twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

3.10.09

Shoe Tek Botlar - Çizmeler

Image Hosted by ImageShack.us


Shoe Tek yeni sezon bot ve çizmelerle karşınızdayım :) En kısa zaman da gidip size kanlı canlı fotoğraflarınıda çekerim inşallah hem gözüme kestirdiklerim de var :)


Shoe Tek'ten beğendiklerinizi internet üzerinden de alabilirsiniz.. Satın almak için ve yeni modelleri takip etmek için tık tık!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

19 yorum:

Jojee dedi ki...

en kısa zamanda seninle gitmek istiyorum:)

zeynepin sesi dedi ki...

2. bota bayıldım :)sitede de güzel şeyler varmış..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Jojeem: Sen istanbulun yolunu bul tatlım hemen gideriz :)

zaynepin sesi: evet canım güzel şeyler var baya :) uğramak lazım

aycabazaar dedi ki...

Son günlerde ben pek bi zevksizleştim mi yoksa aman allahım bu bota öldüm bittim diyebileceğim bir model mi yok :((

Duru Günaçan dedi ki...

hıım aralarında beğendiklerim var özellikle gri renk olanlara bayıldım. ama hiç internet üzerinden ayakkabı almadım içim gidiyor ama tutuyorum kendimi.
güvenli midir acaba?

Stil Direktoru dedi ki...

güzeller güzelim uykum kaçtı ggdan adres almam gerekti 2dk girdim sana bakmadan edemedim, gidilecek listemize not edelim bebemmm. not:murnumda tütüyosun, m.zil giderse kavuşacağız :( çok özledim gıı :()

Unknown dedi ki...

5.ve 7.favorilerim arasında..gel birlikte gidelim siu:)

mughetto dedi ki...

Ben düz lacivert çizmeyi merak ettim..Benide götür benide götür :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

aycabazaar: oluyor zaman zaman öyle :) bazen de ihtiyacımız olmadığından mağazalara girip boş boş bakıp çıkıyoruz ne güzel işte :)

kapkara camdan kelebek: Shoe Tek güvenlimi diye soruyorsan buna direk evet diyebilirim ama tabi bazen numaralar ile ilgili sorunlar olabiliyor onun dışında birşey olmadı bugüne kadar cnm

stil direktörü: gitsin artık tü ka ka :) bana kal, benim ol :) nihahah (nuri alço gülüşü:P )

özlem: ben senle gitmem :P mughetto ile gidicem :)

mughetto: ne zaman istersen canım :)

Syhn dedi ki...

yazın ne hevesle gitmiştim de istediğim ayakkabıyı alamadan geri dönmüştüm... ondan beridir pek ilgilenmiyordum ama sen tekrar shoetek hevesi verdin bana:)

Smyrnote Design dedi ki...

Bu siteyi öğrendiğim çok iyi oldu modeller güzel fiyatlar da çok uygun, teşekkürler canım:).

Adsız dedi ki...

Mezuniyet törenimde her 5 kızdan 4'ünde ShoeTek ayakkabı vardı :)
Çizmelerden filan botlardan ben de gözüme kestirdim. Kullanışlı ve iyi mi? Bir de hangi semtte?

Sıla Yılmaz dedi ki...

Syhn: bende unutmuşum ne zamandır bakmıyordum dün akadaşım dedi gidelim ne zamandır gidemedik, ben gidemedim ama netten baktım :)

Smyrnote Design: Sık sık da güncelleniyor canım takip etmende fayda var :)

Esen: Ehhe evet bu sene baya bi gördük. Biz geçen sene bot-çizme vs aldık hepside çok iyi çıktı canım

tuku dedi ki...

Fahri shoetekcii pek güseller

Sıla Yılmaz dedi ki...

ay ay ay :) laflara bak :)

Unknown dedi ki...

lacivert uzun olana bayııldıımmm.süüperler...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bende lacivert olanlara bayıldım! :)

Stil Direktoru dedi ki...

hehe yerim gülüşünü kaldım bebem sonunda oh be

Sıla Yılmaz dedi ki...

nüfusuma geçiricem zaten seni :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin