twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

11.12.10

Günün Hediyesi: Sustilo 2

fashionbysiu.com / sustilo

Bugünün hediyesi yine Sustilo'dan.. Unutmayın Pazar günü de hediyemiz Sustilo'dan gelecek :)

Yılbaşı yaklaşırken ne giysem sorununu da çözecek olan bu elbiseyi istiyorsanız yapmanız gereken çok basit.

Sustilo'nun sahibi kimdir?

Sorusuna vereceğiniz cevabı yorum olarak bu yazıya bırakmak..



** Elbise medium bedendir. Kazanan kişinin farklı bir bedende olması durumunda stok durumu kontrol edilerek kendi bedeninde gönderim yapılacaktır. **


KAZANAN KİŞİ SOUND OF THE RAIN

BANA MAIL ILE ULAŞIRSAN SEVINIRIM

fashionbysiu.com / sustilo 2

52 yorum:

Hande dedi ki...

Suna Yıldırım

herkese bol şans;)

34A dedi ki...

Suna Yıldırım

inanirsakolurbence dedi ki...

Suna Yıldırım'ınmış:)

stilperisi dedi ki...

suna bannink diye bir isim gördüm ama o mu acaba.

mures dedi ki...

SUNA YİLDİRİM H.O.D.N. SUSTİLO

tuba kurt dedi ki...

suna bannink :))

Adsız dedi ki...

Suna Bannink ^.^

GİSS dedi ki...

SUNA YILDIRIM :)

Dennis Satıyor dedi ki...

SUNA YILDIRIM

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Merhaba
Sustilo markasının sahibi Suna YILDIRIM'dır.

Ezgi TÜFEKÇİ
ezgitufekci@gmail.com

Adsız dedi ki...

Suna Bannink" olabilirmii biraz zor bir soru ama elibseye bayıldımmmmmm çoook hoşmuş

Hülya!
melankoliq_hully@hotmail.com

star keeper dedi ki...

siu bu sustilo çekilişlerin süper. bu elbise de öyle.
cevabım:Suna Bannink

Adsız dedi ki...

YAAAAA ÇOK İSTİYORUM.cEVAP:SUNA YILDIRIM

Unknown dedi ki...

SUNA YILDIRIM

necli dedi ki...

Suna YILDIRIM.Sonucu heyecanla bekliyorum.Benim olacak biliyorum.

mine dedi ki...

Suna Yıldırım ......

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

SUNA YILDIRIM :))

MaceraperesT dedi ki...

suna bannink :)

Ay Wisch dedi ki...

Suna Yıldırım

burçak ben dedi ki...

Suna Yıldırım. bildim bildim.

Adsız dedi ki...

suna yıldırım :)

nalan dedi ki...

Suna Yıldırım =)

Unknown dedi ki...

SUNA YİLDİRİM H.O.D.N. SUSTİLO
:)

cansu dedi ki...

SUNA YILDIRIM

SERAP dedi ki...

Suna YILDIRIM ...

ELBİSE İNŞ BENİM OLUR :)

SEVİLAY dedi ki...

SUNA YILDIRIM H.O.D.N. SUSTİLO

paarkae dedi ki...

Suna YILDIRIM'dır.

paarkae

sevinç dedi ki...

merhaba siu yine ben sevinç sustilonun sahibi SUNA YILDIRIM H.O.D.N. SUSTİLO dur umarım hediyelerinden bende kazanırım kardeşimin düğünü için aradığım elibiselere kavuşurum canım lütfeeeeeeeeeen benim olsun elbiselerden biri

bilgeee_1988 dedi ki...

SUNA YİLDİRİM :)

ayse dedi ki...

SUNA YILDIRIM.. Şimdiden mutlu yıllar...

TUĞBA CEVİZCİ dedi ki...

SUNA YILDIRIM H.O.D.N. SUSTİLO

Gizem dedi ki...

Suna yıldırım diye biliyorum ben ama:)

melis dedi ki...

ilk yorum
suna yıldırım :)))))))))

Adsız dedi ki...

SUNA YILDIRIM H.O.D.N. SUSTILO :)

ZeynepGG* dedi ki...

Sahibi galiba SUNA YİLDİRİM H.O.D.N. SUSTİLO.ama emin değilim :S

Adsız dedi ki...

merve :
Suna Bannink sahibidir...inş ben kazanırım :)

merve89yalcin@hotmail.com

seda dedi ki...

suna yıldırım

Adsız dedi ki...

suna yıldırım
cyd

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Suna Yıldırım (:


http://disastyle.blogspot.com/

Grace Happy dedi ki...

SUNA YİLDİRİM

missmedussa dedi ki...

suna yıldırım diye biliyorum..

Canan Y. dedi ki...

Bu sene bana hiç uğramayan şansımı denemek istedim =) sustilonun sahibi SUNA YILDIRIM dır =)

gülce dedi ki...

Suna Bannink

emnsn dedi ki...

random beni hep kılpayı geçiyo bukez geçmesin inş:)
sustilo markası 2009 yılında ilinden toplam 3 sınıfta tescil edilmiş olup marka sahibi SUNA YİLDİRİM H.O.D.N. SUSTİLO'dir.

SEDAA dedi ki...

SUNA YİLDİRİM H.O.D.N. SUSTİLO
:))))

Gunes Ipekoglu dedi ki...

Sustilonun sahibi..Suna Yıldırım..

Ama elbbisenin sahibi ben olmalıyım..=)

Gunesipekoglu/from Izmır

handeguler dedi ki...

Suna Yıldırım....

hesperid dedi ki...

suna yıldırım....a ait

Adsız dedi ki...

suna yıldırım olabilir mi acaba?:)

medd.cezirr@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Suna Bannink

ilyedaa dedi ki...

Merhaba Siu ben eda..
Sustilo'nun sahibi Suna YILDIRIM'dır...
:Dherkese bol şans..

tarih platformu dedi ki...

Marka sahibi SUNA YİLDİRİM H.O.D.N. SUSTİLO'dir

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin