twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

25.11.09

2011 ilkbahar/yaz Moda Trendleri ve Serapla Moda

Dün canım arkadaşım SeraplaModa ile beraber 2011 İlkbahar/Yaz Moda Trendleri ile ilgili bir eğitime katıldık.
Nelly Rodi Trendlab firmasından Nathalie Rozborski - Micheal Bonzom 2011'de bizi neler bekliyor anlattı.. ilham aldık :)

Daha sonra da bütün gün gezdik :) Zaten belli fotoğraftan, Artık gözümden uyku akıyor :)

Hepinizin durmadan bana sorduğu omuz apoletleriyle ilgili de bir ipucu vermiş oluyorum böylelikle, zaten herhalde parça parça giydikçe göstermek daha güzel olacaktır :)

Bu arada tabiki sabah bu şekilde çıkmadım evden ama seminerde çok üşüyünce hemen eve geldik ben topuklu ayakkabılarımdan kurtulup yün çoraplarımla botlarımı giydim :)

Kıyafetimde yazacak pek bir şey yok aslında..

Bluz: Diy :)
Tayt: ??
Botlar: Hunter

siu's style diy

Buda omuz detayını daha yakından görmek isteyenler için..


siu apolet detay


Seminerden birkaç ipucu, 2011'de trend renkler doğada gördüğmüz tüm tonlar.. asitlenmiş solmuş görünümlü renkler.. erkeklerde renk uyumsuzlukları.. kadınlar için günlük yaşamda kadınsı detaylar.. layering..
Ve 2011'de Doğayı korumakla ilgili kampanyalarda giderek artıyor.. Ekolojik bilinçli kumaşlar ön planda..
Zaten buna bazı firmalar şimdiden başladı bile.. Fashionable İstanbul'da katıldığım Vivienne Westwood defilesinde Vivienne Westwood konuşması ve Lacoste'un timsahları koruma altına almış olmasıda bunlara bir örnek..

2011 Trend Renkler


İç giyim dış giyim birbirine karışıyor.. İç çamaşırlardan esinlenme var.. evde nasılsan sokakta da öylesin imajı.. legging, jegging, skinny yine ön planda, hatta 2 yıl daha başrol oyuncusu gibi.. ağarmış deri renkleri.. güneşe maruz kalmış görüntü.. jeanlerde kullanılmış yamalı görüntü.. kadınlar için şampanya rengi jeanler.. beyaz-nude tonlar.. günlük kıyafetlerde işlemeler, veee bolca aksesuar..

Tabiki hepsi bu kadar değil ama herşeyide burada yazma şansım yokki :(

2011 Trendleri

Fotoğraflar barkovizyondan çekildiği için çok kaliteli değil.. :(

27 yorum:

Burcu dedi ki...

Siucum çok güzel olmuş omuz apoletin bayıldım doğrusu iyi günlerde giy:) bakalım bende deniycem umarım seninki kadar güzel olur.. çok öptüm tatlışım şimdiden iyi bayramlar diliyorum=)

Elif UYSAL dedi ki...

Bayıldım omuz detayınaaaa:)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

severek okudum canikom, faydalı bi seminer olduğundan eminim. teşekkür ederiz bu güzel paylaşım için:) omuz da çok cici, ellerine sağlıkk!

Aslı dedi ki...

Çok hainsin Siu! Ben burada artık gri renkte birşey almayacağım diye söz vermeye çalışıyorum, sen bu fotoğrafı görüp beni yoldan çıkartıyorrsun! Çok güzel olmuş çok! Bir de incecik olunca daha bir yakışmış, açıkta olan omuz da estetik durmuş.

ceydabural dedi ki...

dolu dolu bir yazı olmuş bluzdaki işlemeler cidden çok güzel :)

NlyStyle dedi ki...

tunik çok hoş olmuş ellerine sağlık çok da yakışmış maaşallah tatlım...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ahhhhhh yaz gelse!
Sevgiler...

Smyrnote Design dedi ki...

heyooo bir tanesini gördük çoook da güzel ve farklı olmuş şekercim omuz süslemen;)

KokoSh dedi ki...

Yuhingoo çok güsel olmuşşş omuzzz tebrikler canımm

Pınar dedi ki...

Ne güzel yapmışsın canım yaa... yaratıcı insanın hali bir başka valla. sıradan bi bluze can vermiş yaa :)

Adsız dedi ki...

voooovvv!!! tatlımmm harika görünüyorsun...elbise muhteşem

Sıla Yılmaz dedi ki...



Pınar, canım benim sana da yaparım :))

pearl, Teşekkür ederimm!! :)

Smyrnote Design, Saol tatlım illa 2 omuz süslemek zorunda değilim ya :)

Moda yemektarifleri, Saol canım benim :)

Aslı, O zaman için rahatlasın belki ekran ayarlarından öyle gözükmüştür gri değil üzerimdeki :) oh be sorumluluk gitti! :)
seviyorum ben tek omzu düşük şeyler giymeyi :)

pride, bende sana bayılıyorum :)

seda, tabi burada herşeyi anlatamadım ama evet çok faydalıydı ben sevdim :))

fotograf penceresinden, teşekkür ederim :)) sen fotoraflasan daha güzel olurdu ama eminim :)

Şanslı, önce biraz kışın tadını çıkartsak ya :)

Burcu, tatlışım seninkide çok güzel olur eminimki.. mucxx :) sen gelmedinmi bu arada??

chfashiontrend dedi ki...

omuz detayına bayıldım....ayrıca botlar süper ,bende şu an arıyorum ama vaktim yok pek işden...nerden acaba?

Stil Direktoru dedi ki...

Sonunda yorum yazabiliyorum canlarım ne güzel geçmişitir eminim, biraz geç kalmış Serap ama kavuşmuşsunuz :) Hunterlar kaçmadı gözümden beraber almıştık 36 no seni :) Anladın sen onu :) Kendimi Cindirella gibi hissetsem ayaklarım küçülse de 36 olanı bende alsam demiştim :) Bu arada ilk diy başarı ile sonlanmış süper kaliteli yapmışsın kuzum ya helal valla

tuba dedi ki...

siu'cum çok yakışmış giydiklerin, ne güzel beceriklisin maşallah:) özeniyorum ama benim elimden hiç gelmiyo böyle şeyler. Bide hunter'lerin nerede satıldığını sorcaktımm bende almak istiyorum ama ankara'da hiç gözüme çarpmadı:(

Sıla Yılmaz dedi ki...


chfashiontrend, saol canım benim değişik bir hava olsun amaç :) beymen blender capacity'den aldım canım.

Stil Direktörü, ehehe olsun geç olsun güç olmasın :) koca ayak sen derdine yan :P

tuba, canım teşekkür ederim öncelikle.. beymen blender capacity'den aldım ben canım beymene sorarsan eğer seni yönlendirirler ellerinde olmasa bile başka yerden bulurlar bence :) öperim

Fashion Detox dedi ki...

cnmm ne guzel ya nereden buldun bu semineri acıkcası cook ısterdım katılmak bende )= kıskanmadım desem yalan olur cokta guzel olmusssun apolet olayında number onesin bunu soylemek ıstedım hunterlarını da gule gule giyin

chfashiontrend dedi ki...

Teşekkür ediyorum tatlım bilgi için...

ps..Bu arada 2011 ilkbahar yazına yılına uzanıp verdiğin trend bilgileri çok yararlı....Eminim seminer oldukça faydalı olmuştur...

İyi bayramlar diliyorum şimdiden...

sophie dedi ki...

bu gittiğiniz itkib'in düzenlediği seminer sanırım.yanılıyor muyum? :)

tuba dedi ki...

teşekkür ederim:)

pembe fiyonk dedi ki...

iyi bayramlar canımmmm

Sıla Yılmaz dedi ki...



chfashiontrend, teşekkürler canım gerçektende başarılıydı :)

the Queen of Dreams, itkib'in düzenlediği bir seminer cnm.. apolet olayında da şımardım! :) merci :)

sophie, evet canım aynen öyle :)

tuba, rica ederim :)

pembe fiyonk, teşekkürler canım sana da :)

Unknown dedi ki...

cok guzel olmus clarıste bu omzundaki taslara benzer cokguzel bır bant vardı onuda alsa suı dıye dıye dusundum hemen:):): canım hunterlerı nerden aldın aaacabaa:)))))
ıyı bayramlarrrr

Shiney dedi ki...

Omuzlar super ve ii bayramlar cnm :))

ANTİGONE dedi ki...

Woaaaaaw!! Bu ne güzelim, taş olmuşsun sen resmen! Topuklu ayakkabıya ne gerek var. Bu arada omuz detayı da yıkılıyor ;D

Sıla Yılmaz dedi ki...


Shiney, saol tatlım sanada:)

Antigone, tatlım yani seminere böle alışverişe gider gibi gitmedim diye belirtim dedim illa soran söylenenler olur diye :)

damla, ay canım benim :)
hunterları beymenden aldım cnm..

Eva's Fashionland dedi ki...

çok güzel olmuş:)blogumu yeni açtım.herkesi bekliyorum..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin