twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.12.10

Günün Hediyesi: Damra

fashionbysiu.com / damra

Hediyelerde son 4'e girdik.. Ve en süperlerden biri de şimdi karşınızda :)
Damra Pırlanta'dan Zümrüt gibi değerli taşlardan oluşan bir kolye..

Peki bugünün sorusu ne acaba??

Ufff... yine mi çok kolay dediğinizi duyar gibiyim. :)

Damra Pırlanta'dan zaten hepimiz haberdarız, hangi tasarımcıyla çalıştıklarını da biliyoruz.. Ama hadi bunu yorum olarak da yazın :)

Kopya her zaman ki gibi web sitesinde yani.. www.damra.com.tr


** Cevaplar yazıya yorum olarak bırakılacak ve Adsız olarak yorum yazanların isim-soyad yazmaları gerekmektedir. **

fashionbysiu.com / damra



KAZANAN: bs

bana mail ile ulaşabilir misin? :)

376 yorum:

1 – 200 / 376   Yeni›   En yeni»
basakiper dedi ki...

Selamlar,
Hediye süpermiş! :)

Cemil İpekçi

mervesonay dedi ki...

cemil ipekçi

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

bunun için kopya çekmeme gerek yoktu tabii ki Cemil İpekçi :))

Adsız dedi ki...

cemil ipekçi:)
merve topal

*!*vanilya's dedi ki...

Cemil ipekçi ile çalışıyorlarmış çok şanssızım bunu da kazanamam :) ama olsun şansımı deneyeceğim :) muckkss

balgözlükız dedi ki...

cemil ipekçi :)

Beelzebub* dedi ki...

vee karşımız da cemil ipekçi :) vee siunun muhteşem hediyeleri

aysse dedi ki...

harika bi kolyeymiş.

cemil ipekçi cevabım..

Prime Shopping dedi ki...

Cemil İpekçi

kamer dedi ki...

merhabalar ilk yorum benden sanırım, o zaman hediyeyi de ben hak ettim demek :) Cevap Veriyorum: Cemil İPEKCİ
hARİKA Bİ KOLYE LÜTFEN BENİM OLL

Unknown dedi ki...

cemil ipekçi

ben irmak gurelli

pelin ozlu dedi ki...

cemil ipekci

Glsn dedi ki...

Ayyy harikaa bişey buuu katılamadan edemem :D hemde cemil ipekçi tasarımlı bir kolyee daha ne diyim :)

Adsız dedi ki...

cidden çok güzelmiş.süper bi yılbaşı hediyesi olur.cemil ipekçi tasarımcısı:D
cansuy

madammoda dedi ki...

Yaa Siucuk bu çok güzel bişi ama ;))
Cemil İpekçi yapar da güzel olmaz mı desene ;))

Unknown dedi ki...

CEMİL İPEKÇİ :)

A cat's purr dedi ki...

Cemil İpekçiiii! ;)

durme durme dedi ki...

Cemil İPEKÇİ
TUĞBA CEVİZCİ

Özlem dedi ki...

Cemil İpekçi ile muhteşem tasarımlar , ince detaylar mükemmel bir koleksiyon mutlaka 1 tanesi benim olmalı .. Özlem Çıkılmakaya

Hande dedi ki...

Cemil İpekçi.

Unknown dedi ki...

Cemil İpekçi :)

Flame dedi ki...

Cemil İpekçi

lily of the valley dedi ki...

Cemil Ipekci

funda dedi ki...

ne kadar harika bir hediye ben ztn damranın koleksiyonuna hayranım umarım benim olur diyorum ve cevap cemil ipekçiyle çalışıyorlar:)

zeynep dedi ki...

Cemil İpekçi..Mutlu haftalar.

mente mente dedi ki...

Cemil İpekçi. :)

tugcekaya dedi ki...

Cemil İpekçi ile çalışıyorlar.

Tuğçe Kaya

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi :)

Lady DeCupcake dedi ki...

Cemil İpekçi :)

yesilerik dedi ki...

Cemil ipekci

Hayat S. dedi ki...

Cemil İpekçi

Pınar Yılmaz dedi ki...

Merhabalar.
sorunun cevabı : Cemil İpekçi.
Herkese bol şans...

adaşehir dedi ki...

Cemil İpekçi ile çalışıyorlar:)

esra dedi ki...

cemil ipekçi

gonca k. dedi ki...

cemil ipekçi

htchndr dedi ki...

merhaba tasarımcısı CEMİL İPEKÇİ DİR

rebeltakipte dedi ki...

Merhaba,

Damla Pırlantayla beraber çalışan tasarımcı Cemil İpekçi :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cemil ipekçi

PINAR dedi ki...

Selam:)
Cemil Ipekci ile calisiyor Damra.
Bu kolye benim olsun muuuu? Hem dogum hediyesi vermis olursun bana:))
Pinar Ozdemir

Neşe Kılavuz dedi ki...

cevap: Cemil ipekçi.
kazanmayı çok isterim.
blogunu çok beğeniyorum. başarılarının devamını dilerim.
Neşe Kılavuz

Adsız dedi ki...

Merhaba tasarımcıları :Cemil İpekçi

benim ismim ise; Açelya ER :)

Gülşah Gümüşsoy dedi ki...

Tabi ki Cemil İpekçi ...

aysnrk dedi ki...

cemil ipekçi.

hediye bugün süper gerçekten.
AyşenurKaymakçı

arzu dedi ki...

sıla süpersin, sanırım hediye konusunda blog dünyasında çığır açtın.
Damra pırlanta CEMİL İPEKÇİ ile çalışıyor.

goyatlah dedi ki...

Cemil İPEKCİ
Eşim için yeni yıl hediyesi olmasını diliyorum.
Mutlu Seneler...

seha dedi ki...

Cemil İPEKÇİ
İnşlll. bana çıkar:)))
seha45@mynet.com

missmedussa dedi ki...

cemil ipekçi tabiki...missmedussa2010@mynet.com

Unknown dedi ki...

Cemil İPEKCİ
istiyorum istiyorum :)
Siu'cum MUTLU SENELER....

Adsız dedi ki...

merhaba;

cemil ipekçi herkese bol şanslar

funda gürdeniz

Unknown dedi ki...

Cemil.İPEKCİ
istiyorum istiyorum :)
Siu'cum MUTLU SENELER...

Unknown dedi ki...

CEMİL İPEKÇİ :)
bENDE BAHAR TURAN

ayşegül tuğ dedi ki...

merhaba galiba doğru cevap cemil ipekci olcak diğil mi. kolyede gercekten cok hoş..

persephone110 dedi ki...

cemil ipekçi ile çalışıyorlar.ve kolye çok güzel..umarım şanslı ben olurum..
persephone110@hotmail.com

ilyedaa dedi ki...

Damra Pırlanta Cemil İpekçi ile çalışıyor:)
gerçekten de çok ama çok güzel bir kolye bayıldımmmm....:)

pastaport dedi ki...

Cemil İpekçi ile :)
Anıl özyaman

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi ile çalışıyorlar. Sevgilerimle İrem Erdem

elifozkan dedi ki...

cemil ipekçi

melda_9017 dedi ki...

cemil ipekçi :)))kolye harikaa...

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi

gülay çetinkaya
glcenaz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçiiii:) bari bu sefer benim olsun yaaaaaaaaaa:D

MooNLiGhT dedi ki...

Olmaz demiyorm şansımı deniyorum Cemil İpekçi=)

Simge Kurban dedi ki...

Cemil İpekçi mi acaba :)

SERHAT K. dedi ki...

CEMİL İPEKÇİ

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi ile çalışıyorlar.

Özlem Ertekin

Art Fashion dedi ki...

Mükemmel bir kolye. Aaah bana çıksa çok sevinirim :)

Cevap: Cemil İpekçi

Sevgiler

Art Fashion
artfashion@hotmail.com.tr

Gamze dedi ki...

cemil ipekçi umarım bana çıkar:))

gamze bayraktar

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi

Gamze M.

Zeynep Onur dedi ki...

Cemil İpekçi :)
Zeynep Onur

esen dedi ki...

çok şık bir hediyee teşekkürlerr
cemil ipekçi

Adsız dedi ki...

Cemil iPEKÇİ:))

Unknown dedi ki...

cemil ipekci:)

Kübra dedi ki...

Tabi ki Cemil İpekçi ;)

kendimodam dedi ki...

merhaba

cevap:

cemil ipekçi....


kendimodam.blogspot.com
tezcan süren

SİMGE ÜRKMEZ dedi ki...

Cemil İpekçi ile.

Adsız dedi ki...

merhaba
hediyeye bayıldım dayanamadım hemen cevabı yazıyım dedim cemil ipekçi:)
şu an en çok istediğim şey bu hediyeyi kazanmak:)
yasemin aslan

derya balta dedi ki...

cemil ipekçi

playlist-anbul dedi ki...

Cemil İpekçi

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Cemil İpekci :) Harika bir hediye tam benlik :)

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi.
Bana çıksınnnn
Ümran Özgüner

buket dedi ki...

CEMİL İPEKÇİ

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi

Müge Dilik(tibela_@hotmail.com) dedi ki...

Cemil İpekçi

aysen dedi ki...

cemil ipekçiiiiiii

Adsız dedi ki...

cemil ipekçi :)

dilek ciftci

Unknown dedi ki...

Cemil İpekçi sılacım görüşmmek üzere

Esra dedi ki...

Merhaba,
Cemil İpekçi.
Sevgilerimle Esra

burçak ben dedi ki...

gene yorum patlaması yaşanacak bir yarışma :)

cevap cemiiil ipekçiii.

FERAY ERKAZAN dedi ki...

Damra Pırlanta için Cemil İpekçi ile çalışılıyor,umarım kazanırım:)))

Birileri anlatsın dedi ki...

Kolye süpermiş.

Çalıştıkları tasarımcının ismi Cemil İpekçi.

bordeaux dedi ki...

Cemil İpekçi ile çalışıyorlarrrrr

seda dedi ki...

Tabii ki Cemil İpekçi ile birlikte çalışıyor Damra:)

Dennis Satıyor dedi ki...

Cemil İpekçi! :)

Deniz Naz

Zeynep Pişkin dedi ki...

Cemil İpekçi

Unknown dedi ki...

Tabiki de Cemil İPEKÇİ

Kolye çokk zarif
Teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi

NURAY KAYA

simge ürkmez dedi ki...

Cemil İpekçi

çokomelike dedi ki...

Cemil İpekçi

kucukbalik dedi ki...

sanırsam cemil ipekçi :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir kolye tasarımcısı Cemil İpekçi, eğer çıkarsa kızım için güzel bir yılbaşı hediyesi olur.

NiLaY dedi ki...

göz alıcı :)

mutluluğunresmibedis dedi ki...

damra pırlanta ünlü tasarımcı cemil ipekçi ile çalışmaktadır.

betül kocabay
betulkocabay81@gmail.com

selin çevik dedi ki...

cemil ipekçi

mrtha dedi ki...

tabi ki Cemil İpekçi:)

İlkay Öztürk dedi ki...

Merhaba Sıla,

Seni sürekli takip ediyorum aslında düğün hazırlarımdan bu yana..
Damranın tasarımcısı tabiki Cemil İpekçi belki ben alırım hediyeni bu sefer..

Çok güzel bir blog.. tebrik ederim..
sevgiler ilkay

nes dedi ki...

Damra markasi "Cemil İpekci ile calismakta, umarim bu guzel kolye benim olur sevgiler Nesrin Unal

Unknown dedi ki...

Damra bildiğim kadarıyla Cemil İpekçi ile çalışıyor.

Hülya Aydoğan

Elcin dedi ki...

tabiki cemil ipekci:D

hadi benim ol seni sahane sey...

neslihan dedi ki...

Cemil İpekçi :)

çağla dedi ki...

cemil ipekçi

çağla şanlı

emine dedi ki...

cemil ipekçi

seda ünalan dedi ki...

cemil ipekçi

........... dedi ki...

CEMİL İPEKÇİ SANIRSAM:))))
GÜLDEN

Meltem Bağ dedi ki...

Cemil İpekçi :)

Sanemiko dedi ki...

bu nasıl hediye böyle yahu:)Cemil İpekci!!!

cgdem dedi ki...

cemil ipekçi

seda er dedi ki...

cemil ipekçi

aysu gevrekci dedi ki...

CEMİL İPEKCİ

tuem dedi ki...

cemil ipekçi:)
tt.tubaozturk@gmail.com

elvan_u28 dedi ki...

cemil ipekçi

elvan ünal
elvan_u28@hotmail.com

nazire arslan dedi ki...

Cemil İpekçi
Nazire Arslan

sevda temli dedi ki...

süpersinn her zmnkı gibi..:) cemil ipekçi ileeee :)

Külkedisi dedi ki...

Cemil İPEKÇİ .

gulbahcesi dedi ki...

cemil ipekçi ile çalışmışlar..

ayse dedi ki...

cemil ipekçi
ayşe tekin

yıldız dedi ki...

Cemil İpekçi

offf hadi ben kazanayım yaa:)

sevgiler
yildiz111@hotmail.com

esra altunkaya dedi ki...

Tabikiii Cemil İpekçi...

Unknown dedi ki...

süper tasarım tabiki by cemil ipekçi,
belki şans bugün bendedir ;)

ÇAĞLA TOSUN dedi ki...

CEMİL İPEKÇİ

PINK PRINCESS dedi ki...

Cemil İpekçi..

sevgi tuncer dalgıç dedi ki...

cemil ipekçiii:)

Mayni dedi ki...

Cemil İpekçi

Hande dedi ki...

cemil ipekçi
herkese bol şans;)

nalan dedi ki...

Cemil İpekçi'yle çalışıyorlar...

Nalan Akin

guns_n_roses dedi ki...

Cemil İpekçi

SEDAUSLU dedi ki...

CEMİL İPEKÇİ :)

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

cemil ipekçi mi?

Unknown dedi ki...

cnm geçmiş dogum günün kutlu olsun öncelikle,yeni gördüm,mutlu yıllar,

Benim kız söz yüzügüm Damra pırlantadan,çok severek takıyorum,
Cemil İpekçi ile çalıştıklarını biliyorummm...

Pınar Çetin dedi ki...

Tabi ki Cemil İpekçi...
gerçi PR'ını ablam yapıyor Damra'nın ama olsun bende katıliimm :)

moon dedi ki...

Cemillll ipekçiiiiii=)

2b dedi ki...

Cemil İpekçi olmalı..

özlen özer dedi ki...

cemil ipekçiiiii:D

Hayal Dirmilli dedi ki...

Cemil İpekçi

Filmci ve Bişeyci dedi ki...

tabiki Cemil İpekçii...

Adsız dedi ki...

cemil ipekçi. Gülay Erginkoç

ikimiz dedi ki...

cemil ipekçii tabiki çok beğendim hatta bayıldım benim olurmusun :D

asude dedi ki...

cemil ipelçiyle çalışıyorlar:)pek bi şansızım ama bu zarif ve değerli hediye yeni yılda benim boynumda olur diye umuyorum :)asude çetinkaya asudecetinkaya@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Cemil İpekçi

likapa dedi ki...

tabiki Cemil İpekçi

asli dedi ki...

Cemil İpekçi ile çalışıyorlar.
Sevgiler...

likapa dedi ki...

tabiki Cemil İpekçi

merve oktay dedi ki...

cemil ipekçi. şans benden yana olsun diyorum (:

ayça dedi ki...

bu şahane kolye benim boynumda daha da şahane duracak gibi bir his var içimde :)
sorduğunuz sorunun cevabı cemil ipekçi.
sevgiler...

Briss dedi ki...

hmmm nefis bir hediye :) Bu günlerde çok şanssızım ama yine de deneyeceğim: Cemil İpekçi

old but gold dedi ki...

Cemil İpekçi (:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

cemil ipekçi

tgc dedi ki...

CEMİL İPEKÇİİ
ARTIK YETERRR BENDE KAZANMAK ISTIORUMMMMMMMMMMMMMMMMMM

anarchitect dedi ki...

cemil ipekçi
svgiler:)

tugba karakoç dedi ki...

cemil ipekçi

derya çiftçi dedi ki...

cemil ipekçi

yücel karakoç dedi ki...

cemil ipekçi

semran çakmak dedi ki...

cemil ipekçi

şükrü çifci dedi ki...

cemil ipekçi

Adsız dedi ki...

Merhaba Siu

Her sabah ofise gelir gelmez kahvaltımı seninle beraber yapıyorum :)Tek kelimeyle HARİKASIN.

Sorunun Cevabı ise Cemil İpekçi

Sevgiler..

Betül TEKİN

Shiney dedi ki...

Cemil Ipekci :)
Umarim kazanabilirim cok guzelmis!

bebek kedi kız dedi ki...

Cemil İpekçi diyorum ve herkese bol şanslar diliyoruummm...

bayan/bay mimar dedi ki...

Cemil İpekçi Kelebek Serisi

... dedi ki...

müthişş
hem de Cemil İpekçi'yle çalışıyorlarmış :)
ayşegül

Adsız dedi ki...

evet gerçekten ürünler çok güzel tasarımların cemil ipekçi ye ait olması da gerçekten bir ayrıcalık sanırım ..ve bu hediye kolye harikaa evet benim olmasını isterdim doğrusu...nebahat özkan

. dedi ki...

Cemil İpekçi

nilay kıvan aydın dedi ki...

merhaba..cevap , cemil ipekçi..
nilay.kivan-aydin@hotmail.com

pembe balon dedi ki...

Cemil İpekçi tabii ki :)

Özden Özden dedi ki...

Cemil İpekçi :)

Özden Özden

engindeniz dedi ki...

Tabi ki Cemil İpekçi:)

kubra.a dedi ki...

harika bi kolyeee
istiyorum...istiyorum...istiyorum

cemil ipekci

füsfüs dedi ki...

cemil ipekçi mi:))

mughetto dedi ki...

Cemil İpekçiii :)

Zümrüt ve pırlanta birlikteliğini pek severim, benim olsun! :)

Archferda dedi ki...

cemil ipekci

N@z@N dedi ki...

Cemil İpekçi ile...

Ilgın dedi ki...

tabiiikii cemil ipekçiii :)

ipekböceği dedi ki...

cemil ipekçi

BAHAR dedi ki...

cemil ipekçi

Unknown dedi ki...

cemil ipekçi tasarımları

math.for.fun dedi ki...

Cemil ipekcI :)

HATİCE dedi ki...

cemil ipekçi

Fatma Kurtaran dedi ki...

Cemil İpekçi

Selfet dedi ki...

Cemil İpekçi

Adsız dedi ki...

cemil ipekçi :))

Hülya Zengin!

star keeper dedi ki...

son 4'e girmişiz ve ben hala şansımı bekliyorum siu:(
bu sefer de umutluyom ama:) haydi random.org bana bir güzellik yap artıııık:)
cevabım cemil ipekçi.
duygu

nahimana dedi ki...

tabbii ki Cemil İpeki :))

sevgiler...

Seda Özkan"

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi ( Çiğdem Türker)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

cemil ipekçi;)) hadi bu sefer şans yüzüme gülsün;))

zegoba dedi ki...

her gördüğümde vitrine yapışmama sebep olan bu güzellikleri tabii ki Cemil İpekçi tasarlıyor.

dry dedi ki...

Cemil İPEKÇİ :)

sevgiler,Derya..

irem dedi ki...

Cemil İpekçi :)

zıbırtı dedi ki...

yaa siu can sen ne yaptın allasen bu ne yuh uh yuh çüş oha oha obaaaa tey tey tey diyesim geldi yani. ve deidmde :D off bloglara yorum yazmak çok zor ya istiyuroumki anında cevap gelsin geyik çevirelim fln filan o değilde o ne güzel bir kolye yaaaaaaaaaaaa. offf.
bnde damra pırlantayı yeni öğrendim açıkçası neyse anneler güününde babamı kandırıyım anneme allaım bi tane onu yerine de ben takıyım .:D eğer bu hediye çıkmazsaD:
o değilde Cemil İpekçi ne yapmış öyle yaD::D bayıldım süper.

Adsız dedi ki...

Cemil İpekçi

Serap dedi ki...

tabi ki Cemil İPEKÇİ....

Adsız dedi ki...

damra pırlanta evet harika cemil ipekçi tasarlıyor ve ben o kolye yi çoook istiyorum..teşekkürler nebahat özkan..selvaree-@hotmail.com

ilora dedi ki...

Cemil Ipekci
Umay Uysal

Deniz Aral dedi ki...

cemil ipekçi.. bu hediyelerin en güzeli oldu bence .

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 376   Yeni› En yeni»

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin