twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

3.12.10

Siu'nun Kutlu Doğum Ayı Geldi

fashionbysiu.com

Aralık ayı demek Sıla'nın doğum gününün başlangıcı demek :) Aralık ayı yılbaşına kadar benim! Üzgünüm :)))

Zaten burada da Aralık ayının neden en sevdiğim ay olduğunu madde madde yazmışım.. :)


fashionbysiu.com

Bu fotoğraflar bir yemek sonrası çekildi.. Sanırım bundan sonra dışarı çıkmadan fotoğraf çekmem lazım.. Bütün gün dolanınca akşama pestilim çıkıyormuş :))

Saçlarım da şimdiden uzamış geliyor bana :) Sanırım kısa saç belasına buradan bulaşmış oldum :)

fashionbysiu.com

Bu sefer kıyafetlerim hepimizin yeni tanıştığı ama dolabımızın baş köşesine oturttuğumuz markamızdan :) Jean en sevdiklerim arasına girdi :)

Jean: Sustilo
Omuzları Pullu Üst: Sustilo
Booties: Zara

24 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

kutlamalar başlasın o zaman :)
nice yıllara canım.sevgiler

yasemen k. dedi ki...

hihih bu tabiri çok sevdim!(: 'siu'nun kutlu doğum ayı' kutlu mutlu olsun.. :) canım saclarına baktıkça ben de kestirmek istiyorum çok güzel olmuş maşallah nazar değmesin ;) öpücükk

nermin dedi ki...

cnm çok hoş tarz yapmışın çantanda sen gibi güzel nerden aldın acaba?
saçlarınıda biraz daha kısaltsanmı ne dersin yüzüne çok güzel gidiyor kısa saç:)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

canım bu saç sana çoook yakıştı çok hoş gözüküyorsun! ayrıca bluzuna bayıldım ama siteyi aradım taradım böyle bir bluz göremedim omuzlarını sen mi süsledin;))

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Canım öncelikle saçların gerçekten çok hoş oldu...Değişiklik her zaman iyidir((: Hatta fena yakıştı gerçekten...Bu arada maddelerden bir tanesinin değişmesi gerek artık sevgili değil ''Kociş'' için yeni bir süprizz.. :p Ayrıca çok hoş görünüyorsun...

Sanemiko dedi ki...

saçların feci yakışmış

ArzuSonmez dedi ki...

Canim kombinin cok hos olmus, ayrica yeni sac modelinle de super gitmis! Ben duymamistim bu ismi. Alisveris sitelerine yeni mi eklendi?

Shopp-ing-bag dedi ki...

Ayy benim gibi biri daha yoktur dedim varmış :))Ama söyleyin başka bir ay daha var mı bu kadar renkli bu kadar şaşalı bu kadar ışıl ışıl geçsin.. Viva Aralık :))

KELEBEK dedi ki...

bende 8 aralık doğumluyum :) güzelliklerini doyasıya yaşadığın bir ay olsun :)

füsfüs dedi ki...

aa ne güzel benim de doğumgünüm aralıkta ve Aralığı ben de çok severim:) ikimize de güzel bir yaş diliyorum şimdiden:)

Judy Abbott dedi ki...

yeni saçlarınla harika görünüyorsun Siu!

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuşsun bayılşdımmm:))

Nur Karaata dedi ki...

hiçte kızmadım :) hatta cok begendim bu sacları yaşasın :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bu botların aynısı bende de var, çokkk severek giyiyorum desem; şaşırmazsın herhalde:))

chunlibeauty dedi ki...

her resimde saçlarını daha güzel buluyorum :) kıyafetin süper çok güzel olmuşsun canım :) bu ay senin demek ayın demek o zaman dolu dolu yaşarsın inşallah :)

nrdn dedi ki...

Sılacım çanyata ba-yıl-dımm

nihalasli dedi ki...

Kisa saclarin cok yakismis ama sanki mini bir percem saga ya da sola atilan farketmez, daha hos durabilir mi?
:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pembe fiyonk, Teşekkürlerrr :)

yasemen k, :))) dimi çok uymuş..
Kestir sende dicem ama kıyamam saçlarına :)

nermin, Teşekkür ederim cnm.. bana da uzun gelmeye başladı saçlarım.. Çantam louis vuitton cnm..

Posh Butik, Teşekkürler cnm.. Belki bitmiştir kaldırmışlardır cnm? Ben süslemedim bu şekildeydi cnm..

Disa, Hahahha süpersin ona dikkat etmemiştim.. sevgili kociş oldu artık:)

Sanemiko, Teşekkür ederim cnm :)

Arzu Sonmez, Teşekkür ederim cnm.. Evet yeni eklendi.. bakmanı tavsiye ederim..

Shopp-ing-bag, :)) doğru söylüyorsun Viva Aralık! :)

Kelebek, Süpermiş! 8 uğurlu sayım :)

füsfüs, Aralık doğumlulara karşı sempatiim var :)

Judy Abbott, Teşekkür ederim cnmm :)

Adsız, Teşekkürler :)

Nur, Valla korkuyordum senden bu konuda.. ikna ettiysem sorun yok demektir :)

sedaaaaam, neden şaşırmadım söylermisin bana? :)))

Chunli, Teşekkürler cnm.. bana da hergün daha uzun geliyor :) kısaltmalıyım biraz daha diyorum :)

nrdn, Teşekkür ederim cnm :)

nihalasli, Biraz böyle kullanayım zaman zaman türevlerine geçiş yapıcam :)

fatmanur dedi ki...

Siuuu hayranın oldum ya bu kısa saçların gerçekten çok çok yakışmış maşallah bayıldımm

summer... dedi ki...

off saçlar müthiş olmuş uzun saç bana sıradan geliyordu zaten kesinlikle bidaha uzatmayın derim bende kestiricem düğünü bekliyorum ondan sonra :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

siucum nice yıllara canım:) kombin saçlar mükemmel olmuş ya..sewgiler

Sıla Yılmaz dedi ki...

fatmanur, teşekkür ederim cnmmm :)

summer, bunlar şuan bana uzun saç gibi geliyor :)

moda gezgini, Teşekkür ederim cnm ! :))

Serap dedi ki...

Zaten gzüeldin şimdi güzeller güzeli oldun. Nazar değmesin arkadaşıma. Aralık ayı benim içinde kutsal :) 11 Aralık ta benim doğum günüm.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Saol minnoşum!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin