twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

7.12.10

Harika Tasarımların Mucidi, BURCU KURU

fashionbysiu.com / Burcu Kuru

Burcu Kuru, ilk önce facebookta gözüme çarptı, daha sonra Cindrella ile yaptıkları çekim ile aklıma girdi, şimdi ise farklı bir sebepten birbirimizi bulup tanışmamızla ruhuma işledi.

Bazı tasarımlara karşı gönül bağınız olur ya.. Burcu'da da öyle bir hava var işte, ne yapsa sanki gözü kapalı giyip gidebilirsiniz.. kötü bir şey çıkmayacağını bilirsiniz.. Renk oyunlarını doğru kullanabilen insanların zaten bir adım öne çıktığını düşünmüşümdür her zaman..


fashionbysiu.com / Burcu Kuru

Yılbaşı için yaptığı koleksiyonda ise favorim ve arzu nesnem bu kırmızı cape oldu.. Yakında da dolabımın baş köşesinde olacak bile :)

fashionbysiu.com / Burcu Kurufashionbysiu.com / Burcu Kuru

Yeni koleksiyonuna ulaşmak isterseniz eğer, Akmerkez FashioNewYear, Building ve Kumpanya 62'ye gitmeniz gerekecek.. Daha doğrusu koşmanız gerekecek ki bu ürünlerden size de kalsın :) 14 Aralık'ta Akmerkez FashioNewYear partisinde ise kendisiyle tanışma şansınız da olacak..

fashionbysiu.com / Burcu Kuru

Burcu'nun diğer ürünlerine de bakmak ya da yenilikleri takip etmek isterseniz de Facebook grubuna üye olabilirsiniz..


fashionbysiu.com / Burcu Kuru

4 yorum:

♥ willdone ♥ dedi ki...

kırmızı panço, gördüğüm en harika en tatlı panço.. istiyorum:))

Unknown dedi ki...

Harika Tasarımlar. Kırmızı cape te benim de gözüm kaldı siucum :)))

nrdn dedi ki...

Burcu Kuru yu arkadas cevremde de oldukca duyar olmustum, senin de burada paylasman cok hoss tabi bu yazinin beni en cok ilgilendiren yani poz veren kisinin eski bi arkadasim, komsumuz olmasi. Olcaycim tebrikler harika olmussun. bence bu burda kalmasin devami gelsin:) sevgiler

Sıla Yılmaz dedi ki...

wiidone, bende görünce vuruldum.. :)

Mia, dimi ama? bende kafaya koydum Burcu'ya söyledim bile :)

nrdn, Dünya küçük :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin