twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

15.12.10

Vintage Tutkunlarına Müjde; Matchbox indirimi!

fashionbysiu.com / matchbox

Vintage tutkunları için yılbaşının en güzel haberlerinden biri.. Matchbox yeni yıla %25 indirim ile giriyor !! Sadece facebook üyelerine özel bu indirim 14 Aralık 2010 ile 1 Ocak 2011 tarihleri arasında devam edecek. Ayrıca birbirinden eğlenceli suprizler ve hediyeler mağazada sizleri bekliyor.

fashionbysiu.com / matchboxfashionbysiu.com / matchbox

fashionbysiu.com / matchbox


Matchbox'ın facebook grubu için de tık tık :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

offff ben ist da degilim:(

febeka dedi ki...

bazı acemi yazarların senin blogu takip etmesi gerekiyor.aynı haberi başka bir blogda gördüm de kaba ve itici geldi..sende görünce iyiki sıla var dedim..ciao

cici al butik dedi ki...

çok güzelmiş =)hepsine bayıldım =)

cicialbutik.blogspot.com
yüzde 50 indirimde cici ürünler =)

Sıla Yılmaz dedi ki...

ozge, üzüldüm :(

begum, Canım benim teşekkür ederim :) bence de iyi ki sen varsın da bak ne güzel şeyler duyuyorum :)

cici al butik, :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin