twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

20.10.09

Mimim VaR!!


280835_Picture_5

Sevgili Sedi Edinin Bitanesi ve Image and the City beni mimlemiş! Hemen zaman kaybetmeden soruları cevaplamaya başlıyorum :)


1. Bloga neden bu ismi verdin?


Siu takma adımdır diyebilirim, hiçbir anlamı olmamasına rağmen herkes bu ismi bilir ve kullanır, istediğim bir çok blog ismi boşta değildi çoğu yabancı bloggerlar tarafından işgal edilmişti o mu, bu mu derken oldu işte :)


2. Blog yazarken star tribiyle istediğin olmazsa olmaz dediğin şeyler varmı?


YOK! Her an her yerde her koşulda yazabilirim :)


3. En son satın aldığın garip şey?


En son satın aldıklarım garip değil ama garip olarak; Tchibodan aldığım inekli süt termometresi herhalde :) ben çok sevdim :)


4. Şeker gibi olduğun anlar?


Sevgilim Ed yanımdayken, ya da yanımda değilse bile evde sakin sakin oturduğunu bildiğim anlar (biraz cadıyım evet :P )


5. Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?


Şu ara herkesin tek sorduğu düğün :) ama sorabilirsiniz aksine hoşuma gidiyor :)


6. Aynaya bakınca gördüğün?


Ed'e çok çok aşık bir kız  


7. Kendini okutan blog dediğin?


Samimi dilde yazılmış, yorumlara cevap veren bloglar :)


8. Bu blog sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?


Hım.. liste uzun aslında bütün AVM'ler diyebiliriz :) En fazla Capacity herhalde yakın olmasından dolayı, çarşambaları Yeşilköy Pazarı, birde Atatürk Havalimanı :)


Pekii, son olarak ben kimi mimliyorum.. ? Kozmosim ve Gossip Girl Trends




fotoğraf: lookbook

10 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler siu'cum güzel cevapların için.Öpüldün kocaman:D

Pınar dedi ki...

Siuuuu Tchibo'dan o inekli termometreyi ben de çok almak istedim hatta içim gitti:) kızım delirme napacan onu diyip bıraktım. tek garip ben değilmişim ehuhe :) dur gidiyim de alıyım ben onu en iyisi :P

Stil Direktoru dedi ki...

Görsel süper bebem yanıtlarda tam tahmin ettiğim gibi, ee insan arkadaşını tanırmış demek ki!

mughetto dedi ki...

Cevaplarını yirim yaaa :))
Ed'e aşık kız senii...

Sıla Yılmaz dedi ki...

pearl: ne demek tatlım:)

Pınar: Hahah bende aldım kime göstersem o neki ne alaka neden aldın dedim. E ben hergün süt içen biriyim normal değilmi demek istedim:)

Stil direktörüm: Mucucuuc bilirsin tabi bilmez olurmusun:)

mughetto: bende seni yerim bebeğimmm :) özledim ben gelince buluşalım

MAVİ TUTKU dedi ki...

Düğün ne zaman.:) Şaka.:) Bir ömür boyu mutluluk huzur dilerim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Düğün ne zaman.:) Şaka.:) Bir ömür boyu mutluluk huzur dilerim.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Onuncu köyün adamı hoşgeldin öncelikle :)

düğüne var daha, aslında bazıları az kaldı diyor bazıları daha çok varmış :)

zeynepin sesi dedi ki...

ama ben de mimlemiştim seni :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Aa hani neredee?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin