twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

29.12.10

Nereden Hunter Alırım? & Hunter İndirim Çeki

fashionbysiu.com / hunter

Sanırım şu günlerde en sık duyduğum sorulardan biri bu :)

Geçen sene Türkiye'de Beymen Blender, Harvey Nichols gibi bir çok satış noktasında bulunuyordu evet ama bu sene getiren olmamış.

Şuan Türkiye'de bildiğim tek satış noktası modaninmerkezi.com, ve size 2010'un sanırım en güzel haberi geliyor şimdi.. :)
Fashion by Siu okuyucularına 2011 Ocak sonuna kadar geçerli Hunter için 80 TL'lik indirim çeki.

Bu indirimden faydalanmak için hediye çekimizin kodu HNTR11

Bu indirim kodunu alışverişinizi yaptıktan sonra ödeme kısmında hediye çeki bölümüne yazarak kullanabilirsiniz. Tutar alışverişinizden otomatik olarak düşülecektir.


iyi alışverişler :)

Yukarıdaki fotoğrafları kıskandım kendi fotoğraflarımı da ekliyorum :)

siu's style diyeuroflora3

8 yorum:

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu gece rüyamda hunter aldığımı görmüştüm.demekki bu yazıyı okuyacağımdanmış:)) süper indirim.teşekkürler

Sıla Yılmaz dedi ki...

Acemi Terzi, Aaa tam isabet olmuş desene :))

Style by Buett dedi ki...

ne cok hediye dagittin siucum ya bu ay super oldu.:)yurtdisinda yasayanlarda katilabiliyormuydu? (ilerki zmnlar icin soruorum artik bu ay bitti)

bedia dedi ki...

buna en çok kardeşim sevindi siucum.teşekkür ederiz.ne giysen yakışıyo sana zaten :)ayrıca nekadar yumuşak bi ses tonun var! doğum günü partini izlediğimde dikkatimi çekti çok hoş...sevgiler cnm:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

style by buett, Malesef cnm bunlara yurt dışından katılım yoktu :/

bedia, Rica ederim ne demek :) veee teşekkür ederim.. :)

smurfette dedi ki...

ya siu ben alamadım hala :(:( nasıl alcam anlatır mısın lütfen..

bsrtrkr dedi ki...

Siu bende sana mail atmıstım bununla ilgili beymen vs altustu evet hıcbıyerde yok sen modanın merkezınden mı almıstın ve memnunmusun acılma vs olmuyor dımı?teşekkürler:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

smurfette, bana mail at istersen sana resimli olarak anlatım yollayım?

bsrtrkr, hayır ben geçen sene beymen'den almıştım. memnunum sonuçta yağmur çizmesi işte :) su geçirmiyor :))) bi renk daha seçmeye çalışıyorum şimdi onu da modanın merkezinden sipariş vereceğim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin