twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

26.10.09

Fashionableistanbul'da Siu :)

fashionable istanbul siu

Dün ayağımın tozuyla geldiğim gibi Fashionable İstanbul'da aldım soluğu :)
Çok güzeldi, ben fashion days'e gitmemiştim, hastaydım o aralar o yüzden karşılaştırma şansım yok. Ama modacadısı'nın dediğine göre fashionable daha güzelmiş! :)


Ben çok fotoğraf çekmedim biraz da mordolap'a güvendim :) ondan alıcam fotoğrafları, ayrıca zaten her yerde boy boy fotoğraflar olduğu için de gerek görmedim açıkcası.. 


Şimdi çok yorgunum çektiğim fotoğrafları düzenleme fırsatım olmadı, şimdilik bunlar ipucu olsun :)
ilk fotoğraf City's Nişantaşı yürüyen merdivenlerde karnımızı doyurmaya giderken çekildi :)
ikinci fotoğraf ise modacadısı'yla sohbet ederken mordolap tarafından cekildi :) Anonim :P


modacadısıyla fashionbysiu

16 yorum:

Pell-in dedi ki...

ayakkabılara bayıldım bayıldım

tuku dedi ki...

Cavalli halbuki onca şaklabanlık yapmıştı kameralara genede diğer güzel diyorsunuz he, nankörlük buuu:P

Lokum dedi ki...

ben organizasyondan pek hoşnut kalmadım açıkçası... tanıtımlar her şeyin daa büyülü olacaı beklentisi/ümidi dourmuştu bende.. ama ne kokteyl alanındaki özen, ne defilenin gerçekleştii çadır, ne de organizasyondaki herangi bi detay vasatın üstünde diildi... şovların kısalıını ve de güncel olmayan içeriini de sayarsak hafızamda halı zeminde yürüyemeyen modellerin titrek ayak bilekleri dışında pek bişi kalmadı :))

Duygu dedi ki...

Bende gitmeyi çok istedim ama bir türlü fırst olmadı:(buarada stilettoların çok cici:)

PNR Design dedi ki...

Şeker ayakkabılar süper, fiyonk aldığında varmıydı yoksa senin yaptığın bir detay mı?

Unknown dedi ki...

cnm ayakkabılarına bayıldım süperler

Syhn dedi ki...

devamnı bekliyoruz heyecanla...

Bellek Kutusu dedi ki...

Patiler süper:D

Stil Direktoru dedi ki...

ımmm sen bu hafta yatıya gelirken ayağıma olmada getir janelerini elime takıcam yoksa ayılıcam bayılıcam ehhe :)

Unknown dedi ki...

Şöyle daha güzeldi, IFD'de de ortam güzeldi ancak defileleri seyretmek dünyanın en zor işlerinden biriydi, burda o kaos yoktu, bir de insan karşısında Vivienne Westwood, Lily Donaldson.. gibi gerçek moda dünyasına ait önemli figürleri görünce ister istemez heyecanlanıyor :) Bu arada tanıştığıma çok memnun oldum, fotoğrafta tam bizlik, gizemli :))

mughetto dedi ki...

GoJane ayakkabına fiyonk taktığın gözümden kaçmadı marifetli bağyan :)

Sim dedi ki...

hihiiii ilk fotoya bayıldım çok şirinnnn

gojane cicilerine kurdele bağlamışsın.. süper fikir :)

Emre dedi ki...

çok uzak olduğumdan gelemedim oralara. gönül isterdi ki izmirde de olsun :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pell-in: Teşekkürler canımm.. :)

tuku: eheh konuda lafım yok ben genel olarak beğendim havayı :)

Lokum: Benimde aklımda hep kırılan bardaklar kaldı galiba :) ne kadar çok bardak kırıldı :) sende oradaydın madem keşke karşılaşsaydık..

Duygu: Bir dahakine artık :) ve teşekkür ederim cnm

Smyrnote: Tabiki yoktu fiyonk vintage ayakkabı tokası bende iliştirdim hemen kenarına :)

Özge Sipahioğlu: teşekkürler canım :)

Syhn: En kısa zamanda inşallah :)

Bellek Kutusu: Merci canım :)

Stil Direktörüm: Hahaha tamam bebek

Sıla Yılmaz dedi ki...

Moda Cadısı: Zaten blogunda da daha detaylı belirtmişsin aslında herşeyi.. orayıda okusun herkes :) herşey daha detaylı :) Bende tanıştığıma çoook memnun oldum :) o musun değilmisin diye bakarken birde baktım bu ayakkabıları tanıyorum ben tamamdır dedim :)

mughetto: aman aman kaçmasın hiçbir şey senden :)
deli kız :)

Sim: dikkatli arkadaşım benim yaklaştın diyelimm :)

E.Bunebe: Belki daha sonra olurr?? :)

Pınar dedi ki...

ayakkabilar zaten çok güzeldi fiyonklarla çok cici olmuş :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin