twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

30.11.09

Disney Live! Mickey'nin Masal Dünyası

Disney cocuk tiyatrosu.png

Bayram bitti.. hepimiz gezdik tozduk yedik içtik :) Ben bloguma girmeye bile fırsat bulamadım desem yeridir..
Bu arada blogun siyah haline de alışamadım bir türlü yine beyaza döndüm :)

cıvıl cıvıl renklerle süsledim içim açıldı..

Geçen hafta hani Barbie & Lego sergisine gitmek istiyorum diyordum henüz gidemedim ama yapmak istediklerimin listesi uzuyor.. Şimdi birde Disney Live! eklendi buna :)

Detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz!

Sevgili gönüllü olmadı gitmek için olsun napalım ben bulurum nasıl olsa peşime takacak birini :)) varmı gönüllü??? :)

Disney Cocuk Tiyatrosu 2

25 yorum:

İğne İle İplik dedi ki...

Evet beyaz daha ferah, ben beyazı destekliyorum:)

Ayrıca güzel kaliteli yapımların gelmesi çok hoş.. Bende sergi için sabırsızlanıyorum ama bunada gitmeyi çok isterim:)

Serap dedi ki...

Siucum bayram sonrası beraber gidelim.

mughetto dedi ki...

Beyaz daha güzel kuzum :)
Ayrıca ne kdr güzel gözüküyor görseller.
Nerde bu masal dünyası?

Kürksever dedi ki...

Siyah arkaplan gözü çok yoruyordu, beyaza dönmen iyi olmuş. Disney Live'ın dekorları ve kostümleri tam çizgi film havasında görünüyor, umarım Disney çizgi filmlerinin bir kopyası olmanın ötesine geçebilirler. Bu alanda, Aslan Kral müzikalini çok başarılı bulmuştum:
http://www.disney.co.uk/MusicalTheatre/TheLionKing

uyduruk prenses dedi ki...

işteee budur süpeeer ferah olmuş işte bu şablon mucks:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Blogun bu halini sevdim, siyahtan çok daha güzel olmuş canım :)

Stil Direktoru dedi ki...

Gel gideriz dedik ya, aaaaaaaaaaa büyük harflemi demek gerek, bir edi gelmez diğer edi gelir ahah :)

Beetle dedi ki...

BU ETKINLIGIN tarihleri henuz belirtilmemis di mi? sayfasinda bulamadim. ben kuzenlerimi alip gitmek isterim cok zevkli olur:)

PrettyPinky dedi ki...

siucum
barbie/lego sergisinin ilk 1haftasında orda bir aktivitem olmuştu lego ile ilgili ve sergiyi gezme fırsatım oldu.. Barbie açısından gerçekten içerikli ve keyifli bir sergi.Lego açısından çok tatmin edici oldugunu düşünmüyorum.Ama mutalaka gitmelisin

Bellek Kutusu dedi ki...

Siu'cum bu elbiselerden ben de istiyorum:)

Duygu dedi ki...

Ben seve seve gelebilirim hihih:)

Fashion Detox dedi ki...

muhtesemm tabikide ben varımm(= ikisinede canı gönülden gönüllüyümm (=

Adsız dedi ki...

müzikale bende gidecem yeğenim ile bugün sanırım biletixden biletleri bile alıcam :)

Minenin Takilari dedi ki...

blogda beyaz renk daha hoş görünüyor siu'cuğum :)

ceydabural dedi ki...

cıvıl cıvıl ne güzel gidip görmek lazım :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


fotograf penceresinden, bencede!!

Duygu, oley! :)

Minenin Takıları, bencede içim açılıyor :)

nalan, süper çok eğlenecektir eminimki..

the Queen of Dreams, süper ya bende diyordum istemiyor herhalde kimse :)

Bellek Kutusu, ah ah :)) zaten sırf onları yakından görmek için bile gidilir :)

Pretty Pink, Zaten asıl ilgimi çeken Barbie'ler :))

Betul, biletix'ten bakabilirsin cnm.. oradan bilette satın alabilirsin..

Stil Direktörü, garantiye almaya çalışıyorum :P

Alışveriş Cini, cinim benim mucx sen iste beyaz kalsın hep :)

uyduruk prenses, muucx!! haklısın..

Coşkun, bencede uzun süre bakamıyordum ekrana :) gözlerim şaşı bak şaşır gibi oluyordu :)
müzikhale de gitmek planlarım arasında özellikle kostümleri merak ediyorum!

Serap, bütün kızlar toplandık olacak :))

mughetto, biletixten bak cnm unuttum yerini istanbul çocuk tiyatrosu da haliç te bir yerdi sanırım emin değilim..

iğne ile iplik, bence de daha çok bu tarz yapımlar gelmeli ve bizde gitmeliyiz :))

Rumeysa dedi ki...

aaahhhh ahhh istanbul da olsammmmmm takılmak ne kelime, yapışırdım gideceksen..:);)

Sıla Yılmaz dedi ki...

gitmek istiyorum bakalım bi aksilik çıkmazsa :)))

Laçin Tenel dedi ki...

Ben de gelirim :=))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Yaşasınn!!

Stil Direktoru dedi ki...

al bebem al sözüm söz sen iste uçan tekme bile atarım ehehe

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Bu disney müzikalini pelinsu sultan da bizim için seçti ailecek gitmek istiyormuş...20 ocaktan itibaren Haliç gösteri merkezinde başlıyormuş..:)

Sıla Yılmaz dedi ki...



Eda, mucx

sibelinsu, evet caanım :)) karşılaşabiliriz o zaman orada :))

Adsız dedi ki...

Ford, Disney Live Mickey'nin Masal Dünyası müzikaline bilet veriyor. Bilet bulamayan alamayan varsa aklınızda olsun. Üstelik 3 kişilik bilet. Nerden baksanız 100 TL ve üzeri tutar. Bilet kazanmak için tek yapılması gereken girip kayıt bırakan her 100. kişi olmak

[url=http://www.ford.com.tr/disney]www.ford.com.tr/disney [/url]

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkürler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin