twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

17.12.10

Tiffany ile Kombinlerimiz Yarışıyor

fashionbysiu.com / Tiffany

Tiffany ile birlikte karşınızdayım bu sefer :)

Oluşturduğumuz kombinler Tiffany'nin facebook sayfasından oylamaya çıkıyor!

Ben de 3 tane kombin hazırladım ancak tabi ki fiyonklu olana gönlüm kaydı ve onunla yarışıyorum :)

Eğer sizde beğendiyseniz, Tiffany facebook sayfasından bana oy verir misiniz?
Çoook beğendiyseniz de bunu hergün yapabilir misiniz? :)))

Evet diyenleri buraya alalım :))


Şimdiden çok teşekkürler.. !!

22 yorum:

Stardust Memories dedi ki...

Oyumu verdim ve yarışmada bol şans diliyorum ve gerçekten en güzel senin kombinin umarım kazanırsın :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Stardust Memories, Aa teşekkür ederim :))

yasemen k. dedi ki...

hemen oy veriyorum (:

Sıla Yılmaz dedi ki...

yasemen k, hergün verir misin peki? :)

yasemen k. dedi ki...

hihihi tabii kii çok sevdim kombinini ;) öperim cnmmm

whiterose dedi ki...

oyumuz hep sana sui cim .. facebok tan aynene yolladım

yıldız dedi ki...

bende oy verdim hergün vermeye çalışırım siucum
çok tatlı olmuşsun her zamanki gibi
öpüyorum
yıldız

ojem dedi ki...

Hergün oy veriyorum Sılacımmm , en güzel kombin seninki zatennnn :D

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

şekerim bu ne şirin bi kombin! senin için özel olaak tasarlanmış sanki, fiyonk güzelim benim! bol şans, ben de kocişin poker içn açtığı face hesabından sana oy verdim!

elvan_u28 dedi ki...

bende çoraplarına hasta oldum şeker ve oyumu verdim :)

edugumoglu dedi ki...

1. GÜNÜ VERMİŞTİM OY Bİ BAŞKASININ SAYFASINDA GÖRDÜM ONA OY VERMEK İÇİN GİRDİM SENİ GÖRÜNCE DAYANAMAYIP SANA VERMİŞTİM :) UNUTMUŞTUM ERTESİ GÜN VERMEYİ HATIRLATTIĞIN İİ OLDU HERGÜN BENDEN BİR OYUN VAR BOLLL ŞANSSS :)

KELEBEK dedi ki...

siu bu fionklu çorap tiffanydenmi ???
çok güzel birşey bende almak istiyorum ????

guusha dedi ki...

şimdi girip veriyorum hemmeeen!!pekii çoraplar da tiffany'den mi? değilse nerdennn? bayıldım fiyonklu ve benekli olana :)

*!*vanilya's dedi ki...

Bende fiyonkluyu beğendim hemende face de beğeneceğim.Bide kalpli ayakkabıların ve etekkk çok tatlı ayakkabıları bulamam dimi:(

mrtha dedi ki...

çorap çok ciciii:) hemen oylıyimm:)

zoitsa dedi ki...

ben de verdim:)

Unknown dedi ki...

Çorabına bayıldım :)

Stil Direktoru dedi ki...

veriyorum hemen canım

funda dedi ki...

tabiki oy veririz kombin çok güzel olmuş:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

yasemen k , bende seni öperim :)

whiterose, Teşekkür ederim :))

yıldız, Aa süpersin o zaman sende :)

ojem, Teşekkür ederim cnm :)

seda, şekercanım poker kuşum :) Teşekkür ederim..

elvan, bende onlara hastayım :))

edugumoglu, Aaa :)) süpermiş o zaman ! çok şanslıyım..

kelebek, Hayırrr değil :) o çorap benim.. ama çok eskiden almıştım.. pazardan sanırım paketi bile açmamıştım.. sadece siyah beyaz desenli sanıyordum.. giyince gördüm fiyonkları :)

guusha, Teşekkür ederimm.. çorapları tam bir üstteki yorumda anlattım :)

vanilya's, Teşekkür ederim! geri kalanları mailden cevapladım :)

gök, Teşekkürler :)

zoitsa, bende kocaman sevindim :)

Mavi masal, teşekkürler :)

Stil Direktörü, Saol cnm :)

funda, Teşekkürler :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bugün de oy vericem, hatta ne yaptım biliyor musun? outlook'a hatırlatma kurdummm:p

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ooo süpersin :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin