twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

22.11.09

Barbie & Lego Sergisi

Barbie Lego Sergisi

Barbie ve Legosuz bir çocukluk hayaliniz varmı? Şahsen benim yoktu.. hatta hala lego bulsam oynarım o kadar seviyorum :)

Sizde benim gibi düşünüyorsanız 17 Kasım 2009 - 24 Ocak 2010 tarihleri arasında Bayrampaşa'daki İstanbul Forum Alışveriş Merkezindeki sergiye bir şekilde gitmelisiniz :)
Ben daha yeni öğrendim ve haftasonu olduğu için uzak duruyorum ama en kısa zamanda yolum oraya düşecek! :)

Detaylı bilgi için forumistanbul web sitesi..

17 yorum:

Sim dedi ki...

Ay evet ya bugün Hürriyet gazetesinden broşürü çıktı ben de orada gördüm. Gidelim gidelimmm

Beetle dedi ki...

sagol paylasim icin :) yarin gidebilrim ya cok guzel :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Sim, hadi ya görmedim ben :) gidelim gidelim nolur..

Betul, Rica ederim :) bende ilk sıralara aldım bu planı :)

uyduruk prenses dedi ki...

ayyy ne eglenceliymiş..oralarda olsam belki giderdim oyun oynamaya:)

Aslı dedi ki...

Barbie'yi sevmem ama lego olsa ben de oynarım şimdi...

zeynepin sesi dedi ki...

benim de bi sürü barbie bebeğim vardı küçükken ama hepsi çalındı :(

İğne İle İplik dedi ki...

Harikaymış zaten gidicektim, gittiğimde unutmayayımda sergiye uğrayayım:)

Sıla Yılmaz dedi ki...


uyduruk prenses, bende çok istedim ya..

Aslı, ikisiylede oynarım :)

zeynepin sesi, benimkiler duruyor hala :)

iğne ile iplik, bende sırf sergi bahanesiyle bile giderim :)

Shiney dedi ki...

Ne kadar guzel bir organizasyon yapmislar :))

Sıla Yılmaz dedi ki...


bende bayıldım :)

Stil Direktoru dedi ki...

Forum İst gazetede okumuştum bende gitmek gerek aslında canım

Sıla Yılmaz dedi ki...


Aslında orada bide dev akvaryum var ama biz h.sonu gitmiştim tıklım tıklımdı, girmeden geri döndük ona da gitmek lazım..

Stil Direktoru dedi ki...

A aa süper kesin gidelim kuzum sen ben Laço hatta

Sıla Yılmaz dedi ki...



olmaz siz uyuşuksunuz ben 3 kere giderim siz gelene kadar :P

Rumeysa dedi ki...

babam okumayı öğrenme hediyesi almıştı barbie bebek, ne sewerdim ahhh ahhh hatta daha 3 seneye kadar saklıyordum gıcırgıcır ama bızım eve mısafır gelen ufaklıklardan bırının çok hoşuna gitmiş sanırım..;):)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Rumeysa, Bildiğim kadarıyla benimkiler de duruyor hala :)

Barbie Oyunları dedi ki...

I love Barbie :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin