twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

3.11.09

Kermes Fotoğrafları ve Siu :)



siu happy moons

Efendim canım ciğerim Eda kermesin ikinci gününü yazınca benimde yüzüm çıktı ortaya :) O zaman yazıya başlamadan direk bir fotoğrafımı koymakta da sakınca yok! :)


11 Ekim'de Eda'nın doğumgününden 1 gün önce Eda'ya sürpriz yaparak kermese pastayla gitmiştim d.gününü kutlamıştık :) çok güzel bir gündü! Bilun aslında hep fotoğrafları çektiği için gözükmüyor ama oda bizimleydi:)

Siu-Eda

Zaten aşağıda göreceğiniz gelin-damat'lı taç da arkadaşımın bana hediyesi :) Teşekkür ederim tekrar..Bilun'un yaptığı diğer taçlara tokalara bakmak ve satın almak için Bilun Design'a doğru alalım sizi :)

Bilun Design

56 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

:))) Eda hakikaten şak diye koymuş :)) Olsun daha iyi oldu canım biz görsek de eminim herkes merak ediyordu

tuku dedi ki...

hehe siu face to face artık he

Syhn dedi ki...

seni görmek ne güzel!!!

eda da gördüm önce sonra sende koymuşsun, ii olmuş. bu arada kermeste giydiğin t-shirtte bakıp hımm bu uygulanabilir dedim ve senin yaptığını okudum! çok güzel olmuş!! gerçekten ellerine sağlık. bilki kopyalıycam kendime :))

EMEL dedi ki...

siuucumm kara gözlüm gördük seni nihayet canım...
maşallah sana bebeyimm...bir gün gerçektede görüşmek dileğiyle canım good bye...sevgilerle emel...

Aslı dedi ki...

Ben de Eda'nın sitesinde gördüm fotoğrafları, tam sürpriz oldu:) Bu arad kermesteki t-shirt de senin yapımınmış, çok güzel.

Adsız dedi ki...

Harika bir gün geçirdiğiniz her halinizden belli zaten,ilk fotoğrafınıza bayıldım.Güzel duygularınızı çok güzel yansıtmışsınız bayıldım.Ne kadar şanslıyım ki benimde sizin kadar yanında çok mutlu olduğum arkadaşım var.Siu!cuğum güzel yüzünü bizlere gösterdiğin içinde teşekkürler şekerim.Çok tatlısın;)

kolyekolik dedi ki...

Siucum,
İyki gördük tatlı yüzünü..Valla sana da önündeki dürüm tabağına da bayıldım :))

Adsız dedi ki...

seni gormek cok guzel oldu siu'cum, cok duru bir guzelligin var...ayrica cokta icten ve dusunceli bir arkadassin, fotograflar bunun kaniti...

Adsız dedi ki...

Cok hossunuz efendim, hic saklamasaydiniz yuzunuzu ^.^

Adsız dedi ki...

Canım ben senın aılenın burokrat falan oldugunu dusundum hanı o anlamda gizlenme ıhtıyacını cok normal karsıladım.Ama sımdı sasırdım yanı ortaya cıkmana.Babanın meslegınden felan dolayı saklanıyormussun gıbı gelıyordu bana...
Neyse gormus olduk.
datlu bırısın :)

aslım

Miss Sensible dedi ki...

Siu, Eda sağolsun sonunda görebildik seni:) Pek güzelmişsin maşallah:)

Unknown dedi ki...

Bu güzel yüzü daha fazla saklamaman iyi olmuş siucum :)

zeynepin sesi dedi ki...

sium,canım benim çok tatlısın ya..

SadeceBlog dedi ki...

Ahh çok güzelmişsin seen :) Nazar degmesin diye sakladın dimi yüzünü!?

simla dedi ki...

Güzel surat:)saç bantına da ayrıca bayıldım... nerden, kimden?:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sürprize bakın!
çoookkk tatlısınız, çok güzelsin, çok güzelsiniz!!
çok kıskandım, çok kıskandım, çok kıskandım!!

bu arada harika haber geliyoorrr: belki bayramda istanbul'dayım! bize her gün bayram gerçi (çaktırma:)

//SECHHILL\\ dedi ki...

waaaaooow Siu çok tatlısın.Esmer güzeli =)

beetlejuice dedi ki...

Siucum:) Fıstıııık:))) Aslında yorumum bu kadar olsa bile yeterdi ama benim huyumdur ilk gördüğüm birini mutlaka bir başkasına benzetirim. Seni de her ayrı karede başka birine benzettim. Buradaki fotoğrafta Emina Türkcan, Eda'nın sitesine koyduklarında Ebru Akel ve Melisa Sözen'e benzettim. Ama en çok da fıstığa benzettim:)

Adsız dedi ki...

Maşallah melek gibi yüzün varmış niye saklıyodun ki :)) Ama daha ufak duruyomuşsun bu da ileride avantaj olur işte :)

Duygu

Adsız dedi ki...

çok güzelmişsin maşallah :) seni görmek nasip oldu en sonunda :) bu arada taç harika!

mughetto dedi ki...

Kuzum açılım yapmışsın =)))

Bu arada arkadaki Evim dergilerini biryerden gözüm ısırıyor.

Şirin,öptüm.

Duygu dedi ki...

uu çok tatlısın tıpkı yazdıkların ve paylaştıkların gibi.Ayrıca dostluğunuz muhteşem,maaşallah diyelim:)

ANTİGONE dedi ki...

Harika görünüyorsunuz tatlım, tacına da bayıldım ;D

Unknown dedi ki...

guzelim benimmm!! guzelligini herkes gormus oldu..
ozlemistim seni azıcık hasret gidermece oldu bana :-***

ışıl dedi ki...

sonunda yuzunu gordum suıcım tsk ederız eda ya:))

Unknown dedi ki...

tasarımlarınız zaten birbirinden harikaydı bir de üstüne güzel dostluklar neşelendirmiş bloglarınız bayıldım çok samimi çok keyifli:)

Pınar dedi ki...

Güzel kalbinle tanımıştım bu tatlı bloğunda seni. Kalbi gibi güzel insan Siu artık karşınızda ;) öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Aaa sonunda vazgeçtin hıı :)

özge dedi ki...

siucum kuzenime çok benziyosun
bir de o önündeki dürümü yiyip -allah bilir tavuklu mantarlıdır-zayıfsın,sevmiyorum artık seni:)

Minenin Takilari dedi ki...

canımcım güzel yüzünü görebildik sonunda :)

duru dedi ki...

Canım benim içinin güzelliği yüzüne de yansımış :)

Allah seni nazarlardan korusun diyorum :)

Unknown dedi ki...

sonunda canım yaaa:) Güzelliğini bunca zaman sakladın da nolduuu:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Blogumu ziyaret edip blogumu takipe aldığın için teşekkür ederim.Hayırlı dostluklara inşallah.
Eda'nın blogunda fotoları görmüştüm.Fotolar çok güzel.Dostluğunuz daim olsun.
Sevgiler...

Sıla Yılmaz dedi ki...


Lacin, söyledi koyarken bana yinede böyle bir atak lazımdı herhalde:) bu arada fotoğrafıda hatırlarsan beraber olduğumuz gün çekmişlerdi :)

tuku, hehe yes bebek

Syhn, canım benim kopyala tabi nolcak ben elbiseye yaptım ama tabi başka birşeye de yapabilirsin, kermes olduğu için altıma jean giydim ama emin olamadım hem havadan hem oturacağımız yerden.

Emel, yoktun bir süredir illa yüzümüzü göstermek gerekiyormuş demek seni de görmek için :) mucx

Aslı, Evet canım bn yaptım, beğenmene de svindim :)

pearl, evet canım çok şanslısın böyle arkadaşların varsa etrafında :) sende öylesin utandırma beni :)

kolyekolik, hahah dürüm tabağı da süper olmuş dekor olarak :)

Salıncakta iki kişi, seni görmekte çok güzeldi canım blogun yıldönümünde :) senin de ne kadar iyi ve tatlı olduğunu hem zaten bilmeyen yok hemde ne zaman sana bir mail atsam içten cevabından anlayabiliyorum :)

Oz-T, utandım napim :)

Aslım, teşekkür ederim canım:) sensin datlu :)
bürokrat değil ama özellikle annemin mesleğinden yaptığı işten dolayı koymak istemiyordum birkaç ay önce annem devretti işini o yüzden benimde kafamdı canlandı bu fikir :)

Miss Sensible, Teşekkürler tatlım ya :) Eda olmasa ben koyamazdım herhalde zaten :)


Sıla Yılmaz dedi ki...


Mia, artık bütün fotoğraflarda kırmızı çıkarım çok utandım :)

zeynepin sesi, sende öylesin tatlım benim :)

sadece blog, ay bebeğim sen görmedinmi zaten yüzümü ben biliyorsun sanıyordum malum ben seni gördüğüm için :)

simla, bebeğim mail de attım sana yazı da da var atladın herhalde :) bilun design.. :)
haftaya uğrarım zaten sana görürsün cnm :)

seda, seni tabi kimse görmediği için tüyo vermiyorum burdan nazar değmesin :) bu seda çok çirkin çook :)
bu arada bayram olayımız belli olsun bizimde zaten plan hazır biliyorsun :)

Sechhill, waooow :P iltifata bak :)

beetlejuice, bende severim böyle muhabbetleri Aa sen birine benziyorsun fln :) tahminler muhabbet döner ya ardından :) 1 kere melisa sözen'e benzeten olmuştu yine ama diğerlerine ilk defa benzetildim :) insan kendini kimseye benzetemiyor ama işte :)

Duygu, Evet canım minyonum bide ayrıca gerçektende avantaj bu :) melek benzetmen içinde teşekkür ederim melek kalpli kız :)

Handan, saol tatlım.. evet taç harika özellikle benim için şuan biçilmiş kaftan :)

mughetto, aynen öyle tatlım :) sen tanımicaksın da kim tanıyacak diyorum :) demek köftelerden başka yere bakmışsın :P

Duygu, 41 kere diyelimmi maşallahı :) ve çok teşekkür ederim canım :)

mughetto dedi ki...

Hehe artık tüm blog alemi köfte canavarı olduğumu biliyor :)
Şekerim ben yemek yemeyi seviyorum napiyim!
Birde yaklaşık 1 senedir rejime gircem bir türlü giremedim sen düşün :)
Gelinliklere sığmıcam valla.

Sıla Yılmaz dedi ki...


Antigone, bende senin gözlerini çok beğendim dün biliyorsun :) tü tü tü nazarım değecek valla :)

Hello Kitty, Aa sen bana arkadaşım özledim de ben hemen mms atim sana :) mucuc
haftaya kadar sabret bakalım bebek

ışıl, edanın gazı :) onun suçu :P

sakazen, en kısa zamanda yaptıklarımı fotoğraflarım da inşallah.. daha detaylı görürsünüz o zaman :) yorumlar da çok keyifli oluyor her zaman yazarsan keyfim 1000'e katlanır :)

Pınar, bende seni tatlım benim :) mail attım ayrıca sana bakarsın muucuc

moda cadısı, bir anlık bir karar, sonumu birlikte görücez :)

özgecim, AaA evet Eda'da söyledi aynısını, bu arada beni seevvvv:) o dürüm plastik foto çekileceği zaman çıkartıyorum çantadan masaya koyuyorum maksat zengin dursun :P

Minenin Takıları, Senin takılardan takınca gölgede kalıyorum diye kompleks yapıyordum napim :)

duru, Amin canım benim.. senin içinin güzelliğide bu güzel ve anlamlı yorumlarında belli zaten canım..

Cindrella, hahah sen biliyorsun o sancılı dönemi karın ağrımı :) bu arada mailne bak tatlım

Şanslı, Rica ederim ne demek :) Zevkle..! :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


mughetto, boşver rejimi köftelerin büyüsüne takıl, o gün zaten yorumlarda biryerde bizim köfte muhabbetini gördüm canım çekti hemen köfte söyledim :)

simla dedi ki...

Canımcım pardon ben görmemişimmm:(

Stil Direktoru dedi ki...

Canımsın evinde de bebek gibi baktın bana seviyorum seni :) kelime sırasından anladın sen ne olduğunu ahahh mucxx

ArzuSonmez dedi ki...

Cok sukur demek istiyorum :) Sonunda isminin yanina bu guzel yuzunu koyabilicez senden bahsederken; aynen tahmin ettigim gibi, cok sekersin.

Betül Özbir dedi ki...

siucum seni gördüğümüz iyi oldu artık bol bol çek koy):)ama benim önündeki tabakta kaldı gözüm:)))bende hamileliğimde ne pis boğazlı oldum,kusura bakmayın :===)

EMEL dedi ki...

ewet canım soyutladım kendimi bu aralar yine:(
çk iyi oldu resmini koyduğun çok merak ediodum açıkçası...hatta geçen hafta istanbuldaydım capacıty'e uğradık siu buralardamıdır acaba belkide yanımdan geçti die kenuştum kendimle :)...
ne iyi oldu seni tanıdığım bunları düşündürmen bile ne kadar güzel düşün yani bıraktığın etkiyi:)
good byee:))
sevgiler EMEL...

fatma artan dedi ki...

vallahi iyi oldu insan okuyor ama merak da ediyor. resimlerden kafamda canlandırdığımndan daha güzelsin. Çok masum bir yüzün var:)) E hoşgeldin o zaman

Moda Gezegeni dedi ki...

Aaa bu ne güzel bi sürpriz! Çok tatlısın Siucum, bundan sonra da yüzünü görcez dimi;))Öpüyorum çok:*

Adsız dedi ki...

gorunce hatırladım seni ;) keske daha iyi bakınsaydım tanısma fırsatımız da olurdu.bu arada elbise car-pa dan 3,5 sanırsam benim de var ama DIYlanmamıs :P el atmak lazım :)

özge dedi ki...

ya siu komiksin
plastik bana da alsana canım istiyince kemiririm:)

Sıla Yılmaz dedi ki...


simla, canımcım ne demek :) şimdi gelip sana laf sokarlar diye dedim :)

Stil Direktörü, hahaha anlamazmıyım tipik edi konuşması :) bulaşıcı sanırım :P

ArzuSonmez, Teşekkürler canım ya sevindim şımardım :)

meraklıbeti, tamam artık saklamam o zaman :) bi tabakta sana yollayım canım :),

Emel, Canımmmm :) benim evime çok yakın capacity muhtemelen geçmiş hatta çarpışmış bile olabiliriz :) ama h.sonu pek gitmiyorum ben h.içi uğruyorum gidersem :)
ama düşünce gerçektende çok güzel çok mutlu ettin beni :)

Fatma, Hoşbulduk diyelim o zaman :) ve güzel sözlerin içinde teşekkür ederim cnm benim..

Moda Gezegeni,bakalım inşallah :) aslında fotoğraf çekerken türlü şebeklik yapıyordum ben nasıl olsa yüzümü kesiyorum diye efendi efendi poz vermem gerekecek şimdi :)

mubi, nerede gördünnnnn :) bir ara seninlede car-pa yapalım canım :)

özge, hahah asıl böle plastik ya da sünger gibi kekler pastalar var onlar süper dimi :) gördünmü bilmiyorum cnm ...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

eheh:) çikinim çikinimm:PP
valla görüşürsek bayramda, bize her gün bayram olsa da bi elini öpücem:))

Adsız dedi ki...

er-en de canım.HKyi de ayakkabısından farkettim demistim ya :) hava guzel oldugu muddetce her hafta car-padayım ben zaten bana uyar tatlım ;)

Sıla Yılmaz dedi ki...

mubi, evet cnm hatırlıyorum :) o zaman sen bana mail at cnm bi bu hafta çar-pa için konuşalım :)

uyduruk prenses dedi ki...

aaa süper olmuş çok duru bi güzelliğin var masallah:)

Unknown dedi ki...

Tatlım ya bu aralar pek giremiyordum bloga, ancak yazabiliyorum..Sonunda yüzünü açmışsın ayy çok şaşırdım ehe(=
Resmen kalbin yüzüne yansımış canım çok tatlısın(=
Ayrıca Eda ablamla olan fotonuz da süper!

nevruz dedi ki...

aaa çirkin ördeğim benim sonunda açıldın mı :))

PrettyPinky dedi ki...

siu maşallah sana:)pek şirinmişsinn..

Sıla Yılmaz dedi ki...


uyduruk prenses, teşekkürler cnm valla ne yalan söyleyim sabah sabah moral oldu :)

Style by T, muucucuuccu :) bende aynen tatlım yazmaya bile giremiyorum aslında :(

nevruz, açıldım bebeğim açıldım da sen nerelerdesinn:)

PrettyPinky, o zaman sana kocaman öpücükler gönderiyorum :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin