twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

24.12.10

Günün Hediyesi: Rowenta Liss & Curl

fashionbysiu.com / rowenta

Tek bir hareketle dalgalı saçlara kavuşun!

Rowenta'nın iki ürününü tanıtıyoruz bugün sonra da saçınıza istediğiniz şekli kolayca verin diye Liss & Curl hediye ediyoruz :)


İlk olarak, Rowenta, kişisel bakım kategorisine bir ilki getiriyor. Respect saç düzleştirici saç tipinize ve saçınızın durumuna göre ideal ısıyı belirleyip, saçınızın yıpranmasını engelliyor.

Respect saçınızı korurken güçlenmesine de yardımcı oluyor. Sadece 2 hafta kullanımdan sonra saçınızın dayanıklılığı yüzde 25 oranında arttırıyor.

Rowenta Respect saç düzleştirici; saç tipinizi (dalgalı, bukleli ve kıvırcık) ve saçınızın o anki hassasiyet derecesini (sağlıklı, hassas ve yıpranmış) tanımladığınızda ideal düzleştirme için gereken ısıyı otomatik olarak belirliyor. Mesela saçlarınız bukleli ve hassas mı? Rowenta Respect’e bu bilgileri girdiğinizde mükemmel düzleştirme için gereken ideal ısı aralığını otomatik olarak gösteriyor. Sadece 30 saniyede ısınan Rowenta Respect saç düzleştirici geliştirilmiş iyonik teknolojisi ile saçınızın elektriklenmesi önlüyor.

Diğer ürünümüz ise, Rowenta’nın yepyeni ürünü Liss&Curl; saç düzleştirici ile saç maşasının özelliklerini tek bir üründe buluşturuyor. Doğal dalgalı saçlara sahip olmak istiyorsanız Rowenta Liss&Curl ile saçınızda yapacağınız tek bir hareket hayallerinizi gerçeğe dönüştürecek. Rowenta Liss&Curl’ün saça parlaklık veren ince seramik plakaları ve bombeli dış yüzeyi sayesinde saçınıza istediğiniz modeli kısa sürede vermek artık çok kolay.

Rowenta’nın kişisel bakım kategorisinde yenilikçi anlayışının en son örneği Liss&Curl ile saçlarınızı isterseniz kusursuz bir şekilde düzleştirebilir, isterseniz çok kısa bir sürede doğal ve canlı dalgalarla mükemmel saçlara sahip olabilirsiniz. Maşa ve düzleştiricinin özelliklerini tek bir üründe birleştiren Liss&Curl’ün uzun, ince plakaları ve bombeli dış yüzeyi sayesinde havalı ve doğal saçlara kavuşmak artık hayal değil. Tek yapmanız gereken saçınızı tıpkı bir hediye paketinin kurdelesini kıvırır gibi plakalara dolamadan dipten tutarak tek bir hareketle aşağı doğru hızla çekmek. Bu işlemin sonunda saçlarınızda oluşan doğal dalgalar ile muhteşem görüneceksiniz. Dalgaları ister saçınızın tamamına isterseniz uçlarına uygulayabilirsiniz.

Eğer dalgalı değil de kusursuz düzlükte saçlar istiyorsanız Rowenta Liss&Curl yine en büyük yardımcınız olacak. Rowenta Liss&Curl’ün ultra-shine nano seramik kaplaması saçlarınızı en etkili şekilde düzleştirirken aynı zamanda saçlarınıza farkedilir şekilde parlaklık kazandırıyor.

Rowenta Liss&Curl, pratik ikili fonksiyonunun yanı sıra ergonomik tasarımı, 230 dereceye kadar ayarlanabilen ısı seviyesi ve 30 saniyede kullanıma hazır olması ile de çok pratik ve kullanışlı.

fashionbysiu.com / rowenta


Peki bu süper hediyeyi kazanmak için ne yapmanız lazım.. Yine sorunun cevabını bu yazıya yorum olarak bırakmanız gerekiyor.

Rowente Liss & Curl kaç saniye içinde ısınıyor?






fashionbysiu.com / rowenta

KAZANAN: Gulcin Akdag

Gülçin bana ile ulaşabilir misin?

430 yorum:

1 – 200 / 430   Yeni›   En yeni»
gonca k. dedi ki...

30 saniye :))

i-life's blog dedi ki...

30 saniyede :)

esra altunkaya dedi ki...

30sn.de ısınıyor..

Mertör dedi ki...

30 saniyeee! :)

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

uamrım bu kez bana çıkar çok ihtiyacım var..

30 saniyede ısınıyor
deniz uslu
denizz.kayra@gmail.com

Neşetuana dedi ki...

30 saniye içinde.
Ne kadar çabukmuş.

Mayni dedi ki...

30 :)
bu sefer kazanıcam secret felan hepsini yaptımmmmm:)

qvave dedi ki...

30 saniyede =)

MaceraperesT dedi ki...

hah tam benlik bir ürün.
cevap: 30 sn. umarım bu sefer bana çıkar:)

BAHAR dedi ki...

30 sn.
baharmasali@gmail.com

ftmnr dedi ki...

30sn

Moda Kuşu dedi ki...

30 saniyecikkkk :)

zeynep dedi ki...

30 saniyede elbette...

Adsız dedi ki...

merhaba siucum bunun benim olmasını çok isterim:)) ürün 30saniyede ısınıyor sevgilerle Nur

yesilerik dedi ki...

30 saniye cok guzel bir urune benziyor bayildim

Adsız dedi ki...

30 saniye

tosbagalar dedi ki...

30 saniyede ısınıyor

mente mente dedi ki...

Yazıyı okudunuz mu bakim sorusu olmuş bu. :)
30 sn.
Sevgiler.

smurfette dedi ki...

30 sn. :)

reyhane dedi ki...

Merhaba,cevap=30sn’de..Bu arada yeni yaşını kutlar, nice güzel yaşlar dilerim.

Adsız dedi ki...

tabiiki otuz saniyecik! sevgilerimle İrem

SWL dedi ki...

30 sn içinde tabikiii :)
Lütfen benim olsunnn :)

nilay kıvan dedi ki...

merhaba.
30 saniyede kullanıma hazır hale geliyor..sevgiler..
nilay.kivan-aydin@hotmail.com

esen dedi ki...

merhaba siu,
güzel bir hediye teşekkürler
sorunun cevabı 30 saniyede kullanıma hazır olması.
esen e.

adaşehir dedi ki...

30 saniye içinde:)

mures dedi ki...

30 SANİYE

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

30sn.'de bu yılbaşında birşeyler kazanma heyecanı aldı götürdü beni :)

ZeynepGG* dedi ki...

30sn :)

Tugche dedi ki...

Sevgili siu 30sn. de Hazır ve nazır bir sekilde kullanıma hazır oluyor. :)))

tuem dedi ki...

30sn♥
tt.tubaozturk@gmail.com

Arwen dedi ki...

30 saniye : )

Herkese bol şans!

tuğçe. dedi ki...

30 saniyedeee :)

Pın@r dedi ki...

Merhabalar....
30 saniyede kullanıma hazır hale geliyormuş.

sihirlimavi dedi ki...

30 saniye...
Buna gerçekten ihtiyacım var, biliyor musun? Umarım şans meleği beni bulur :))

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

eklojit dedi ki...

30 saniye olsa gerek :))

Books and The Series dedi ki...

merhaba Siu'cum

yine harika bi hediye

cevabım 30 sn:)

herkese bol sans

kelebebekblog@gmail.com

http://kelebebek.blogspot.com/

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

30 sn.de.. Bir türlü şekil almayan saçlar için ideal ;)

Burcuss dedi ki...

30 saniyede ısınıyor ve bu güzel ürün inş benim oluyor..walla böyle bir ürüne öyle ihtiyacım varki ama yaşadığım yerde hemen bulmak çok zor inş benim olur benim benim..

Unknown dedi ki...

30sn cevap siu.Busefer bana cıksın cok ıhtıyacım vaarr:)))

tugceeee dedi ki...

30 saniyeeeeee:))))))))

engindeniz dedi ki...

Merhaba muhteşem bir ürün ve tabi ki sorunun cevabı 30 sn:)30sn de kullanıma hazır bir hale geliyor:)

Olmadı Baştan dedi ki...

30 saniye :)

Unknown dedi ki...

30 sn icinde isiniyo:)

Ayşe dedi ki...

Merhaba

30 saniyede ısınıyor.

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

Flame dedi ki...

Süper birşeye benziyorrrr Siuuuuu! Bunu bari kazanayımmm yahhhuuuuu :D

Cvp: 30 sn

elif g. dedi ki...

30 saniye.

Adsız dedi ki...

sadece 30 saniyede :)


zümrüt k.

Adsız dedi ki...

Dostum soru mu şaşırtmacılı yahu? Zaten 30 sn.de kullanıma hazır demişsin ya:) Web sitelerinde de öyle diyor baktım.30sn.de ısınıyor diyor. Ben onların yalancısıyım valla:))

gözde dedi ki...

30 sn ısınıyor suicim : )))))

Sihirlimavi dedi ki...

30 saniye

elifozkan dedi ki...

30 saniyede hazırrr

elvan_u28 dedi ki...

Süper bir hedayee ya :))

30 saniyede ısınıyor

earane dedi ki...

30 sn içinde kullanıma hazır oluyor.
İhtiyacım vardı zaten, umarım benim olur:)

Fatma Kurtaran dedi ki...

30 saniyede

guns_n_roses dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır oluyor :) süperrrrrrrrr

gözde dedi ki...

30 sn ısınıyor suicim )))))

Adsız dedi ki...

30 sn de ısınıyor
aylinaturan@hotmail.com
herkese bol şans :)

keLemek dedi ki...

30 sn.dee =)))

Adsız dedi ki...

30

[ beLLe ] dedi ki...

30 saniye mi?
Şansımı denemek isterim :)

Unknown dedi ki...

merhaba, 30 sn içinde ısınıyor :)

neşe deniz

Adsız dedi ki...

30 sn

NURAY KAYA

mmrpnr dedi ki...

30 sn'de ısınıyor bayıldm bu ürüne

sevgiler,

basakiper dedi ki...

30 saniyede ısınıyor!

By B dedi ki...

tabiki 30 saniyede:)

durme durme dedi ki...

30 sn içinde kullanıma hazır.

tuğba cevizci

Beyza dedi ki...

30 saniyede ısınıyor :)

asli dedi ki...

30 saniyede...Lütfen artık bir hediyede bana çıksın!!!Özellikle bu hediye muhteşem...Sevgili Siu gerçekten bu Aralık ayı hediye ayı oldu sayende :)

Zeynep Şeker dedi ki...

30 sanıyede ısınıyorr :)

Zeynep Şeker

nil dedi ki...

merhaba ben nilay, sorunun cevabı 30 sn dir.

Unknown dedi ki...

kuaföre gitmekten sıkılanlar için birebir bende istiyorum yanıt ise 30 saniye içinde ısınabiliyor

ecemsarikaya@gmail.com

aysu gevrekci dedi ki...

merhaba Rowente Liss & Curl kaç saniye içinde ısınıyor?

30snyede ısınıyor.
aysu_gevrekci@hotmail.com

Dennis Satıyor dedi ki...

30 saniye gibi mucize bir sürede ısınıp, işlerimizi kolaylaştırıyor :)

Deniz Naz

ayse rumeysa bal dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır...

İdil dedi ki...

bunu istiyoruum:):):)

30 saniyede ısınıyor

Adsız dedi ki...

Sabahları yataktan fırlayıp ne giyeceğine zar zor karar verdikten sonra, hiç bir şekile girmeyen saçları ile işe gitmek zorunda olan "ben"e, 30 saniyede ısınan bu bebek çok yardımcı olacak...dalgalı, ince telli saçlarımı 30 sn. gibi çabucak ısınma özelliği sayesinde eminim istediğim forma sokacaktır, ben de toplantılara tepede uçuşan, sarhoş saçlarımla gitmek zorunda kalmayacağım..Umarım:)...
keyifli günler:)

sardineda dedi ki...

30 sn’de kullanıma hazır =)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yarım dakika:) yani 30 saniyede kullanıma hazırr!

çokomelike dedi ki...

30 saniyede ısınıyor :) Benim olsun bu yaaaa,maşa alıcam ne zamandır alamıyodum :)

Külkedisi dedi ki...

30 saniyede .)

Esra dedi ki...

Merhaba,
Harika bişey bu. Benim gibi saçları ile yaşadığı problemlerden dolayı, arada kazıtmayı düşünenler için kurtarıcı gibi....
Lütfen bana çıksın, lütfennn...
Sevgilerimle...
Esra Yurdakul.

plndrkn dedi ki...

30 saniyede ısınıp kullanıma hazır oluyo.. Sonra çekilişte benim adım çıkıyo, kendisi benim oluyo :)))

plndurukan@yahoo.com

likapa dedi ki...

rowenta liss & curl 30 saniyede ısınıyor

fashioninfection dedi ki...

30 sn :)

Unknown dedi ki...

30 sn :)

derya_b dedi ki...

30 saniyede :)

Adsız dedi ki...

30 saniye


sevgiler..

Japon Balığı dedi ki...

Heyy harika bi hediye:)30 saniyede:)

lalay dedi ki...

ımmm 30 saniye =))

parasol dedi ki...

30 saniye..

bir uyuzun gunlugu dedi ki...

Merhaba Sila

Rowenta Liss&Curl 30 saniyede isiniyor..

Umarim kazanirim:))

Ozge

Adsız dedi ki...

30 saniyede

SİHİR dedi ki...

30 saniye içersinde ısınıyor :):):)

Geveze Anne dedi ki...

eveeet cevap 30 saniye olabilirmi???
hadi amaaa:??

gizem dedi ki...

30 saniyede..

ezgin dedi ki...

10 sn de ısınırrrr:))

ŞIKELLA dedi ki...

30 sn

elcince dedi ki...

30 sn.

N@z@N dedi ki...

30 sn de kullanıma hazır oluyor :) umarım bana çıkar çünkü çooooook ihtiyacım var :)

cido dedi ki...

30 sn de kullanıma hazırr :)

Adsız dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır oluyor :)

neval dedi ki...

sadece 30 sn de :)
neval..

dilek dedi ki...

30 sn :)

Chilekli Pasta dedi ki...

30 saniye :D

cukulata.alba dedi ki...

30 sanıyede hazır

neva'li gunler dedi ki...

30 saniye:) ben de dalgalı saç istiyorum:) sevgiler

nesrin dedi ki...

Rowenta Liss&Curl, pratik ikili fonksiyonunun yanı sıra ergonomik tasarımı, 230 dereceye kadar ayarlanabilen ısı seviyesi ve 30 saniyede kullanıma hazır olması ile de çok pratik ve kullanışlı.

Funny Me dedi ki...

bilmiyordum bu sayede öğrendim sadece 30 sn kullanıma hazır oluyormuş .

Şeyda Ergenekon
gokceseyda@hotmail.com

deelara dedi ki...

sadece 30 saniyede isiniyor;))super birseymis herkese bol sans

Guz dedi ki...

30 saniye :)

Unknown dedi ki...

Rowenta Liss&Curl, pratik ikili fonksiyonunun yanı sıra ergonomik tasarımı, 230 dereceye kadar ayarlanabilen ısı seviyesi ve 30 saniyede kullanıma hazır olması ile de çok pratik ve kullanışlı.

Filiz dedi ki...

30 sn yeterlı

Unknown dedi ki...

30 saniyede ısınıyor ;)

Pınar Şenoğlu dedi ki...

30 saniyede ısınıp kullanıma hazır hale geliyo canım :)

bebek kedi kız dedi ki...

Siu bu hediye tam benlik diyebilirim çünkü bu tarz bir ürünüm var hiç memnum değilim Liss&curl benim olursa ne şahaneler çıkarırım ne.
Sorumuzun cevabı ise 30 saniye.
Sevgiler...

missuygur dedi ki...

30sn:)

Hande dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazırmış
wauww
Hande bunu beğendi:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

60 sn ye kullanıma hazır.

ceyhan dedi ki...

30 saniyeee

Adsız dedi ki...

30SANİYEDE ISINIYORMUŞ:)))BENİM OLSUN BENİM OLSUN:)

aysegul in ny dedi ki...

taktım ben senin hediyelerine pırasa saçlı kıza başka bir hediye daha uygun olamazdı ve cevap veriyorum 30sn :)

*!*vanilya's dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır :))

ÇAĞLA dedi ki...

30 SN..

rebeltakipte dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır:)

bu kıvırcık saçlarımı düzeltebilicek bir düzleştiriciyede ihtiyacım vardı umarım benim olur:)bendeki philips düzleştirici sadece saçı kabartıyor.

rebeltakipte

Ay Wisch dedi ki...

30sn de kullanıma hazır hale geldiğine göre 30 saniyede ısınıyor demek ki :)

kucukbalik dedi ki...

sadece 30sn.de :)

merve oktay dedi ki...

30 saniyede ısınıyor. umarım busefer şansım yaver gider (: merve oktay

Adsız dedi ki...

Hiiiim çok kolay 30sn de

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

30 saniyede ısınıyor :)

moonserose1607@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Hiiiim çok kolay 30 sn de:))

Eylül dedi ki...

30 saniye.

morkebelek dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır olması ile de çok pratik ve kullanışlı demişsiin siuucumm:)

anonimyazıcı dedi ki...

30 saniye

duygucan yazıcı
duygucanyazici@gmail.com

Nirvana. dedi ki...

çok güzlmiş :) sorunun cevabı : 30 saniyede ısınıyor

Aicha! dedi ki...

Hem maşa hem düzleştirici şeklinde kullanılabilmesi gerçekten süper ! Cevap :30 saniyede kullanıma hazır :)

Shibi dedi ki...

30 :)

küçük beyaz ev dedi ki...

30 sn de kullanıma hazır.

Adsız dedi ki...

30 saniyede ısınıyo maşallah rowente ya :)) emel okşar

*♥* ♫ ♪ ♪ ♫ Something about Tuğçe ♫ ♪ ♪ ♫ *♥* dedi ki...

30 :)

Pınar Çetin dedi ki...

30 saniyede :)

Adsız dedi ki...

30 saniyede!!

Nur dedi ki...

30 saniyede ısınıyor..
İnşallah şanslısı ben olurum.

Nurgün Karahan
ucuzca@hotmail.com

old but gold dedi ki...

30 saniye.

seda er dedi ki...

30 saniyede

2b dedi ki...

30 SANİYE:)

tuğçee ç. dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır umarım bana cıkar:)

Afush dedi ki...

30 saniye :)

bebo dedi ki...

30sn, tam aradigim hiz sabah 6:10'da kalkan birine daha yavasi olmaz :)

nes dedi ki...

rowenta liss & curl sadece 30 saniyede kullanima hazir hale geliyor, bende saclarima o harika sac sekillendirici ile sekil veriyorum ve ben bu hediyeye bayildim cok istiyorum ama cok istiyorum sevgiler n. unal

htcefe dedi ki...

30 saniyede ...

seyma dedi ki...

30 SANİYEDE KULLANIMA HAZIR;)

happy dedi ki...

bende istiyorummmm:))) 30 sn de ısınıyor:) kullanıma hazır oluyor:D

seda dedi ki...

30 saniyeee:)

moda_kesh dedi ki...

30 saniyede :)

selver dedi ki...

30 saniye, şansıma güveniyorum:)

digdem dedi ki...

30 sanye:)
zaten rowenta düzleştirici kullanıyorum:) artık kıvırcık da olucam oleyy

bitte dedi ki...

30 saniyede

handeguler dedi ki...

30 saniyede:)

Nagehan dedi ki...

30 saniyede :)

sibumi dedi ki...

30 sn içerisinde ısınıyor...

Modamla dedi ki...

30 saniyede:)

Unknown dedi ki...

30 saniyede ısınıyormuş. Siu bloğun geçekten çok güzel :)

Ilknur U dedi ki...

30 saniye :)

A cat's purr dedi ki...

Şahane bir hediye, 30 sn. de ısınıyor..

casey23 dedi ki...

Cvp veriyoruuuum 30 sn :))))
oldu mu oldu mu?? :)

lilac wine dedi ki...

cevap veriyoruum: öhöm! 30 saniye :)

isabel dedi ki...

30sn’de kullanıma hazııırrrr :)

teşekkürler siu..

SEDAUSLU dedi ki...

30 SANİYEE :))

hellianthusannus dedi ki...

tabiki de 30 saniyede ısınıyor:) ben zaten rowentanın düzleştiricisini kullanıyorum:) ama maşam yok:) bu güzel bebek benim olursa saçlarımı savura savura dışarda havamı atıcam:) bu arada seni çok seviyorum:)

aysse dedi ki...

HARİKA Bİ HEDİYE :)

CEVAP 30 SN DE KULLANMA HAZIR

ojem dedi ki...

30 sn de kullanıma hazır :) tam bize göreeee , teşekkürlerr siuu

Ceren Ka dedi ki...

e 30 sn :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

30 saniye içinde ısınıyormuş:)) şu aralar tam da ihtiyacım olan bir ürün inş bana çıkar;))

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

3o saniyede sadece...

Adsız dedi ki...

e tabii ki 30 sn de ısınıyor siu (:

sevtül kökten dedi ki...

tabiki muhteşem makina 30 saniyede ısınıp kullanıma hazır oluyor.

Adsız dedi ki...

Birkerede banaaa yaaa

30 saniyede ısınıyor


Sed CTN

Fatmay dedi ki...

30 sn de ısınır .. Bu hediye benim olsun.. :)

Leah dedi ki...

30 saniyede ısınabiliyor olması lazım :)

Derya dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır olacaktır.

caramel dedi ki...

30 saniye

zumrutstyle dedi ki...

30 saniye Sılacım 30 saniyede ısınıyor. Ama bir tane de hediye bana çıksa keşke, değil mi? :)

glcn dedi ki...

30 sn :)

Unknown dedi ki...

30 saniyeeee :)
encangaye@hotmail.com

Gülsüm dedi ki...

30 saniye içinde ısınır heralde

duyguorm dedi ki...

30 saniye=)

zivizivi dedi ki...

30 sn de :)

mavigülücük dedi ki...

30 sn :))

Ezgi dedi ki...

30 saniyede :) çok güzel bi ürün bayıldım..

star keeper dedi ki...

harika tam da ihtiyacım olan ozellikler bunlar!
cevabım 30 saniyede!

narenfer dedi ki...

merhaba,
Rowenta Liss&Curl 30 saniye de kullanıma hazır hale geliyor.Maşa ve düzleştiricinin aynı üründe olması çok büyük kolaylık
ayşegül yıldırım
narenfer@gmail.com

... dedi ki...

Merhaba Siu
bu ürünün reklam görseli çok hoş olmuş. ürünü gayet güzel anlatmış. Reklam ajansını tebrik ederim. ayrıca blogunda böyle bir kampanya düzenlemeleri de tam yerinde olmuş zira rowentanın bu ürününü ilk defa burda gördüm. hem böyle fonksiyonel ürünleri hem de öyle fonksiyonel reklamları çok seviyorum.
şimdi "30 saniyede" ısınıp hazır olan bu ürünün sahibi kim olacak bilinmez ama bu kampanyadan sonra seni markaja aldım rowenta liss curl :)

MissA dedi ki...

30 saniyede:) yine mükemmel bir hediye benim olsa keşkeee :)

touch the sky dedi ki...

30sn. yazıyorum ve kaçıyorum siunun sihirli ellerinde sıra pick me Nigel !

pembe balon dedi ki...

çok güzel bir ürün gerçekten.

30 sn'de ısınıyor.

Esra dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır hale geliyormuş ne güzel :)

ESHUR dedi ki...

30 saniyede hazır??

El Değiştirmece dedi ki...

30 saniyede ısınıyor:)

Seher dedi ki...

30 sn içinde ısınmaktadır :))

seher karaca

FND dedi ki...

30 saniyede kullanıma hazır

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 430   Yeni› En yeni»

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin