twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

9.12.10

Eminönü'nden Görüntüler

fashionbysiu.com / eminönü

Eminönünden boncuk almak isteyenler nereye gitmeli, ne yapmalı? Eminönü, tahtakale civarında hobi malzemelerini bolca mümkün.. ilk olarak takı yapmakla ilgileniyorsanız eğer Marputçular İş Merkezi yolunuz üzerinde olmalı mutlaka..

fashionbysiu.com / eminönü


fashionbysiu.com / eminönü

Her çeşit zincir, boncuk, taş bulmak mümkün..

fashionbysiu.com / eminönü

Eminönününde alışveriş için belirli mağazalara, dükkanlara takılmak gerekmiyor.. sokaklardan başlıyor satış :)

fashionbysiu.com / eminönü

Bu tarz uğraşlarınız varsa mutlaka mutlaka malzeme almak için Eminönü civarına uğramalısınız..

fashionbysiu.com / eminönü

22 yorum:

yasemen k. dedi ki...

acayip severim eminönünü.. çocukluğum orda geçti (: marputçular çarşısında dayımın dükkanı var toplar toplar dururdum oralrı (: çok güzel bir post olmuş.. ellerine sağlık siuu..

Sanemiko dedi ki...

uffffffffff özledim bende yaaaaaaa:)incik boncuk mıncıklamak istiyorum!

yarimay dedi ki...

woooww! o boncukcu tam benlik mis yahu :o)
paylasdigin icin sagol siu ya, birdahaki gittigimde mutlaka ugrarim oraya!
sevgiler

nihalasli dedi ki...

Ne guzel ya..ama bunlarla ciddi ciddi ugrasmak icin cok sevmek lazim yoksa yapilmisini almak cok daha kolay:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

koca bi günü bu çarşıyı arayarak geçirmiştim ve bulamadan geri dönmüştüm:) kaybolduğumdan

ruken dedi ki...

süpersin vallahi.. çok işime yarayacak İstanbul'a geldiğimde.. pusula Sıla :)

Burcuss dedi ki...

alttaki yazıya yorum yapamıyorum ama yaaa galata kulesi diycemtim ama kapandımı???istiorum ama o kolyeyi ya..

edugumoglu dedi ki...

eminönüne ne zaman gitsem girerim o hana annemle gittiğim günler dışında annem o hanın yakınından bile geçirmiyor :)) o zaman kendi alacakları kalıyormuş :P
iş güç uğraşmaktan nerdeyse 7-8 aydır gidemiorum ahh bi gitsem :))

funda dedi ki...

istanbulda olsam burdan çıkmazdım heralde bayıldım :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

harikasın sıloşkam! seni orada düşünemiyorum, şekerci dükkanına girmiş çocuk:)

senem dedi ki...

ANKARADA DA böyle bir yer olsa. insan kendini kaybeder çok güzel gözüküyorlar

Modapark.Net dedi ki...

arayıpta bulamadığım derya kuzusu bunlar :)
ne Manisa'da ne de İzmir'de var böyle yerler!

Judy Abbott dedi ki...

eminönü'nde dolaşmayı ben de çok severim, zaman tünelinden eski istanbul'e geçmiş gibi oluyor.

marpuççularda insanın başı dönüyor resmen, her taraf rengarenk, ışıltılı, parlak:)))

Unknown dedi ki...

ahhh istanbul da yaşasam sanırım her hafta sonu giderdim oraya ama ayda bir gittiğimde oraya uğramak çok az kısmet oluyor. resimleri görünce özlediğimi hissettim. En kısa zamanda istanbul a gelmeliyim

pipi disko dedi ki...

incik boncuk bi yana çok güzel kumaşlar bulmak da mümkün. özellikle perdelik ve koltuk kumaşlarından çok güzel elbiselikler çıkıyor:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

artık pek gidemiyorum ama 2000-2005 arası takı tasarımına sarmıştım, her hafta ordaydım, sabahlara kadar takı yaptığımdan ordan bana hatıra sırt ağrılarım kaldı:)) en son apolet ve broş yapmak için malzeme almaya gitmiştim. işte sonuçlar;

http://aysstyle.blogspot.com/search/label/omuz%20detayları

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

kolyeyi kim kazandı???

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

kolyeyi kim kazandı???

capriceline dedi ki...

ah gözüm kaldı cidden :D istanbulda oturmak orayı alt üst etmek istiyorummmmmm, izmir dar geliyor artıkkkk...

Sıla Yılmaz dedi ki...

yasemen k, yaaa şanslı seni! ben daha çok foto çekmiştim ama gitmiş.. :/

Sanemiko, :)) haha mıncıklama boncukları :P

yarimay, Rica ederim ne demek :)

nihalasli, Tabi bencede.. yoksa zor..

yetenek-sizin, hadi ya keşke sorsaymışsın..

ruken turgut, Daha detaylı vericem sonra söz :)

Burcuss, o bitti malesef :/

edugumoglu, ohoo o zaman baya birikmiştir senin alacakların :))

funda, daha detaylı olarak çekicem söz :)

seda, hahahah:)) yorum yapmıyorum

senem seda, illaki vardır :/

modapark.net, :))) artık adresin belli

Judy Abbott, aynen başımızı nereye çevirsek renk renk boncuklar..

Modaccı, Haftasonu olmaz çooook kalabalık! :))

pipi disko, Evet :) ne ararsan var..

Aysun Karaalioğlu, Hemen bakıyorum :)

large fashion, açıkladım yazıda :)

capriceline, Yaa deme öyle İzmir'de yokmu?? :(

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sahane bunlar siu
oyle işimize yaradakı egrcı ben ankaradayım ama
kuzneım püskül arıyodu bu postun sayesınde bulduk :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

kova kadınıyım ben, Aa çok sevindim:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin