twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

10.11.09

Hangi Dikiş Makinasını Alsam?

Öncelikle bu aralar pek ilgilenemediğimi biliyorum blogla, öncelikle özür diliyorum, bu hafta açığı kapatırım inşallah diyorum :)
Yoğun bir koşuşturmaca var bugün düğün tarihim belli olarak eve geldim desem anlarsınız koşuşturmacamı :)

Asıl konuya geçiyorum!
Dikiş makinası alacağım ama kararsızım iki model arasında..
Anlayanlar biraz yardımcı olsa keşke diyorum..??



14

Aklımdaki model Singer Premium 9876, kullanan memnun olan, olmayan varmı aranızda? :) ve bu makinanın Piko özelliğini kullanan??

27 yorum:

Emre Tanrıverdi dedi ki...

bence al bunu. hiç bi bilgim yok singer zigzaglarla alakalı. ama tasarımı begendim. al bunu

reyhanirenkler moda dedi ki...

canım öncelikle hayırlı olsun Rabbim ömür boyu mutluluk nasip etsin inşallah:))neden singer bende geçen yıl dikiş makinesi aldım paff ı önerdi kurs hocam bir yıldır kullanıyorum ve çok memnunum:)

mordolap dedi ki...

siucim öncelikle tebrikler! Allah tamamına erdirsin diyelim :)

Ben Pffaf kullanıyorum (modeli aklımda değil şu an ama en düşük modeli) ve gayet memnunum. Konuyla ilgili en son postumda da yazmıştım. Her yeni evlinin evine gerek! :D

madammoda dedi ki...

Siucum ben de istiyorum bir makine ama bazi seyleri halletmeliyim oncelikle.. Artik almaya karar verdgimde sana gelen yorumlardan kopya cekebilirim ihhuu ;))

tuku dedi ki...

Piko miko?

kendin mi yapmaya karar verdin yoksa işlemeleri:)

Unknown dedi ki...

Siucum ben böyle dikiş makinesi falan hiç anlamam ama geçen gün gördüğüm bazı fiyatlardan sonra DIY yeteneğim olmadığına üzülmeye başladım ve konunun üzerine gitmeye karar verdim:)))Buarada düğün tarihinin belli olmasına çok sevindim demek ki seni de beyazlar içinde görmemize az kaldı.

Laçin Tenel dedi ki...

hemen ben yazayım, benimki mars 2818. singer'in belli seviyedeki makineleri birbirine çok benziyor zaten, hangisini alırsan olur bence. Eda' ya da söylemiştim, onun makinedeki tek eksik iğne konumu değiştirememesi. Yoksa ilik açma ve diğer bütün dikiş fonksiyonları var. Singer en iyisi demiyorum hiçbir zaman (terzimdeki makineleri gördükten sonra hele ki) ama yedek parçası en yaygın olan olduğu için, bence tercih edilmeli.

Smyrnote Design dedi ki...

tatlım yaa ben de makinalardan pek anlamıyorum, ben de Singerin Fashion serisinden var gayet de memnunum sadece bu kadar yardımcı olabileceğim:) ama bunun özellikleri hiç fena değilmiş.

Unknown dedi ki...

gelinimiz b modelini kullanıyor bayagıda memnun ,bunların yeni modellerini stil direktörü aldı o daha iyi sanırım ,bir postunda piko modelelri de vardı en azından benim makinamdan hem daha ekonomoik hemde daha fazla piko özellligi var ..

Sıla Yılmaz dedi ki...


emretv, hahah o da güzelmiş tasarımdan makina beğenmek :)

reyhan, teşekkürler cnm amin.. neden singer? bilmem aklıma o geldi ondan, şimdi başka yorumlarda paff demişler.. internetten baktım ama bulamadım nereden alınır bakılır paff'lara?

mordolap, Teşekkürler tatlım! :)
hemen bakıyorum tatlım bloguna şimdi, paff aklıma gelmedi hiç ama şimdi aklıma girdi :)

madammoda, ihih tamam cnm :) bakarsın o zaman kopya çekersin :) hem sana da faydam olmuş olur :)

tuku, şşt işleme falan diyorsun kopya verme :)

missred's diary, canım benim hamişim :) sen söyle ne istiyorsun ben yaparım hemen sana :) yorulma sen :)
evet beyazlar için görüleceğim güne az kaldı :) 6 ay kadarcık :P

Lacin, konunun ehli de gelmiş :) evet yedek parça önemli bir konu, edanınkine baktım ilk zaten onu almak için bunda daha çok fonksiyon olunca bi sorim ben en iyisi dedim.. annem ve babamın da eskiden tekstilci olmasından dolayı hep sanayi tipi döküm makina almak istedim ama ona da yerim yok :( en azından bu beni oyalar diye düşünüyorum??

Smyrnote Design, Teşekkürler cnm benim :) beni de piko olması cezbetti çok severim de :)

dikisdersi, evet piko modelleri ile ilgili bir post'u vardı.. ben zaten edanınkinden alacaktım demin de dediğim gibi ama bunun daha çok özelliği var diye acaba iyimidir diye sizlere bi sorim dedim :) eğer beni aşarsa özellikleri edanınkinden alıcam :)

Shiney dedi ki...

Canim hayirli olsunnn, ins bir omur boyu mutlu olursunuz. :)))
Makinalar hakkinda bir bilgim olmadigindan birsey diyemiycem :(

Sıla Yılmaz dedi ki...


Shiney, teşekkürler tatlım.. inşallah diyorum :)

artık makinalar hakkında bilgili olunca sana anlatırım o zaman :)

uyduruk prenses dedi ki...

ayy hayırlı olsun siu,ne tatlı telaşlar bu düğün tarihi almalar falan..yaklaştıkça da telaştan insanın psikolojisi hafif bozuluyo ama olsun yine güzel:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ne zaman düğün yavruu??

Sıla Yılmaz dedi ki...


uyduruk prenses, evet galiba duygusallaşıyorum :))

seda, 4 Haziran! :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

telefonda alıcam ifadenii!!:))) ay çok heyecanlıı!! ben de 20 haziranda evlendim biliyorsun, 4 haziran çok ama çok iyi bir tarih!

Sıla Yılmaz dedi ki...


seda, al al mutlaka haber çok bomba da sen yoksun ortalıkta :)
haziran uğurlu gelsin o zaman bana :)

uyduruk prenses dedi ki...

siu,ben gecen sene evlendiğimden evlilik hazırlığı ile ilgili her bilgim daha çok taze:)eger birsey gerekirse yardımcı olmak isterim..bu arada pronovias gelinlikler süper en azından benim ki öyleydi:)

ZedCezir dedi ki...

ben bu makinayı yaklaşık iki sene önce aldım ve kullanıyorum. gerçekten çok memnunum herşeyi yapabiliyorsun sürfile, piko, esnek dikiş, fermuar dikmek, çift dikiş dikiş ile alakalı hemen her işine yara ayrıca hem portatif hem de şirin. allah beni makinemden ayırmasın çok seviyorum onuuuu:)

Sıla Yılmaz dedi ki...


uyduruk prenses, teşekkür ederim canım benim.. ihtiyacım olursa kapındayım :)

ZED, amanın, çok sevindim piko yapıyormusun? ben harf yapmak istiyorum denedinmi hiç?

ZedCezir dedi ki...

evt harf yazmak için biraz ustalaşmak lazım ama kendinden harf şablonu yok lakin sen kumaşa çizip zigzag ile yapabilirsin sanırım. aman isteyen neler yapmaz ki:)) makine çok işlevli güzel bir makine ama ben yerinde olsam üzerine bir kaç lira daha koyar bu modelin aynının dökümü var onu alırım ömürlük yani. bu makineler plastik olduğu için en fazla 10 yıl gider. ben şimdi eskimesini bekliyorum dökümünü almak için. singerin sitesine oğra derim. döküm olanın adı Süper Yoknaz:)) ismi gibi nazsız bir makine:)) tavsiyem o makineyi alman yönündedir ama ikiside aynı sadece plastik ve döküm olma farkları var. Döküm olanını da kullandım bu arada:))

ZedCezir dedi ki...

ha ayrıca da öyle döküm makineler gibi kocaman bişey değil bu yoknaz bunu da dipnot düşeyim. bu resimdeki beğendiğin model nasılsa ebatlarıyla aynı görüntü olarak hiç bir farkı yok ve o da biraz ağır ama portatif. fiyatıda 150tl falan fazla sanırım. ayrıca da döküm olanın şöyle bir avantajı var bu plastik olan model kot dikmekte çok zorlanıyor hafif gövdeli olduğu için döküm olan bana mısın demez:)) umarım yardımcı olmuşumdur. ben çok makine kullandım. tekstilden tut zoraki salıncaklara kadar. lacheen in dediği gibi en iyisi singer değil ama yedek parça olarak en yaygını tavsiye ederim. senin bir ömür işine yarar bence dökümü:))

Sıla Yılmaz dedi ki...


Zed, çok teşekkür ederim, mesela harf şablonu olmadığını bilmiyordum.. öğrenmiş oldum..
siteyide inceledim canım, yoknaz'ı gördüm almaya gttiğimde adamları uzun uzun daraltıcam senden öğrendiklerim sayesinde :)
ama dediğin gibiyse döküm olanı almak tabiki en mantıklısı :)

çok mutlu oldum yorumuna çok aydınlattın beni teşekkür ederim canım

ZedCezir dedi ki...

rica ederim yardımcı olduysam ne mutlu bana:)) makinelerle alakalı bir sorunun olduğunda yardımcı olurum elimden geldiğince kendine iyi bak :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Herhangi bir sorunda adresim belli artık :)

Unknown dedi ki...

bu makinayı al benden ders alan arkadasımda da gördüm ,bu makina güzel beni dinle:)istersen bir ara ondayken kameraya çekeyim yaptıklarını sesini falanda duy piko da çekiyor :)penyede dikiyor ileri geri ayarlamadan ,yoknaz dan uzak dur derim ..kullanıp çöpe atanlardanım döküm olanını ,

Sıla Yılmaz dedi ki...

yoknazı zaten kabine monte etmem lazım herhalde.. şimdilik bunu alıcam gibi daha sonra iyi duruma gelirsem dikiş konusunda o zaman daha prof. bir makine alıcam artıık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin