twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

24.11.09

Siu'nun GOjane'lere Kavuşma Sevinci

siu gojanelere bakarken.JPG


Ne zamandır gözüm yollarda GOjane siparişlerimi beklediğimi biliyorsunuz :) Farklı zamanlarda sipariş vermeme rağmen iki paketim aynı anda geldiği için gümrükten teslim almak zorunda kaldım yine :) Gümrükte kalması için ne yapılmaması gerek bilmiyorum, ama ne yapmanız gerektiğini biliyorum :P her seferinde itinayla paketlerimi gidip gümrükten teslim almak zorunda kalıyorum :))

Önemli olan kavuşmak diyorum :) Sevincimde fotoğraftan belli herhalde :)

gojane siparisleri.JPG

Bunlarda siparişlerim.. aşağıda da detaylı fotoğrafları görmektesiniz.. Kalite olarak yine herzamanki gojane diyebiliriz ben memnunum yani.. :)

gojane yakın

En son fotoğraflarda gojane'in sitesinden.. gerçek haliyle karşılaştırmanız için..
tek kötü yanı benim bileklerim ince botların bilekleri ise bende bol durdu ama beni üzmek için yeterince kötü bir neden olamadı bu :p

gojane orj

Gojane'den sipariş vermek isteyenler için yazdığım yazı burada..

111 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi cok güzel güle güle kullanın..bir gün cesaret edip bende alışveriş yapacagım bu siteden..şimdiye kadar beklememin tek sebebi şu gümrük işi zaten..çözüm bulursanız haber ucurun :)

uyduruk prenses dedi ki...

süpppperrler güle güle giy mucks:)

Laçin Tenel dedi ki...

Ay ayyy
hepsi çok güzeller, en iyi günlerde kullan...

pinkcandydream dedi ki...

hepsi süpermiş çok zewklısın siu'cum :)bende alıcam eger bır yerde sıkısırsam sorarım sana mucuk hayırlı gunlerde kullan

Pinking dedi ki...

Merhaba, güle güle kullan yeni cicilerini =)
Birinci ben Anadolu yakasında oturuyorum burdan alışveriş yapsam burda ki gümrüğe mi gelir acaba.
İkincisi Numara konusunda uyup uymadığını nasıl anlıyorsun.
Şimdiden Teşekkürler

SadeceBlog dedi ki...

Bebiş, uzun zamandır düşünüyorum değer mi değmez mi acaba netten alışveriş yapmaya diye ama GoJane sanırım çok uygun, çünkü o fiyatlara burda ayakkabı - degişik ayakkabı - bulmak çok zor. Ancak Mango outlet falan filan...

Şu evraklarım hallolup başlıyım da maaşımla bikaç parça birşey seçicem sanırım :)

Duygu dedi ki...

WoWWW sabah sabah gözüm gönlüm şenlendi kuşum yaa:)Hepsi birbirinden güzel,Ama ankle botlara bayıldım,özellikle fermuar detaylı olan muhteşem....Güzel günlerde mutlu mutlu eskit cicilerini şekeer:)

Stil Direktoru dedi ki...

Papi kardeşim benim ya :) Heyoo diğer ganimetlerimizde gelsin artık bebem mucx

CherrybLossomgirL dedi ki...

muhteşemler.özellikle son 2 resimdekiler çok zarif duruyorlar.güle güle giyin:)

Unknown dedi ki...

fermuar detaylı olanlara bayıldım :) off bende almalıyımmm :))) güle güle giy siucummm :)

tuku dedi ki...

ay harikalar, ben önden fermuarlı yılan derisine bittim.
Güle güle kullan süper hepsi

Smyrnote Design dedi ki...

Ayyy hepsine bayıldım en güzelleri toplamışsın valla şeker, tamam ya artık ben de kesin alıyorum çünkü bende yüzündeki o mutlu ifadeden istiyorum heheh, yirim seni:)

PrettyPinky dedi ki...

siucum muhteşemlerr..
sabah sabah sayende böyle güzel ayakkabıları görmek beni nası mutlu etti, şuanda karşı koyamadığım bir alışveriş isteiği geldi bana :D
2 sorum var shipping nasıl yüksek mi? bir de ayakkabılara bakmaktan web sayfasına çok inceleme fırsatım olmadı, eur sizeları mı veriyoruz sipariş ederken.
güle güle kullan:)

Elif UYSAL dedi ki...

Bayıldım,bittim,geberdim:) Hepsi birbirinden güzel.Ayağında paralansın derler ya:) Zevkine sağlık şekercim,güle güle giy.Ben de bir sipariş vereyim artık:)

Unknown dedi ki...

gercekten mutlulugun resmi.. :)) cok sirin cıkmıssın sium.. guzel gunlerde kullan :-****

beetlejuice dedi ki...

Siuuuu, sen insanı çıldırtırsın! Bir gün ayakkabıların çalınırsa polise direkt adımı verebilirsin:)
Yine hepsi şahane, güle güle kullan şeker:)

ozlem dedi ki...

ne kadar zamanda geldi diye sorsam! benim victorias secret alışverişim hala gelmedi, gümrükten kağıtta gelmedi. sada yazı gönderdiler mi bu arada?

Beetle dedi ki...

gercek halleriyle birebirler ya!

cok guzeller hepsi, gule gule kullan :)

lale kunt dedi ki...

edoşun arabası mı o? :)
güle güle kullan cicilerini koooocaman bi paket hangi dişi olsa gözü döner yani :)

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Çok güzeller,sevinciniz fotoğraftan yeterince anlaşılmış :) Güzel günlerde kullanın.Sevgiler..

Flame dedi ki...

Çok güzel modeller seçmişsin Siu'cum. Güle güle kullan..

Burcu dedi ki...

holeeeyyyy.... yuppiiiiii.... huhuuuuu.... sevinç çığlıklarııı:D güle güle giy tatlım iyi günlerde=) yüzün hep böyle gülsün inşallah.. nası tatlı kıyamam mucmucmuc=)) seçimlerin herzamanki gibi süpersonik:) darısı benim başıma:) kimbilir nerelerdeler şimdi benim zavallıcık takip numarasız gojanelerim:( olsun ben de seninkilerle avuturum kendimi:) en az benimkiler gelmiş kadar sevindim=) seni çooookk seviyorum tatlışım benim:) mutluluk doldum yahuuu sabah sabah:)

eb dedi ki...

Güle güle kullan tatlım hepsi çok güzeller,darısı başıma (:

Adsız dedi ki...

bayıldım ayakkabılarınaaaa

güle güle kullannn

kargo dahil ne kadara geldi? ayakkabı fiyatları ne, kargo fiyatı ne?

görüşmek üzere

Özge,

Adsız dedi ki...

yaa harika yaa ben cesaret edemiyordum gojane den alısveriş yapmaya ama sanırım ikna oldum... güle güle kullan kahverengi ve siyah botları bende cok begenmiştim :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan hepsi birbirinden şık ben cesaret edip sipariş veremiyorum çünkü maşallah allah bana boy verdiği gibi 40-41 numara ayak vermiş, tereddüt ediyorum gelen ayakkabıların kalıbının küçük olacağından o yüzden alamıyorum.

kkkk dedi ki...

botlara bittim resmen ilk firsatta bende bisiler alicam bi baktim siteyede ne guzel cesitler var saol bilgilendirdigin icin ayrica gule gule giy ayakkabilarini :)

Tugba dedi ki...

o kutulara nasıl sevgi dolu bir bakış öyle ? :)) Sanki askerden yarin gelmiş Siu :))) Aman gümrük problemi yaşamadım henüz ama yaşarsam senin engin tecrübelerinden faydalanmak isterim :)) Allah düşürmesin seni bir daha gümrük yollarına

GÜle güle kullan hepsini :)

Zilan dedi ki...

hepsi birbirinden harika güle güle güzel günlerde eskit! :)

Merve dedi ki...

simdi bu postunu gorunce ben de dayanamayip bi kac ayakkabi siparis ettim. ilk defa go-jane'den alisveris yapiyorum umarim problem olmaz. cok heyecanla bekliyorum :)

sedaca dedi ki...

ahahhhahaaa kolilere bakışa bak, sarıldın mı onlara :))))
seçemedim bu daha güzel diye, hepsine bayıldım :) güle güle giy canım

Minenin Takilari dedi ki...

hepsi birbirinden güzel canım
iyi günlerde kullan :)

KokoSh dedi ki...

ya müthişşşş bnde isityorumm
toplam ne kadara patladı sana tatlımm

lady Odeur dedi ki...

çoook güzeller!! güle güle giy :)

Ozan Alçın dedi ki...

bayıldım! hepsi çok çok iyi(:
güle güle kullan blog kardeşim

perisihri dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullan:)

Mutfagimdaki Lezzetler dedi ki...

Siu'cugum hadi bakalim gozun aydin :-)
Yeni papi'lerin cok ciciler,gule gule kullanman dilegimle
Sevgiler

sibel dedi ki...

bayağı cici şeyler güle güle kıllan.

Fashioncholic Girl dedi ki...

özellikle fermuarlı olana bayıldım :) ama güvenemiyorum internetten alışverişe , her şey olabilir ...

nily21 dedi ki...

hepsi süper görünüyor..özellikle siyah-beyaz snakeprint'e bayıldım...güle güle kullan

Pınar dedi ki...

canım benim iyi günlerde kullan, ben ayakkabıları daha çok sevdim ama:P

Sim dedi ki...

ay çok şirinsin :)

Adsız dedi ki...

Hepsi harika görünüyorlar Siucummm, bayıldım :)))
Güle güle kullan şekerim, darısı başıma :)))

Hande

Jojee dedi ki...

oyy oyyy oyyyyy:) nasıl güzeller bunlarrr..Benimde siparişlerim yolda 5 tane ayakkabı sipariş ettim ama gümrüğe takılmasından çok korkuyorum:( gümrüğe takıldı diyelim ne yapmamız gerekiyor siu'cumm:?

Unknown dedi ki...

Ayyy nasılda sevinmiş, nasılda mutlu çıkmış fotoğrafta hihi(=

Hepsi harika yavrum, güle güle kullan..

Fermuarlı olan eda ablamda da var dimi?(=

süslü püslü dedi ki...

:) :) ne mutlu bısey ayakkabılara kavusmakk :))
bayıldımm bayıldımmm :) gule gule gıy sekerr :)) mutluluklaaaa
çok kıskandım akşama bende siparişş vericemmm :)
ama bır soru :) rahatlarmı ? beımde ayaklar 36 nıne west de dogum yapmadan once 35.5 gıyordum ama şimdi 36 snırım sende 36 giyiyorsun ...
topuklularr rahatmı pekıı ??
tekrar mutluluklaa giyy hepsı bırbırındenn sıkk :)))
mukssss

Unknown dedi ki...

slm
tüm seçimlerin çok zevkli.Kahverengi botu almayı düşünüyorum bende fakat deri ve süet arasında kararsız kaldım. Bu cicileri ayağında görsem karar vermem kolaylaşır sanki :)))

pelin dedi ki...

öncelikle tema degisikligin süper!! olmus senin gibi renkli ve cıvıl cıvıl:)
gojane alısveris yapmak istedigim ama bitürlü cesaret edemedigim bi site..ama yılanderisi fermuar detaylı cicini gördükten sonra kendimi tutamayacagım sanırım:)
güle güle giy hepsini..

gulbahcesi dedi ki...

hepsi çok şık canım,güle güle kullan,özellikle şu şütlükahve yılanderisi görünülüye bayıldım:)

ceydabural dedi ki...

süperlermiş fotoğrafdaki halin şahane :)
güle güle giy cicilerini :)

Unknown dedi ki...

kahverengi botlarla uzun süreli bi bakışma yaşadık evet alıcam sanırım ama şu gümrük olayı canımı sıkıyor:) güle güle giy canım hepsi çok güzell gözüküyorr...

ZET Fashion dedi ki...

Oh be sonunda!
Gerçi ben dün gördüm :)) Kutusu da ayrı bi güzelmiş yalnız
Güle güle kullan Siuuuu

mughetto dedi ki...

Biliyorsun favorim kahve dore tokalı çizme :)
Çok beğendim.
Güle güle giy kuzum.

ANTİGONE dedi ki...

güle güle kullan tatlım, hepsi birbirinden süper! kıskandım valla ;D

Syhn dedi ki...

siu sanırım bende go jane den alış veriş yapacağım :))
yani dayanamıyorum napıyımm e heralde okdr çıklamaları boşuna okumuyordum hazırlıktı hepsi şimdi bu ayakkabıları görünce ne duruyorsun dedim kendime.
gümrükte para ödedin mi bu sefer şekerim? ve kargo ücreti ödemedin dimi? hani 50 dolar üstüne kargo free diyor ya :)
son soru ne kdr zmnda geldi ?

sumeyra dedi ki...

selamlar.. çok güzeller... hepsine ne kadar ödedinizi ve kargoya ne kadar? sonra neden gümrüğe takılıyorsunuz anlamadım... kaç ayakkabı veya kaç ürün alınca taklınıyo biraz bilgi verirrseniz sevinirim selamlar...

sumeyra dedi ki...

birde:) türkiyede numara olaraak kaç giyiyorsun... gojane olarak kaç giyiyorsun...:)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan çok güzeller ayrıca sana çok çok çok teşekkür ederim bende senin sayende gojane i tanıdım ve ilk internet alışverişimi yaptım iki tane bot aldım ve bugün geldiler çok saol va

Nazlı dedi ki...

güle güle kullan..hepsi de çok zevkli. en çok da ayakkabıyı beğendim

Bellek Kutusu dedi ki...

Ciciler süper, güzel günlerde giy Siu'cum:)

tümay dedi ki...

siu'cum hepsi çok güseller o buu die ayıramıcak kdr süperr:)) güle güle giymen dileiyle..

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan canım,harika seçimler.ben olsam bağrımda yatardım onlarla:)

Aslı dedi ki...

Ben en çok fermuarlı siyah boyu beğendim ama hepsi güzel, güle güle kullan canım:)

nazire dedi ki...

ayakkabılar sitedeki resimlerden daha güzel duruyor. Sizleri böyle gördükçe özeniyorum ama bi türlü internetten alışveriş fikrne alışmadım :(

,, dedi ki...

bebeğimmm güle güle kullan yeni papilerini:) çok beğendim sium yaaa:)

Stil Direktoru dedi ki...

mırr diidm olmadı seni seviyorum desem keser mi bebemmm

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Canım çok güzeller güle güle kullan hepsini. Favorim kahve tokalı botlar oldu. Sayende GoJane de hayatımıza girdi :)

ArzuSonmez dedi ki...

Aman Allah'im demek istiyorum. Siu'cum bunlarla beraber kac tane ayakkabin oldu merak ediyorum :)) Ben de tam bir ayakkabi manyagiyim dunyadaki tum kadinlar gibi;) ama yer sikintisi benim motivasyonumu kiriyor dogrusu. daha once ayakkabilarini dolabinda nasil keep ettigini bir postunda yayinlamistin ama daha detayli anlatirmisin fotolarla, bende bir organizasyon yapip duzenli bir ayakkabi dolabi yapmak istiyorum kendime,

Sıla Yılmaz dedi ki...

ÖNCELİKLE YORUMLARA KARIŞIK CEVAP VERMİŞİM GALİBA ÖZÜR DİLERİM :( :))

Uyduruk prenses, Laçin, Duygu, Mia, Cherryblossomgirl, tuku, Pride, Flame, Moda Sokağı -Eylül, eb, capricemoda, zilandilan, minenin takıları, Lady Odeur, Perisihri, Mutfağımdaki Lezzetler, Sibel, nilgün, Pınar, Hande, gulbahcesi, fotograf penceresinden, Cindrella Under The Umbrella, mughetto, antigone, Nazlı, Bellek Kutusu, tümay, Aslı, Ecem

Teşekkürler yavrular :) hepinizi tek tek öpüyorum :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Adsız, Teşekkür ederim. Gümrük işinin çözümü en son konuştuğuma göre 150 euro'yu kargo dahil geçmeyecek paket hazırlamak. O zaman biz müdahele edemiyoruz dediler.

Oncanım, Bildiğim kadarıyla tek gümrük var canım ama benim gibi abartmazsan gümrükte kalmaması gerekiyor. Veya iki paket durumunda.. Ayakkabı numarası içinde etiketlerden gojane'e basarsan bu konudaki tüm yazılarıma ulaşabilirsin.

Pinkcandydream, Tabiki istediğini sorabilirsin cnm

Sadece Blog, kendine ilk maaş hediyesimi :)) dediğin gibi bu fiyatlara bu kalitede bulması zor oluyor canım

Stil Direktörü, gelir gelir inanıyorum ben :) bu arada kesmez :P

Pretty Pink, canım 30$dan başlıyor shipping sitede yazıyor zaten sizelar da american size canım

Smyrnote Design, ahahah :) Tamam tatlım alırız sanada :)

Beetlejuice, kayıtlara geçti bu söylediklerin :)

Hello Kitty, herkes mac'te bulmuyor mutluluğu :)

ozlem, 10 gün civarı canım, gümrüktende kağıt yolladılar tabiki. VS'de eğer paketin büyükse ups'le geliyor paket yoksa ptt ile geliyor ortalama 10 günü buluyor biraz daha bekle gelmezse eğer VS'ye mail at tracking number iste canım

Betul, Evet bazı ayakkabılarda o sorun olu hani fotoğraftan farklıdır bunda yok o sorun, en azından şimdilik :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

uyuz cadı, evet edoşun arabası :)) saol tatlım gözlerim ışıl ışıl çıkmış :P

Burcum canım tatlışım:) bende çok seviyorum seni.. seninkiler gelmezse artık benimkileri veririm sana :))

Özge, canım ben böyle fiyatları aklımda tutamam hiç, siteye girip bakarsan hepsine cevap bulabilirsin

ikkuş minikkuş yavrukuş, aman dikkat et ama hastalık oluyor sonra :)

Missred's Diary, tatlım öyle bir sorun varsa eğer garanti veremiyorum tabi:( ama zaten senin ayaklar şişmiştir şimdi bebiş saolsun :)

Cutie Bunny, olurmu gümrüktekiler kankam oldu artık :) görmezsem özlerim :) ama inşallah sorun yaşamam artık :( ne zaman istersende soruların için buradayım canım

merve, arkadaşlarını okuldan kaçmaya teşvik eden arkadaş gibi hissettim :)

sedaca, merak etme sana sarıldığım gibi sarılmam :))

kokosh, tatlım ezbere bilmiyorum faturaya bakmam lazım kesin olarak söylemek için

Ozan Alçın, teşekkür ederim kardeşim :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Fashioncholic Girl, bende korkardım eskiden, sanal kart kullanırsan o sorunu yaşamazsın ama canım

Sim, sensin o :P

Jojeem mail attım sana :)

Style by T, Evet canım onun ayakkabısıda o kutunun içinden çıktı :)

elif, evet canım 36 giyiyorum, topuklularlada çok rahat ettim ben zaten o konuda bir sorunum yok ama sen yine de çok yüksek giyemiyorsan topuk boyuna dikkat ederek sipariş ver her sayfada yazıyor topuk boyuda

Oznur, En kısa zamanda :)

Pelin, Saol canım benim daha gözüm tam alışamadı ama :( Sipariş verirsen haber ver merak ettim:)

Zet, Evet tatlım prömiyere katıldın sen :p

Syhn, tatlım o kargo olayından daha önce sipariş vermiştim ben onu sonradan öğrendim ama amerika için free shipping bilmiyorum o konu nasıl? gümrükte para ödemedim birde 10 gün civarında geldi sanırım.
onun dışında sebep olmuş olmayım :P

sumeyra, tatlım tam olarak ne kadar ödediğimi hatırlamıyorum zaman geçince unutuyorum, onun haricinde diğer tüm soruların cevapları gojane yazılarımın içinde canım
yan kolona gojane diye de ekleme yapıyorum bakabilirsin

sümeyye, çok sevindim tatlım :) ama inşallah istediğin gibi çıkarlar ..

pembe fiyonk, yatmadığımı nereden biliyorsun :p

nazire, zaten bir başlarsan hastalık oluyor :(

Alışveriş Cini, utanırım öyle deme :) ne demek rica ederim :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Arzu Sönmez, inan bu sorunun cevabını bilmiyorum canım ama yazın gelen bir ayakkabı mimi vardı yazlık ayakkabılarım için oraya bakabilirsin,
şuan tatlım eve tam anlamıyla yerleşemediğim için gösterme şansım yok nasıl sakladığımı şeffaf ayakkabı kutuları bu konuda ilaç gibi canım onun haricinde taşınınca bu sorununda cevabını alacaksın canım inşallah :)
http://fashionbysiu.wordpress.com/2009/07/02/jojeenin-ayakkabi-mimi/

Fashion Detox dedi ki...

cokk guzell siucum guzel gunlerde giyyy fermuarlı ve kahve rengi altın detaylı olanlara bayıldım Balmain modellerine benzemiş superr otesiii guzel valla ama bayadır bekledin dımı? hep boyle uzun zamanda mı geliyor urunler bırde hanı su ayak numara meselesi kac numara gıyordun kac sıparıs verdın gumruk olayınıda bır detaylı anlatırsan coooook sevınıırımm gına geldı artık sanada go jane tanıtmaktann mıllete ama son kez soruyorum soz(= guzel gunler senın olsunnn

Sıla Yılmaz dedi ki...

the Quenn of dreams, Saol cnm
aşağı linkleri ekliyorum dersine çalış yine soracağn varsa o zaman sor :)

http://fashionbysiu.blogspot.com/2009/11/gojaneden-nasl-alsveris-yaplr.html

http://fashionbysiu.blogspot.com/2009/09/gojaneden-ayakkab-alsverisi-yapmak.html

http://fashionbysiu.blogspot.com/2009/09/gojane-siparis-vermek-isteyenler-icin.html

http://fashionbysiu.wordpress.com/2009/07/07/go-jane-siparislerim-geldi/

Burcu dedi ki...

yorum rekoru oldu sanırsam Siucum=)) senin cicilere baktıktan hemen sonra annem aradı veeeee benim cicilerimde gelmiiişşşş=)) mutluluk üstüne mutluluk=)) 2. sipariş ve hiç gümrük olayı yaşamadım benim gibi şanssız bi insan için şaşılası bi durum:) teklifin için teşekkür ederim tatlışım ama gelmeseydi düşünebilirdim hehe:) artık yarın istanbul heyecanı anniş ve gojanelerim için=) çok öptüm cnmmmm iyi günlerde giyelim inş.:)

mutfakcini dedi ki...

Ay bayıldım bennnnnn.Resimlerden çok çok güzeller.Hepsi harika.Güle güle giy canımm.

Serap dedi ki...

Önü fermuarlı yılan desenli ve fermuarlıya bota bende bayıldım. ALıcam :D

uyduruk prenses dedi ki...

siu;topukları nasıl bu ayakkabıların yani sen giydiğinde rahat edebildin mi?ben cok oyle yüksek giyemiyorum ama rahatsa giyebilirim tabi ki,mucks:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ebruli, Saol tatlım daha güzelleri senin olsun inşallah :)

Serap, dün giydim :))

uyduruk prenses, tatlım ayakkabıların topukları bayaa yüksek çok giyemiyorsan eğer botlara bak.. onlar daha iyi, zaten gojanede her ayakkabının sayfasına topuk boyu yazıyor canım..

ezgi dedi ki...

off hepsi harika Siu'cum güle güle kullan o taşlı topuğa bakakaldım resmen fermuar detaylı ve tokalı olanlara da...ayy hepsine hepsine:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bak iyi demişim di mi ikisinin de ayrı güzelliği var. iyi ki iki botu da almaya karar vermişsin, muhteşem duruyorlar:) bir de piton olana ba-yıl-dım! resmen bayıldım! çok güzel günlerde giy bebemm!

Syhn dedi ki...

Allah 80 yorum var cvp almam diyordum utandırdın beni kuzumm süpersin teşekkür ederim ay bende diyorum beleş kargo için 50 dolarlık alış veriş çok az..

tekrar çok teşekkür ediyorum. bence go jane de etmeli sana :) yakında bnm alış veirşimi de görebilirsin ;)

Unknown dedi ki...

siu gerçekten sen gördüğüm en sabırlı insanlardan birisin, tek tek nasıl yazdın o cevapları:))) buarada daha şişmediler ama şişmesinler zaten hatta hamilelikten sonra büyüyomuş bazılarının kesinlikle öyle bişey olmasın:))))

stylebyDemLin dedi ki...

valla bayıldım :) çok şıklar iyi günlerde giy canım :) ayağında paralansınlar :) bende sipariş vermeliyim ...

Syhn dedi ki...

birdee eglen yorumları ve cvplarını okudum şimdikkk... sanal kart hakkında da bilgi edinmek istiyorum çok oluyorum biliyorum ama seni sevdiğimi unutmazsan belki sabrın artar :)

özge dedi ki...

siu dün akşam yaşanan bir olay sana
özge ve kocası çay eşliğinde dizi izlemektedirler,aslında özgenin içi çok doludur-sebebini az çok tahmin edersin-,ağlamak için bahane bulamaz lakin,reklam arasında bilgisayarı açar siunun gojaneleri gelmiştir.Özge ağlamaya başlar siunun gojaneleri gelmiş benimkiler neden gelmedi.Koca şaşkınlık içinde''ya iyu ne:)?''
-iyu değil siu
-gojane ne
-ayakkabıcı,zaten sen beni hiç dinlemiyorsun,bööööööööööööööö
-Koca kısık sesle siuya söylenir:)

a. gizem dedi ki...

ayyy süperlermiş, siu cugum :) güle güle kullannn :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


a.gizem, saol canım teşekkür ederimmm :)

özge, ya sen beni öldürceksin!
benimkine de okuttum bunu gülme krizi geçirecekti :))
seviyorum seni!

ezqi, hepsi benim hepsi benim :P

Syhn, aşkolsun ihmal edermiyim hiç :)
normalde ama 50 dolarlık alışverişe 30 dolar shipping ödüyoruz :)
hemen gidip onlara bi haber verim :) tr'deki siparişler için indirim versinler :)
bu arada bebeğim sanal kart için bilgileri bankadan almalısın :) her banka farklıdır herhalde :)

Missred, Bu ara bunu çok duyuyorum bu kadar sabırlımıyım gerçekten :)
bilmiyorum daha ne zaman şişer ayaklar ama öğrenirim bende herhalde birkaç yıla :)

style by Demlin, saol canım benim :)

seda, saol bebeim :) senle konuştuk konuştuk kararsız kalınca kaptım ikisinide :)

Fashion Detox dedi ki...

saol canım hemen bakıyoooorummmm bu gojane valla senii trye franchise filan vermeliler hemde bedava(= yetkililer duyun sesimi(= sitelerine bir mail filan mı atsann acaba??

fioritamodatasarım dedi ki...

hepsi birbirinden güsel güle güle kullan. yüzündeki mutluluk ifadesi de süper =)

Sıla Yılmaz dedi ki...



fluffy, teşekkür ederimmmm :))

the Quenn of Dreams, hımm aslında buna hayır demem bu işe de el atıcam merak etme :)P

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok iyi yapmışsın hepsi de çok yakışıcak:)))

Adsız dedi ki...

merhaba siu :)
ilk defa int.den alışveriş yaptım sayende:))
senın yazdıkların sayesınde 5 dk.da gonderdım sıparısımı:)))ınanılmaz anlasılır yazmıssın
ellerıne saglık
sabrın ıcın tesekkurler bu arada...
ama ben 28.11 de sıparısı verdım hemen maılım geldı fakat bugun 4.gun bıtıyo daha trackıng number ıceren maılım gelmedı :(((
kartımdanda daha cekılmemıs henuz:(( olabılıyomu boyle durumlar??
kart no.mu dogru gırdıgıme emınım cunku:))
senı bu go jane konusunda bayıyoruz ama napalım
alışverıs cılgınlıgı ıste..
bu arada sıten cok guzel ellerıne saglık:))
bengü

Sıla Yılmaz dedi ki...

Seda, sen de zor durumda koştuğun için teşekkür ederim :)

Bengü, merhaba canım..
işine yaramasına çok sevindim en azından boşa yapmamışım diyebiliyorum bu sayede..
tatlım bekle bakalım birkaç gün daha cevap gelmezse eğer o zaman onlara mail atarsın?
peki bu bloglarda gezen free shipping kodunu girmedin dimi? o girildiğinde oluyor böyle sorunlar, sonradan sipariş iptal oldu diye mail geliyor.
her zaman beklerim seni buralarda :)

öpüldün

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aşkol canımcım:) her zaman:)

Merve dedi ki...

ben de 24'unde mi ne siparis vermistim siu'nun ayakkabilarini gormemle beraber. ayin 1'inde elimde oldular. sendeki kemer tokalı olanın suet olmayanini ben de siparis etmistim ama o biraz kucuk geldi kalıbı farklı galiba. napacagim bilemiyorum.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hadi ya çok üzüldüm :( gittigidiyordan satışa fln koy bari sat tatlım :(

Adsız dedi ki...

Siucummmmm;

Gojane siparişlerim ışık hızı diyebileceğim bir hızla bugün elime ulaştı,inanamıyorum :))))
15 gün kadar bir süre de, gümrük v.s. problemi yaşamadan ptt görevlisi gojane kolim ile kapımdaydı :)))
2 çift ayakkabı sipariş etmiştim, bir tanesi senin gri-siyah abiye modelinin kırmızı-siyahı :)))
Kaliteleri, duruşları ve ayaktaki rahatlıkları tahmin edemeyeceğim kadar iyi çıktı.
Gojane i keşfetmemi sağladığın için sana tekrar tekrar çokkkkkk teşekkür ederim tatlım :)))) bi tanesin...
Bu arada numara konusunda fikir vermesi amacı ile belirtmek istedim; ben normalde 40 numara ayakkabı kullanıyorum. ( ne kadar büyük di mi :)) boy 175 cm olunca ayaklarım da orantılı büyümüşşş :)) )
Siparişlerimi verirken senin tavsiyelerinden yola çıkarak 10 numara sipariş ettim.( Zaten 9,5 yok :(( keşke olsaymış, tam numara karşılığım olucakmış )Burnu kapalı olan modelde çok fark etmedi ama burnu açık abiye modelde 10 numara ayağıma yarım numara kadar büyük oldu :((
Sanırım modele bağlı olarak kalıbı biraz büyük ama hiç sorun etmiyorum. Lostra da rahatlıkla yarım numara küçültme işlemi yapıyorlar.

Çokkkk uzun yazdım ama affedin, mutluluğuma verin :)) keyfim çok yerindeeeee

Öptüm canım

Hande

Sıla Yılmaz dedi ki...

Handeeeemmm, :)

çok sevindim sorunsuz şekilde eline geçmesine.. kaliteleri fiyatlarına göre gerçektende iyi..
bu arada maşallah sende manken gibiymişsin :))

tatlım o ayakkabıda aynı sorunu bende yaşadım ama aşırı yüksek topuklu olmasına bağladım ben ayağı öne itiyor diye düşündüm.. slikon kalıp koyarsan da eğer iyi gelebilir cnm..
dediğin gibi lostrada da kalıcı çözüm bulabilirsin soruna... :)

ne güzel yazmışsın uzun uzun aksine benim çok hoşuma gitti :) gülücükler var yüzümde :)) yaz hep böyle öperim tatlımcım ! :)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım benimmm :))

Bu arada ayakkabılarımız gerçekten oldukça topukluymuş siucum!!!

Yüksekliğine rağmen yürümek inanılmaz rahat, çok beğendim :)) ama sevgiliyi geçiyorum bu topuklarla :((( Boy durumunu nası yapıcaz bilmiyorum hiçççç :S

Hande

Sıla Yılmaz dedi ki...

Handecim dediğin gibi inanılmaz yüksek ama ona rağmen de rahat! :)
ben geçemiyorum yine galibaaa:)))

chfashiontrend dedi ki...

HEPSİ SÜPERRRRRR,GÜLE GÜLE GİY CANIM...

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkürler cnm.. mucu

chfashiontrend dedi ki...

siu canım gümrük olayını tekrar açıklaman mümkün mü ?Yani adrese teslim olmuyor mu bu pabuçlar ?:((

Sıla Yılmaz dedi ki...

buradan okuyabilirsin cnm
http://fashionbysiu.blogspot.com/2009/09/gojaneden-ayakkab-alsverisi-yapmak.html

chfashiontrend dedi ki...

teşekkür ederim tatlım.

PeRi :) dedi ki...

Sui Merhaba :) Alışverişlerin çok güzel ilk defa duydum bu alışveriş sitesini.Ben daha gittigidiyordan bile alışveriş yapamadım bu sitede bi tek ayakkabı değil kıyafet te beğendim.Üye olduğum bir site var orada lovelyshoes die bi siteden alışveriş yapılıo 3 kişi filan toplanıyor sipariş vermeyi bilen veriyor alıyor ve dağıtıyor sende yapabilirmisin? Ben çok korkuyorum zannediyorum ki zarara giricem polisler kapıma dayanıcak msn adresim angelsmone_peri_-_@hotmail.com lütfen ulaş bana sui aklımdasın :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

pericim merhaba :)
eğer öyle birşey olursa mutlaka haber veririm ama, hatta daha yeni sipariş verdik ama bu ara ben taşındığım için bunlarla pek ilgilenemeyeceğim cnm.. :(

Adsız dedi ki...

Tamam cnmcım :) Kolay gelsin bende beklerim ne yapayım ne zaman müsait olursan ne zaman yolun düşerse siteye o zaman haberleşiriz :) Ben zaten ayakkabı almayacağım elbiselere bayıldım elbise almayı düşünüyorum tabi eğer japon elbiselerinde yaşadığımız sorunları yaşamayacaksam (: Hoşçakal

Sıla Yılmaz dedi ki...

Tamam tatlım mailim sana her zaman açık :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin