twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

29.10.09

Atatürk Portre ve Ofis Dekorasyonu


ofis

Dün markafoni'de satışa başlayan Ev Grafiti Duvar Stickerlarını görünce hemen gözüme Atatürk portresi şeklinde olan takıldı çünkü biz geçen sene babamın ofisi için aynısını gittigidiyordan almıştık :)
neyse almak isteyenler olursa diye bugün Atatürk'ü anarken paylaşmak istedim. 


Bu arada markofoni ve limango'ya üye olmak isteyenler benim mail adresimi referans olarak gösterebilir. fashionbysiu@gmail.com

13 yorum:

duru dedi ki...

Siucum , bugün için gerçekten anlamlı bir post olmuş..

Hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun..

Shiney dedi ki...

Gercekten cok guzel! Cumhuriyet Bayramimiz Kutlu olsun :)

Betül Özbir dedi ki...

işte benim kombinasyonum siyah,beyaz ve kırmızı bayılıyorum,babanın ofisimi burası çok zevkli tek kelimeyle,süper.

Duygu dedi ki...

hmm beyaz ofis ve Atamızın portresi ışıldıyor.

Syhn dedi ki...

aa gerçekten çok güzel ilk defa gördüm!

Stil Direktoru dedi ki...

Bayıldım ofis ayrı şık canımızın imzası, silueti ayrı muhteşem!

suzi dedi ki...

burası babanın ofisi mi? bayıldım.

Sıla Yılmaz dedi ki...

duru, Evet canım isabet oldu, ve dediğin gibi hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun..

Shiney, Teşekkürler canım.. hepimizin:)

meraklıbeti, eheh evet canım babam da çok seviyor bu renkleri eski ofiste de bu renkler hakimde.. annem dekore etti teşekkür ederiz :)

Duygu, Teşekkür ederiz canım :)

Syhn, eheh evet bende ilk gördüğümde bu tepkiyi vermiştim :)

Stil Direktörüm, yes bebek, atamızın imzası olurda kötü olurmu hiç :)

suzi, evet tatlım :) teşekkür ederiz..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ofisler için çok güzel, ileride kendi iş yerimi açtığımda yaparım ben de artık :)

sedaca dedi ki...

ben bu ofise bayıldım,
şa-ha-ne !
şu raftaki klasörler var ya onlar genelde mavi olur, burada bütünlüğü bozmasın diye kırmızı, beyaz ve siyah..
ne diyim anne zevkli hatun :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Alışveriş Cini, İnşallah tatlım, artık o zaman istediğin renk te yaparsın istediğin gibi de döşer istediğini de yapıştırırsın :) hehe süper

sedaca, haha evet canım, evde de öyledir birşey bir renk olması gerekiyorsa bulunacak öylesine konamaz hiç bir şey :)

arzutezcan dedi ki...

çok güzel ve anlamlı dekorasyon olmuş.özellıkle ataturk portresine bayıldım:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

teşekkürler canım.. portre zaten göz bebeğimiz oldu :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin