twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

12.11.09

Pazar Ganimetim, Formam :)

Bakın ne buldum taslaklarda, hazırlamışım ama yayınlamamışım.. bugün ki yoğunluğumda ilaç gibi geldi :) Elbiseme de forma dememin sebebi haftada bir giyiyor olmam çok sevdim.. ihih..

Siu kahve içmeye giderken


Elbisemi yeşilköy pazarından 3.5 TL'ye aldım hatta o kadar sevdim ki sonraki hafta tekrar gidip bir tane daha aldım h&m etiketli :) ama tabi bunlar yaz mevsiminde olmuştu o şekilde hiç fotoğraf çekmemişim, geçenlerde kahve içmeye giderken hemen giydim (daha doğrusu üzerimdeydi :P ) , elimde de ekim sayısı ELLE :)
Bir dergi aldığımda iyice karıştırmadan elimden bırakamıyorum ardımda taşıyorum, birde tabi bu fotoğraf eskilerden kalma olduğu için yüzüm o zamanın klasik durumu kapalı, görmezden gelin :)

ikinci fotoğrafta ise botumun nasıl o şekilde yamuk durduğunu anlayamadım ayağım burkuluyormuş sanki o sırada :p

çantam da çok eskilerden kalma Mango, bu ara kıymete bindi bol bol takıyorum nedense :)


Bu arada bugün evimizi de tuttuk.. yorumlara tek tek geri dönmeyi sevdiğim için önceki iki yazıya gelen yorumları onaylamadım henüz.. bu aralar tadilat vs yoğun olacak biraz ilk fırsatta her yoruma geri dönüş yapıcam.. birkaç gün beni idare edin lütfen.. mucuucucuuccuucuu herkese :)

39 yorum:

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

siucum moda cadısı ile aynı zamanda aynı elbiseyi tanıtmışsınız. ikinize de çok yakışmış. sanırım ilk yorumum :)

sevgiler

aysegul in ny dedi ki...

su ugg ve turevlerınde hep aynı sorun var ben kısa sıyah olanı attım valla bılegım yamuldu artık:) bıde blog pıstısı oldu modacadısıyla aynı elbıseyı aynı gun postladınız ama ıkınızde de ayrı ayrı cok sevdım hatta senın kı daha ucuzmus ve elim herseferınde h&m'de aynı elbıseye gıdıo ama ordakı fıyatı duydukca valla kendımı tutuyorum:)

ozlem dedi ki...

gözlerim pörtledi resmen 3.5 muuu. güle güle giy. benim yeşilköye uğrama zamanım gelmiş

be dedi ki...

elbise cok guzel ve cok yakısmıs sana ..fiyatıda gulmeme neden oldu bir nedenden dolayı belirtmek isterim=)))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hayırlı sabahlar canım.
Elbisen çok hoş iyi günlerde giy!
Ben de sevdiğim şeyleri bol bol giyerim.

cecilia dedi ki...

cnm elbise çok hoş, çok yakışmış, yazın nasıl uzun salaş elbiselerle geçirdiysek bu kış da kısa elbiselerle geçireceğiz ;)

Pınar dedi ki...

aaa moda cadısı da aynısından giymişti:)
güzel elbise çok rahata benziyor.

Smyrnote Design dedi ki...

Canım hiç bu kadar güzel forma görmemiştim hehe, cidden çok tatlı bir elbise böyle düşeş de oldumu (yani ucuz:)) tadından yenmiyor:). Ev için hayırlı olsun tatlım, inşallah kocanla;) birlikte mutlu, huzurlu günler geçirirsiniz o evde... mucx

Hayat dedi ki...

Çok hoş olmuş çok beğendim. Sanada çok yakışmış.. Bigün havanın iyi olduğu işten izin alıp gitcem bu yeşilköy pazarına tam ganimetlik parçalar var yaaa... Sıkılırsan talibiz :P

Bu arada moda cadısının sayfasına bi baksana bugünkü postta ne var :)))) ( ne acaba)

mughetto dedi ki...

Kuzummm evdemi tuttunuzz sizz?
Aboo, amma şey kaçırdım,sana gelmem lazım galibaaaa! :)

tuku dedi ki...

paza ganimetlerini eskiden ne cok koyardın pazar alışverişini laçin ve sen sayesinde sevmiştim kendimi pazarlara adamıştım :P

PINK PRINCESS dedi ki...

Canım beniimm geriden takip edebiliyorum malum:)Çok sevindim tarih belli olmuş,hazırlıklar hızlanmış,Allah tamamına erdirsin.Yüzünü gizleyen bi ben mi kaldım:(

gulbahcesi dedi ki...

hayırlı olsun,kolay gelsin siucum:) tadilat,dekorasyon vs. ile ilgili önerilerini bekliyorumm:)

Syhn dedi ki...

3.5 tl mı??
:)
evin hayırlı olsun jnm ;)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hiiii!! evi mi tuttunuzzz! işte bana telefonda söyliyceğin şey! buydu di mi! bak çok sevindim yaa!! çok ama çok hayırlısı olsun şeker:))
bu da bana mailde bahsettiğin elbise di mi, cidden harika, modacadisi'nda da gördm, rahat ve şık. güle güle giy canım.

edanik dedi ki...

keşke şöle 5-10 tan alıp bize de yollasan:)ewin hayırlı olsun...

zeynepin sesi dedi ki...

vay be 3.5 tl ha,bana da alsana :) bu kadar ucuza bu kadar şıklık..çok güzel olmuş sium..

Adsız dedi ki...

lovely dress <3

Unknown dedi ki...

Güzelim hayırlı olsun eviniz(=..Elbise de harika(=

Minenin Takilari dedi ki...

bu arada bu senin elbisenin aynısı sanırım, baksana :)
http://modacadisi.blogspot.com/2009/11/gray-is-my-favorite-colour.html

ANTİGONE dedi ki...

Elbisen harika tatlım, güle güle giy. Eğer bu benim gelmediğim günün ganimetiyse kursu satmadığıma acayip pişmanım şu anda!!

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun tatlımmm evinizde tarihinizde, tarihi belirlemişsin bize söylememişsin geri sayım yapıcaktık:)

GÜZİN dedi ki...

Siu, Elbisen çook güzel ve o pek sevmediğim ugglar sende o elbsenle nekadar hoş duruyorr:)) kısa bir süredir takip edyorm blogunu ama kopamıorm sürekli bakıorm tarzlarmzn yakın olmasından galba bütün kıyafet postlarını ilgiyle takip edyormm, hoşssun hepsinde:))buda bir bloga ilk yorumum oda sana gelsin. Elbise diorum başkada bişey demıorm:)

Güzin

Sıla Yılmaz dedi ki...


kelebek diyeti, evet canım gördüm :) teşekkürler.. bu ilk ama son yorumun olmasın lütfen mucuc:)

aychulus, aynen canım örgüler böyle malesef.. classiclerde bir sorunum yok ama ..
ben alıp yollayım canım sanaa... :))

ozlem, teşekkürler cnm evet inanamadın dimi :) ama gerçek :)

be, fotoğraflarda tam istediğim gibi gözükmemiş ama aslında daha güzel cnm :)

Şanslı, aynen :) dönem dönem bazı şeylere takıyorum bende :)

Cecilia, evet canım zaten her şartta elbise giymeyi seviyorum ben :)

Pınar, evet canım tesadüf olmuş :)

Smyrnote Design, canım yaa :) inşallah gerçi ben ondan önce taşınıcam eve :)

Hayat, gördüm cnm :) evet yeşilköy pazarı hem çok güzel hem de ihraç fazlası ürünleri çok uygun fiyata almak mümkün oluyor

mughetto, taşınıyorum ya kayıplardasın :P

tuku, ay evet canım.. :) ara ara koyarım yine boş bırakmam merak etme :)

pink princess, olsun tatlım sen evli barklı bebekli bir kadın oldun artık :) eheh sakla yüzünü :P

gulbahcesi, tabikide :) hemde yoğun bir şekilde haberiniz olacak :)

Syhn, komik dimi :) ve teşekkürler canım :)

seda, hiiii ev tuttuk ya :) elbise bu değil haber de bu değil :) alakası yok, sana ihtiyacım var ve sen yoksun :) acısını çıkartıcam :)

edanik, haftaya varsa alim tatlım ayıp ediyorsun :)

zeynepin sesi, almazmıyım :) mail at bana bedenini :)

gold, thanx :)

Style by T, teşekkürler canım benim.. :)

Minenin Takıları, evet canım aynısı :) pişti olduk :)

Antigone, ahaha yok cnm için rahat olsun bu yazdan kalma:)

CindrellaUnderTheUmbrella, Aaaa heyecanıma ver :)
4 Haziran canım :) başla saymaya! :)

güzin, canım benim ne güzel yazmışsın mutlu oldum:) yorumlarını da bol bol bekliyorum beğendiklerin kadar beğenmediklerin eleştirdiklerin olduğunda da söyle canım lütfen.. öperim :)

Kürksever dedi ki...

Ben de tam bu elbiseyle ilgili daha dün bir yorum yazmadım mı diye düşünürken, diğer yorumcu arkadaşlar yetiştiler imdadıma. Moda cadısına yazdığım gibi, ben elbisenin kesimini özellikle arka tarafını pek beğenmedim, acemi terzi işi gibi duruyor, ama sen kendine yakıştırmayı bilmişsin!

UGG'ların bilekleri o şekilde yamuluyor maalesef, ama ben bazı modeller gördüm, sanırım botun içine bir şekilde dik tutucu sert bir malzeme yerleştirmişler...

Üstte gri altta siyah olması da güzel olmuş.

Duygu dedi ki...

çok rahat ve şık bir kıyafet olmuş. Ve tayt,elbise durumu bendede forma şeklini almış durumda.. sanki başka bişiy giyersem rahat edemiyecekmişim gibi geliyor:)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Coşkun, deja vu oldu desene :)
Açıkcası uzun fermuar detayından ve bol kesimden dolayı sıkı sıkı düzgün durmuyor o fermuar o konuda haklısın birde yanlarda cep yapmışlar ve içerde astar olmadığı için bacağına değince toplanıyor o da bir falso, ben giy çık tarzında bir elbise olduğu için ve 3.5 TL'ye aldığım için açıkcası bunu hiç problem etmedim :) asıl alma amacım yazın evde giymekti ama sevdim dışarı da giydim gibi oldu :)
yakıştırdığın için de teşekkür ederim.:)
Ugg'lar için o sert malzeme de acaba ayağı acıtırmı diyorum?? boşver zaten böyle arada kahve içmeye vs o tarz yerlerde giyiyorum sadece hiç bir özelliği yok şu günlerde uggların malum :))

Duygu, Aslında bende kalın opak çorap var.. normal opaklar bazen ince durabiliyor ama bu pentide tayt çorap diyerek almıştım ben çok kalın anlamında ve güzel parlak gibi tavsiye ederim :)

Sadece Blog, teşekkürler canım :) evet bu sene ama birkaç ay oluyor kalmışmıdır bilmiyorum ama bakarsın bi :)

asli dedi ki...

Bu ne güzel bir elbise bayıldım...Sanada çok yakışmış canım.Niye burda Yeşilköy pazarı yok :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Siu'cum çok güzelmiş, güzel günlerde giy:)

Stil Direktoru dedi ki...

3.5 TL diyebilmeni seviyorum canımsın, kompleksiz insanların çoğalması dileği ile

özge dedi ki...

ayyyy hayırlı olsun canım,güle güle oturun,çok güzelmiş elbisen bana da alsanaaaaaaaa siuuuuuuuuuuuuuuuuu:)

arsız özge:)

Unknown dedi ki...

:)) Elbisenin iki farklı tarzda nasıl giyileceğini de göstermiş olduk böylece, sana da çok yakışmış.

Sıla Yılmaz dedi ki...


aslı, kıyamam sana ben :(

Bellek kutusu, teşekkürler cnm

Eda, caımsın.. kompleks yapacak birşey yok burada :)

özge, alırım bebeğim.. :)

moda cadısı, tesadüfün böylesi diyorum.. :) teşekkürler cnm

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

i'm back! dün öğlen ve akşam bitti tüm yoğunluğum. bu hafta evde bitirmem gereken projelerim dışında özgürüm ve seninim cankuş! e-posta yazdım daha şimdi sana, akşam yazdığın şeye cevaben. öpüldün!

Sıla Yılmaz dedi ki...



seda, wb! :) okudum cevap yazdım :) öperim!!


masaltadinda dedi ki...

gercekten cokk guzel bir elbise h&m burda cokk pahali satiyor valla sanslisiniz cesit bol ve ucuzz cokk da yakismiss gule gule giyy..:))

Sıla Yılmaz dedi ki...


charming, teşekkürler, bazı şeylerin made in turkey olmasının avantajını yaşıyoruz diyebilirim ya da elimizdekilerle yetiniyoruz.. :))

Adsız dedi ki...

siu elbise cok güzel üzerindekının bedenı nedr acaba :) periii

Sıla Yılmaz dedi ki...

Pericim bu fotoğraftaki 38 beden - 10 yani etiketteki hali :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin