twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

6.12.10

Kim Demiş Bu Ay Sadece Bana Güzel Diye?

fashionbysiu.com / weheartit

Ben küçüklüğümden beri doğumgünlerime ayrı özen gösteririm.. Pek özeldir benim için! :)

Doğumgünüme gelen arkadaşlarıma hediyeler alır onlara özel kartlar hazırlardım tek tek..

Bu ay doğumgünüm var ondan Siu'nun kutlu doğum ayı dedim bir de böyle yazı yazdım.. Ama yetmedi, tabi ki bundan tek başıma nasiplenmem olmazdı değil mi?

Bu ay sonuna kadar hergün bir hediyem var size! :)


- Sorular her sabah yayınlanacak.
- Sorularının cevapları yorum olarak o yazıya bırakılacak.
- Kazanan kişi random.org aracılığı ile belirlenecek.
- Kazanan kişinin adı sorunun sorulduğu yazıya eklenecek.
- Sadece Türkiye içinde gönderim olacaktır.

:)




18 yorum:

nihalasli dedi ki...

yarismaya amerikadakilerde katilabilicek mi:)uzak ya kargo vs.

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

Harika bir haber ozaman,mutlu oldum(: Kutlu doğum ayının verdiği güzellikten bizde faydalanıcağız desene :)

http://disastyle.blogspot.com/

Stardust Memories dedi ki...

kutlu doğum ayı olsun bu ay!
ne zaman doğum gününn?
benimkisi de 9'unda..
yaşasın yay burçları! :)

Stardust Memories dedi ki...

oow 22siymiş geç gördüm! neyse yaşasın oğlaklarda o halde! :)

Adsız dedi ki...

Sılaaa ne tatlısınn yaa =))

Sıla Yılmaz dedi ki...

nihalasli, malesef :(

Disa Style, Eveeet :)

Stardust Memories, Sen bana ihtiyaç duymadan çözmüşsün zaten :))

Adsız, Teşekkür ederim :)

Dokuztepe dedi ki...

Ne kadar güzel:))Siu eski performansına geri döndü:))Uzun zamandır seni beğenerek takip ediyorum, yeni yaşın kutlu olsun canım:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Teşekkürler Dokuztepe :)

Flame dedi ki...

Süpersin Siuuuu :D

summer dedi ki...

seni çok sewiyorum ♥ yaa sensiz çok boş kalıyor blog :)sevindim ayrıca hergün bloğa gireceğini duyduğumda :)

defne dedi ki...

oo bizim için de kutlu bi ay oldu bu :)) peki 1 kişi 2 defa kazanabilecek mi :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

melekkalp insan! doğumgününe gelen çocuklara minik elleriyle kartlar yazıyomuş yerimmm!:)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Summer, teşekkür ederim bende böyle şeyler duydukça daha mutlu oluyorum :) ♥ ♥ ♥

nermin dedi ki...

ay iyiki doğdun cnm acaba doğum tarıhın gercekten baska ay fılan olmasın hani o ayıda beraber kutlardık hediyeleri artırırdık :):)

Sanemiko dedi ki...

siuuuuuuuu bu hediye olayını gelenekselleştirirsen aralık ayı herkes için siu'nun kutlu doğum olacak:)ve her sene seninle aynı heyecanla beklenecek :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Nermin, eşime söyleyin bunu bana her ay doğumgünü yapacaksa eğer ben her ay hediye veririm :))

Sanemiko, ihihhi süper olmaz mı :)

Shiney dedi ki...

Valla harikasinn :)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Shiney, teşekkür ederim cnm :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin