twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.10.09

Fashionableistanbul Siu's Style

fashionable siu rep carpet

Fashionableistanbul'un ardından ne giydiğimi gösterme zamanı da geldi.. Gerçi dün biraz acele de olsa bir yazı girmiştim ama o sayılmaz biliyorum :)


fashionable istanbul siu

Bu da başka bir fotoğraf :) Bu arada fiyonklar ile ilgili gelen yazılar için detaylı fotoğraf koyuyorum :) Fiyonklar vintage, takılıp çıkartılabilen ayakkabı tokalarından 80'lerden kalma, anneciğime teşekkürler! :) yani başka ayakkabılarımda da görme şansınız çok yüksek.. 

fashionable shoes

Bu arada ben bu yazıyı yazarken gördümki Mordolap'ta yazısını yayınlamış ve Modacadısı'yla sohbet ederken bir fotoğrafım var:) Burada bu kadar yüzümü saklamaya çalışmama rağmen orada belli oluyor.. Bu konuda ne düşünüyorsunuz peki görüyor olmak ya da olmamak fark edermi sizin için? :) merak ediyordum yeri gelmişken sormalı :)


Peki neler giydiğime gelirsek.. ?


Tek kol gömlek: Suare
Paçaları fermuarlı tayt: Ginatricot
Ayakkabılar: GoJane (artık tanıyorsunuz herhalde 1000 kere yazdım :P )
Clutch: Chanel


41 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Nasıl gidilirmiş, nasıl giyinilirmiş görsünler ahahh :) Gömlej başlı başına 10 point! Shoes ölenzi zaten aylardır ahahah :)

özge dedi ki...

ayyyy gömleğin çok güzel,yani hepsi güzel

NlyStyle dedi ki...

süper bi kombin olmuş gömleğin muhteşem duruyor. ayakkabılarına zaten hayranım bu geceye de bu uyum cuk oturmuş..zevkli arkadaşım..

tuku dedi ki...

siucumm minicik gözüküyor anlaşılmıyor bile öyle pozlar koyabilirsin nişanlıya bu msj gitsin :P

Unknown dedi ki...

Çok şık olmuşsun tatlım, gömleğine bayıldım(=

Laçin Tenel dedi ki...

Canım o geceye yakışır bir kıyafet olmuş, farklı ve tarz...
öptüm...

Pell-in dedi ki...

yüzünü görmek güzel ama eğer iznin alınmadan bu şekilde deşifre edildiysen ayıp olmuş

defne dedi ki...

yüzünü göster bize Siu :)

sen de yorum yaz, beni mutlu et :))

PNR Design dedi ki...

Canım yüzün de kalbin ve kendin gibi güzel. Görünmesi konusundaki düşüncem ise insanlar(tabi ben de:)) ister istemez merak ediyor ama sonuçta yüzünü göstermek tamamen senin özelinle ilgili bir konu olduğu için görmek ya da görmemek benim için çok önemli değildi, kendini yazılarınla, yorumlarınla çok güzel ifade ediyorsun zaten. Kıyafet de son derece şık ve fashionable olmuş şekerim;)

beetlejuice dedi ki...

Siucum, yüzümü göstermek konusunda ben de biraz takıntılıyım. Bazen diyorum nolcak, her gün tanımadığım yüzlerce insan görüyor her gün beni okuyanlar da görsün. Sonra diyorum kötü amaçla da kullanılabilir boşver. Ama seni azıcık da olsa görmek güzel:)
Mordolap'taki fotoğrafta arkadaki 2 bayana dikkat çekmek istiyorum. O nasıl bir bakmaktır:) Poponu kaşı, nazarları değmesin:)

Minenin Takilari dedi ki...

canım her zamanki gibi çok şıksın :)

Shiney dedi ki...

Cnm cok guzel olmusunn :)
Valla yuzune gelince sen nasil istiyorsan oyle olsun bence ;)
2turlu de guzelsin ;))

Jojee dedi ki...

çok eker olmuşsun.
Ben senin yüzünü gördüğüm için söylüyorum.Yüzüde kalbi gibi mükemmel arkadaşlar.
Sium bende olsaydım da beraber gidebilseydik keşke muck

Adsız dedi ki...

Üzerindeki çok hoş keşke ben de orada olabilseydim :)

Kendini saklamanı istemene hak verebiliyorum ama madem bir yola girdin fotoğrafların bütünlüğü gitmiş mesela suratını saklamak isteyince. Okuyucu kitlen belli sonuçta her postunda yüzünü göstermek zorunda değilsin ama böyle olunca da pek hoş olmuyor.

duygu.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Edoşum, bence sen beni sevdiğin için sana öyle geliyor :)

Özge, Saol canım :)

Moda-Yemektarifleri: canım arkadaşım beğendin demek yanaklarım kızardı :)

tukucum, o artık karışmıyormuş :) bana bırakıyormuş, görüyor ne kadar özendiğimi bloguma önem verdiğimi :)

Style by T: Saol tatlım teşekkür ederim

Laçin, sen beğendiysen tamamdır zaten :) öpüyorum bende

pell-in: yok tatlım zaten fotoyu çekerken konuşuyorduk direk belli olmadığı için koydu kötü niyet yok yani canım :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Defne, haha tamam mesaj alındı :)

Smyrnote, Saol şekercim, fotoğraflar kötü geliyor artık bana yüzümü böle objelerle kapatınca ondan birde sormak istedim :)

beetlejuice, Hahahha kıyamam sana süpersin ne güzel bir yorum öyle kaşıyorum hemen :) canım yaa

minenin takıları: aslında mine ablacım senden aldığım kolyeyi takmak istiyordum ama gömlekten dolayı göstermedi kendini malesef :(

Shiney, Saol tatlım benim :)

Jojee, Aa nerden gördün beni :P ehhe
teşekkürler bebeğim, sen istanbula gelsen ben nerelere gidicem seninle ama naz yapıyorsun :)

Duygu, teşekkürler canım keşke olsaydın seninle de tanışırdık hem, bende dediğin açıdan düşünmeye başladım cnm o yüzden sordum, öperim :)

Moda Gezegeni dedi ki...

Gömleğe ayrıca bayıldığı söylemeden edemeyeceğim tatlım. Ayakkabıların, saçların herşey çok hoş, geceye yakışır olmuş;)

sinem dedi ki...

ben yüzünüzü de görmek isterdim.

sinem dedi ki...

ben yüzünüzü de görmek isterdim.

Doorstepping dedi ki...

Gömleğe tek kelime ile BAYILDIM!
Ben de yüzümü göstermeden fotoları yayınlıyorum. İş hayatım gereği bir miktar resmi olmam gerekiyor, bundan dolayı bu gruptan insanların blogumu görmesini istemiyorum.
Benim saklama nedenim bu!
Sen nasıl rahat edeceksen öyle yap Siucum!

Adsız dedi ki...

cok cok cok $ik olmu$sun-hem rahat hem de zarif secimler-nazar degmesin :)

simla dedi ki...

benim güzel arkadaşım,
bu kadar cool gidilebilirdi buraya. Modadan anlayan ama kendini göstermeye çalışmak için saçmalamayan. Farklı ve klas... O üstündekiii bu aradaaaa bitrdi beni:)))

Adsız dedi ki...

ayşe özyılmazel , fashionable İstanbul'un en şık bayanı olarak Ece Şükan'ı seçmiş bende seni seçiyorum :) çok şık olmuşsun, gömlek çok güzel

Sıla Yılmaz dedi ki...

Moda Gezegeni: Bende bayılıyorum gömleğe teşekkür ederim tatlım.. :)

sinem: tamam:) göreceksiniz zaten merak etme :)

doorstepping: Bende sana bayılıyorum! :)
ben kararsız iki arada sıkışmış bi kızım :)

salıncakta iki kişi: senin gibi içi temiz birinin nazarı değmezki canım :) kocaman öpücüklerim sana :)

simla: balım :) canım arkadaşım:)
teşekkür ederim ne güzelde yazmış oy oy oy :) ben geldim ist'e artık bu hafta tatil var hep ama haftaya geliyorum yanına :)

Handan: bi dk bi dk önce yere inmem lazım malum yorumunu okuyunca havalara uçtum :) utandım yanaklarım kırmızı kırmızı oldu bi şımardım anlatamam bu aralar burnu havada yazılar yazarsam bil ki sebebi sensin :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hayatımda gördüğüm en güzel beyaz gömlek!!!! bayıldımm! kombin de gömlek de harika!

Unknown dedi ki...

gömlek o kadar övgüyü haketmiş cidden bayıldım çok yakışmışş:) şu görünme meselesi bir çelişki ben de kararsızım aslında görünse nolur ki ya da görünmeyince ne oluyor:)) ama galiba saklanacak birşey yok aksine gösterilecek bir güzellik var ortada ne dersin:))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Canım burada clutch kendini pek gösterememiş yani fotolarda görünmemiş ama biliyorum ki çok güzel :) Chanel sahibi insan, şanslı seni :) Çok şık olmuşsun gerçekten canım, ben de çok beğenim. Bir de yüzünü gösterip göstermemek tamamen senin kararın. Benim için hiç fark etmiyor doğrusu :)

Stil Direktoru dedi ki...

Asla öyle değil tanımasam ok de cidden tarzsın bebeğim, siyah beyazın ve asaletin uyumu budur :)

ZET Fashion dedi ki...

O nasıl güzel bir gömlek elbise! Bayıldım! Çok güzelsin siumm

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda: teşekkür ederim canım alalım sana da :)

sakazen: ay ay ay teşekkür ederim :)

alışveriş cini: tatlım o kadar çok fotoda zaten varki o yüzden özellkle göstermeye gerek görmedim :) Annecim sağolsun beni şanslı yapan o :) öpüyorum seni kocaman kocaman

Stil Direktörüm: yicem seni h.sonu :)

Zet: Bende sana bayılıyorum :) eheh, saol bebeğim

Unknown dedi ki...

Siuu çok güzel olmuşsun! Gömlek şahane, süper! nerede bu Suare bize de söylesen de alsak :)
Sayende shoe tek ten sonra bir marka daha öğreniyoruz :) Benim mağazam olsa sana sponsor olurdum seni giydirirdim ne giysen almak istiyorum :)

Adsız dedi ki...

MAŞALLAH MAŞALLAH DİYORUM.. BU NE GÜZELLİK?
DAHA ÇOK YAZI İSTİYORUZ GİYDİKLERİNLE ALAKALI :)

SEVGİLER

YELDA

gulbahcesi dedi ki...

gömleğine bayılldımm,çok yakışmışş:)

AiShA dedi ki...

Çok şık olmuşsun.Gömlek çok çok güzel..

Sıla Yılmaz dedi ki...

özlem, teşekkürler canım :) Suare ankarada :)

Yelda, tamam canım elimden geleni yaparım :)

gulbahcesi, saol canım mucu :)

Aisha, çok çok teşekkür ederim şımardım :)

Adsız dedi ki...

Siu, mükemmel olmuşsun! Bayıldım tatlım! :)
P.S: Bu Suare nedir nerdedir yaw ben de bir göz atayım.. :)

Shopaholic

Sıla Yılmaz dedi ki...

Shopaholic, ay ay ay kimler gelmiş :)
Teşekkürler tatlım benim, suare Ankarada onun hakkında da yazı yazıcam zaten canım

yaprakela dedi ki...

cok hos olmussun kımse gozunu alamamıstır senden gomlek hele muthıs tam bı tasarım yanı masallah dıyım nazar degmesın :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

yaprakela, teşekkürler tatlım çok pohpohladınız valla beni şımarttınız :)

Adsız dedi ki...

merhaba sakıncası yoksa gömlegine asık oldumda bayaaaa bi fiyatını ögrenmek istiyordum burdan ankaraya kosasım geldi walla hayatımda gördgüm en güzel tek kollu seyy gözlerime inanamyrm :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


:) bencede çok güzel
fiyatı 139 TL idi canım yanılmıyorsam

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin