twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

23.10.09

Bir mim daha :)

Geçen gün de mim yazmıştım, bugünde yazıyorum, bir tane de sırada bekleyen mimim var :) Fıstık ezqiii beni mimlemiş:) hadi bakalım..


1-Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?

Beyaz - Siyah - Arada farklı renkler 


2-Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz

Zara, hem fiyatlar uygun hemde trendy parçalar bulmak mümkün

Ayrıca yeşilköy pazarı! çok güzel parçalara ulaşmak mümkün tek kötü yanı bazı şeylerin gerçekten mağaza fiyatlarında olması

3-Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı

Genellikle elbise giymeyi seviyorum ve bunu gideceğim yere göre farklı aksesuar ya da ayakkabılarla mekana uygun hale getirmeyi seviyorum


4-Günlük makyajında kullandıkların?

Pudra, allık, rimel, eyeliner


5-Kesinlikle seksi diyebileceğin bir şey?

Topuklu ayakkabı ( ama tabi şöyle de bir durum var ben her ayakkabıya ayakkabı demem :P )


6-Asla giymem dediğin bir kıyafet

Şalvar pantolon sevmiyorum

7-Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?

Hermes Birkin'e ulaşmak mesela??

8-En fazla yatırım yaptığın sektör(eğitim,kozmetik,giyim,teknoloji vs.)

Giyim (kıyafet, ayakkabı, çanta) ve teknoloji! Şu sıralar birde dekorasyon çıktı başıma:) Çeyiz :P

9-Kitap film spor hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?

Kitap ve Film başa baş gidiyordur 

10-Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?

Her yerde yemek yiyebilirim boğazıma çok düşkünüm. Ama en sık gittiğimiz mekanlar olarak sayacak olursak;

Midpoint (Bakırköy-Nişantaşı-Bebek)
Yeşilköy Takıntım
Yeşilköy Ana Mantı





Jojikmoda bende seni mimledim! :)

5 yorum:

mughetto dedi ki...

Heyy Capacity Midpoint diyorum ??
Beraber ??
:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ne zaman istersen tatlım:) biliyorsun emrine amadeyim :)

mughetto dedi ki...

yerim senii yaaa :)

ezgi dedi ki...

çok teşekkür ederim Siucum cevapladığın için;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Rica ederim canım ne demek :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin