twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

5.11.09

Ofis Dekorasyonu

Ofis Dekorasyonu1

Geçenlerde buradaki yazımda Atatürk sticker hakkında yazı yazmıştım, babamın ofisinden bir fotoğrafla beraber geri dönüşler çok güzeldi, mailler merak doluydu bende daha detaylı fotoğraflar yayınlıyorum şimdi..

Ofis Dekorasyonu2

Neyi nasıl yaptığımıza gelirsek, yerleri siyah doğal taş ile kaplattık alan büyük olduğu için koyu renkten korkmadık :)
yola çıkarken siyah-beyaz kombinasyonundan çıktık zaten belli oluyordur :) Ailece Beşiktaş taraftarı olduğumuzu da söylemeye gerek görmüyorum :)

Duvarlarda yer yer çiçek desenli duvar kağıdı kullandık, biraz da renk katması için halıyı ve koltukları kırmızı seçtik.

Köşedeki rafları ise buradan kopya çektik biz alt tarafı kapalı yaptık gizli şeylerde koyabilelim diye :)


Ofis Dekorasyonu3

34 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

ofis mi :) burası resmen sıcacık bi ev..

tuku dedi ki...

siu salon gibi al pılını pırtını yaşa orda :P

Shiney dedi ki...

ay ne kadar guzel ya bayildim cnm baktikca icim aciliyooo :))

yıldız dedi ki...

Ofis gerçekten çok güzel çok zevkli dekore edilmiş.

İçimde ne kadar çok renk varsa da bembeyaz bir ev bir yer hep hayalimde,artık kısmet nereye bilmem;))

Archferda dedi ki...

çok şık ve modern bir ofis olmuş tebrik ederim..

Betül Özbir dedi ki...

waaww çok iyi etmişsin süper valla benim tarzım,annende çok zevkli ozaman sevgiler kendisine:)babanın mesleği ne bahaneyle gidip o kırmızı koltuklarda oturmak istiyorumda:))))

nesrin dedi ki...

böyle bi ofiste çalışsam habire saatime bakıpta akşam olsun diye öfleyip püflemezdim. çok zevkli ve şık olmuş.Siucum Babanın elemana ihtiyacı varmı :)))

Serena dedi ki...

Çok güzel olmuş dekorasyonu:) Ferah Ferah..

Moda Gezegeni dedi ki...

Siucum ne kadar güzel bi ofis insanın daha da çalışa gelir valla burda:)

Smyrnote Design dedi ki...

Çok zevkli ve klas döşenmiş canım:)

tosbagalar dedi ki...

Çok hoş bir ofis olmuş

Aslı dedi ki...

Mmmm hem kibar hem de enerjik olmuş

özge dedi ki...

mimar yok muydu yani işin içinde

Princess Laura Lis dedi ki...

Great ideas for home decoration. Thank you for sharing!

Canan dedi ki...

Böyle bi ofis gördükten sonra ne iş yapar baban diye sormdan edemesem kendimi ayıp olurmu :/ :)

pembe fiyonk dedi ki...

atatürk ve imzası olan sticker çok yakışmış büroya.çok hoş ferah bir mekan.

Syhn dedi ki...

profesyonel bir elden çıkmış gibi çook ama çok güzel!

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok iç açıcı bir ofis.Ne zevkli çalışılır burada!
Sevgiler...

ZET Fashion dedi ki...

Ve sonuç harika :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


zeynepin sesi, gerçekten mi :) mutlu oldum..

tuku, bak yukarda zeynepte demiş aynısını :)

Shiney, ara sıra açıp bakarsın o zaman :P

YILDIZ, o bembeyaz ev hayali benimde aklımda canım.. ama kararsızım..

adreferda, teşekkürler canım..

meraklıbeti, haha her zaman bekleriz cnm :) emlak işi yapıyor..

nesrin, sen bi cv'ni yolla ben gösterim :P

serena, çalıştıkça içi açılsın dedik :P

moda gezegeni, babam da çok çalışsın istedik annemle :)

smyrnote design, teşekkürler cnm :)

tosbagalar, merci çok teşekkür ederiz..


Sıla Yılmaz dedi ki...


Aslı, hep siyah beyaz bir yerden sonra sıkar dedik bi renk karıştırdık :)

özge, yok canım mimar zaten çok aceleye geldi apar topar yapmak zorunda kaldık :)

princess laura lis, this idea is for an office.. :)

Canan, emlak işi yapıyor canım :)

pembe fiyonk, en çok içimize sinen de o oldu zaten:)

Syhn, teşekkürler cnm :) ama aslında çok amatörüz :)

Şanslı, teşekkürler, inşallah daha güzelleri senin olur o zaman :)

Zet! , :) saol tatlım benim

Pınar dedi ki...

Çok zevkle dekore edilmiş bayıldım. Özellikle Atatürk yapıştırması cuk olmuş.Bir beşiktaşlı olarak siyah ve beyaz benim de vazgeçilmezimdir:) Sizin genlerinizde var bu yetenek anlaşıldı ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...



teşekkürler cnm hemen annemi arayıp bunu yetiştiricem :)

nily21 dedi ki...

çok zevkli bir dekorasyon olmuş.. Kırmızı koltuklara ben de bayıldım..Kazancı da bol olsun.. sevgiler

Rumeysa dedi ki...

burası ofis mi şimdi pardon? :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


nilgün, amin! canım teşekkürler.. herkesin kazancı bol olsun :)

Rumeysa, eheh evet cnm :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


nilgün, amin! canım teşekkürler.. herkesin kazancı bol olsun :)

Rumeysa, eheh evet cnm :)

özge dedi ki...

ya siucum bravo diyorum,bizimkini mimar yaptı güyaaaa,sandalyeye 2000 tl verdi iğrenççççç ööööyyyyyyyykkkkkkk,burası süper,bravo tekrar

simla dedi ki...

Ailecek zevklisinizzz:))) şeker kız, taşınıyorum ben bu arada fenayın anlıcağın, dekorasyona yardım isterim...:)=

Sıla Yılmaz dedi ki...


özgem, ahahah delisin ya sen tepkilere bayıldımm :)
ben gelimde o zaman bi ara ikimiz el atalım :)

simla, sen zaten her hafta taşınıyorsun herhalde :) geçen gün ofiste gülüyorduk ya bu konuda :) birde arabaların senin elinden çektiğine :)
özledim en kısa zamanda gelicem!!

Serap dedi ki...

Siucum garip bir soru ama klimanın markası ne ?

Sıla Yılmaz dedi ki...

tatlım demirdöküm :)

Eylül, dedi ki...

beyaz daima güzeldir :) çok çok çok hem de:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Eylül, katılıyorum en sevdiğim renk :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin