twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

15.10.09

A-Box Şeffaf Ayakkabı Kutuları

Ayakkabılara ne kadar düşkün olduğumu Jojee'nin Ayakkabı Mimi yazımdan sonra anlamayan kalmamıştır herhalde :) 


Ama en büyük sorunlarımdan biri de ayakkabılarımı düzenli bir şekilde saklamaktı, fakat şimdiki evimin stüdyo daire olmasından dolayı da işlevsel bir çözüm bulamıyordum. Geçen hafta ise çok güzel bir şey oldu Murat Bey buradaki isyankar yazımı okumuş ve çok güzel inci modeli şeffaf ayakkabı kutuları yollamış, zaten yeni evime taşınınca bolca alacağım ama en azından bu benim için güzel bir başlangıç oldu. Ve etrafımdaki insanları da bu güzellerle tanıştırma turlarım devam ediyor. 


Sizde bu ayakkabı kutularından almak isterseniz eğer www.ayakkabikutusu.com adresine tıklayarak satın alabilirsiniz. 


Aslında bu yazıyı geçen hafta yazmam gerekiyordu, ama geçen hafta birsürü koşuşturmaca içinde olduğum için zaman bulamadım, ailemin yanına gelmeden de hemen ayakkabı kutularımın fotoğrafını çektim. Bugün-yarın yazarım derken Stil Direktörü'nün de bugün yazmasıyla gaza geldim hadi Siu kalk toparlan yaz hemen dedim :)
Ayrıca çorap tutamacı diye bir ürün daha yapmış ve yollamışlar bana ama onun fotoğrafını çekmemişim, onlarda çamaşır makinasında ya da çamaşır çekmecesinde çoraplarımızın karışmasına engel oluyor. 


Ayakkabı kutuları için tekrar teşekkür ederim :)




A-BOX SEFFAF AYAKKABI KUTUSU

20 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Bende Stil Direktöründe görmüştüm harika birşey ben hala tek tek kutuları açıp bakıyorum yada sırf kutular yüzünden ayakkabılarımı unutabiliyorum :))

mughetto dedi ki...

Dolapların içine karmakarışık atılan ayakkabılarının toplandığını görmek beni mutlu etti :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hem temiz hem düzenli hem de şeffaf:) güle güle kullan, ben de sitiyoruummm!!!

eb dedi ki...

Bende bu gün ayakkabılarımı üst üste atıverdim raflara :( dedim ki kutu almam gerekiyor artık herhalde. ardından hem eda'nın hem de senin postlarınızı görünce şaşırdım (: bu arada ayakkabı mimini yeni gördüm hepsi çok cici tatlışım. güle güle kullan.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Zet: aynen ben hala neyim var neyim yok bilmiyorum :)

mughetto: bir kısmı hala orada sığmıyor hiç bir yere napim:)

seda: Aynen öyle tertemizler yeni evimde inşallah geniş geniş bunları koyacak bir yerim de olur

eb: Eheh saol tatlım :) kutular hayat kurtarıcı diyebilirim.. :)

Adsız dedi ki...

Birçok yerde gördüm ama almadım nedense? bu yararlı kutulardan.Halbuki ne kadarda çirkin görünüyor ayakkabılar kendi karton kutularının içinde.En yakın zamanda tedarik edeceğim bende si'cuğum bu arada seni mimledim canikommm:)))

madammoda dedi ki...

Valla bu kutu fikri super ben de istiyorum yaaa, ama gecenlerde ayakabi rafi duzenleyici diye bisiy gordum, bi rafa 2 ayakkabi sigarken bu aparat sayesinde 4 tane sigiyordu. Kararsizim hangilerinden edinsem diye.. Ama yine aklim seffaf kutularda :))

nevzere dedi ki...

ank dayım ve bunları net dısında nerden temın edebılırım satılan yerı bılen varmııı?cok ıyıymıs

zeynepin sesi dedi ki...

benim de o kadar karman çotman ki..çok güzel olmuş bu olay..

Lokum dedi ki...

ben de iflah olmaz bi' ayakkabı bağımlısıyım ve başımın üstünde yerleri olduundan geniş geniş raflarda duruolar:) gel gör ki tozlanma meselesi çok can sıkıcı, hem de lokum her odaya girdiğinde kalbim ağzıma gelmez hangi ayakkabıyı kapacak diye :))

Kürksever dedi ki...

Sevgili Siu, bu kutuları ben de ilk defa Bauhaus'ta görmüştüm. Gerçekten şeffaf kutu içinde ayakkabının görülebilmesi ve kutuların düzgün bir şekilde üstüste dizilebilmesi adına güzel bir buluş gibi görünüyor, ama konu ayakkabı olunca gündeme gelecek en önemli konu olan hijyen ve sağlığı gözardı ediyor! Ayakkabı kapalı bir kutuda beklerse, kullanımı sonucu doğal olarak ayakkabıda oluşan bakteri ve mantarların çoğalması için mükemmel bir ortam oluşacaktır. Bu ise koku ve daha kötüsü ayak sağlığı için tehlike demektir.

Şimdi hemen, "Siz erkeklerin ayağı kokar tabii" demeyin, sizin narin ayaklarınızın kokmuyor olması, ayakkabınızın ameliyathane gibi hijyenik olduğu anlamına gelmez.

Prada ve benzeri kaliteli markalardan ayakkabı aldığınızda, ayakkabıyı saklamak için, hava alabilen bir bez torba veriyorlar. Bence ayakkabıları saklamanın en iyi yolu buradan geçiyor.

En azından, bu plastik kutuların yanlarına bir tornavida veya benzer bir delici aletle üçer beşer delik açmanızı tavsiye ederim.

Stil Direktoru dedi ki...

Murat abi süper sen evlenince seni de görür bebem mucx

Sıla Yılmaz dedi ki...

pearl, bende gördüm birçok yerde ama ilk olarak bu markadan çıkma zaten bu olay o yüzden murat beyi bu konuda kırmadım :) ben karton kutularda sakladığımda unutuyorum ayakkabılarımı malesef :( mim'e de bakıyorum tatlım hemen

madammoda, onu da gördüm ama ayakkabılar açıkta kalıyor o zaman günlük ayakkabılar için uygun olsa da uzun süre giymezsen toz iinde kalır :(

nevzere, internet sitelerinde iletişim bilgisi vardır canım sorabilirsin ama benim üzerimden alırsan kendilerine buradan gördüğünü söylersen indirim de alırsın tatlım

zeynepin sesi,hem temiz kalıyor hem hava alıyor hemde düzen içinde herşey :)

Lokum, Anlıyorum seni :) bende yakında köpekle yaşamaya başlayacağım için bu konuda da süperler ancak bakabilir papimiz papilerime artık :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Coşkun, Diğer kapaklı iç içe geçen kutularda bu dediğin sorun var evet benide tereddüte düşürmüştü, ben ayakkabılarımı normalde (bu evimde ayakkabılarımı koyacak yer bulamıyorum artık o ayrı mesele) giydikten sonra mutlaka siler akşam yerlerine koyarım 2 gün üst üste aynı ayakkabıyı giymemeye çalışırım. ama bu yeni model inci kutularda ön tarafta küçük kare şeklindeki yer zaten açık ayakkabılar oradan hava alıyor yani :)

Stil Direktörü: Murat Abi diyorum o zaman bende artık çok iyi biri zaten bak hemen beni mutlu etti papilerim ev sahibi oldu :)

Unknown dedi ki...

Süperler tatlım, bende aradığım ayakkabıyı bulmak için kimbilir kaç kutu birden açıyorum ehue :D

Sıla Yılmaz dedi ki...

malesef öyle sonra uzun zamandır görmediğim başka bir ayakkabımı görüp Aa bunu giyim bari diyorum sonra kıyafetim değişiyor mecburen sonra saatlerce giyinemiyorum :)

PINK PRINCESS dedi ki...

Bende kutu kullanmama tarafındayındayım.Dolabın içinde düzgün durabiliyorlarsa kutuya gerek yok bence.Hem kolay ulaşım hem de alan bakımından:)Ben babama bir ayakkabı dolabı çizdirdim,taşınırken yaptırdım şimdi ayakkabılarım mutlular:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

pink: eski evimde bende dolapta açık bir şekilde saklıyordum ama toz oluyor zamanla sevmiyordum bu kutular da hem hava alıyor hem tozdan korunuyor o açıdan çok iyi canım

ayakkabi dedi ki...

evet kutularınıza koyun tos almasın

Sıla Yılmaz dedi ki...

:) peki

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin