twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

14.10.09

Fashion by Siu Sosyal Ağlarda - Facebook - Twitter - FriendFeed

Bir süredir zaten buralardaydım ancak size yazmamıştım buradan eklemek isteyenler olursa aşağıdaki logolardan hangisine tıklarsanız beni oralardan ekleyebilirsiniz, öpüldünüz! :) Zaten yan kolona da ekleyeceğim.. :)


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Bu aralar çok fazla yazı yazmadığımı da biliyorum ama bir sürü koşuşturmacam var düğün ile ilgili ben her ne kadar erken erken daha yaza çok var desemde gidip görüştüğümüz yerler hiç öyle demiyor hatta bazı yerler nisan-eylül arası her cuma-cumartesi-pazar doluyuz dediler. İnanamadım! :) ve tabiki tutuştum.. :) Bizim de tarih açısından çok bir esnekliğimiz olmadığı için bizim yapabileceğimiz tarihi kaçırmadan bir yerler ayarlamaya çalışıyoruz bununla ilgili koşuşturmacalar yani tatlı heyecanlar var sizleri ihmal ediyorsam bundan :) geçerli bir bahane ama dimi! :) 
Bu akşam da 15 günlüğüne istanbuldan gidiyorum, annemi-babamı çok özledim gidip 15 gün öpüp geri geleceğim :) Sizi orada ihmal etmem ama merak etmeyin :)


7 yorum:

Syhn dedi ki...

kesinlikle geçerli bi neden!!
:) annenin babanın yanına ii eğlenmen bol huzur bulman umuduyla cnm öpüldün!

tuku dedi ki...

şekerim çok telaş oluyor biliyorum ama olabildiğince sindire sindire git insan sonra "hiçbişi anlamadım necabuk geçti" diyor fix.

5. yılımızda bidaa evlenelim diyorum nazik eşime:Pp

Stil Direktoru dedi ki...

Hee biliyorum hepsini son durumu alo yap gitmeden cano
ağını yirim geldim bile zaten twitter sevmiyorum ama ona katılmadın o yüzden mucx

Sıla Yılmaz dedi ki...

Syhn: Canım benim :) Öpüldün sende

tuku: Hahah ben zaten bu konuda pek bi rahattım ama bu sefer baktım yer kalmıyor dedim hemen olaya bi el atim, yeri ayarlayınca ben son 1 aya kadar rahat takılırım yine :)
hem madem öyle bana mail atsana sen akıllar versene sium şunu da yap süper olur falan diye :)

Edim: bilmez olurmusun be her saat başı bi telefonlaşıp rapor veriyoruz :) ağıma düşürcem kızları kötü emellerime alet edicem o yüzden yazdım bu yazıyıda :)

Shiney dedi ki...

Cnmm simdiden hayirli olsun ins hersey istedigin gibi olur :))
Ayrica annenlerin yanina gitmenede cok sevindim simdiden ii eglenceler cnmm :))

Stil Direktoru dedi ki...

puahahha çatlağım ben pazarlıycam diyorsun yani ahah

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hayırlı olsun canım benim, artık facebookta da beraberiz :) Annen babanla da güzel bir tatil yap, iyice eğlen ve dinlen :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin