twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

10.12.10

MAC Tartan Tale

fashionbysiu.com / MAC Tartan Tale

Çarşamba akşamı MAC'in Tartan Tale koleksiyonun lansmanı vardı. Tam bir masal havasındaydı her şey.. Bugüne kadar katıldığım en güzel lansman da diyebilirim.. :)

Zaten fotoğraflar her şeyi anlatacak o yüzden ben susuyorum.. :)

fashionbysiu.com / MAC Tartan Tale

Şimdi de etrafa biraz bakalım.. Ben arkadaşım Gülşah ile birlikte katılmıştım :)

fashionbysiu.com / MAC Tartan Tale

fashionbysiu.com / MAC Tartan Tale

fashionbysiu.com / MAC Tartan Tale

fashionbysiu.com / MAC Tartan Tale

Bu arada unutmadan..

Çorap: Penti
Çizme: Debenhams


fotoğraflar için Moda Sanattır'a teşekkürler..

9 yorum:

Shiney dedi ki...

Suicum cok hos olmusun oncelikle ve gercekten cok guzel bir lansmana benziyor :)

vintage peony dedi ki...

Saçlarına bayıldımmm!!

Canan dedi ki...

Hollanda

Siucuğum bana çıkarsa ben s beden istiyorum s yoksa da m olabilir tabi kardeşime veririm :)

Canan

Adsız dedi ki...

Wow Siu görmemistim bunlari çok güzelsin her zamanki gibi :)) Elbisene bayildim

zz dedi ki...

ahh o pembe vernis :)

Unknown dedi ki...

Siu'cum en çok senle olduğuım resmi sevdim ben :) Çok tatlı bir geceydi gerçekten

Sıla Yılmaz dedi ki...

Shiney, Teşekkür ederim cnm.. çok eğlenceliydi gerçekten :)

vintage peony, oleyy! :)

Canan, yanlış yere yazdın :/

Tuba, Teşekkür ederimmm :) Disneyland'da da bunu giyerim o zaman :)

balık moda, :))

Mia, Çünkü sana sarılıyorumm :)) Bir gün lansmansız buluşalım :)

Covergirl dedi ki...

öncelikle merhaba
Ben taa amerikalardan blogunu takip ediyorum ve çok seviyorum..kesinlikle moda,alışveriş..vs her konuda fikir veren bir blogun ver.Ben amerikadayım ve vogue'ın editörünün yanında (şimdilik)staj yapıyorum ve haliyle partilere falan giderken senin sitenden faydalanıyorum..Ama sana sormak istediğim bir şey var (çok özel olmazsa)sen sürekli böyle lansmanlara falan katılıyorsun ve bizi bilgilendiriyorsun.sende modayla ilgili bir iş mi yapıyorsun?Yada tasarımcı mısın diye merak etmiştim umarım sorum seni rahatsız etmez..şimdiden cevabın için teşekkür ederim.
PS:saçların sana çoook yakışmış:))))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Covergirl, merhaba öncelikle güzel sözlerin için teşekkür ederim.. bana mail ile ulaşırsan daha detaylı konuşabiliriz.. sevgiler..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin