twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

7.10.09

Fashion by Siu 1 yaşında!

birthday


Fashion by Siu artık 1 yaşında.. Bugüne kadar yanımda olan herkese teşekkür ederim :) vee yakında bir sürü sürpriz var! Ama önce uyumam yarın için enerji toplamam lazım, malum bugünde çok koşuşturdum.. Sabah gossipgirltrends ve arkadaşı Rayka ile Vichy’nin yeni ürünü Liftactiv Retinol HA Lansmanındaydık. Çok güzel bir sabahtı kahvaltı, ürün sunumu ve Günseli Kato’nun güzellik üzerine konuşmaları… Ancak Siu deli gibi trafikten dolayı 2 saat kadar yollarda sürünüp sadece Lansmana katılabildi :) Birde bu yetmezmiş gibi kornam bozulmuş! Sinirdi yani.. ne kadar çok kullanıyormuşum korna :) içimdeki asabi trafik canavarından o şekilde kurtulabiliymuşum :)


Ayrıca bugün sevgili Seda'nın bana geçenlerde hediye ettiği broşu zincire takarak kolye olarak taktım herkes bayıldı sordu nereden diye. Tekrar teşekkür ederim! :)


fotoğraflar daha sonra öpüldünüz..

63 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

nice güzel senelere, iyi ki varsın siu. 1 senede ne başarılara imza attın, ne kadar çok izleyicin oldu, ne tasarımlar yaptın! maşallah ay kimsenin nazarı değmesiiinn:)

tuku dedi ki...

Shoetek ve erenköy pazarıyla tanıdım seni:) İyikide tanımışım blogunun dogum günü kutlu olsun.

uzun soluklu olasıııın, devamlı artarak büyüyen izleyicilerin olaaa, bol sponsorların olsunnn inşallahh ( kibariyenin annesinin şöfeeer şööfer tadında oku) :D

Pınar dedi ki...

İyiki doğmuş Fashion By Siu :) büyük bir keyif, merak ve zevkle takip ediyorum seni. Umarım nice seneler daha devam edersin bu sevimli bloğa. Öpüyorum canım :)

noraashira dedi ki...

Nice Mutlu Yıllara O zaman :))

noraashira dedi ki...

Nice Mutlu Yıllara O zaman :))

noraashira dedi ki...

Nice Mutlu Yıllara O zaman :))

Adsız dedi ki...

nice seneellereee siuuuuu!!!!
ii ki blog yazmaya başlamışsın da biz de senle tanışmışızz...
seni cok sevioruz nice nice uzun senelere yazılarına devam etmen dileğiyle...

Doorstepping dedi ki...

Nice mutlu blog yıllarına Siu'cum! Büyük biz zevkle takip ettiğim bloğunu hiç bırakma! Seninle birlikte yaşlansın :)))

Flame dedi ki...

Nice yaşları olsun blogunun..
Takipteyizzzz...

Minenin Takilari dedi ki...

canım kutlu olsun, daha nice seneler bizlerle birlikte olursun inşallah :)

Bizim Gibiler dedi ki...

Nice nice güzel paylaşımların olduğu, nice nice uzun seneler diliyorum:))

Unknown dedi ki...

Nice yıldönümlerine :)

Pell-in dedi ki...

mutlu yıllar siucum

bokbocesii dedi ki...

siucum daha nice mutlu yaslara :) blog un sabahlarima renk katiyor.optum.
Sinem

pofiş♥ dedi ki...

İİYYKİİ DDOĞĞĞDUNNN CANIMMMMM:):):)NİCE YILLARA:):)

Shiney dedi ki...

Cnm tebriklerr =))

sedaca dedi ki...

iyi ki doğmuş fashion by siuuuu :)))
ben de 1 yılı geçmişim farkında değilim :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda: canım beni teşekkür ederim çokta iyi dostlar kazandım :)

tuku: erenköy değil yeşilköy :) ama olsun be tukucum sen iste ben erenköye de gider yazı yazarım senin için :)

Pınar: inşallah cnm teşekkür ederim.. ne zaman istersende mailim sana açık biliyorsun tatlım :)

noranıngemisi: Saol bebek!

Adsız: İyiki blog yazmaya başlamışım da böyle güzel yorumlar okuyorum o zaman :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Doorstepping: Ne güzel dilekler bunlar :) inşallah inşallah :)

Flame: Teşekkür ederim cnm sende takiptesin biliyorsun :)

Minenin Takıları: Teşekkür ederim mine ablacım sende nice seneler bizimle birlikte ol da o güzel takılarını görelim :)

Bizim Gibiler: Bende nic güzel yorumlar görmek isterim ama böyle şımardım hemen:)

Moda Cadısı: Teşekkürler Cadıcımm..

Pell-in: Merci pelincim :) teşekkürler

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bokböcesi: Sinemcim bende senden gelen her yorumda bi gülümseme oluyor nicke bayılıyorum :)

Pofiş: Saol canımm benim.. :) Teşekkürler

Shiney: Saol tatlım.. mucu

sedaca: Canım benim asıl sen iyiki varsın :) pasta kurabiye yapim o zaman sana :)

nesrin dedi ki...

Nice birlikte yeni yıllara... eline emeğine sağlık.

Sıla Yılmaz dedi ki...

nesrin: inşallah canım daha neler anlatıcam size neler, ayrıca sizden de neler öğrenicem kimbilir :)

aycabazaar dedi ki...

İnanılmaz bir duygudur koskoca bir yılı doldurmak. Bize hayatının penceresini açtığın için teşekkürler. Blog açmak ne kadar kolay bir iş olsada sürekliliği sağlamak gerçekten çokzormuş benim daha 1 ay olmasına rağmen yorulduğumu hissediyorum bu nedenle sana şimdi imreniyorum.iyiki varsın Siu hep var oll nice yıllara :)))

tuku dedi ki...

Ahaaha bak yaa yeşilköy evet karıştırdım :D

azzzra dedi ki...

sevgili siu cidden iyiki varsın her gün günde 1 kaç 100 defa bişi eklemiş mi die baktığım bloglardan birisin ve artık bağımlı vaziyetine gelmiş durumdayım hep olmanı diliyorum canım :)
hep birlikte mutlu nice yıllaraaa...

Moda Gezegeni dedi ki...

Nice yıllara Siucumm:) Taze bi blogger olarak seni severek takip ediyorum. İçtenliğin ve sıcaklığın bloğuna yansıyor. Okuyunca pozitif enerji alıyorum;)Daha nice nice güzel paylaşımlar canım..

pembe fiyonk dedi ki...

nice yıllara,daha yıllarca blogunun devamlılığı dileğiyle,sevgiler...

Duygu dedi ki...

canımm nice mutlu seneler,mutlu paylaşımlar dileğiyle..İyi ki doğmuş Fashion by Sui...

zeynepin sesi dedi ki...

ne güzeeel :)

KokoSh dedi ki...

ayy ne güselll
iyiki vardın fahion by siu:)

Unknown dedi ki...

Daha nice güzel senelere canım!..Ben seni biraz gecikmeli olarak tanısam da çok çok sevdim!..Komacann öptüm(=

Duru Günaçan dedi ki...

nice yıllara Siu:)

Shopaholic dedi ki...

Canım tebrik ederim :) Diğer yıllarını da böyle kutlarız inşallah ;) Öpüyorum senii!

Syhn dedi ki...

nice mutlu senelere Siu!!!

Tugba dedi ki...

siucuğum,
10. yılını da kutlarız inşallah :)

ezgi dedi ki...

tebrik ederim siucum daha nice nice güzel yıllara

SİMLA dedi ki...

oleyyyyy fashion by siu iyiki doğmuş...seneye de başka bir şeyleri kutlamak dileği ileee:)))

ANTİGONE dedi ki...

Nice yıllara tatlım, uzun yıllar bizimle olursun umarım ;))

Sıla Yılmaz dedi ki...

aycabazaar: duygulandım böyle konuşmalar yapmayın benimle:) teşekkür ederim darısı başına tatlım

tuku: hep erenköy diyorsun ne varsa orada anlamadım:P

azzzra: Ay canım benim, ne güzel. Ama yorumlarda da göster kendini o zaman yazı istediğinde hadi siu uyuşukluk yapma kalk yaz de :)

Moda Gezegeni: Senin pozitif yorumların sayesinde de ben gülümsüyorum her gün :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

pembe fiyonk: teşekkür ederimm seninkileride kutlarız inşallah :)

Duygu: Merci bebek .. ama sui değil :) Siu :P

zeynepin sesi: senin yorumunda öyle :)

cdm: sende öyle canım benim

Style by T: Olsun canım önemli olan bir şekilde bir yerlerde buluşmak :)

Kapkara Camdan Kelebek: Saol tatlım benim..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet harika dostluklar:) nice güzel günlere caniko!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Shopaholic: Saol bebeğim nasıl kutlayacağımı bilmiyorum ama kimler olacağını biliyorum hiç olmazsa :) Tatlıyı ısır yerime :)

Syhn: Teşekkürler canım..!

Cutie Bunny: aman! düşünemedim bir an :)

ezqi: teşekkürler cnm :) hep birlikte inşallah :)

Simla: canımsın ya :) bence biz bu kafayla her sene kutlayacak birşey buluruz :)

Antigone: İnşallah tatlım, sende öyle :)

mughetto dedi ki...

Ayy kuzum daha nice senelere
ama
hep beraber :)
Öperim.

Sıla Yılmaz dedi ki...

herkesle beraber hep beraber inşallah :)

Nill Kiss dedi ki...

daha nice mutlu yıllara siucum, biraz geç olmuş ama;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Nillocum geç olurmu hiç :) Teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

blogunla daha nice guzel yıllara canım.. :-**

Sıla Yılmaz dedi ki...

kittycim kittycim canım kittycim :) teşekkür ederim

Stil Direktoru dedi ki...

Ah benim güzel kuzuma ya nasılda geçtim ben bunu nice senelere huzurlu okuyucalarla birtanesi

Laçin Tenel dedi ki...

nice nice yıllara....

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Daha nice mutlu senelere insallah:) tebrikler.

İPEK BÖCEĞİ dedi ki...

SEVGİLİ SİU, GÜZEL VE MUTLU HABERLERLE HERDAİM SENİ TAKİP EDEBİLECEĞİMİZ NİCE YILLAR DİLİYORUM.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Edoşum: Olsun üzülme yarım ekmek döner alırsın affederim :P

Lacin: Teşekkürler canımm

Aslı Erataç: Saol tatlım nice senelere beraber :)

İpek Böceği: Ay canım ya inşallah.. hep yanımda olun :)

Stil Direktoru dedi ki...

Puhahah döner makinası alırım ayıpsın bebem

Jojee dedi ki...

canımmmm 1.yılın kutlu olsun benimde geçti birinci yılım ama almanyada olduğumdan kutlayamadım öpüorum seni iyi ki varsın:)

Tuğba dedi ki...

İyi ki varsıın Siuuu..daha nicee yıllaraaa =))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Jojeem: gelde kutlayalım o zaman :)

Tuğba: Ayy canım saol :) mcucu

a. gizem dedi ki...

valla 1. yılını kutlarım sevgili siucimmm :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

teşekkürler tatlım :)

ZET Fashion dedi ki...

Tatlıım, tebrik ederim nice bol yorumlu beraber yıllara, çok öpüyorum seni!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkürler tatlım! Sende öpüldün :)

Adsız dedi ki...

Tebriiik ederim!:) Darısı benim başıma! :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

teşekkür ederim Esencim, dediğin gibi darısı başına :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin