twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

14.11.09

Kitaplarla İlgili Mim



Sevgili Seyhan'dan ve Pırlanta Kutusu'ndan gelen bu mimi hemen cevaplayıp ardından dün gece çok bunalmışken imdadıma yetişen canikomcum! :) Ses-Seda'ya yolluyorum !! :)

1. Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?

Sanırım yaklaşık 1 aydır elime kitap almadım :( Ama bu mim bana hatırlatma oldu diyelim, en kısa zamanda başlıyorum :) Vee Uçurtma Avcısı'nı okumaya başlıyorum.. Ama tabi daha konusunu bilmiyorum..

2. En son aldığınız kitap?

En son toplu olarak almıştım kitaplarını henüz hepsini okuyup bitirmedim, buyrun buradan bakın :)

3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?

Hemen hemen okuduğum her kitabı seviyorum ve bir süre etkisinde kalıyorum :)
Ama Elveda Ankara ne zaman kitap okumaktan uzaklaşsam beni tekrar bağlıyor kitaplara ..

4.Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?

Garip ama mesela Aşk'ı okuyamadım hala.. hep başladım ama devam edemedim, sonrada hevesim kaçtı okumuyorum! :)

5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?

Angela'nın Külleri 1 ve 2 .. Bu ara bir seriye kapılıp okuma modundayım :)



23 yorum:

Syhn dedi ki...

tşkler cnmm ;)
uçurtma avcısını beğeneceğini umuyorum. sonrasında bin muhteşem güneşide okumak isteyebilirsin.
bende elveda ankarayı merak ettim

Adsız dedi ki...

Tatlışımmm ilk yorum deneyimimi şuan gerçekleştirmekteyim=)Güzel bi mim olmuş. Ben uçurtma avcısı'nın filmini izledim ve çok güzeldi gerçekten Ama herkes kitabının çok daha güzel olduğunu söylüyor. Angelina'nın külleri ise 1 ve 2. cilt olmak üzere bi dönem psikolojimi bozdu okadar üzüldümki yaşananlara hala etkisinde bırakmıştır beni. Daha sonra filmi çekilmiş olmasına rağmen pek bi ilgi görmedi sanırım kitabı kadar güzel olmadığından olsa gerek. kitabın en etkileyici kısmı ise gerçek bi yaşam öyküsü olması :( Elif Şafak Aşk a gelicek olursam henüz okumadım sanırım bi miktar popülerliğini yitirmesini bekliyorum=)) veeee seni kocaman kocaman öpüyorummmm BURCU=))

Sıla Yılmaz dedi ki...


Syhn, bin muhteşem güneşide merak ettim şimdi.. :) elveda ankarada çok sürükleyici bir kitap..tavsiye ederim..

Burcucummmmmm , Canım benim bak çözdün bu yorum işini de :)
genelde kitaplar filmlerden daha başarılı oluyor zaten.. muhtemelen bunda da aynı durum söz konusudur.. ama şimdi angelina'nın küllerine takıldı aklım öyle bir kitapsa okumayayım ben zaten herşeyden etkileniyorum, bunalıma sokmasın beni :)
bende kocaman öpüyorum canımcım!

özgecan dedi ki...

Uçurtma Avcısı o kadar güzel bir kitap ki... Herkes mutlaka okumalı.. Ben okuduktan sonra uzun süre etkisinden kurtulamadım.. Bin Muhteşem Güneş de onun kadar güzel.Umarım sen de en kısa zamanda okursun her ikisini de :)

Adsız dedi ki...

Siu'cum bende uzun süredir blogunu takip eden biri olarak Burcu gibi ilk defa yorum yazıyorum. Zevkle takip ediyorum seni ve salıncakta iki kişiyi. hatta seni tanımama salıncakta iki kişi vesile oldu diyebilirim :)))
Lütfen yanlış anlamayın, hatta bende yanlış anlamış olabilirim ama kitabın adı " Angela'nın Külleri " olabilir mi ? Yazar Frank McCourt'un kendi acıklı ve fakirlik içinde geçen çocukluk ve yaşamını anlattığı harika ama bir o kadar da iç acıtan romanı....

Sevgiyle

Hande

Sıla Yılmaz dedi ki...


özgecan, evet uçurtma avcısı hakkında hep olumlu şeyler duydum hadi bakalım diyorum :))

Hande, Tatlım öncelikle hoşgeldin diyorum o zaman :) daha sık yazarsın artık inşallah.. ve dediğinde haklısın angela'nın külleri benim dalgınlığıma gelmiş sanırım yazıda da düzelttim haber verdiğin için teşekkür ederim :)
Salıncakta iki kişi de çok başarılı ve güzel benimde severek takip ettiğim bir blog :)

miss tantana dedi ki...

Siu Aşkı okumamak garip değil hatta iyi ki okumamışsın,PR ı çok basarılı sadece asla Baba ve piç kadar etkileyici değil.Uçurtma avcısını seversen ''bin muhteşem güneş''i de okumalısın ardından,her bir hücrene işlicek kitapların ıkısı de.

Sıla Yılmaz dedi ki...


miss tantana, uçurtma avcısını bu kadar yorumdan sonra deli gibi merak ediyorum!
aşk için de dediklerin doğru bir anlamda pr çok iyiydi.
Belki de o yüzden beklentilerim yüksekti ve ilk sayfadan beni kapıp götürmesini bekledimm..?

Stil Direktoru dedi ki...

Zaman olsa da daha çok okusak ama yok bebem işte :(

Smyrnote Design dedi ki...

Elveda Ankarayı çok merak ettim, belki şimdiden söylemek erken ama bende önümüzdeki yaz işlerim okulum vs. herşey umduğum gibi giderse Ankaraya veda etmeyi planlıyorum buyüzden çok adı çok ilgimi çekti:)

EMEL dedi ki...

canım ben şu anda angelanın külleri 1 i okumaya çalışmaktayım işten çok fazla fırsatım olmuyo yavaş yavaş okuyorum.:)
aşk bence güzel bir kitap ama başları benide çok sıkmıştı biraz sabretmek gerekio sadece.
good byee
sevgilerle emelll

Adsız dedi ki...

Neredeyse tüm yazılarını hatta arşivini bile bol bol takip ettim Siu'cum. Artık sık sık yazıcam hiççç süphen olmasın :)))) Bu arada artık yüzünü gizlemiyor olmanda çok hoş bence, gizemde güzeldir tabi ama bence gözlerindeki o sevecenlik ve ışığı yansıtman çok daha güzel diye düşünüyorum :)))

Kitap ismi için rica ederim, ne demek :)) Fakat hem uçurtma avcısını hem de angelanın küllerini okumuş birisi olarak diyorum ki seni harikaaaaaaaa ama bir o kadar da hüzünlü hikayeler bekliyorum canım. haberin olsun. Ben gerçek yaşamdan alıntı kitapları çok sevdiğim için bunları da şiddetle tavsiye ediyorum...

Kocaman öpüyorum

xoxo

Hande :))

Sıla Yılmaz dedi ki...


Stil Direktörü, en sevdiğim şeye bu kadar az zaman ayırabilmek inan çok kötü :(

Smyrnote Design, Evet adı senin durumundakiler için ilgi çekici olabilir :) Peki ankaraya veda etme durumunda yeni adres neresi olacak :))

Emel, Tavsiyelerini dikkate alıcam tatlım! :)) mucx

Hande, Canım benim ne güzel şeyler yazmışsın böyle güzel yorumları okuyunca bütün günüme yansıyor mutlu mutlu geziyorum :)
Madem bu kitaplar bu kadar güzel bu aralar bi inzivaya çekilip bünyeme biraz kitap depolamalıyım herhalde :))

Smyrnote Design dedi ki...

Canım orası biraz karışık ya detayını ben sana sonra anlatayım:):) Ama gönlünde neresi var dersen İzmir:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sen de bana güvendin ve fikrime, ilgime, sezgime önem verdin. bu çok tatlı!! :)) hiç o yüzden imdadıma koştu deme, seve seve verdim valla o desteği.

Sıla Yılmaz dedi ki...


Smyrnote, mail at cnm :))

Seda, teşekkür ederim sedam :) istediğim yardım da herkesten istenecek birşey değildi zaten biliyorsun belirli bir birikim istiyor :)

tümay dedi ki...

Hem "Uçurtma Avcısı" hem de "Bin Muhteşem Güneş" çok güzel..O kadar güzel dostluk,sevgi,arkadaş,aşk,evlat duygularını anlatmışki içine içliyor..
Yarın hemen gidip "Elvada Ankara" adlı kitabı almalıyım:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

siuuu, beni iyice şımarttın. çok teşekkür ederim sözlern için!:)) öptüm!:))

Pınar dedi ki...

Sium bir kitap delisi olarak hemen bişiler yazıyorum:) Angela'nın Külleri 1 ve 2si de çok çok güzel. Kesinlikle okumalısın. Biraz iç acıtıyor belki ama gerçek bir hayatı anlattığı için merak edip "ay yok okuyamıycam" moduna girmiyorsun. Aşk evet sabır istiyor ama herkese hitap eden bir kitap olduğunu düşünmüyorum fazla msj veriyor. Seriye kapılmak istiyorsan sana Alacakaranlık ya da Açlık Oyunları kitaplarını öneriyorum ve seni kocuman öpüyorummm ;)

Pınar dedi ki...

Angela'nın Külleri olmalı tatlım. Angelina değil.

Sıla Yılmaz dedi ki...


tümay,hemen almalısın canım çok güzel.. :)

seda, bende öperim bebeğim!

Pınar, alacakaranlık serisini okudum tatlım ama açlık oyunlarını okumadım merak ettim..
angela'nın küllerinide iyice merak etmeye başladım
düzeltme de yaptım cnm bu arada :)



,, dedi ki...

inanılmaz kitap okumama rağmen elif şafak-aşk ı bende bitiremedim malesef.resmen kendimi zorladım ama yok:)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Ecem, demek sorun sadece bende değil sevindim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin