twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

20.12.10

Günün Hediyesi: Swatch

fashionbysiu.com / swatch

Bugün hediyemiz sizler için eminim ki sürpriz olmuştur. Çünkü Swatch ilk defa kendi bünyesi haricinde bir yerde hediye veriyor!! :)
Hemde bu 3'lü seti!

Peki bu seti kazanmak için ne yapmak gerekiyor??


** Bu soruya yorum olarak Swatch'ın kurulduğu yılı yazmanız gerekiyor.. **


Ayrıca, Swatch'ı sosyal ağlarda takip etmek isteyenler..

Swatch Facebook sayfası için tık tık

Swatch Twitter sayfası için tık tık



fashionbysiu.com / swatch

KAZANAN: BAŞAK İPER

BAŞAK BANA MAİL İLE ULAŞIR MISIN?

205 yorum:

1 – 200 / 205   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

1983

reyhane dedi ki...

1983

BAHAR dedi ki...

1983
baharmasali@gmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

1979'da kuruldu, 1983'te ilk kez satışa sunuldu ;)

basakiper dedi ki...

1983

Prime Shopping dedi ki...

1983’de

isabel dedi ki...

gerçekten harika bir sürpriz bu!!

swatchla ilgili şu bilgileri buldum: " ..1979 yılında "delirium" piyasaya sürülmüş, İsviçre Mikroelektronik ve Saat Üretimi Endüstrileri Kuruluşu SMH’nin kurulmas ile ilk satış 1983te gerçekleşmiş..."

Unknown dedi ki...

1983 ;)

ipekböceği dedi ki...

swatch süpper
1983

mente mente dedi ki...

1983. :)

Elif UYSAL dedi ki...

1983:))) Benden bile küçük kendileri:)Yaşlandık yaaaa:))
Bir swatch tutkunu olarak benim olsun,benim olsun diyorum:)
Mutlu yıllar Siu:)

Çiğdem Ç. dedi ki...

bu sefer ki hediye şahaneymiş :) ama kararsız kaldım tarih konusunda ..ama yine de 1983 diyorum ! :)

Mertör dedi ki...

1983! :)

fatma Kurtaran dedi ki...

1983

admin dedi ki...

1983 yılı? Teşekkürler :)

senam dedi ki...

1983 yılında kurulmustur.

çokomelike dedi ki...

1983 :)

yesilerik dedi ki...

1983 sanirim

Adsız dedi ki...

İlk Olarak 1983 yılında satışa sunulmuş.

Özlem Ertekin

adaşehir dedi ki...

Nicolas Hayek, Swatch Grubu'nun temellerini oluşturacak şirket temellerini 1957 yılında attı.1979 yılında, içerdiği az sayıdaki parçayla dünyanın en ince kol saati olan “Delirium”u piyasaya sürdü. Ama Swatch ilk olarak 1983’te satışa sunuldu. 1985 yılında İsviçreli saatçileri büyük ölçüde birleştiren ve şirket hissedarı olan Hayek, 1986 yılında pek çok önemli markayı içine alacak Swatch Grubu'nu Biel kentinde kurdu...
istiyorum istiyorum hem de çok istiyorum:)

Dennis Satıyor dedi ki...

1998’de, 1983’de İsviçre’li saat üreticileri ASUAG ve SSIH’nın birleşmesiyle kurulan SMH Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd, adını Swatch Group olarak değiştirmiştir

Deniz Naz

wantthefashion dedi ki...

1998’de, 1983’de İsviçre’li saat üreticileri ASUAG ve SSIH’nın birleşmesiyle kuruldu X)

ayşenur tuncuk dedi ki...

1983

qvave dedi ki...

bazı kaynaklarda 1983'de piyasaya sürüldüğü söylensede wikipedia da 1984'te tasarlandığı ve 1985'in mart ayında ilk defa isviçre'de pazara sunulduğu yazıyor. ben onların yalancısıyım =)

cigdem dedi ki...

1983

keLemek dedi ki...

siu'cum ne tatlı bi set.


belki busefer şansım yaver gider

1983!

star keeper dedi ki...

çok şaşırdım swatch ı gorunce:)
sitelerde mart 1983 diye geçiyor umarım dogrudur

ESHUR dedi ki...

1983 olabilir mi??

emel dedi ki...

1983 :)

Unknown dedi ki...

merhaba,Swatch 1 Mart 1983 tarihinde İsviçre'de piyasaya sunuldu.

neşe deniz

persephone110 dedi ki...

firmanın ilk üretimi 1979 yılında başlamış Delirium adıyla bir saat üretmişler.ama ilk olarak 1983 te swatch olarak satışa sunulmuş.umarıl doğru cevaptır. sevgiler

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

1983

aklımsendekaldi dedi ki...

1983 =)))))

anarchitect dedi ki...

1979 yılında dünyanın en ince kol saati 'delirium'u piyasaya sürdü.1983 yılında ise 51 parçalık bir koleksiyonu satışa sundu.

umarım doğrudur:)
sevgiler:)

elif g. dedi ki...

merhaba, sanırım cevap 1983. iyi günler.

Adsız dedi ki...

merhabalar canım.... hediye güzelmiş.umarım bana çıkar şansımızı deneyelim :)) cevabı 1983 canım. ismim;gözde
mail;gozdem-83-@hotmail.com

dilara dedi ki...

1983 yılı

Leah dedi ki...

1983 sanıyorum :)

Merve dedi ki...

Bu cumartesi dogum gunum ve belki de ilk hediyem swatch'tan gelir :)

Türkiye'de 2000 yılından beri Eren Retail tarafından temsil edilmektedir.

1983 yılından beri saat sektöründe marjinal tasarımları ve teknolojiyi kullanma becerisi ile adından söz ettiren ünlü isviçreli saat markası Swatch, 2001 yılı itibariyle aksesuar sektöründe de Swatch Bijoux ile yerini almıştır.

diyerek kisa bir ozet geciyorum :)

Pın@r dedi ki...

Merhabalar :) .... 1983 yılı....

Yasemin Kennedie dedi ki...

1983

ors ors dedi ki...

1983 ..
örsay

uğurböceği dedi ki...

bu harika hediyeyei kazanmayı çok istiyorum.
cevap 1983

mmrpnr dedi ki...

1983 yılında kurulmuştur,

sevgiler

s7w7n dedi ki...

swatch olarak 1983'te diyee buldum,umarm doğrudur:)

Adsız dedi ki...

hadi bakalım şansımı deniyorum..Araştırmalara göre 1983 yılında kurulmş ama (:

Simge D. dedi ki...

Merhaba Sıla,

Bugünkü hediye süpermiş.
Cevap 1983
Çok teşekkürler...

Seher dedi ki...

İlk olarak 1983’te satışa sunulmuştur.

Seher

Suna dedi ki...

Merhaba ,
1983 olarak buldum..
Sevgiler
Suna

Adsız dedi ki...

1983

NURAY KAYA

Shiney dedi ki...

1983 :)

niles dedi ki...

Swatch ortağa çıkış tarihi 1983 =)

Adsız dedi ki...

kuruluş tarihi 1983 die yazıyo ama emin olamadım yinede şansımı deniyeyim:) saadet

pelo dedi ki...

isveç markası mart1983 de kurulmuştur...

Selfet dedi ki...

1979 kuruldu,ilk olarak 1983'de satışa sunuldu Swatch..
Hediyeler harikaaa !

Adsız dedi ki...

merhaba sıla, swatchın kuruluş yılı 1983... bu renkte bana çok güzel gider :) burcu tunçer

Archferda dedi ki...

1979 delirium 1983 de swatch satışa sunuldu..

bir küçük doktor dedi ki...

swatch 1983te ilk ürünü piyasa sunmuş.:D

Nur dedi ki...

1983

Nurgün Karahan

sebilay koyuncu dedi ki...

Çok güzeller ...1983 de kurulmuştur.Umarım doğrudur..

hilay dedi ki...

1983 de kurulmuştur.

Adsız dedi ki...

1983

gülce dedi ki...

sanırım 1983. . .

Ay Wisch dedi ki...

1983’de İsviçre’li saat üreticileri ASUAG ve SSIH’nın birleşmesiyle kurulan SMH Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd, adını Swatch Group olarak değiştirmiştir.
Bu da demektir ki Swatch 1983'de kuruldu. :)

MaceraperesT dedi ki...

1 Mart 1983...

betül y. dedi ki...

1983'te kurulmuş. bu sefer bana çıksın lütfenn çok güzeller tam benim rengim:)

Gamze kal dedi ki...

1983 :)

Adsız dedi ki...

Bugüüüün beniiiim dogummm günümmmm lütfen bu ciicii şey bana nasip olsun:P



Mr. Hayek 1983 yılında

Hülya Z.

melankoliq_hully@hotmail.com

cansu dedi ki...

1983 siucum:)

Özlem dedi ki...

swatch saatim ilk aşkımdan hediyedir.2001 senesinden hala gözüm gibi baktığım bir parçadır.bu sete de aşık oldum zaten yüzüğünede ayrıca bayılıyorum.umarum benim olurrrrrrrrrrrrr



1983’de İsviçre’li saat üreticileri ASUAG ve SSIH’nın birleşmesiyle kurulan SMH Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd, adını Swatch Group olarak değiştirmiştir. O zamanlar hem SSIH hem de ASUAG bir kaç tane köklü İsviçre saat markasının sahibiydi. ASUAG 1931’de, SSIH ise bir sene önce Omega ve Tissot’un bileşimiyle kurulmuştu.

bebek kedi kız dedi ki...

En çok yüzüğünü beğendiğimi itiraf etmeliyim.Cevaba gelecek olursak 1983 diyorum.
Sevgiler Siu...

emine dedi ki...

saat sektörüne 1983 yılı girmiş

sedaoz dedi ki...

1983

emine dedi ki...

1983 olduğunu sanıyorum.
set çok hoşmuş:)
mutlu yıllar yeniden:)

gamze dedi ki...

1983

gamze bayraktar

2b dedi ki...

1983?

taylan dedi ki...

1983

taylan ateş

derya k dedi ki...

selammm:)

Swatch'ın kurulduğu yıl 1983...

umarım doğrudur...

BERNA dedi ki...

1983

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

1983 tarihinde kurulmuş.. :)






disastyle.blogspot.com

old but gold dedi ki...

1983 yılında (:

Zeynep Şeker dedi ki...

1983 olabılır mıııı acabaa :)

Bende sızı bloguma beklerım buarada :)
http://zeynepsek.blogspot.com

Sevgıler
Zeynep

... dedi ki...

Swatch Facebook sayfasında adminimiz sayesinde çok eğlenceli sohbetlerimiz oluyor. Bu aralar bu seti kazanmak için sayfamızda hareketli bir kampanya var. O yarışmaya katılma imkanım olmadı belki bu kampanyayla kazanma imkanım olur kimbilir.
Swatch, 1963 yılında kurulan Hayek şirketler grubu bünyesinde bir markadır. 1983 yılında piyasaya sürülen swatch modeller o zamandan beri piyasada hep adından söz ettirmiştir...

burcu dedi ki...

1979da kurulmuş sanırım 1983 te ilk satış yapılmış:)

DarkLight dedi ki...

Mart 1983

elfeyp dedi ki...

Swatch takılarına bayılıyorum. Bu sefer hediyen benim olsun!!!
Doğru cevap 1983!!
Öpüyorum...

bosnak dedi ki...

1983 olabilir mi aceba:)

Adsız dedi ki...

1983'te ilk kez swatch saatlerini piyasaya sürmüştür. (Eliz Yilmazturk)

Adsız dedi ki...

1983 olabilir mi? sevgiler

zerrin i.

simla dedi ki...

1983:)

Details Of Fashion dedi ki...

1983 1983 (:

GoNcA dedi ki...

1983

Sevgiler

gamiize dedi ki...

1983 yılında kurulduu :)

FND dedi ki...

1983

aysnrk dedi ki...

Swatch 1983 yılında kurulmuş.

Ben saatlerini hep sevmişimdir :)

N@z@N dedi ki...

1979 yılında, içerdiği az sayıdaki parçayla dünyanın en ince kol saati olan “Delirium”u piyasaya sürdü. İlk olarak 1983’te satışa sunuldu...

umarım doğrudur :( çünkü benim olsun istiyorummm...

Esra dedi ki...

eğer kurulduğu yıl ilk satış yapmaya başladığı yılsa 1983 olması lazım.

Adsız dedi ki...

1983te kuruldu
selda önder
prenses-meleq@hotmail.com

Ilknur U dedi ki...

1983 :)

zıbırtı dedi ki...

ahh ah swatch sen nelere kadirsin. bir türlü giremedim siteye girneen kdr laptop a su döktüm :D hemi d ebüyk bardaklardan halal nasıl çalışıyo bilemiyroum amam buldum sonunda. 1983 diyor v edier yarışmacılara başarılar diliyorum ehuehueh :D

SÜSPÜS dedi ki...

swatchun kuruluş yılı 1983

Adsız dedi ki...

azimle yorum bırakmaya devam ediorum :))
hediyelerin süper banadaa çıksıın artııııkkk...
bu arada cevabıda yazım dimi :)) 1983 yılı

funda

Unknown dedi ki...

slm siu,
1980’lerin başında Mr. Hayek şirketin şiddetli bir krizden çıkmasını sağladı. Kararlı liderliği 1983’de Swatch saatinin piyasaya sürülmesinde rol oynadı.yani cevap:1983 :))
kupucu.neslihan@gmail.com

Cansın Ekşi dedi ki...

1983 yılında kurulmuştur.

Hande dedi ki...

1983..

1979da da en ince saati piyasaya sürmüşler

missy dedi ki...

1983

missmedussa dedi ki...

resmi sitesinde 1980 1982 1983 yılları geçiyor ama kuruluş hangisi bilemedim:(ama ilk swatch saatin piyasaya sürülmesi 1983 o kesin..

fioritamodatasarım dedi ki...

1983

! POSH BUTİK ! dedi ki...

1983

gizem dedi ki...

mart 1983! benimle aynı yıl doğmuş, umarım benim olurr, çok çok çok güzell :)))

Mayni dedi ki...

Swatch tam anlamıyla 1983 yılında kurulmuş :)
sevgiler :)

happynymph dedi ki...

selam sıla! maalesef sadece buna yetişebildim. sitesinde 1983 yazıyor. ;) sevgiler...

beijaa vintage dedi ki...

tam da emin değilim ama 1983 diycem...

kumsepeti dedi ki...

1983

Unknown dedi ki...

Nicolas G. Hayek yönetimindeki Swatch Grubu, dünya çapında saat yapımı sektörünün baş tacı (crown jewel) olarak tanındı. 1980’lerin başında Mr. Hayek şirketin şiddetli bir krizden çıkmasını sağladı. Kararlı liderliği 1983’de Swatch saatinin piyasaya sürülmesinde ve sonrasında tüm Swatch Grubu markalarının devamlı gelişimi ve ilerlemesinde kritik rol oynadı.

1983 de sanırım :))

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

Çok güzel bir hediye.Sahibi şimdiden güle güle kullansın.Böyle bir hediye için de size teşekkür ederim.
Şansımı deneyeyim ben de.CEvap:1983

happy dedi ki...

1983:)

bedia dedi ki...

aslında 1980 ama 1983 de swatch ismi olarak piyasaya tekrar girmiş.sevgiler...

elcince dedi ki...

1983
bu takım ne kadar güzel inşallah bana çıkar!!!

gökçe dedi ki...

1983

Unknown dedi ki...

Yetmişlerin ortalarında İsviçre saat endüstrisi o güne kadar yaşadığı en ağır krizin tam ortasındaydı. Teknolojik açıdan konuşursak, 1979 yılında, içerdiği az sayıdaki parçayla dünyanın en ince kol saati olan “Delirium”un piyasaya sürülmesiyle birlikte Japon rakiplerimizden çok daha üstün bir konuma geçtik. İlk olarak 1983’te satışa sunuldu

zivizivi dedi ki...

1983

Pele dedi ki...

1983

burçak ben dedi ki...

swatchin hikayesi çok düz bir hikaye değil ama sanırım 1983 doğru cevap.

Alatariel dedi ki...

1983

Modamla dedi ki...

1983 mü acaba:) siuu yardım et:D

♥ willdone ♥ dedi ki...

ilk 1979'de en ince saati piyasaya sürdü.1983'de de 51 parçalık saati satışa sundu. :)

parasol dedi ki...

benim olmalııı !!! cevap, 1983 :)

Aslıcan dedi ki...

ASUAG 1931, SSIH 1930da kuruldu; 1983de ASUAG ve SSIHnin birleşmesiyle kurulan SMH Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd; 1998 yılında adını SWATCH olarak değiştirdi.

İnternetteki karışık bilgileri en net bu şekilde özetleyebildim açıkçası:))

34A dedi ki...

İlk olarak 1983te satışa sunulmuş Swatch adıyla.

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

1983 :)

Gözde Bostanoğlu dedi ki...

Merhabalaaar :) Swatch ilk olarak 1983’te satışa sunulmuş.

bilmemneden dedi ki...

1983

Adsız dedi ki...

Ayy çok güzelmiş bunlar ama! Cevap da 1983.

bubu dedi ki...

1983*

dilekaygun dedi ki...

merhabalar
cevap: 1983

facede dilek ateşoğlu aygün olarak,
twitterda dilekaaygun kullanıcı adıyla swatch'ı takip ediyorum...

Pınar Zorlu dedi ki...

1983 yılı die biliorm:)

Cansın's World dedi ki...

1983 :)

cansin.21.03@gmail.com

ceyhan dedi ki...

1983

giselle0144 dedi ki...

1983 yılında

fatma.. dedi ki...

1983..

neval dedi ki...

ASUAG ve SSIH firmalarinin evliliginden 1983 de dogdu. Su anki adini 1998 de aldi..

seyma dedi ki...

Lütfen artık bende kazanmak istiyorum ama...

1983.

ÇAĞLA ŞANLI dedi ki...

İlk olarak 1983' te satışa sunuldu..Yetmişlerin ortalarında İsviçre saat endüstrisi o güne kadar yaşadığı en ağır krizin tam ortasındaydı. Teknolojik açıdan konuşursak, 1979 yılında, içerdiği az sayıdaki parçayla dünyanın en ince kol saati olan “Delirium”un piyasaya sürülmesiyle birlikte Japon rakiplerimizden çok daha üstün bir konuma geçtik. Ancak endüstrinin şansının döndüğü dönüm noktası, İsviçre Mikroelektronik ve Saat Üretimi Endüstrileri Kuruluşu SMH’nin kurulması oldu. Ve bu kuruluşun krize cevabı, (normalde 91 veya daha fazla parça yerine) sadece 51 parçadan oluşan ve üstün kaliteyi son derece makul fiyatlarla birleştiren Swatch oldu. İlk olarak 1983’te satışa sunuldu. O tarihten bu yana tüm zamanların en başarılı kol saati olmayı sürdürürken, ana şirket Swatch Group da dünyanın en büyük ve en dinamik saat şirketi oldu.

ÇAĞLA YAZICI ŞANLI

esra öztürk dedi ki...

1983

Serra dedi ki...

sanırım 1983 ? :)

DarkLight dedi ki...

Mart 1983

Ololi dedi ki...

Gerçekten çok şık bir takım. İlk yorum yazanın ben olduğuma inanamıyorum.
İnternette birbirine yakın çeşitli tarihler olsa da, Swatch'un kendi sitesinde ve diğer sitelerde de yoğun olarak 1983 tarihi geçtiği için bu olduğunu sanıyorum.
Umarım doğrudur :-)

Unknown dedi ki...

1979 delirium'un lans edilmesine rağmen 12 parçadan oluşan ilk koleksiyon 1 mart 1983'te...pembe bnm rengim teşekkürler siu & swatch:)

ece dedi ki...

eknolojik açıdan konuşursak, 1979 yılında, içerdiği az sayıdaki parçayla dünyanın en ince kol saati olan “Delirium”un piyasaya sürülmesiyle birlikte Japon rakiplerimizden çok daha üstün bir konuma geçtik. Ancak endüstrinin şansının döndüğü dönüm noktası, İsviçre Mikroelektronik ve Saat Üretimi Endüstrileri Kuruluşu SMH’nin kurulması oldu. Ve bu kuruluşun krize cevabı, (normalde 91 veya daha fazla parça yerine) sadece 51 parçadan oluşan ve üstün kaliteyi son derece makul fiyatlarla birleştiren Swatch oldu. İlk olarak 1983’te satışa sunuldu. O tarihten bu yana tüm zamanların en başarılı kol saati olmayı sürdürürken, ana şirket Swatch Group da dünyanın en büyük ve en dinamik saat şirketi oldu.
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

Unknown dedi ki...

1983 de kurulmuş sanırım..

Melis dedi ki...

hediyeye bayıldım.tek kelimeyle harika! :)

Swatch 1983'de kurulmuş :)

başak dedi ki...

1983 yılında

#longing# dedi ki...

1983 diyorum ben =) umarım doğrudur umarı şans bana güler =)

deZZyGum dedi ki...

1983 te

gamzelikelebek dedi ki...

1983! ya ben bişey sorcam neye göre seçiyosunuz kazananı?

nouvelle vague dedi ki...

1983! :))

Müge Dilik dedi ki...

Swatch kuruluş yılı 1983

De HaLi dedi ki...

1983 sanirim, lutfen ben kazanayim! cok begendim cook!

fairy.tale.of.a.sea@gmail.com

Sevgiler!

Adsız dedi ki...

1983

Droplet dedi ki...

1983

ilora dedi ki...

1983

Şeyma Çelebi dedi ki...

1983 :))

gunde dedi ki...

1980’lerin başında krizden çıkılmasını sağladı. 1983’de Swatch saatinin piyasaya sürüldü...

Adsız dedi ki...

1983...Seni çok seviyorum sıla..
benimde doğum günüm bu ay seni kendime çok benzetiyorum..doğum günün kutlu olsun...
meltem g.

Ada dedi ki...

1983 swatchın kurulduğu tarih :)

adadileksiz@gmail.com

pinky dedi ki...

1983, kesinlikle benim olmalı !!!

tuğba dedi ki...

1983 yılında...
tu-al2010@hotmail.com

bitte dedi ki...

1983te kurulmuş ama 1998'de İsviçre’li saat üreticileri ASUAG ve SSIH’nın birleşmesiyle kurulan SMH Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd, adını Swatch Group olarak değiştirmiştir.

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

1983 mü aceba:)
bu bana çıkar belkiii:)

belle dedi ki...

1983 :) sevgilerrr..

rainbow dedi ki...

1983 :))))

nilsu dedi ki...

bayıldım, 1983 :)

Rumeysa dedi ki...

1998’de, 1983’de İsviçre’li saat üreticileri ASUAG ve SSIH’nın birleşmesiyle kurulan SMH Swiss Corporation for Microelectronics and Watchmaking Industries Ltd, adını Swatch Group olarak değiştirmiştir.

İlk olarak SWATCH adı ile 1983 yılında 51 parçadan üretilen üstün kalite ve uygun fiyatla piyasaya sürüldü.

Gökçe.v dedi ki...

1983'te

guns_n_roses dedi ki...

1983 :)

Unknown dedi ki...

ilk üretim 1983 yılı

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Gerçekten karşı konulamaz bir hediye bu. Swatch'ın kurulduğu yıl 1983. Umarım şans bu sefer bana güler:)

PERİ dedi ki...

1983..

Adsız dedi ki...

Selam Siu

SWATCH 1983 Yılında kuruldu sanırım.

Gözde K.

swatch dedi ki...

1983 :))) çookkkkk güzelmiş..

beadybelle dedi ki...

1983, sevgiler..

Damlisgoooo dedi ki...

1983 sanırım

ceylo dedi ki...

1983 yılında hayatımıza girdi:)gerçekten çocukluğumuzun en iyi saat markasıydı hala da öyle tabi:)...benim de ilk swatch ım pembe kayışlı digital olanlardandı... halamın hediyesiydi:)

3 lü sete de bayıldımmm...pembe en sevdiğim renk:) inşallah benim olur...

fatmanur dedi ki...

ilk olarak 1983 te satışa sunulmuş siucum:) sorular da çok basit yahu yani cvpları hazır kopyala yapıştır:)

muhittin hüseyin dedi ki...

1983

Art Fashion dedi ki...

1979 yılında, içerdiği az sayıdaki parçayla dünyanın en ince kol saati olan “Delirium” piyasaya sürülmüş, ilk olaraksa 1983'te satışa sununlmuş :)

negro dedi ki...

1983

tayibe dedi ki...

1983

serrop dedi ki...

1983 :))

Adsız dedi ki...

Cevap 1983

Gosdeaa

mügge dedi ki...

1983 :)

_mErWe_ dedi ki...

1979 yilinda ilk en ince saati uretmis ve 1983 yilinda satisa sunmustur..

MissA dedi ki...

mart 1983 :)

Gunes Ipekoglu dedi ki...

1983 yılı sui =)

Gunes İpekoglu/Izmır

thetrendbreaker dedi ki...

emin olmamakla birlikte 1983

özlen özer dedi ki...

1979 da kuruldu 1983 te ilkkez satışa sunuldu siu cum

ibegum. dedi ki...

1983? öyle olması lazımm. sevgiler! :)

Unknown dedi ki...

1983 diyorum ve kendim dahil herkese başarılar diliyorum.

surii dedi ki...

1983 yılında sanırım:)

şule

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 205   Yeni› En yeni»

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin