twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

24.12.10

Doğum Günü Kuzusu Siu :)



Heyyy! Günlerdir bu videoyu yüklemeye çalışıyorum hep son kısmında bir sorun çıkıyor.. yine son kısmı yüklenmedi..
Zaten o kısımda benimle dalga geçiyorlar görmediğiniz de iyi oldu :) Aradaki soğuk esprileri ise duymazdan gelin :)))

Çünkü mumlarımı söndürmeden pastamı kestim:)))))

fashionbysiu.com / birthday girl

Nasıl bir pasta canavarıysam artık???? :))

Biz bize çok güzel bir yemekti.. Doğumgünümü 1 gün önceden kutladık aslında çünkü gününde mekan doluydu.. :(
Ama olsun böyle de sakin ve rahat rahat kutladık:)

Bu doğumgünüm bugüne kadar en dolu en nokta atışı yapılmış hediyelerinden dolayı da favorim oldu diyebilirim :))

fashionbysiu.com / birthday girl

Ayrıca doğumgünümün olduğu gün dışarıda olacağımı bilen arkadaşım Dilek ise bir gün önceden başlattı zaten kutlamaları :)

fashionbysiu.com / birthday girl

Ve Lacoste'a da bana yolladıkları pasta için teşekkür ederim!! :)

fashionbysiu.com / birthday girl

Ve en güzel kutlamalarımdan biri de Galata'da oldu :) Galata Moda için koşa koşa gittik ama Bilun önce bir bana uğrar mısın dedi? Hemen gittim.. Kapı açıldı Style Boom ve Bilun karşımda :) Teşekkür ederim kızlar :))
Sizi çok seviyorum..

Ayrıca Bilun'un yaptırdığı kermitli pastamı hiç bir şeye değişmem :)

57 yorum:

Zeynep dedi ki...

canımm geç oldu ama :( doğum günün kutlu olsun nice mutlu,sağlıklı bol bereketli yıllara ;)

star keeper dedi ki...

nice yaslara siu. mutlu yıllaaaar:)

Adsız dedi ki...

Mekani kapatmislar :))) Hahaha çok tatlisin Siu her zamanki gibi, bi' kez daha: iyiki dogdun :)

NlyStyle dedi ki...

nice böyle mutlu yılların olsun tatlım...

đerkenαя dedi ki...

Mutlu yılllllaaar siiiuuu :)

Nice güzel yaşlara, sevdiklerinle..

Hande dedi ki...

nice yıllara..sevdiklerinle ;)

ilyedaa dedi ki...

İyiki doğmuşsun siü'cumm:)
Pastalar gerçekten çok nefiss gözüküyorlarr:) afiyetler olsunn:)

*!*vanilya's dedi ki...

nice yıllara videoda da çok güzelsin siucum tekrar doğum günün kutlu olsun

Unknown dedi ki...

Mutlu mutlu senelere yeni yaşın kutlu olsun. Hep gülümse sen her zaman...

Duygu dedi ki...

canımmm nice nice mutlu sağlıklı yaşlara,iyiki doğdunn diyorum.videoyuda izledim çok şekersin tam tahmin ettiğim gibi:)sevgiler,öpücükler...

mrtha dedi ki...

iyiki doğdun siu :)) nice yaşlaraa,
kermitli pastana bayıldımm yahuu :))

Adsız dedi ki...

çoook guzel bi kutlama olmuss Siucuumm..dogum gunun kutlu olsun cok cok mutlu ol her zaman sevenlerinle beraber..

bedia dedi ki...

doğum günün kutlu olsun siucum.sağlıklı, mutlu ve sevdiklerinle daha nice yıllara...sevgiler...

April dedi ki...

Nice yıllara =)

April dedi ki...

Nice yıllara =)

esra altunkaya dedi ki...

hediyelerine bayıldım :) mutlu yıllar cnm..

EMC dedi ki...

çok tatlı bir kutlama olmuş mutlu yıllar .))

burçak ben dedi ki...

doğum günün kutlu olsunn! nice renkli günlere..

j.d. dedi ki...

sıla sesin inanılmaz derecede sevimliymiş ya,çok hoşuma gitti :)
üstünden bahsetmiyorum bile o harikaymış zaten :)

tekrardan nice yıllara tatlı kuzuuu,harika bi yıl geçirmen dileğiyle :)

Peaceinwonderland dedi ki...

Huahahhaha :) Mekan doluydu derim :D çok güldüm :)
İYİKİ doğmuşsun :)

ikimiz dedi ki...

canım facebooktanda kutladım ama tekrar kutlayım nice güzel mutlu yaşlar diliyorum :D sizin arkadaşlığınızı kıskanıyorum birgün hepinizle tanışmak istiyorum

bebek kedi kız dedi ki...

Siu'cum twitterdan kutlamıştım ama tekrar kutlamak istedim.Nice mutlu yaşlar diliyorum sana sevdiklerinle beraber.Doğum günün kutlu olsun...

Olcay Turkuaz dedi ki...

doğum günün kutlu olsun:))
pastaların muhteşem görünüyor:))

funda dedi ki...

siu öncelikle geçmiş doğum günün kutlu olsun hep böyle nice güzel yaşlara sevdiklerinle birlikte bu arada doğum günün çok eğlenceli geçmiş anlaşılan bizlerle paylaştığın için teşekkürler:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

mutlu yıllar.
ne güzel kutlamişssin dogum gününü.
kgömleğin yine cok sık.

masallah nazar değmesin.

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

doğum günün kutlu olsun.Allah gördüğün hiç birşeyden geri koymasın

ftmnr dedi ki...

tekrardan nice mutlu yıllara siu:)

ruken dedi ki...

olsun mumlardan önce pastayı kesmen değişik olmuş :p farkın olmalıydı tabi.. :D

Nice yaşlaraaaa Sılaaaaaa... Hep böyle gülsün yüzün..

Swift as Desire dedi ki...

cok guzel olmussun:) ıyıkı dogdunnnnn

SvGLove dedi ki...

Ne güzel doğum günün ya da günlerin olmuş:))
Hep sağlıklı, güzel günler geçirmeni dilerim...Doğum günün kutlu, mutlu olsun Siu'cum:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Canimm nice yillara:) bu arada kermite bayildim ;))

N@z@N dedi ki...

Siucum tekrardan doğum günün kutlu olsun :) ses tonun da kendin gibi pek bi şekermiş :)Gömleğine de bayıldım ;) öpüyorumm...

TOMBUL KELEBEĞİN ANNESİ dedi ki...

NİCE NİCE MUTLU SENELERE HAYIRLI ÖMÜR İNŞALLAH KEŞKE HERGÜNÜMÜZ BÖYLE GEÇSE...

fashion house by zeto dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun:)Mutlu,huzurlu,sağlık doldu bir yaşların olsun tatlım:)

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar mutlu yaşlar Sıla :))
moda dolu dop dolu güzelliklerle geçsin yeni yaşın ve yeni yıl :))

DB JUNK dedi ki...

Happy happy happy birthday Sıla'cım:)çop öptüm seni koskocaman:)
Bilun'un yaptığı pasta nefis duruyor, bravo doğrusu...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

iyi dogdun sıla hayırlı bir ömür nasip etsin yaradan.yarinle beraber

defne dedi ki...

mutlu yıllar kocaman gözlü güzel sıla :)) ( bir gün gecikmeli ama sorry )

Unknown dedi ki...

iyi ki dogdun Siu!
NİCE MUTLU YİLLARAAAA

nalan dedi ki...

geçmiş doğum günün kutlu olsunn, tüm hayatın boyunca şimdiki gibi hep gülll...=)

Bilun ŞEN dedi ki...

Yaa yerim seni safım benim :) Puf diye üfliicenki önce, tüm dertler sıkıntılar uzağa uçsun :)
İyi ki doğdun!!

Adsız dedi ki...

nice yıllara siu. ses tonun o kadar tatlı ve dinlendirici ki bayılıyorum sesini duymaya.

kurbakı dedi ki...

mutlu ve başarılı yıllar siu :)

aysu gevrekci dedi ki...

dogum gününüzü en içten dileklerimle kutlarım takipdeyim günlük blogunuzu

yasemen k. dedi ki...

hihhi süper sevimli bir video (: tekrar nice nice mutlu senelere canımm... (:

zz dedi ki...

cokk guzeelll..sevdiklerinle birlikte mutlu yıllar siu

Judy Abbott dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun, iyi ki doğdun Siu:)

Adsız dedi ki...

mutlu,sağlıklı nice senelere:))

madammoda dedi ki...

Canim dogum gunun kutlu olsun, benimki de dundu, daha pastami kesememis olsam da :)) Mutluluk, saglik, huzur dolu bir omur dilerim ;))

Adsız dedi ki...

Bende geç kaldım:( İYİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN CANIMM NİCE MUTLU AŞK DOLU SEVGİ DOLU DOĞUM GÜNLERİNE :) kiss

Sıla Yılmaz dedi ki...

Zeynep, Teşekkür ederim cnm:)

star keeper, teşekkür ederim :)

Tuba, hahaha biz tabi h.içi saat 12 olsun diye bekledik herkes gitti.. bizim masada da gözler uykulu:))

Moda Yemektarifleri, Teşekkürler tatlım..

derkenar, Teşekkür ederim :)

Hande, Ne güzel bir dilek bu, teşekkürler..

ilyeda, ay ay ay teşekkür ederim :)

vanilya's, Teşekkür ederim..

Kitap Cadısı, mutlu mutlu mutlu beraverce seneelere :)

Duygu, Teşekkürler cnm :)

gök, di mi? kermit çok şeker:))

çikolatalı sufle, Teşekkür ederimmm benim için de çok güzeldi..

bedia, teşekkürler :)

April, teşekkür ederim..

xesrax, pastalarıma yani:)

Kedidili, çok teşekkürler..

burçak ben, teşekkürler cnm :)

j.d, Aa hadi cnm :) Teşekkür ederim...

Peaceinwonderland, jdhfsd yorum yapmıyorum :P mekanı kapattık :P

ikimiz, teşekkürler :) inşallah! :)

bebek kedi kız, Çok teşekkür ederim cnm :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

tile, teşekkür ederim tatları da güzeldi :)

funda, Rica ederim ne demek :) Ayrıca çok teşekkür ederim!

Kova kadınıyım ben, teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

gul1305, amin inşallah.. hepimiz için geçerli bu..

ftmnr, teşekkürler :)

ruken turgut, hahahha şaşkınım :)) d.günümü her ay kutlamam lazım yoksa unutuyorum sırasını :))

Hande, Teşekkür ederim :)

SVGLove, Çok teşekkür ederim :)

Selin Ergeçer, kermit benim canım :)

Nazan, Teşekkür ederim ben pek sevmem sesimi aslında ama teşekkürler :)

Tombul Kelebeğin Annesi, Teşekkür ederim.. keşke hergün böyle olsa haklısın :)

zeto, Teşekkür ederim cnm :)

Burcu, Teşekkür ederim :)

DB Junk, Denizcim çok çok çok teşekkürler :))

pembesinti, Amin inşallah teşekkür ederim:)

defne, gecikme sayılmaz her türlü kutlama kabul edilir :)

ozge, Teşekkür ederim :)

nalan, Teşekkürlerrr :)

Bilun Şen, Hahahhahah bilun durmadan d.günü kutlayalım ben unutuyorum yoksa baksana :))

Adsız, Ooo teşekkürler :)

kurbakı, teşekkür ederim! :)

aysu gevrekci, Çok teşekkürler..

yasemen k, haha canikom çok teşekkürler!

balık moda, Teşekkür ederimm :)

Judy Abbott, Teşekkür ederim...!

tatlı cadı, çokk teşekkürler..

madammoda, Aa senin de d.günün kutlu olsun o zaman cnm.. birimiz erken kutlamışız diğerimiz geç kutlayacak :))

I su O, Ayy canimm :) teşekkür ederim.. xoxox

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş :))

Modapark.Net dedi ki...

Sevdiklerin ile sağlık ve mutluluk dolu nice senelere siu :)

Serap dedi ki...

Canım sılacım, dünyalar güzeli iyiki doğmuşsun. Edize sevgilerimi ilet seni herzaman mutlu ettiği ve yüzünü güldürdüğü için :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok tatlııı!
pastayı mumları söndürmeden kesen ilk tek insan örneği, seni seviyoruummm:)))
hem de çok!
iyi ki varsın, o pastada da dediği gibi:))
bi de, o şıklık nedir öyle! bayıldım! as always diyoruzz.
muck!

kuvvetli dedi ki...

canımcım ,
çok sirin bir kutlama olmus kaç yasına girdin sen 17 falan mııı cok tatlısın cok sıksın ..umarım hersey gönlunce olur keyif dolu yeni yaslar diliyorum ..

gomlek ve straplez elbise kombinin çok hosuma gitti ben hep pantolon ve taytla oneriyordum ama senin yorumların herzaman yaratıcı oluyor .. güle güle kullan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin