twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

18.11.09

Başroldeki Siyahlar

Kış gelince nedense elim hep siyaha gider. Siyah ayakkabı, siyah çanta, siyah aksesuar, siyah jean, siyah elbiseler..
Sizler içinde siyahın farklı kombinleriyle buradayım bugün :)

Her dolabın vazgeçilmezi, olmazsa olmazı, kurtarıcı parçası siyah mini elbise!

siyah mini elbiseler

Son birkaç sezonun popüleri blazer ceketler hep siyah olacak değil ya? Bu sefer de siyahın üzerinde beyaz ceketler var..

siyah-beyaz ceket

Düz siyah bir parçayı beyaz bir üstle kombinlemek??

siyah-beyaz kıyafetler

Hızımızı alamayıp siyah ve beyazın dans etmesini izlemek??

siyah-beyaz kıyafetler2

Siyahın renklerin en canlısı Kırmızı ile bu kadar uyum içinde olması??

siyah-kırmızı kıyafetler

Peki bu saydıklarım size göre değilse.. ?? O zaman da siyahı aksesuar olarak her renkle kombinlemeye cesareti olanları da böyle alalım :) Mesela renkli bir çorap, renkli bir ayakkabı veya renkli bir şal..

siyah-renkli aksesuarlar


Fotoğraflar: Lookbook

21 yorum:

Aslısın dedi ki...

en şahanesi siyah beyaz gibi sanki :)

pembe fiyonk dedi ki...

kış geldi mi siyah eksik ürünler alarm veriyor.harika bir renk bence siyah.
kırmızı-siyah,pembe siyah hoşuma gitti.

Betül Özbir dedi ki...

kıyafette siyah ve beyaz bu ikiliden asla vazgeçmem):)

Adsız dedi ki...

siyah ve kırmızı harika olmus cok begendim :) paylaşım için tşkler

Bellek Kutusu dedi ki...

Siyah olsun da ne olursa olsun Siu'cum:)

Beetle dedi ki...

butun kombinler cok guzel ya:) kimi seksi kimi tatli kimi tarz sahibi ama kesinlikle hepsini cok begendim :) zevkine saglik diyorum:)

Smyrnote Design dedi ki...

Ben cıvıl cıvıl renklere bayılıyorum ama hiçbir zaman da siyahın asaletinden vazgeçemiyorum, resimlerdeki siyahlar da harika tatlım:)

Smyrnote Design dedi ki...

Ben cıvıl cıvıl renklere bayılıyorum ama hiçbir zaman da siyahın asaletinden vazgeçemiyorum, resimlerdeki siyahlar da harika tatlım:)

Mehtap Aydın dedi ki...

merhaba siu,
benimde siyah takıntım vardı, 2sene önce bişi oldu, simsiyah giydiğimde sapsarı bi ayakkabı giyiyorum altına süper değişik oluyo. bazen biraz daha cesur oluyorum ve içine siyah pembe çizgili çorap giyiyorum :):)

çevremdeki kimsede böle giyinmediği için kendi ilginç modamı yaşıyorum...

mucuks
mehtap

ZET Fashion dedi ki...

Bende dün siyah beyaz kırmızı bi kombin yapmıştım birazdan bloga koyucam senin postunla çok iyi denk gelmiş Siumm :)

pelin dedi ki...

siyah elbiseler herzaman favorimdir.her bayanın dolabinda bikaç tane olalı bence..
bu arada yeni blog stiliyle ilgili bisey söylemeliyim..kesin söylemislerdir yada sen de farkındasındır..salıncakta 2 kişi gibi olmussun!?sen yaratıcı bi kızsın bence daha farklı olabilirdi? ne dersin :)

Duygu dedi ki...

tatlım çok güzel seçimler..kışlık gardrobum siyah beyaz ve griden oluşuyor adeta ama halen kendimi siyah bişiyler almaktan alıkoyamıyorum:)

Stil Direktoru dedi ki...

Filli kemere bittim+ kırmızı bol paça pantalonun hareketli haline bayıldım+ fiyonklu elbise soldaki süper+payetli siyah elbisenin grisi bizde olanla aynı değil mi.. stop.. :) Meagen'ın da koca baldır but bacakları az daha incelse daha taş bir hatun olur sanküm

mughetto dedi ki...

Kimde görmüştüm hatırlamıyorum Joje'de olabilir.
Simsiyahlar içinde bir kız ve kıpkırmızı Chanel'i.
Aşık olunası bir birliktelik.

Ayrıca yakın zamana kadar beyazı seven ben artık siyahı seviyorum yaşlandım. :)

Sıla Yılmaz dedi ki...


Aslı, her zaman her yerde :P

pembe fiyonk, aynen nedense elim hep siyaha gider..

meraklıbeti, klasik ama her zaman şık :)

Handan, rica ederim tatlım, kırmızının tonuda güzel çarpıcı

Bellek Kutusu, Hahah peki tamam :))

Betül, spor ya da şık giyinirken illaki kendimizden bir dokunuş olmalı :)) siyahta bence buna çok müsait bir renk

Smyrnote, haklısın tatlım siyah çok asil bir renk..

granilit, mehtapcım dediğin doğru mesela bende simsiyah giyinip tek parça bir şeyin farklı renkte olmasına bayılıyorum :)

Zet, heheh içime doğmu demekki senin ne giyeceğin:)

pelin, birkaç tane kilit nokta haklısın tatlım :) 1 yetmez :P
tatlım bu tema özel bir tema değil bloggerın klasik kendine ait temalarından geniş ve temiz olduğu için kullanıyorum tatlım aynı temada 10 blog daha gösterebilirim.. ama yani farklı bir arayış içindeyim zaten ama daha bulamadım malesef :) içten samimi yorumun içinde teşekkür ederim canım tavsiyeni dikkate alıcam :)

Duygu, aynen neye baksam elim siyah olana gidiyor

Eda, e tabi sende kolyesi de var :))
kırmızının tonu da çok güzel zaten bu arada fotodan elbise aynı gibi ama garanti veremem aynımı die..

mughetto, kış geldi die seviyorsun bence siyah :P
bahsettiğin fotoyu görürsende göster banada merak ettim :)

simla dedi ki...

beyaz gömlek, siyah etek.. süper hee bi de kırmızı bir ayakkabı vaaarrrr... bittim

Sıla Yılmaz dedi ki...


alırız fıstığım sana da :)

thelivenight dedi ki...

alalımm alalımmm

Adsız dedi ki...

tam anlamıylabayıldım siyahbeyaz kırmızı uyumuna:D 3 renkde normalde favorim ama bütün halleri de süper.tşkler;)

Sıla Yılmaz dedi ki...


thelivenight; Aaa Raykam da gelmiş :))))

Acemi Terzi; siyah beyaz ikiliside benim favoriim yanına hangi 3. rengi koyarsan koy güzel oluyor:)

thelivenight dedi ki...

eveeett ben de geldimm oleeyy :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin