twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

19.10.09

Samsung Mp3 Modası - Müzikal Mücevher

Image Hosted by ImageShack.us

Samsung'un müzikal mücevher adını verdiği mp3 playerları gördünüzmü bilmiyorum ama ben tek kelime ile bayıldım! 
hem çok hafifler, hem de şık, üstelik boynunuza takarak gezebilirsiniz yani yürüyüşlerde çok uygun! Taş formundaki tasarımıyla da dikkat çekiyor.


Ben koyu renkli olanı çoktan başımın tacı yaptım! :) 




Image Hosted by ImageShack.us

20 yorum:

Shiney dedi ki...

Cok farkliymis cnm. Cok guzel duruyor bende bayildimmm :))

Adsız dedi ki...

Alacak o kadar çok şey varken,sayende bir yenisi daha eklendi siu'cuğum:D ben ipod Almayı düşünürken bunları görünce direk caydım hehehehe:D napiim bunlar daha güzel banane.ne kadar olduğunu öğrenmek istiyorum canım bir bilgin varmı?

ezgi dedi ki...

Siu'cum mimledim seni:)

Adsız dedi ki...

Su an ekrani optum desem inanir misin? :)

Stil Direktoru dedi ki...

Şık ve güzel bir ürün cidden, bende de var, hele askısı boyuna kolye oluyor ya o enfes bir tasarım. Güle güle kullan canım.

ayşe dedi ki...

Ay pembe olandan almam lazım!

HASAN dedi ki...

Ben SAMSUNG ürünlerine hastayım zaten, NOKIA kazık zaten ne varsa SAMSUNG'da var.

meryem dedi ki...

süperrr bayıldımmmm

Bellek Kutusu dedi ki...

Siu'cum ben de krem rengi var, çok ama çok memnunum. Renklileri olduğunu bilmiyordum, bilseydim mavisini alırdım mutlaka:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bayıldımmmm! ederi nedir:)acep?

benden, bizden... dedi ki...

samsung ne yapsa çok şık yapıyor hastasıyım...

Sıla Yılmaz dedi ki...

shiney, boyundaki duruşuda çok güzel
buradan bakabilirsin
http://www.samsung.com/tr/news/newsRead.do?news_seq=9148&gltype=localnews

pearl, hahah süper yazmışsın canım benim
tam hatırlamıyorum fiyatı cnm söylicem ama sonra :) bende ipod da var ama bunu kullanıyorum tasarımını sevdiğim için

ezqi: mesaj alındı :)

Oz-T: hahahaha kıyamam!

Stil Direktörü: Saol canım benim, pişti olduk desene :P

Ayşe: tam bayan rengi :)

Hasan: Samsung tasarıma çok önem veriyor bence beğeniorm bende

meryem, bende :)

Bellek kutusu: hadi ya! evet bende memnunum canım özellikle spor yaparken

seda: tatlım çok abartı değil tam hatırlamıyorum faturadan bakınca söyleyeceğim ama şehir dışındayım :)

poh poh perisi: aynen özellikle led tv lerde gözüm var bu aralar :)

Unknown dedi ki...

ayyy inanılmaz güzeller şu pembe bebek benim olmalı :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

haa sen aldın mı? aaayyy güle güle kullan!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Mia: bide yakından görmeni tavsiye ederim acaip hafif!

seda: aldım tabi :) alırız sanada :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

alalıımmm:)))

Syhn dedi ki...

oy oy oyy.. çok klass!!

Sıla Yılmaz dedi ki...

seda: kardeş kardeş takar boynumuza gezeriz :P

Syhn: Hemde nasıl! :)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

keşke ekranı da olsaymış yaa süperler :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

merope: o zaman tadından yenmez:)
ama ekransız tasarımlar içindeki en başarılılardan bence!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin