twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

30.10.09

Yağmurdaki Şık Aksesuarlar


267725_spg_fashionleaka_0057

Yağmur yağıyor olması şıklığımızı etkilermi? Bu kadar güzel şemsiyeler varken bence hiç sorun değil istediği kadar yağabilir :)


ilk fotoğraftaki çikolatalıyı çok sevdim, diğer kuşluyuda birkaç gün önce burada gördüm :) 


Buyrun bakalımmm.. 



şemsiye modelleri1
şemsiye modelleri3
şemsiye modelleri2
şemsiye modelleri5
şemsiye modelleri4
şemsiye modelleri6


28 yorum:

cecilia dedi ki...

çok şirin hepsi, kahverengi üzerine pembe fiyonklu olan da benim olsun muu :))

pinkcandydream dedi ki...

hepsine bayıldım yahuuuu hepsi benim olsun :)

tuku dedi ki...

ay fırfırlı 3'lü seri cok cici siucum yaa

Moda Gezegeni dedi ki...

Bayıldın canım hepsi birbirinden güzel. Bu şemsiyelerden bende olsa yağmur yağsın diye dua ederim valla:))

Adsız dedi ki...

I looove this picture and these umbrellas are so cute! :))

Pell-in dedi ki...

hiiii hepsi harika.

Shiney dedi ki...

Ay ne kadar guzeller yaa!!Hepsi birbirinden degisik ve tarzz :))

NlyStyle dedi ki...

yaa ben o fırfırlılardan istiyorum somon olanını:)))

SadeceBlog dedi ki...

Ben de bayılırım şemsiyelere, Mango'dan bu sezon almıştım. Çok severim şemsiyelerdeki detayları. Çok kadınsı bir aksesuar gibi geliyor :)

Bu arada Esen ben:))

madammoda dedi ki...

Firfirlilar da benim olsun pilisss :))

zui dedi ki...

çoğunu istiorm!çok güzeller:]

Abuk Kraker dedi ki...

2.resimdeki fırfırlı gibi olanlar ve siyah üzerine pembe fiyonklu olan harika Siu!

noraashira dedi ki...

ya ben rainbow şemsiye istiyorum, rengarek, ama bulamadım bi.

Stil Direktoru dedi ki...

Seni yirim yirim bıldır bıldır muhihoo :)
Açmışım ekranı böle bakınırkene bir de ne göreyim eheh :)
Cameolu şemşiyemi aldım kaçtım öptüm sardım mucx

Duygu dedi ki...

çok cici bunlar tatlım, ama bende şemsiye unutma durumu var,böyle güzel bişi alırsam kaybettiğime çok üzülürüm herhalde:))

Unknown dedi ki...

kat kat fırfırlı olanlar bayıldım, kafesli olansa gerçekten cok yaratıcı ben ki yagmurda dolaşmayı sevmem onu alıp çıkasım geldim:)

Unknown dedi ki...

Hepsini, hepsinii istiyorumm!

Syhn dedi ki...

oyyyyyyy... ne kadar güzeller!!!!! seçemedim içlerindenn ama fırfırlıları kayırdım sonra şu pembe kenarları tüllü olan...
ayyyyyy.. süper süper

Merve dedi ki...

canım ben 2.sıradaki güllü olanlara bittim bittim bitttim! :((

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ay çok tatlılar hakkaten. Benim gibi yağmurlu havaları hiç sevmeyenlerin bunlardan alıp bu havalarda kendini motive etmesi lazım :)

AiShA dedi ki...

Ne güzel şemsiye modelleri böyle insan kullanmaya kıyamaz.paylaşımın için teşekkürler siu...

Sıla Yılmaz dedi ki...


cecilia, olmaz olurmu olsunn tabi :)

pinkdream, haha peki :)

tuku, bende çok beğendim onları

moda gezegeni, herkes yağmur varken evde oturur biz dışarı çıkarız bunlar için :)

gold, i love it too, and yes umbrellas r cutee! :)

pell-in, yapamazmıyız acaba kendimiz? :)

shiney, tr'de ben pek rastlamıyorum böyle şeylere ama :(

moda-yemektarifleri, sanırım herkesin gözü onda kaldı :)

sadece blog, biliyorum tatlım kim olduğunu :) bencede şemsiyler kadınsı detaylar.. haklısın bak bu konuda :)


Sıla Yılmaz dedi ki...


madammoda, olsun olsun arada ver ama bende kullanim :P

zui, isimlerimiz seninle süper :) bencede çoğu çok güzel ben isterim diyeceğim tarzda..

abuk kraker, bende şemsiyeme fiyonk takıcam :)

noranın gemisi, hımm sanki bir yerde görmüştüm ben ama bilmiyorum eğer aklıma gelirse haber veririm canım mutlaka

Stil Direktörüm, yağmurda beraber yürüyelim ama :) singing in the rain'i söyleriz :)

Duygu, haha bak bunu düşünmemiştim ama bende de var o :) birinin arkamdan toplaması gerek

CindrellaUnderTheUmbrella, ama bu post sana çok uygunmuş tatlım ya cindrella under the umbrella :)
şimdi düştü jetonum :)

Style by T, olmaz bizede kalsın! :)

Syhn, romantik kız seni :)

Merve, çok ilgi çekti onlar zaten :)

Alışveriş Cini, aynen bende sevmiyorum aslında yağmurlu havada çok üşüyorum :(

Aisha, Rica ederim tatlım ne demek, benim olsa bende kıyamam herhalde.. :)


Stil Direktoru dedi ki...

seve seve sen iste zuzum

Smyrnote Design dedi ki...

2. sıradaki fırfırlı romantik şemsiyelere bayılıyorum:), birde siyah beyaz çizgili de gönlümü çeldi canım.

simla dedi ki...

fırfırlılar süperrr:)
Edoş'un cameolusu da benm de olabilir walla:)

Styleseeking Zurich dedi ki...

Firfirli semsiyeler ne kadar güzelmis ilk defa bu kadar güzel bi semsiye gördüm desem yalan olmaz! :)

Nesli

Sıla Yılmaz dedi ki...


Stil Direktörüm, mucx canıma

Smyrnote, Onlar süper zaten rüyalarımı süslüyor:) siyah beyazlı da güzel cnm

simla, yapabilsek ya onlardan :)

Styleseeking Zurich, Herkes onlara bayıldı zaten inanılmaz dikkat çekti Süper! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin