twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

28.10.09

Ebru Danyal Peri Masalı Ödüllü Tasarımlar

Ebru Danyal 1
Daha önce buradaki yazımda sizleri Ebru Danyal ile tanıştırmış, tasarımlarını tanıtmıştım. Öncelikle henüz yüzyüze tanışamamış olsak bile (en kısa zamanda inşallah diyorum) kendi kadar şeker bu koleksiyon, Milano'da Macef fuarında Peri masalı temasında ödül almış diyorum. Siz anladınız ne demek istediğimi :)
Zaten siteside peri masalı gibi, daha yakından bakmak isteyenleri böyle alalım :)

Ebru Danyal 2

13 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

bu kadını cidden çok seviyorum :D

yıldız dedi ki...

Nasıl güzel şeyler bunlar,web sitesine de ayrı bir bayıldım.Cıvıl cıvıll,renk renkkk:)

Stil Direktoru dedi ki...

Ah bunlara bitiyorum etsyde enfes şeyler var hatunda ithal malzeme kullanıyor belli canım

özge dedi ki...

benim müşterim idi bankacıyken:)

CiciModa dedi ki...

bayıldımm bunlara tr satısı varmııı?

Bellek Kutusu dedi ki...

Siu'cum çok güzel bunlar:)

Shiney dedi ki...

Ay cok cicilerrr :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Fashioncholic Girl Bende.. :)

Yıldız Aynen öyle web siteside harika

Stil Direktörüm Muhtemelen canım

Özge Aa hadi ya :)

ciciModa Evet canım var nişantaşında da mağazası var hatta

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bellek Kutusu Dimi ya süperler

Shiney çok ciciler :)

PNR Design dedi ki...

Bayıldım canım ya ne kadar inanılmaz şeyler yapmış öyle, site de bir harika:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

smyrnote, aynen katılıyorum canım sana, ben zaten sitenin de hastasıyım :)

simla dedi ki...

müthiş şeyler bunlar canım...

Sıla Yılmaz dedi ki...

simla, yemek istiyorsun dimi? :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin