twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

30.12.10

Günün Hediyesi: Matchbox

fashionbysiu.com / matchbox

Bu ayın son hediyesi.. Umarım herkes bu hediye olayından memnun olmuştur.. :)

Tabi ki 2010'a veda etmek kolay değil.. Bu sene ortalığı kasıp kavuran vintage akımına bulaşmak, Matchbox'ın sihirli kutusundan kendimize uygun bir şeyler yakalamak gerekiyordu :)

Hem ofiste hem de günlük hayatınızda rahatça kullanabileceğiniz bu gömlek için yapmanız gerekenler yine çok basit..

Matchbox'ın bulunduğu şirin sokağın adını yorum olarak yazmak :)

kopya mı??

tabi ki hem facebook sayfasında matchbox facebook


** Gömlek medium bedendir bunu göz önüne alarak yorum yazın..

Adsız olarak, gmail hesabı olmadan yorum yazanların isim-soyad belirtmesi gerekmektedir. **



fashionbysiu.com / matchbox

KAZANAN: pearl

Bana e-mail ile ulaşır mısın?

120 yorum:

seda dedi ki...

Kılıçalipaşa Mah. Matara Sokak No:14 Cihangir:)

Adsız dedi ki...

Kılıçalipaşa Mah. Matara Sok. No:14 Cihangir/Beyoğlu

nazlica dedi ki...

Matara Sok. Ne olur bu kez bana gelsin bu hediye. Mutlu Yıllar. NAZMİYE www.nazlica.blogspot.com

star keeper dedi ki...

"Matara Sokak-Cihangir" son çekiliş son sans. kapanısı bu guzel seyle yapman da çok güzel olmus siu. ben kazanamadm simdiye kadarkileri ama hepsini tebrik ederim. alışkanlık halini aldı her sabah blog una ugramak.:) devam ettiricem bunu.:)bol bol post bekliyoruz senden:)
mutlu yıllar diliyorum herkese.

Adsız dedi ki...

selam..
Cihangir matara sokak..
iyi seneler..
dorya.ates@hotmailk.com

senem dedi ki...

bloklarında izleyici oldum ama benim facebook um yok..
matara sokak

Adsız dedi ki...

Cihangir Matara sokaga düşecek

CEYHAN KARA

Adsız dedi ki...

Dostum hem blogunu izlemeye aldım, hem de, face^den arkadaş olarak ekledim. Sokak ise;

Cihangir Matara Sokağı :)

Bol şans!

kendimodam dedi ki...

cevap: matara sok.cihangir

kendimodam.blogspot.com
kendimodam@gmail.com

Geveze Anne dedi ki...

matara sokak cihangir :)
belki yılın son şanslısı benimdir??

Sevgi T. dedi ki...

matara sokak gerçekten çok şirin bi sokak adı :)

i-life's blog dedi ki...

matara sokak

Neşetuana dedi ki...

matara sokak.

durme durme dedi ki...

matara sokak.

güzel ve mutlu bir yıl dileklerimle...

bordeaux dedi ki...

cihangir'de matara sokak! iyi yıllaar.

NlyStyle dedi ki...

matara sokak :)) bu gömlek tam benlik

Adsız dedi ki...

Matara Sok:))

Art Fashion dedi ki...

Kiliçalipaşa Mahallesi Matara Sokak

Hadi bakalım son hediye.

Tekrar tekrar iyi ki doğdun, deyişinle kutlu doğum ayını bize de 'kutlu' ettin :)

Sevgilerle Siu.

Art Fashion
artfashion@hotmail.com.tr

emine dedi ki...

cihangir matara sokak

Adsız dedi ki...

Matara Sok

gülay çetinkaya
glcenaz@hotmail.com

Dokuztepe dedi ki...

Ben de varım, Matara Sokak..:))

çokomelike dedi ki...

matara sokak :)

Adsız dedi ki...

Vintageeee :) Varmı böyle buram buram tarih kokan giyim tarzı..

Kılıçalipaşa Mah. Matara Sok. No:14 Cihangir/Beyoğlu


Evet gerçekten sokağın adı çok sevimli MATARA :)

Esra Sesigüzel

fmcel dedi ki...

merhaba
cihangir matara sokak:)
Filiz Çelik
filizocelik@hotmail.com

touch the sky dedi ki...

Cihangir Matara sokağı bu arada bu güzel tasarımları tanımamıza vesile olduğun için sağol canım

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

matara sok. :) 2011 de gülmek dileğimle.

elvan_u28 dedi ki...

Matara Sok.:)

Adsız dedi ki...

MATARA SOK.. ALLAHIM LÜTFEN BENİM OLSUN BU GÖMLEK.. GERÇEKTEN TAM BENİM TARZIMMMM.. LÜTFEN LÜTFEN LÜTFENNNNNN...
SEVCAN KORKMAZ

MissA dedi ki...

matara sokak :)

anonimyazıcı dedi ki...

matara sok, cihangir:)

duygucan yazıcı
duygucanyazici@gmail.com

Adsız dedi ki...

Cihangir Matara sokak

Merve GÜMÜŞ

Buse Kurtiş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zumrutstyle dedi ki...

Matara sokak canım hadi bana çıksın :)

aysnrk dedi ki...

matara sokak..

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

matara sokak

elifozkan dedi ki...

Matara Sokak...

fatma kurtaran dedi ki...

matara sokak

elif şüheda dedi ki...

matara sokak:)

FERAY ERKAZAN dedi ki...

MATARA SOKAK:)

baisse dedi ki...

Matara sokak:)

Ayşe dedi ki...

Merhaba

Sokağn adı:Cihangir Matara sokak

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

bubu dedi ki...

matara sokak (:

burcu dedi ki...

cihangirde matara sokak:)

Shiney dedi ki...

Matara Sokak :))

suzann dedi ki...

mrb. Cihangir Matara sokaktır cevap.sevgiler..

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com

happy dedi ki...

matara sokak:)

canan bayramoğlu dedi ki...

Kılıçalipaşa Mah. Matara Sok. No:14 Cihangir/Beyoğlu

mrtha dedi ki...

matara sokak :)

Stardust Memories dedi ki...

Kılıçalipaşa Mah. Matara Sok. No:14 Cihangir/Beyoğlu
buyrun size tam adres
pek güzeldi bu hediye günleriiii

MaceraperesT dedi ki...

matara sokak...

kucukbalik dedi ki...

cihangir matara sokak :)

Sine'Mmm dedi ki...

Matara Sokak ;)

Nur dedi ki...

Matara sokak

CappJu dedi ki...

Matara Sokak!

Duygu Dedeoğlu

Lay dedi ki...

Cihangir Matara Sokak =)

Leyla Caliskan

CappJu dedi ki...

Matara Sokak!

Duygu Dedeoğlu

! POSH BUTİK ! dedi ki...

hadi bakalım son hediyenin şansına son yorumumu gönderiyorum Siu'cum. matara sokak;) bütün hediyeler için teşekkür ederiz Siucum,hepsi çok özenle seçilmişti, noel anne gibiydin;)) mucuksss

SEVİNÇ AKSU dedi ki...

siucum adres kılıçali nah matara sok cihangir beyoğlu hadi bakalım belki bu sefer ben kazanırım canım

morkebelek dedi ki...

sorunun cevabı: matara sok. cihangir
2011 bol şans getirir umarım herkesee^^

guns_n_roses dedi ki...

Matara sokak :)

meltemceylan dedi ki...

heycan yaptım soruyu şeedemedim MATARA SOKAK :)<3

srb dedi ki...

Matara sokak :)

Damlisgoooo dedi ki...

Yaa ben burayı görmeye gitmeyi çok istiyorum amaa bi türlü fırsat olmadı.
Amaa sokağın adınıı biliyorum
MATARA SOKAK :))

Mayni dedi ki...

Matara sokak

Hala azimliyim, yılmadım elbet kazanıcam:)

şevval c. dedi ki...

matara sokaaaaaakk :)

bd dedi ki...

Matara sok.
Çok hoş şeyler varmış:)Bir ara uğramak lazım:)

ecm_mtLuu dedi ki...

Matara sokak :)

beijaa vintage dedi ki...

matara sokak :)

asli dedi ki...

Harika bir gömlek hem de benim bedenim :)
Matara sok. Cihangir'de tabi..
Aslı Çarkacı Kuru

Masum İnciler dedi ki...

Matara Sokak :) Gömlek çok hoş gerçekten :)
Burcu Ekici
masuminciler@hotmail.com.tr

NessParadise dedi ki...

Matara sokaak :)
Neslihan Aslan
http://twitter.com/#!/NesssParadise

alewuşka dedi ki...

Matara sokak

Archferda dedi ki...

cihangir matara sokak:)

fincanci dedi ki...

matara sokak değil mi?:)

özlem talip dedi ki...

Matara Sok. No:14 Cihangir/Beyoğlu
her zaman uğrak yerim :)

Unknown dedi ki...

Matara sokak :)

gamiize dedi ki...

Matara Sok :)
Gamze Saygı

dilekaygun dedi ki...

Cihangir Matara

dilekatesoglu@yahoo.com
dilek aygün

hesperid dedi ki...

cihangir matara sokak...
iyi yıllar

Matissera dedi ki...

matara sokak

Unknown dedi ki...

cihangir matara sokağıı iyi şanslar...

Adsız dedi ki...

senem türk..matara sokak..

Seda Ünalan dedi ki...

matara sokak

Unknown dedi ki...

Cihangir Matar Sok sorunun cvbı Sıu.Bu sefer cıksın noluur:)
Neslihan Küpücü

chillek dedi ki...

cihangir matara sokak :))

Adsız dedi ki...

Matara Sokak :):)

Adsız dedi ki...

matara sok.
u.yilmaz

ilora dedi ki...

Matara Sokak

Adsız dedi ki...

Matara Sokaktaa :))
Hazal K.

cukulata.alba dedi ki...

cihangir matara sok

Filiz dedi ki...

matara

3410sibel dedi ki...

matara sokak

#longing# dedi ki...

cihangir matara sokak :) gömlek çok cici umarım şans bana güler =)

niless dedi ki...

oncelıkle ıyı yıllar dılıyorum :))
Kılıçalipaşa Mah. Matara Sok. No:14 Cihangir/Beyoğlu

Selin demirci
selin_cursed@hotmail.com

Diwonderland dedi ki...

Matara sokaaaaaaak:)

fatma.. dedi ki...

Cihangir Matara sokak

j.d. dedi ki...

Kılıç Ali Paşa Mah. Matara sok. No: 14 Cihangir :)

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

cihangir matara sokak:)

Yasemin Kennedie dedi ki...

Matara sokak (:

nalan dedi ki...

Matara sokak=)

Nalan Akin

maqoo dedi ki...

son şans :P
/Kılıçalipaşa Mah. Matara Sok. No:14 Cihangir.

Fashioncholic Girl dedi ki...

Matara sokak :)

Rumeysa dedi ki...

Matara Sok. :)

Rumeysa Çakmaklı

burçak ben dedi ki...

Matara sokakkk

incir dedi ki...

Matara Sokak
NuR
nuralaca06(ET)gmail.com

Ayşe Zeynep dedi ki...

Matara Sokak

Ayşe Zeynep
yengec-zeyno@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Matara Sokak
ayşe
aalanur(ET)hotmail.com

bitte dedi ki...

matara sokak

ELA NUR dedi ki...

Matara Sokak

ELA NUR
yavrukedicik2000@hotmail.com

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Kılıçalipaşa Mah. Matara Sok.

Başak S dedi ki...

Matara sk.
Son şansımmm :(

esra dedi ki...

matarasokak. herkes memnun galiba Siu cum ben hariç hiç bişe kazanamadım yaavv :(

yağmurperisi dedi ki...

Matara Sok

Abuk Kraker dedi ki...

matara sokak

Adsız dedi ki...

matara sok. fatma yiğit

pi dedi ki...

sılacım cihangir matara sokagında tabiki, öpüyorum :)
Pelin Aykutlar

sevilay dinçer dedi ki...

merhaba ben sevilay dinçer sevilay52@gmail.com cihangir matara sokak

Dennis Satıyor dedi ki...

Cihangir Matara sokaktadır.

Deniz Naz

♥ Sümran ♥ dedi ki...

Matara Sok.

pelo dedi ki...

Cihangir Matara sokak..
pelin kılıç
pelin_mirac_kilic@hotmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin