twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

22.10.09

Fashionable İstanbul




23-25 Ekim tarihleri arasında gerçekleşecek olan Fashionable İstanbul'u merakla bekliyorum, ancak şehir dışında olduğum için ve pazar günü döneceğim için sadece Vivienne Westwood ve Missoni defilelerine katılabileceğim :(
İstanbul Fashion Days ile başlayan bu moda günlerinin devamı da gelir inşallah bizlerde keyifle izleriz.. 


Fashionable İstanbulda ki tasarımcıları daha yakından tanımak için tık tık!




8 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Tıklayalım bakalım hanım kızımız ne demişse yapalım mucx

merve dedi ki...

yaa bende çok gitmek istiyorum nasıl davetiye alabilirim sen nerden buldun :(
merve

PNR Design dedi ki...

Yine moda yine İstanbul ve yine ben kaçırıyorum:(, sen git buradan da anlat canım biz de gitmiş kadar olalım:)

ışıl dedi ki...

suıcım merhaba fashıonable ıstanbulla herkes gıdebılıyor mu? yoksa ozel davetlıler mı katılıyor sadece..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Stil Direktörü: haha öğretmen gibi hissettim kendimi! tıklayın çocuklar :P

mervecim davetiyeleri dışardan temin etmen mümkün mü bilmiyorum bana yollandı o şekilde gideceğim

Smyrnote: bol bol fotoğraf çekeceğim senin için :)

ışıl: tatlım davetiyeli giriş diye biliyorum, en azından sitesinde öyle yazıyor bilet satış yoktur davetiyesi olanlar alınacaktır gibi

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

benim de az daha davetiyem olacaktı, çok mutsuzum!

irtibata geçtiler benle ama ön görüşme için bile müsait değildim:/ olsun böle böle istanbul markalaşıyor, daha çok olur böyle günler ve haftalar umarım!

Sıla Yılmaz dedi ki...

ay kıyamam sana :) ben senin için bol bol fotoğraf çekerim tatlım..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sana emanet oralar kızım, içim rahat:))))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin