twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

23.10.09

Jane Aldridge by Sea of Shoes for Urban Outfitters






Jane Aldridge nam-ı değer Sea of Shoes. Benim severek takip ettiğim yabancı bloglardan. Ayrıca anneside kendiside çok meşhurdur eğer sitesini takip ederseniz sık sık yabancı dergilerde boy gösterdiklerini de göreceksiniz :) 
Tabi göreceğiniz bir başka şey de Jane'in sahip olduğu muhteşem ayakkabı koleksiyonu :) Şahsen benim çok kıskandığım parçalara sahip :)
Jane, Urban Outfitters için bir ayakkabı koleksiyonu hazırlamış ve satışa çıkmış!
Darısı biz türk bloggerların içindeki cevherleri fark edecek markalara diyorum:)




14 yorum:

tuku dedi ki...

porselen bebek gibi yüzüü,pekde güzelmiş kızımız:p

Shiney dedi ki...

Ay ne guzel hepimizin basina ;))

lua dedi ki...

bu kızın 17 yaşında olduğuna inanamıyorum, sinirlerimi bozuyor. tasarladığı ayakkabılara baktım da, öyle aman aman bir şey yaptığı da yok. ama belirtmeliyim, çok kıskandım. :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de bu kızı, annesini çok beğeniyorum ama kıskandım! şaka bi yana evet dediğin günler de gelir mi acaba?

Unknown dedi ki...

kiz da cok güzeeeeeehhl, ayakkabilarda cok güzel..........

Sıla Yılmaz dedi ki...

tuku: bende bazen beğeniyorum bu kızı bazen de çirkin geliyor değişik çözemedim daha :)

Shiney: Amin :P

lua: Çizimler ve ayakkabılar arasında da fark var ama bence daha güzel çizmiş ama bu şekilde yapılmışş??

seda: annesi de çok tatlı! haklısın :) benim umudum var :) ufak çapta benzer bir teklif almıştım hatta ben ama burada söylenmez:)

Sena: kendi ayakkabılarını gör sen bir de :)

Stil Direktoru dedi ki...

Anasına da kızına da hayranım zaten, papişleri de satıyormuş artık süper ya

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ne? anlatsanaaaaaaa???

Syhn dedi ki...

şu elinde tuttuğu gerçekten çok hoş

Sıla Yılmaz dedi ki...

stil direktörüm: papiş manyağım sevdinmi :)

seda: söylenmez burada :) sonra ;)

syhn: onun bide pembesi var oda çok güzel canım

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

söz ver ama:))
x

Sıla Yılmaz dedi ki...

Söz! :)

PNR Design dedi ki...

Ne kadar özendim kız hayalini gerçekleştirmiş darısı hepimizin başına:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Amin canım :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin