twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.12.10

Burberry Yılbaşı Tebrik Kartı



Yılbaşı moduna giriyoruz sanki…:)

Ünlü İngiliz grup Razorlight’ tan Johnny Borrell, Burberry için bir Yılbaşı tebrik filmi çekti. Bu filmi interaktif bir tebrik kartı haline getiren Burberry, kartın sonuna kendi dilinde mesaj yazarak istediğin kişiye gönderebilme imkanı sunuyor. Yani kısacası Burberry yine müthiş teknolojisini konuşturdu…
"Can't complain about Christmas" isimli şarkıyı seslendiren Johnny Borrell, Burberry’in akustik performansına verdiği önemi de gözler önüne sermiş oldu. Bu dijital kartı e mail atabilir, facebook ve twitter hesaplarınızda paylaşabilirsiniz…

Ee ayağımıza kadar gelen bu fırsatı kaçırmamak lazım :)

6 yorum:

Beelzebub* dedi ki...

hahah çok beğendim sana da iyi yıllar

betül kapucu dedi ki...

tabi ki CEMİL İPEKÇİ

betül dedi ki...

pardon ya yanlış yere yorumu bıraktım :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Miray, Sana da cnm :))

betül kapucu, haha tamam cnm :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de çok sevdim bunu, ne güzel anlatmışsın bu arada! muck:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Seda, bende seni sevdim :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin