twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

21.11.09

Kızlarla Buluşmaca-Dağıtmaca :)

Geçen hafta Edicim bana gelmişti kalmaya, sizleri de avrupaya gidiyorum diye kandırmıştı hani :P
İşte Edicimle o 2 gün bi gezdik bi gezdikki sormayın :)
Atlıkarıncaya binip market arabasıyla tur attık :p Sonuçta Edi olunca yanında sakin durmasını bekleyemeyiz dimi :)
Fotoğraflarda çok yorgun halsiz gözüküyorum görmezden gelinsin lütfen :)

Siu atlıkarınca


Daha sonra benim çok yakın oturduğumuz için komşum sayılabilecek Antigone ile buluştuk :)
ben gözlerine bayıldım!!! birde bizim için diktiği bebeklere tabi!!
ama maçtan dolayı Antigone erken ayrılmak zorunda kaldı yanımızdan :(
daha birbirimize el sallarken bile muhabbet devam ediyordu biraz fazla kaynaştık :) çok sevdik :)




edisiuantigone

23 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

Hakkaten pek kısa oldu canım ya. Bi dahaki sefere şöyle tam gün bi organizasyon yapalım, e mi ;D

Laçin Tenel dedi ki...

ay çok şeker görünüyorsunuz hepiniz :))

mughetto dedi ki...

Bebeklerde sizde çok şirinsiniz kuzucan :)
Ayrıca alışveriş merkezlerinde atlıkarıncalara binmeler falan,yaşasın çocuk ruhu diyorum.. :)

Stil Direktoru dedi ki...

Antin kuntinime de yazdım, valla gün yapalım blog günü herkes gelsin eheh :) Bence yorgun falan da değildin ne güzel dona dona muhabbet ettik ama hehe

Doorstepping dedi ki...

Çatlatmayın ama bizi! :))) Biz de blog çocuğuyuz :)))

Sezsel by Sezgi dedi ki...

ooo kızlar ortam harıka bende bende ıstıyorummmmm :)))

pembe fiyonk dedi ki...

harika görünüyorsunuz kızlar.
bebeklerde pek şirin.siu bebek edinin pançosunu giymiş :)
siucum saç rengin çok güzel,ne güzel parlıyor,maşallah:)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Antigone, tamam bana uyar hatta seninle geçen hafta yapamadığımız plan da uygulayalım en kısa zamanda :)

Lacin, sende gelseydin keşke tatlım :)

mughetto, Ehehe evet coşalım eğlenelim :)

Edoş, kısır yapıcam ben blog gününde :P
atlı karıncada dönmekten yorgun düştüm :)

Doorstepping, seni de götürürüz canım benim :)

Sezgi, Tamam sen saati zamanı söyle yeter :)

pembe fiyonk, evet bende aynısını düşündüm :)
saç rengim içinde teşekkür ederim cnm :))

gulbahcesi dedi ki...

aaa orası carousel değil mi? siucum sen bakırköy civarlarında mı oturuyosun?
bebekler de çok şeker olmuşlar:)
edoş demiş ya blog günü yapalım,valla siz yapıyosun zaten,eski altın günlerinin yerini artık DIY günleri almaya başlayacak:)

Sıla Yılmaz dedi ki...



evet canım orası carousel ve bende bakırköy civarlarındayım :))

altın günleri de pabucunu çoktan dama attı bence :P

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harikasınız canım.
Sevgiler...

Shiney dedi ki...

Cok guzel fotolar valla :))

Sıla Yılmaz dedi ki...


Şanslı, sende öylesin :)

Shiney, ben her ne kadar kendimi sevmesemde fotolarda genel olarak sevdim :)

Rakunt ideas dedi ki...

Oh oh ne mutlu maşallah

Sıla Yılmaz dedi ki...


Saol canım :) maşallah bize :P

Smyrnote Design dedi ki...

Oooyyy yerim 2nizi de...şu yolları aşabilirsem bir gün inşallah ben de bir aktivitenize maydanoz olmak istiyorum hihihi:)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Smyrnote, senin gelmeni dört gözle bekliyorum zaten.. gerçi önünde çok yer var istanbul yok herhalde bunların arasında :)) anladın sen beni :)

Smyrnote Design dedi ki...

Ayyy sorma şeker yaa ama bakarsın hiçbiri olmaz hesapta yokken İstanbul olur;), o zaman yandınız:):)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Ne yanması yaa inşallah diyorum canım benim :))
sen gel ben seni mehter takımıyla karşılarım :)

Smyrnote Design dedi ki...

Hehe tamam o zaman sen beni Siu & Edoş takımıyla karşılasan bana yeter de artar, mucx;)

Sıla Yılmaz dedi ki...



sen onu oldu bil :))
biz şimdiden başlıyoruz çalışmaya :)

özge dedi ki...

bence çok da hoş görünüyorsun cicim.
siz ne yapsanız yakışır zaten

Sıla Yılmaz dedi ki...



Sağol cnm benim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin