twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

11.10.10

Misk Nail Spa

fashionbysiu.com

Geçen hatfa beni twitter'dan ve foursquare'den takip edenler gördüki, pek keyifli pek mutlu bir kaç saat geçirdim..

Aslında size her ne kadar belli etmemeye çalışsamda evlendiğimden beri ailemde sürekli sağlık sorunları oldu, ben kuş misali İstanbul-Adana arası mekik dokudum.. Ama şimdi (şükür) hepsi mutlu sonla bitti!
Tam da bu güzel haberleri aldıktan sonra canım arkadaşım Seda'nın bana düğün hediyesi olan ve evlendiğimden beri kullanılmak üzere bekleyen Misk Nail Spa hediyemi kullanmaya gittim..

Ben Misk'i o kadar beğendim, o kadar memnun kaldım ki tarafsız yazabilmek adına, dışarıdan bir göz olarak oturduğum yerden çektiğim tüm karelerle anlatmak istiyorum her şeyi.. (sadece alttaki fotoğrafı ben çekmedim.. )

İçeriye girdiğinizdeki renkler zaten büyülüyor.. ve bu süslü köşedeki koltuklardan birine kuruluyorsunuz..

fashionbysiu.com

İşlemlerimiz başlamadan, koltuğumdan gördüklerim :)

fashionbysiu.comfashionbysiu.com

Özellikle her şeyin çok temiz ve hijyenik olması sizi rahatlatacak.. Kuaför salonlarından ayrılabilir ilk özelliği fön sesi yerine müzik sesi eşliğinde bakım yapılıyor olması.. :)

Manikür ve pedikürde herkesin kabusu olan bulaşıcı hastalıklardan dolayı hemen hemen herkes manikür takımını yanında taşır ama onu da evimizde ne kadar dezenfekte edebildiğimiz tartışılır tabi.. Misk'te tüm metal aletler medikal dezenfektanla temizleniyor, sonra poşetlenip poşetle birlikte diş hekimi muayehanelerinde ve hastanelerde kullanılan bir alette steril oluyor. Yani %100 sterilizasyon. Topuk törpüleri de ısıya girmediğinden tek kullanımlık.. ve diğer birçok şey de öyle..

fashionbysiu.com

ve pedüküre başlıyoruz.. naneli çikolatalı bakımı seçmiş olmam ve muhteşem kokusundan dolayı burada birkaç poz çekmeyi unutmuşum :)

fashionbysiu.com

Pedikürün ardından ayak masajı için bornoz giyiyorum.. :) pantolon sorun oluyor biraz :)
Masajın ardından Ceren Hanım'ın bana düğün hediyesi olan salatalıklı topuk bakımı uygulanıyor.. :)

fashionbysiu.com

ve ayaklar sarılarak (şuan ismini hatırlamadığım) elektrikli çorap diyebileceğim bir alette :)) (böyle de anlatım olmaz ya :P ) 15 dk kadar bekletiliyor..

(Ceren Hanım nolur bu kısma müdahele edin :)))

fashionbysiu.com

Daha sonra ellerime masaj yapıldı, ve kendimi şekerci dükkanında gibi hissetmemi sağlayan ojelerden birini seçmek sanırım işin en zor kısmıydı :)

fashionbysiu.com
fashionbysiu.com

ve tabi nail artları unutmamak gerekir..

fashionbysiu.com

Bir daha ki sefere.. bu hello kittylerden istiyorum.. ve pembe frenchten :)

fashionbysiu.com

Bu kadar oje arasında ilgimi en çok çeken oje güneş ışığında renk değiştiren ojeler oldu. Elimdeki hali güneş ışığında kapaktaki renge dönüşüyor.. Ama güneşte fotoğraflayamadım :(

fashionbysiu.comfashionbysiu.com

Ayak içinse seçimimiz Essie'den Little Brown Dress oldu..

fashionbysiu.com

4265162427 tane fotoğrafla upuzun yazdığım bu postu sıkılmadan okuyanlara teşekkür ederim..
Anlaşıldığı üzere süper bir gün geçirdim Mis'k gibi oldum :)

Misk Nail Spa iletişim;

Bağdat Cd. Turgay Apt. A Blok
No:348 Kat:2 Daire:3
(Erenköy Polo Garage'ın karşısı)

T:216 385 64 75

web sitesi:


40 yorum:

Leah dedi ki...

Ayy harikaymış yaa ojelere bittim!

Her gün gitsem, her gün birinden sürdürsem, rüya gibi resmen!

Muhtemelen pahalı bir yerdir, benim öğrenci bünyeme fazlasıyla zarardır. Ahh ahhh. :)

nily21 dedi ki...

insanı daha çok dinlendiren birşey olamaz herhalde...hem fotoğrafların, hem de hijyene olan özenleri ve bu kadar çok seçenek sunulması da salonun kalitesini gösteriyor zaten...inşallah İstanbul'a geldiğimde deneme fırsatı bulurum :)

Kürksever dedi ki...

Kadınlar şımartılmaya layıktır:)

nihalasli dedi ki...

Ne guzel olurdu simdi soyle birileri ellerimle ayaklarimla ugrassa:) Cok guzel olmus canim senin icin bu hediye;) Ne tatli arkidislerin var:))

meltist dedi ki...

misk'e mest oldum.

snagis dedi ki...

Çok kıskandıııımmm... Süper yumuşacık olmuştur o topuklar şimdi... Acil bakıma ihtiyacım var diye bağırıyor benimkiler:))Benim 1 yaşında bir oğlum var onun yüzünden yüzüme bile zor krem sürecek vakit bulabiliyorum. Şimdi böyle bakım yapan bir yerde olsamm... Kıskandım ama ben İzmirde yaşıyoruuummm :(

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Nail artlar şeker gibi duruyor. Siu buarada, her günün buğünün yarattığı huzurlukta geçirmen dileği ile... :)

gunesyuksel dedi ki...

bayılırım böle zibidi seylere ya.. ankara da bu kdr kokoş'u yok.. ama bende gidiyorum arasıra masaja manikür pediküre fln.. kendimi o gün victorias secret melegi gibi hissediyom:)

Rosa and Carlotta: Illustrated-Moodboard dedi ki...

this place looks like heaven!! ;)


xx
Check out our fashion illustrations at Illustrated-Moodboard.com ! = )




.

ruken dedi ki...

oooooooooh pamuk gibi olmuşsundur sefan olsun :) pasta dükkanı gibi orası yahu ne kadar güzelmiş!!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bana ses-seda değil prenses-seda diyen sıloşa az bile!:)) sensin prenses!

ben dedim sana di mi, misk'e hayran kalıcaksın, ceren çok tatlı zaten, ortam çok lady, çok keyifli:)

ben blogumda, twitter'ımda ve MiaPosta'da yer verdim ya mesela, doyamıyorum gene de okumalara! istanbul'a geldikçe uğrayacağım keyif duraklarımdan biri oldu kesinlikle:))

bi başka keyif durağım ise senin yanınn, bebekk!

naneli çikolata kokulu öpücük gönderr:)) muckk!

i-life's blog dedi ki...

sanırım sen cenneti görmüşsün :)

Unknown dedi ki...

Sahane bir yermis :) nail artlara bayıldım ayrıca cikolata ve naneli bakım da kulaga cok hos geliyor.

Ellerine sağlık sui

NlyStyle dedi ki...

muhteşem görünüyor. şuan orda olup şöle güzel bir bakım yaptırmak istedim..

! POSH BUTİK ! dedi ki...

sıkılmak ne demek Siucum ya sen yeterki yaz biz seni okumaktan çok büyük keyif alıyoruz! naneli çikolata dedin beni bitirdin aklıma en sevdiğim çikolata after-eight geldi:) ayrıca ojelere de bayıldım ne güzelmiş onlar öyleee:) çok güzel bir yer olduğu belli oluyor istnbula geldiğimde gidilecek yerler listeme eklendi bile;) bu arada twitterim olmadığından, sağlık sorunları falan yaşandığını bilmiyordum çok geçmiş olsun Siucum umarım herkes iyidir? Allah bir daha göstermesin canım, kocaman öpücükler....

Adsız dedi ki...

Ay çok güzelmiş Ankarada böyle bir yer var mı araştırıcam hemen naneli çikolatada harikaymış :)

Details Of Fashion dedi ki...

Nail art'ları keşfedememiştim ben meselaaa (: onca çeşitin arasında kaybolduğumdan onlara sıra gelmemiş..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

fotoğrafları yine göremesem de, sadece yazıları okumak bile yeterince canımı çektirdi! Seda ne güzel bir hediye düşünmüş öyle!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cin:)) sılama yakışır ama di mii? şımarınca çok şirin oluyooorrr:))

insan hediye alırken empatik olmalı ama, di mi:))

sonbahat-kış bakımları da muhteşem; özellikle canlandırıcı greyfurt-kivi manikür-pedikürünü ve yine misk'e özel bir başka bakım olan özel taş masajını denenecekler listeme yazdım bile!

ben ziyaret ettiğimde yaz dönemine uygun, hafif, fresh bir uygulama olan citrus spa'yı denemiş, hayran kalmıştımm:))

Cansın Ekşi dedi ki...

ayy cok özendim cok düsünceli bi hediyee!ojeler arasında nası seçim yapabildin bilemiyorum ben evimdeki yaklasık 20 adet oje arasından adam akıllı secim yapamazken sen o seker dükkanında nası kaybolmadın! hele nailart lar oooof . sefan olsun

visnetadindaa.blogspot.com

STYLE dedi ki...

ooo super bir yerimiş...Nostalji bir hava var oralarda :)

Hikaye Fotoğrafçısı Sibel Gürüney dedi ki...

ne güzel bir hediye böyle...canım çekti..
mekanın renklerine de bayıldım...masal gibi...

minik dedi ki...

Ben mobilyalara bayıldım:)))9

Diwonderland dedi ki...

Ben de Misk'in ortamına bayılıyorum henüz manikür pedikürünü deneme fırsatım olmadı başka bir malum sebepten ötürü gidiyorum genelde:) İndirim kuponu da vermişlerdi bir dahakine renk değiştiren ojeyle manikür pedikür olayına gireceğim, bu arada Ceren Hanım pek ilgili ve kibar:)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Gerçekten güzel bir yer... Denemek gerek...

Trends by sevi dedi ki...

Supermis:))Fiyatlar nasıl peki?

kurbakı dedi ki...

siucum fiyatlar hakkında bilgi verebilir misin acaba?başka şubeleri de var mı acaba?

Duygu dedi ki...

canım harika bir yermiş, dekorasyonda çok şıkmış hani. banada yakınmış mutlaka gitmeliyim ilk fırsatta bayıldım mekana ve hizmete:)

Pınar dedi ki...

çok kıskandım... harika bir hediye bu.

ŞIKELLA dedi ki...

oh oh mis mis olmuşsundur...

SILVIA dedi ki...

great post!!your blog is very nice!!!!!
lovely!!

xoxo


http://1sillaparamibolso.blogspot.com/

anneyazar dedi ki...

Nice Misk'lere olsun:) İstanbul'a gelir gelmez deniyorum. Seni mimledim bak demeyi çok sevmesem de merak ettim ne yapalım bir bak bakalım olur mu? :))

MİSK NAIL SPA dedi ki...

Herkese Merhaba;

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz.

Misk'in romantik atmosferinde şımartan, tazeleyen bakımlarla hem el ve ayaklarınızı hem kendinizi yenilersiniz.

Biz sizin için her detayı incelikle düşündük, size sadece arkanıza yaslanmak ve daha önce yaşamadığınız bir deneyimin sizi sarmasına izin vermek kalıyor.

Mis'k gibi günler dileriz..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

vay be bayağı ince düşünülmüş bir mekanm. =)) Bayıldım, bayıldım

Unknown dedi ki...

bayıldım bayıldım şu an bilgisayar başından birisi ben alsın ve yumuşacık yapsın diye dua ediyorum. düğün paketleri iştahımı kabarttı. mutlaka yapılacaklar listesinde ilk gidilecek yer olarak ekledim:)))

pelininstyle dedi ki...

Aaa bizim eve cok yakinmis:) Istanbul'a gidince hemen kaciciiim buraya:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Herkese tek tek teşekkür ederim yorumlar için :)

Detaylı bilgiler ve fiyatlar ve web sitesinde var..
sevgiler

xoxo

pembe fiyonk dedi ki...

öncellikle çok geçmiş olsun siucum

manikür salonuna geline muhteşem olmuş siucum,dekorasyon özellikle çok güzel prenses odası gibi:)
sedanında ince zevkleri yine konuşmuş:)

ayrıca izmire de böyle iç açan mekanlar istiyoruz:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

pembe fiyonk, ben bizim yan apartmana da açılsın istiyorum :)

vintage peony dedi ki...

Ahh ne keyifli bir iş..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin