twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

13.10.09

Baykuşlu Tasarımlar


baykuş


Yaz aylarından kuşlar çiçekler böcekler süslerken her tarafı kış gelirken kafamda beliren tek figür baykuş :) Hemde son birkaç senedir bol bol baykuş figürlü parça bulmak kolay oldu.
Ben de geçen sene kotondan siyah baykuşlu bir kolye almıştım hatta ilk görselde ikinci sıranın başındaki baykuşun aynısı ama simsiyah :)

baykulukombinler1
baykulukombinler2
baykulukombinler3



kaynak: Polyvore

25 yorum:

Shiney dedi ki...

O zaman bu sene cicek bocek yerine baykus takicaz cnm :))

tuku dedi ki...

Bu hayvanda ya cok sevilir ya sevilmes ortası yok sanırım. Issız orman geliyor benım aklıma :D

Pınar dedi ki...

Saçma sapan batıl inançlarımdan biri bu kuşun uğursuz olduğunu düşünmek. Siyah kedileri artık seviyorum belki bunu da severim :) en sevimlisi kırmızı sweatshirtteki sanki :) onunla başlayalım mesela :P

Adsız dedi ki...

uzun zamandır kendime baykuş figürlü bir tshirt almak istiyorum.sanırım geçen yaz sezonunda mangoda vardı katoloğunda rastlamıştım,ama almaya gittiğimde bulamadım :(( bakınmaya devamm

Stil Direktoru dedi ki...

Aşkım bir süre şey beğendim tshirt süper ya

Moda Gezegeni dedi ki...

Amanın pek hoşlar. Hele küpelere bayıldım(:

mughetto dedi ki...

ilk görseldeki fuşya sweat tam benlik :)

simla dedi ki...

benim de beyaz baykuş kolyemm var:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Kolyeler süper, pembe sweet ile siyah t-shirt'e bayıldım:)

nymphea dedi ki...

Yaww ben de bayılıyorum baykuşlara, nerde görsem kapıyorom bi tane. Hatta Koton'dan aldıgım kolye sanırım seninkiyle aynı:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Shiney: haha olabilir tatlım!

tukucum: Aa bak bunu hiç düşünmedim öyle takıntılarım yok ya benim

Pınar: istersen sana evcil baykuş alalım :P

Pearl: bende ara ara görüyorum sonra almaya karar verince 1 tane bulamıyorum :)

Stil direktörü: yapalım diy bi baykuş :)

Moda Gezegeni: Bizim olsunlar o zaman :P

Mughetto: ahahha okula giderken giymelik tam dimi?

simla: siyah-beyaz güzel bi ikili olduk o zaman :))

bellek kutusu: pembe sweet en favori parça oldu sanırım:)

nymphea: Aa olabilir aynıdır muhtemelen kaç tane kolye olacakki baykuşlu kotonda??

PNR Design dedi ki...

baykuş kolye ve küpeleri çok beğendim canım güzeline rastlarsam alabilirim, bu tombik bol tüylü hayvanları çok seviyorum (canlısıyla çok yakın mesafede karşılaşmak biraz ürkütücü olsa da:)).

Sıla Yılmaz dedi ki...

smyrnote: tabi canım çirkinide çok çirkin oluyor zaten :)

Adsız dedi ki...

so cute!!
I love owls :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

i love them too :)

Kürksever dedi ki...

Siu, o zaman bu baykuşlu çantayı de seveceksin:
http://i52.photobucket.com/albums/g9/enettles1/owl2kate.jpg

Bu da çantanın komple bir kıyafetle nasıl durduğuna bir örnek:
http://i52.photobucket.com/albums/g9/enettles1/owlkatespade-1-1.jpg

Kaynak: http://peacockfeatherevents.blogspot.com/2009/08/must-have-kate-spade-owl-purse.html

Çanta Kate Spade markaymış. Web sitesine baktım ama bulamadım nedense.

Bu Kate Spade markasını daha önce duymamıştım, ama tasarımları için aklıma ilk gelen tanımlar "urban chic" ve "cute oldu. Çantaları da çok kaliteli duruyor. Mulberry, Gucci veya LV'nin 1000 dolar ve üstü çantalarını gördükten sonra artık 300 dolarlık bir deri çantaya kelepir gözüyle başladım!

Sıla Yılmaz dedi ki...

çanta güzelmiş gerçekten benimde aklımda kendime baykuşlu birkaç şey yapma fikri var ama nereden başlasam bilemedim,

tshirt boyama baykuşlu üzerinede kürk yelekle tam bir baykuş gibi gezebilirim:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

coşkun, kate spade sanırım erkekler için sadece gözlük tasarlıyor, genellikle kadınsı bir marka, bu nedenle duymamışsındır.
ben küçük çanta sevmem diyen nice kadın bi gün bi kate spade'e aşık olmuştur!:)

bu arada baykuş ve tavuskuşu desenleri, figürleri bana da sempatik geliyor. sanırım baykuş figürünün trend olmasının sebeplerinden biri de marc by marc jacobs kolaksiyonunda da baykuşun ön planda tutulması son 2 sezondur.

Kürksever dedi ki...

Siu: Aslında "bir çanta markası olarak duymamıştım" demek istemiştim. Erkeklerin çanta taşımalarına karşıyım:) (Bkz. Friends'de Joey'nin çantalı bölümü). Ama modayla ilgilenip de kadınların altı üstü bir çanta için nasıl kendilerinden geçtiklerini görmemek mümkün mü! Geçenlerde bir haber okumuştum, Victoria Beckham'ın Hermes Birkin çanta koleksiyonun değeri 2 milyon doları vurmuş diye, ben de dumurun dibini vurmuştum:)
(Hatta linkini de vereyim, tam olsun)
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1184169/Bag-lady-Victoria-Beckhams-100-strong-Birkin-bag-collection-thats-worth-1-5m.html

Birkin nedir, Kelly neye denir, biliyoruz yani:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ama Coşkun onu Seda demişti :)

bahsettiğin yazıyı okumuştum çoook şaşırmıştım! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:))))))

ay evet yaa ben de erkeklerin çanta gibi çanta ve clutch taşımalarına karşıyım. çapraz çanta olabilir o da çok yumuşak deriden olucak. o zaman spor-şık hoş bir hava veriyor kombine.

Unknown dedi ki...

siucugum bende ilk resimde yer alan baykus brostan var. kahverengi ceketim ile kullanmayı dusunuyorum ama sen olsan nasıl kullanırdın?

Sıla Yılmaz dedi ki...

tatlım benim broşsa ben herşeyle kullanırdım, cekette olabilir, kış geliyor atkıda olabilir, portföyünün kenarına takabilirsin hatta saçına toka olarak modifiye bile edebilirsin :)
kazakığının omuza yakın kısmına da takabilirsin cnm

Unknown dedi ki...

supersin!!! :-*

müşerref dedi ki...

bende bayılıyorum baykuşlu tasarımlara geçenlerde www.miastilo.com adında bir siteden taşlı baykuşlu yüzük ve küpe almıştım. bolca baykuşlu tasarımlar var.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin