twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

9.12.10

Günün Hediyesi: Trendyol

fashionbysiu.com / trendyol

Günün hediyesi Trendyol'dan geliyor bu sefer..
Hemde bu fırsatla kendinize istediğiniz hediyeyi alma şansınız olacak çünkü Trendyol'dan istediğiniz üründe kullanmak için 50 TL hediye çeki sizin olacak!

Bunun için öncelikle Trendyol'a üye olmuş olmanız gerekiyor ki kazanırsanız eğer, çek hesabınıza işlensin! :)
Üye değilseniz üye olmak için, buraya tıklayabilirsiniz..

Peki ya sorumuz?

Trendyol'un bugüne kadar yaptığı en güzel kampanya sizce hangisiydi?




YARIŞMAYI KAZANAN

Eda dedi ki...
bence en güzel kampanya ALDOydu ayaklarımız bayram etti hem uygun fiyat hemde kalite...

YORUMUYLA EDA

EDA BANA MAIL ATARMISIN :)

fashionbysiu.com / trendyol

Eda'dan cevap gelmediği için tekrar belirledim kazananı.. yeni kazanan kişi
Eliz Yılmaztürk


fashionbysiu.com / trendyol

114 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Tabii ki İpekyol&Twist kampanyaları:)

klem dedi ki...

hediye mükemmel :)

bence en güzel kampanya bayrama özel olan kampanyaydı.

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

fashion night out istanbul t shirt kampanyası

haticemercantanqhotmail.com

j.d. dedi ki...

bence converse kampanyası en iyisiydi..hem bir çok çeşit vardı hemde fiyatları bayaa iyiydi..ben gibi bi converse sevmez bile o satıştan converse almıştı,o derece yanii :D

qvave dedi ki...

ben en çok john frieda kampanyalarını seviyorum. umarım bu yakınlarda tekrar olur çünkü şampuanım bitmek üzere ;)

Mertör dedi ki...

Prada güneş gözlükleri, mmm...

Ne yazık ki çok geç görüp yetişememiştim, hepsi tükenmişti ama... Olsun, en güzeli oydu :)

isabel dedi ki...

ne güzel bir hediye bu!! :)
üyeyim trendyola, bence en güzel kampanyası 9 kasımdaki % 85 indirimi olan cachareldi..

Esra dedi ki...

begüm salihoğlu kampanyası bence:)

tgc dedi ki...

bence kısmet takı kampanyası gayet guzeldı.
levıs saat ve suanda devam eden derımod kampanyasına bayıldım.

cemress dedi ki...

fenerium:)))

Filmci ve Bişeyci dedi ki...

Tabiki her zaman Nr:39..:)

Unknown dedi ki...

MODAYI YARATAN MARKALAR %85 İNDİRİMDE BENCE BU KAMPANYA SÜPERRRRR :)

aşgaane dedi ki...

bu zor bi soru aslında:) ama hugo boss kampanyasında hatırı sayılır bi indirim yapmışlardı... feriloft kampanyası da oldukça farklı, bugüne dek bu tarz alışveriş sitelerinde rastlamadığım bi kampayaydı... ve bence gayet iyi düşünülmüş bi fikirdi:)

guusha dedi ki...

limango'nun inci ve bilimum ayakkabı-çanta markalarıyla yaptığı kampanyalar tek kelimeyle şahane!!!

rebeltakipte dedi ki...

merhaba
trenyolun yapmış olduğu en güzel kampanya Begüm Salihoğlu kampnayasıydı bence.

senem kulak
rebelsenem@gmail.com

summer dedi ki...

bence bambi ayakkabıydı çünkü bu kampanya sayesinde halen aşk♥ yaşadığım ankle botlarıma kavuştum

Flame dedi ki...

Missist

Dennis Satıyor dedi ki...

Seçim yapmak o kadar zor ki :) Hepsi muhteşem!

burcu dedi ki...

betty boop saatler:))

Unknown dedi ki...

Audrey Hepburn temalı ürünlerin olduğu kampanyasını sevmiştim ben :)

DERYA K. dedi ki...

En çok İNCİ markası çıktığında sevinmiştim

zıbırtı dedi ki...

yaaslında trenadyolun açtığı çağo kampanya kaliteli oluyo gerçekten güzel markalar ve çoğuna elimi sürmesemde bakmalık güzel yani D:D: amam en çok converse leri seviyroum hem ihtiyacım olduğu için hem de fiyatı uygun olduğu için :D:D

Selfet dedi ki...

Şimdi devam eden kampanyalardan Derimod kampanyası.Fiyatlar ve modeller harika,mutlaka bikaç parça alınmalı :)

eklojit dedi ki...

açıldığı ilk günde satışta olan
Nr39 kampanyası keşke tekrarlanda yakın zamanda...
aylin kendir

anarchitect dedi ki...

jumbo diiiciim doğrusu;)

derya dedi ki...

ben çok eski üye değilim ama mesela fiell accessories indirimi iyi bence çünkü tasarmlar benm zevkime uygun..

Hande dedi ki...

bana göre en güzel kampanya ilk alışveriş yaptığım;Voguist idi..(yanlış yazmış olabilirim)
bonusa vade farksız 9 taksit ve kargo bedavaydı..aldığım 2 elbise de süperdi..
bu arada trendyola üyeyim..
üye adım;hande yılmaz

herkese bol şans;)

Adsız dedi ki...

trendyolun bugüne kadarki en güzel kampanyası NR39 markası için yaptığı kampanya bence, fiyatları yüksek olan bir marka için oldukça uygun fiyatlara düşebiliyorlar, ve ben bir NR39 sever olarak çok mutlu oluyorum...;)

Grace Happy dedi ki...

kesınlıkle ve kesınlıkle nr:39

Adsız dedi ki...

Sheepworld kampanyası bence en iyisiydi. Minik kuzulu cüzdan ve çerçeve kaptım o kampanyadan. Başka şeylerde de gözüm kaldı ama bütçem müsade etmedi ^.^

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ipekyol! kesinlikle:)

pastaport dedi ki...

Trendyolun bütün kampanyaları şahane. En güzel kampanyası sanırım "bayram özel" kampanyası yapıp ; en çok satılan ürünleri bir araya koymasıydı. Ki ben orda bile birçok ürünü kaçırdım :) yılbaşı için de böyle bir kampanya beklemekteyim doğrusu :)

CEYOOOOOO dedi ki...

OĞLUMA ALDIĞIM (BİEVDEN) KURBAĞA ŞEKLİNDEKİ LAMBA BENİM İÇİN EN GÜZEL VE EN ÖZEL KAMPANYAYDI ... ÇÜNKÜ OĞLUM İÇİN OLAN HERŞEY BENİM İÇİN EN GÜZEL

tuğba dedi ki...

Bence en iyisi Sex and The City ürünlerinin indirimde olduğu kampanyaydı.Ben faydalanamadım ama içim gitmişti :)

Adsız dedi ki...

istanbul'da loft daire için verdiği indirimdi.


türktan

ayca dedi ki...

Nr:39 un kampanyalarını çok seviyorum .Tasarımlara söylenecek söz yok zaten , birde uygun fiyatlı olunca tadından yenmiyor:)

fioritamodatasarım dedi ki...

CONVERSE !

ASLINDA BEN dedi ki...

suicim tabiki sex and the city koleksiyonu kampanyası :)


gayebinici@gmail.com

Stardust Memories dedi ki...

Evet bu aralık ayı en güzel bana bugün :) Ve doğum günüm sebebiyle ve Trendyol 1.liğimle bana göre yaptıkları en güzel kampanya, yarışma kampanyasıydı!! :)

Adsız dedi ki...

derimod kampanyası bence bu mevsımde yapılacak en guzel kampanyaydı

Adsız dedi ki...

Columbia ürünlerindeki indirimler gerçekten şaşırtıcı miktarlarda:)
Öznur

neşe dedi ki...

Merhaba,Neşe ben....

Trendyol'da en çok tasarımcılarımızın kampanyalarını beğeniyorum ve en güzel kampanyalar bence onlar....teşekkürler...:)

merve dedi ki...

beymen (:

PINK PRINCESS dedi ki...

En iyisi Lacoste ayakkabı kampanyasıydı.Kaçırdığım için içimde buruk bir yaradır:))

Unknown dedi ki...

atıl kutoğlu..

xafilli dedi ki...

şu an aktif olan marea saat kampanyası bence :)

We are the Hippies dedi ki...

dün arsim miydi neydi yastık yorganlarda acayip bir indirim vardı... Öğrenci olaraktan yastık fiyatının 10 liraya düştüğünü görmek çok güzeldi...Yastığa ihtiyaç biri için bu kampanya süperdi...

funda dedi ki...

trenyolun rayban indirimi en güzel kampanya oldu bana göre.

touch the sky dedi ki...

siu hediyeler harika
trendyolun carmen ve Elfe kampanyalarını çok beğenmiştim hatta 2 tane de elbise ve 1 tane etek almıştım bu linkte detayları da
http://goo.gl/0839q
http://goo.gl/Sogkv
Carmen ve Elfe diyorum ben :))

Unknown dedi ki...

En anlamlı kampanya bence AÇEV için yapılan, Bengü ve Ömer Onan butikleriydi.

çağla dedi ki...

bence yapmış olduğu en güzel kampanya ıfw haftası bileti kazanma şansını sunmasıydı ve birde açev yararına yapmış oldukları var tabi lütfen bu sefer kazanmak istiyorum yaa sıkı bir trendyol koliğim diyebilirim artık dışarı çıkıp almak yerine ordan alıyorum her ihtiyacımı :)

çağla yazıcı şanlı istanbul

zoitsa dedi ki...

samsung fotoğraf makinasını çok uygun fiyata alabildim..

ClubberSZR dedi ki...

Trendyol'un bugüne kadar yapmış olduğu tüm indirimler güzel bir kampanyadır.

emnsn dedi ki...

Geçtiğimiz hafta da olan .
''Tüm gün kargo bedava'' kampanyası bana göre Trendyoldaki en iyi kampanya.Aynı zamanda;
'-Aaa kargo bedavaymış birkaç şey daha alayım.' düşüncesiyle bende inanılmaz alışveriş isteği yaratan kampanyadır...

halilsoyletmez dedi ki...

Adidas

eday_acar dedi ki...

bence en güzel kampanya ALDOydu ayaklarımız bayram etti hem uygun fiyat hemde kalite...

Seni Keşfettim dedi ki...

uff üye olmasız şeyler olsun lütfen:)

ibegum. dedi ki...

tabe kıyamet vintagerie'nin ürünlerini satışa çıkarması yaptığı en güzel kampanyalardan biriydi bence.bizim gibi günün büyük bir bölümünü ofiste geçirdiklerinden mağazanın şubelerine uğrayamayan herkes için çok mantıklı düşünmüşlerdi:)

Modapark.Net dedi ki...

geçenlerde yaptığı Converse kampayası :) converse hep yapıyor ama ürünler her zaman güzel olmuyor.

Sanemiko dedi ki...

nr.39

bi dedi ki...

bence nr. 39 en iyisiydi:)

çiğdem köksoy dedi ki...

öncelikle 2011 yılı tüm çalışanlarınıza uğur, mutluluk getirsin ... bizleri özel hissettirdiğiniz için özel bir yıl olsun hepimize...
en güzel kampanyaaaaaaa sorusunu çok düşündüm karar veremedim çünkü hepsi güzellldiiii :)

selda dedi ki...

derimod kampanyası en çok beğendiğim kampanyaydı.

elfeyp dedi ki...

Ben Elfe'nin elbiselerini seviyorum. O olabilir bence :)

sibelsaglik dedi ki...

Trendyol'un yaptığı hiç bir kampanyayı birbirinden ayırt etmek imkansız, öyle muhteşemler ki , Trendyol başlıbaşına bir TREND olmayı başardı. Hep beraber daha güzel günlere Trendyol ;)

Siyah Beyaz dedi ki...

"twıgy"
siteye Kazım Törün kullanıcı adıyla üyeyim kazimtorun@hotmail.com.tr

morkebelek dedi ki...

Audrey Hepburn DVD kampanyasıı^^

smurfette dedi ki...

ilk yorum benden :):)Trendyol'un en iyi kampanyası en çok davet yollayan 1 kişiye iPhone hediye etmesiydi.Bi başka güzelliği ise referansımız ile kayıt olup alışveriş yapan her kullanıcıya 10TL'lik Trendyol hediye çeki vermesiydi.Hem iphone hem hediye çeki seni seviyorum trendyol :):)

emine dedi ki...

Bengü'nün kıyafetleri satışa çıkmıştı bir ara. Bence en güzeli oydu :)

Adsız dedi ki...

Trendyol'u özellikle tasarımcı ve trendyola özel butik kampanyalarından dolayı çok beğeniyorum.

Ayça AKIN dedi ki...

Elle

Adsız dedi ki...

tabi ki kısmet by milka :)

Adsız dedi ki...

merhaba,
zaman zaman tekrarlanan derimod,desa,elle gibi ayakkabı mağazalarının kampanyalarına bayılıyorum... ebru bykk

SEVECEN dedi ki...

BEN ZATENNN ÜYEYİM..ELFE KAMPANYASINI BEĞENMİŞTİM....

İLKNUR

enne dedi ki...

Bence Derimod.

gülşah süzen dedi ki...

geçen gün yapılan İpekyol kampanyası çok iyiydi, çok güzel indirim vardı.

Adsız dedi ki...

shiseido kesinlikle :)
Eliz Yılmaztürk

Unknown dedi ki...

ipekyol,twist ve machka kampanyaları

serpil dedi ki...

bence en güzel kampanya converse kampanyasıydı hem çok güzellerdi hemde çok fazla indirimi vardı :)

İlyedaa dedi ki...

Selam Sİu'cum:D
Bence en güzeli KISMET takılarıydı:D Ama almak kısmet olmadı orası ayrı tabi..umarım yine gelir:) Ve umarım bu sefer kacırmam beğendiklerimi:)

Ersen dedi ki...

Sevinsem mi üzlsem mi bilmiyorum.. Trendyolla tanıştıktan sonra alışveriş manyağı oldum.. Kampanyalar birbirinden süper ama benim en bayıldığım ADİDAS kampanyasıydı..Devamını bekliyoruzz

songül dedi ki...

valla seçim yapmak zor ama saat ve çanta kampanyalarına dayanamıyorum

N@z@N dedi ki...

US POLO ASSN BENCE.KASIM AYINDAYDI SANIRIM YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM AMA BİŞİ ALDINMI DİYE SORARSAN MALESEF HAYIR :(

Gizem ezen dedi ki...

Adidas

NERMİN AKDEMİR dedi ki...

trendyoldan çok alışveriş yaptım ama en beğendiğim; lacoste spor ayakkabıydı

sumeyra dedi ki...

bence kesinliklee özel tasarım yapan tasarımcıların ürünleri...bunlar içinden elfe den aldığım ürünleri severek kullanıyorum..tekkkürler trendyol...

Hacer Sayıner dedi ki...

İzmir'de İpekyol ile ortak düzenledikleri kokteyl ve indirimler benim favorimdi.

! POSH BUTİK ! dedi ki...

aaa bunu isterim walla;)) iki gündür yoğunluktan hediyelerini kaçırdım kuşum ama bunda şansımı denemek istedim;)) bence elit markaların gözlük kampanyaları bir de ipekyol ve twist kampanayaları tabiki favorim;) hadi bakalım rastgele, mucxxxx...
poshbutik16@gmail.com

moda tasarım stil dedi ki...

hepsi :)

büşra dedi ki...

trendyolun bğtğn kampanyaları çok güzel aslında. polin markasıyla yaptığı kampanya en güzeli diyorum. Polin kıyafetlerde çok başarılı bir marka çünkü.
b_sra6@mynet.com

Unknown dedi ki...

İpekyol Twist'ti :) Çünkü İpekyol'un ürünlerini seviyorum.

Adsız dedi ki...

ekim ayındaki Trendyol’un Sex and The City Kampanyası

gülay çetinkaya
glcenaz@hotmail.com

nalan dedi ki...

worldcard'a vade farksız 10 taksit ve kargoyu ücretsiz yapmaları!

yıldız dedi ki...

zaten trendyol üyesiyim:)
bence bütün kampanyaları güzellllll
hergün tıklamadan güne başlayamıyorum
sevgiler
yıldız
yildiz111@hotmail.com

reyhane dedi ki...

Merhaba, ben Fenerium kampanyası diyorum..

Adsız dedi ki...

merhaba siu:) ilk yoruma çıkmayacağını bile bile yazayım:D Yanlış hatırlamıyorsam bu yaz, en çok arkadaşını Trendyol'a davet eden 5 kişiye Aris pırlanta kolye kazanıyordu.

Benim Moda Hikayem dedi ki...

WİSH

Mehtap Oruç dedi ki...

Bence en güzel koleksiyon Sex and the City ve Aşk-ı memnu daki Bihterin ayakkabılarının satıldığı koleksiyondu :)

Ama en güzel kampanyası şimdi yapılan World Carda taksit ve ücretsiz kargo bence :)

gamze dedi ki...

hepsi birbirinden guzel karar vermek zor:)

ama ben Desa diyorum:)

tuğba dedi ki...

benim aklıma Nr.39 geldi.
tugbaturpcu@hotmail.com

olcay kurt dedi ki...

hmmm bir kaç hafta önce ki devib çantalardan bir kaç tanesini çok beğenmiştim, hatta almadığıma çok pişman oldum dört gözle bekliyorum yeniden gelsin devib diye :))
benim için o yüzden devib çok içimde kaldı :(

Ceren Ka dedi ki...

sex and the city :)

star keeper dedi ki...

benim için kesinlikle converse kampanyası. bu kadar uygun fiyatı bu kadar çok çesitle baska hiçbir yerde görmemiştim.

... dedi ki...

Merhaba
ilk çıktığı zamandan bu yana Trendyol üyesiyim. Bu zamana kadar yaptığı en güzel kampanya belki "Bihterin ayakkabıları" olabilir. Ama ben en çok Nr.39 kampanyalarını beğeniyorum...

efashion dedi ki...

sertaç delibaş:)

cansu dedi ki...

özel günlerde birçok markanın ürünlerini bir araya toplayıp tek kampanya haline getirmelerini seviyorum;)

Zeynep K. dedi ki...

bence en güzeli sex and the city kampanyasıydı :)

kibele dedi ki...

guess saat kampanyasıydı bence, hatta o kampanyadan bir saat almıştım. Çok memnun kaldım, hala da kullanıyorum saatimi :)

capriceline dedi ki...

bebek odaları için hazırlanmış rengarenk lambaların dizaynları çok hoşuma gitmişti.. bayıldım.. ah bir de bebişim olaydı:D

Adsız dedi ki...

NR 39 kampanyaları en güzel kampanyalardı bence =)

damla dedi ki...

Calvin Klein bay ve bayan parfumlerınde yaptıgı ındırımler en guzel indirimdi benim için

Asli D dedi ki...

Kesinlikle ve kesinlikle Süper dergisi ile birlikte hazırladıkları kampanyaydı. Muhtesem parcalar secilmisti. Bu arada happy birthday siuuuuuuu!!!!!!!

mmrpnr dedi ki...

sex and the city ürünleri kampanyası:)

Ay Wisch dedi ki...

Bence hemencecik tükenen converse kampanyası en iyisiydi. Hem çok ucuzlardı hemde çok çeşit vardı. Zaten göz açıp kapayıncaya bittiler :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin