğraf Atölyesi 09 Ocak 2011 Pazar 15:00-19:00 arasında

16 !! inşallah benim olurrrrrr :))

İsmail Marazi dedi ki...

söz konusu olan 16. atölyedir efendim...

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

16. Temel Fotoğraf Atölyesi (:
Bayıldım bu süpriz'e fenaa fenaa...
2011'e girerken çok iyi olur kazanırsam gerçi ankarada olduğum için şans bana gene gülmek sanırım



http://disastyle.blogspot.com/

didem dedi ki...

16.Dönem Temel Fotoğraf Atölyesi
adım: Duygu Didem Usluca
Amatörüm acil yardıma ihtiyacım var (=

glcn dedi ki...

16. dönem :)

mughetto dedi ki...

Süper bir hediye bu..
16.dönem kursu, 9 Ocaktaki.. Ben de katılmak istiyorum :) Hazır yeni bir foto makinesi de almışken...Harika olur.

Kelebek Köşesi dedi ki...

16. Temel Fotoğraf Atölyesi 09 Ocak 2011 Pazar bunu çoooooooooooooooooooooooook istiyorum bunu kazansam bari:(((((

Mayni dedi ki...

16.

Sevgiler:)

Tansu dedi ki...

16. dönemdir.

bubu dedi ki...

16. Temel Fotoğraf Atölyesi 09 Ocak 2011 Pazar günü başlayacaktır.yani 16. dönem (:*

burçin dedi ki...

16. dönem kursu

b.soybaş dedi ki...

16.dönem kursu 9ocakda :j inşallh bende orda olcam!

eklojit dedi ki...

16 dönem:))

circassian lady dedi ki...

AYY SONUNDA SAYFAYI AÇTIMMMM:) TABİYKİ 16. DÖNEM ŞEKERİM:))

Zeynep'in Evi dedi ki...

16. temel fotoğraf atölyesi..

3410sibel dedi ki...

16.donem

Başak S dedi ki...

16.dönem
inşallahhhh kursta görüşmek üzere siu... :)

Rumeysa dedi ki...

aaayy aayyy 16.! :)

yanlış görmüşümmmmm...

mutludavet@gmail.com dedi ki...

Merhaba Sıla'cım
Bu kurs için ben de en az senin kadar hevesliyim.

Bu eğitim 16. Temel Fotoğrafçılık Eğitimidir.

Sevgiler,

Merve Süer

mathilda1905 dedi ki...

cevap veriyorum: 16. dönem. :) herkese bol şansss :)) bu güzel hediye için teşekkürler sui.

Unknown dedi ki...

bölümümü geliştirmem gerektiğinden çok önemli ve çoook seveceğim bir hediye olur :)) 16. hafta kursu olack orda bulunursam çok mutlu olurm :))

mine dedi ki...

16.dönem kursu :)

Nisa Arslan dedi ki...

16. dönem

Kübra Budak dedi ki...

16.dönem

Seda Özdemir dedi ki...

16.dönem

Efuli dedi ki...

16.DÖNEMMİŞ :)

gamiize dedi ki...

16 :) Gamze Saygı

FERAY ERKAZAN dedi ki...

16.dönem olacak inşallah:)
Mail adresim:ferayerkazan46@hotmail.com

Adsız dedi ki...

siucum burak bulutun 9 ocaktaki 16. dönem fotoğrafçılık atölyesi:)cnm seni yüzyüze tanımama rağmen bugün rüyamda gördüm seni. anırım bu bi işaret ;)
Elif Ceyhun

Sena Onur dedi ki...

16. Temel Fotoğraf Atölyesidir Siu'cuğuuumm..!

Adsız dedi ki...

16. dönemm :)

buse öğret <3

Unknown dedi ki...

16.temel fotoğraf atölyesi

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

16 :))

Mertör dedi ki...

16

zumrutstyle dedi ki...

fotoğrafa aşığım, bu da 16. dönem canım, hadi bana çıksın hadi bana :)

Adsız dedi ki...

16. dönem

Özlem T.

cido dedi ki...

16. Temel Fotoğraf Atölyesi

yağmur dedi ki...

bu kurs gercekden çok güzel ve gelenceli olacak gibi.
umarım çıkar:)

bu kurs 16.temel fotograf eğitimi

Modagrafya dedi ki...

Merhaba,
Süre dolmadı değil mi? Şansımı deneyebilirim yani? 16. dönem diyorum:) Sitede öyle yazıyor:)

Art Fashion dedi ki...

16. dönem kursu.

Bu kursu istiyorum!
Ben de profesyonel fotoğraf çekimleri yapıyorum ancak her yerden ve her şekilde öğrenebileceğim kadar çok şey öğrenmek istiyorum fotoğraf hakkında.

Merak merak içinde beklemedeyim :)

Art Fashion
artfashion@hotmail.com.tr

handeguler dedi ki...

Bu muhteşem bir hediye
İşte cevabım ;

16. dönem :)

Dear Deer Love dedi ki...

16

chora dedi ki...

merhaba siu;)
16. Temel Fotoğraf Atölyesi 09 Ocak 2011
bu kursu çok istiyorum sevgilime armağan etmek için;)

~olive~ dedi ki...

16:)

Herkese iyi şanslar!

Adsız dedi ki...

burcu gönenn
16.dönemmmm

Unknown dedi ki...

geç mi kaldım bilmiyorum ama çok isterim katılmayı kursa onun için sansımı deneyeyim dedim:)
16.dönem olacak sanırım:)

Ozlem dedi ki...

Bu kurs tam benlik. Bana ciksin ;)) 9 ocak da baslayacak senin de katilacagin kurs 16.donem temel fotograf Atolyesindeki kurs. Sevgilerlee.

keLemek dedi ki...

16.
olmasi lazim
siu'cuuuuuuum

burçin02 dedi ki...

16.dönem

İnci dedi ki...

ne olurr bana cıksıınnn :)
cvp: 16. dönem ...
incierbay2@gmail.com

YASEMIN N dedi ki...

16

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir hediye, hep fotoğrafçılık kursu almak istemiştim ama hiç kısmet olmamıştı. Umarım bana çıkar. Cevabım: 16.dönem

Unknown dedi ki...

16.temel fotoğraf atölyesi

Abuk Kraker dedi ki...

16 :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin