twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

11.12.10

Swatch Kar Küreli Yeni Yıl Saati

sa01_gz232s_2_Press(RGB)

Swatch her sene özel günler için yaptığı saatlerde bende merak uyandırmıştır.. Bu sene yaptığı saat ise çok güzelllll :) üstten baktığımız fotoğrafta çok fazla anlamasakta kutudaki fotoğrafta detay çok net :)

Saatin üzerinde bir kar küresi var.. Saat "Snow Dance" adını da oradan alıyor zaten..

Türkiye'de sadece 200 adet varmış, ve fiyatı da 165 TL .. Güzel bir yılbaşı hediyesi olabilir dimi?


sb02_gz232s_Press(RGB)

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Tatliymis :)

Sanemiko dedi ki...

ay sper bir şeymiş bu ya bayıldım:)çok severim zaten kar krelerini:)

yasemen k. dedi ki...

eskiden -çocukken- böyle kapaklı saatler vardı.. betty boop'lu flintstone hatta benimkinde çakmak taş ve vilma vardı.. bana onları hatrlattı.. çok güzelmiş gerçekten..

Guz dedi ki...

Harika bir hediye olur derim,cok orjinal:)

Göründüğün Gibi dedi ki...

çok ilginçmiş ! ama saati nasıl gösteriyor onu anlamadım :D

Nilgün Bodur dedi ki...

Gercekten super... Hele yakindan gorunce daha da guzel!

nihalasli dedi ki...

Guzel ama biraz fazla gosterisli bir saat:) Pahali olmamasina ragmen neden 200 adet acaba satmaz diye bastan bi yoklama mi yapiyorlar:)

Adsız dedi ki...

ben sık sık sitenize giriyorum fakat ilk yorumum bu :) saatin güzelliğine dayanamadım :)

Eva's Fashionland dedi ki...

bence olur.Çok şirin görünüyor:)

Aslı dedi ki...

Tam benim gibi kar kürelerine bayılanlara göre =)

Sanemiko dedi ki...

ya siu bir daha geldim baktım o kadar beğendimki şu ikinci resimdeki halini saatin:)

Shiney dedi ki...

Cok sirinmis :))

tuba dedi ki...

süper ya bayıldım dogrusu:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tuba, bencede :)

Sanemiko, benimde aklım kaldı :)

yasemen k, ayyy evet :))))

missy, bencede! :)

göründüğün gibi, yakından inceleyince çözeriz herhalde :)

nunu, ilk fırsatta gidip onu sevicem :)

nihalasli, ben sevdim, çok sempatik.. swatch her sene belirli dönemlerde saatler çıkartır koleksiyonerler için de sınırlı sayıda üretim yapar, limited.. bunu gerçi tüm markalar yapar.. satılmama ile alakası yok :)

Adsız, hoşgeldin diyorum o zaman :))

chocalatenvanilla, kime alsam diye düşünmeye başladım :)

Aslı, devamlı yanında taşıyabileceğin bir kar küresi :)

Sanemiko, hahah yerim seni!

Shiney, dimiiii bayldım bende:)

tuba, alalım:)

Unknown dedi ki...

siu ben bu saate bayıldımm :) yeniyıl için daha güzel bir saat olamazmış :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Belki birileri duyar sesini :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok şiriiinnn!

esra dedi ki...

hoşbuldum Siu cum artık adım var Esra :) blog sahibeliğini iş olarak belirtmene ve samimiyetine bayıldım oy da verdim sana umarım çok daha iyi yerlere gelirsin sevgiler :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda, senden değil!!

esra, Hoşgeldin Esracım.. artık adınla hitap edebiliyorum ne güzel :) öpüyorum seniiiii

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende cok beğenmiştim gittim baktım, o üzerindeki küre çıkıyor sadece dekor amaçlı yapmıslar altı normal saat içinde aynı figür var yanii o kdr da ilginc değil küre cıkınca çok sıradanlasıo küreyle beraberde kullanılmıo
beybey

happy dedi ki...

a haaaaaaaaaaaaaa saatimde yok süper:D

Sıla Yılmaz dedi ki...

bey bey, ben o halini de çok sevdim :)

mia, :))) ay ne desem bilemedim şimdi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin