twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

6.12.10

Günün Hediyesi: Bilun Şen

fashionbysiu.com / bilunsen

İlk hediyemiz Bilun Şen'den geliyor.. 2011'e giriş için Bilun'un hazırladığı bu güzel kapı süslerinden istemez misiniz?

Bu güzel hediyeyi istiyorsanız, yazıya yorum olarak Bilun Şen'in yeni butiğini nerede açtığını yazmanız gerekiyor.. :)

Bol Şans!


fashionbysiu.com / bilunsen


MERHABA
ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTEYİM DOĞRU CEVAP VERENLERİN YORUMLARI YAYINLANDI SADECE.. 147 CEVAP VARDI VE RANDOM.ORG ARACILIĞI İLE 52. CEVAP SEÇİLDİ.
YANİ KAPI SÜSÜNÜN SAHİBİ

fashionbysiu.com / Bilun Şen Random

147 yorum:

SEVECEN dedi ki...

GALATA/BEYOĞLU:)

Meyra dedi ki...

merhaba..
çok cici:))
tabiki galatada geçen önünden bile geçip giremediğim bir butik:(

Oya dedi ki...

Galata/ Beyoğlu ;)

Mertör dedi ki...

serdar-ı ekrem sokak noo 4 kat 1, galata/ beyoğlu.
hihih, pek güzel olmuş, ellerine sağlık.

fioritamodatasarım dedi ki...

galata galata galata ! :)

aklımsendekaldi dedi ki...

slm siu...
hediye BİLUN'dan olunca yazmamak olmas dedim...
BİLUN DESİGN Serdar-ı Ekrem sokakta GALATA'DA...

elifozkan dedi ki...

galataaa :)

arzu dedi ki...

merhabalar,
Bilun'un butiğinin adresi Serdar-ı Ekrem sk. No:4 Kat:1
GalatA-Beyoğlu/İSTANBUL :)))
sevgiler
arzu

tosbagalar dedi ki...

Galata da Serdar-ı Ekrem Sokakta

plndrkn dedi ki...

e Galata'da açtı tabi ki :)

Adsız dedi ki...

Bu harika tasarımların adresi:

Serdar-ı ekrem sok. no:4 kat:1
Galata Beyoğlu İstanbul ;)

Umarım şanslıyımdır.. Sevgilerimle...
Doğum ayın kutlu olsun bu arada:)

dilara dedi ki...

beyoğlu

raside dedi ki...

galatada :))

Adsız dedi ki...

bu güzel kapı süsünü kim istemez? o zaman hemen cevabı vereyim: galata da serdar-ı ekrem sokak ta
tüm katılanlara başarılar sana da sevgiler siu'cum...

kıbırık

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Merhaba yılbaşı süslerine ve yılbaşına bayılıyorum :)
Bu güzel kapı süsünü görünce katılmadan duramadım :)
Bilun butiğini Beyoğlunda Galata-Serdar-ı Ekrem Sk. No:4 Kat:1 adresinde açtı.
Ayrıca iyiki doğdun :))

Ezgi TÜFEKÇİ
ezgitufekci@gmail.com

Unknown dedi ki...

cok seker gorunuyo benim olsun;)
Galata olmasi lazim:)

Moda Kuşu dedi ki...

Galata! Galata!! Galata!!!
Canım biluncummmm :)

Gemiler..... dedi ki...

Günaydın, Sevgili Bilun'un butik mağazasını henüz göremedim fakat Galata Kulesinin sularında minik arı mayaların dükkanlarından biri. Sevgiler.... Kadriye

pelo dedi ki...

serdar-ı ekrem sk. no:4 kat:1
galata-beyoglu/istanbul

Adsız dedi ki...

serdar-ı ektem sk. no:4 kat:1 galata beyoğlu =))

süper bi butik hem de


merve ben

Adsız dedi ki...

galatada :)

digdem dedi ki...

bilun sen@kuledibi, galata,beyoğlu
serdar-ı ekram sokak no:4 kat:1
çok güzel umarım benim olur:)

mrw dedi ki...

serdar-ı ekrem sk. no:4 kat:1 galata-beyoğlu =)

süper bi butik =)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

galata'nın en stil sahibi sokağında, serdar-ı ekrem'de hatta no:4 kat:1 beyoğlu istanbul.. çok sevmiştim zaten kapı süsünü ilk gördüğümde!

Unknown dedi ki...

Nasılsa ben kazanmıcam ama ŞANS... Yeni butiği Galata'da Serdar-ı Ekrem sokakta...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Galatada :)

Vijdan dedi ki...

GALATA :))

sevgiler

Pınar dedi ki...

serdar-ı ekrem sokak. NO:4 kat:1 Galata-Beyoğlu/İstanbul

Flame dedi ki...

Galataaaa.. :DD

senem dedi ki...

SERDAR-I EKREM SK. NO:4 KAT:1 GALATA - BEYOĞLU İST.

melisa:))) dedi ki...

Serdar-ı Ekrem Sokak No:4 Kat:1 Galata /Beyoğlu:)) bayağı detaylı oldu biliyorum:)))

Asli dedi ki...

Galatada Serdar-ı Ekrem Sokakta =)

Pele dedi ki...

Bilun Şenli bir kapıda şenlenen evimize buyuran misafirlere hoşgeldiniz demek çok daha bi keyifli olucak..Yenii yıllda hep birliktee yeni yıldaa heeey heyyy:) Galatada tabiki =)

bitter dedi ki...

Cokkk sevdimmmm bu süsüüüüü:)))
Bilunun butiği Galata da tabiki..:D

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

Bilun Şen 'in yeni butiği Galata'da..

sevgiler...

haticemercantan@hotmail.com

We are the Hippies dedi ki...

merhaba...

bu tarz şeylerle uğraşanlara bayılıyorum...

galata-beyoğlu

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Galata'da Serdar-ı Ekrem sokakta açtı ;)

su perisi dedi ki...

galatada açmıştır butiği bilun şen

Adsız dedi ki...

Açık adresi vereyim de tam olsun ^.^

Serdar-ı Ekrem Sokak No:4 Kat:1 Galata

Umarım ben kazanırım.

Sevgiler,
Nyuu

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yılbaşı hediyesi, Bilun ellerine sağlık. Adres tabii ki Galata:)

sezenyildirim dedi ki...

aa bayıldım, ben de istiyorum. Cevabı da vereyim, Bilun Şen butiğini Galata'da açtı:)

zumrutstyle dedi ki...

Bilun'un butiği Galata-Beyoğlu'nda :)

mures dedi ki...

Galata

Unknown dedi ki...

taçları kadar kapı süsleri muhteşem. Mağazası galata da.
esra
http://bebeimgeliyor@blogspot.com

xxx dedi ki...

Galata/İstanbul'da

fatma özdemir dedi ki...

merhaba hediye çok güzel
sorunun cevabı Galata'da Serdar-ı Ekrem sokakta
fsonmez44@mynet.com

PınaRLaBizBizE dedi ki...

Galata-Serdar-ı Ekrem Sk. No:4 Kat:1

PINAR ÇOLAK

pinarlabizbize@gmail.com

edugumoglu dedi ki...

daha yeniyim ilk kez yorum yazıyorum zaten sayfanı yaklaşık 15 gündür izliyorum :) galata beyoğluu :))

özlen dedi ki...

siucumm tabikiii galata daaaaa:)))

Hande dedi ki...

galata-beyoğlu
serdar-ı ekrem sokakta..

bildim değil mii bildim bildimm:)

summer dedi ki...

Galata' da Serdar-ı Ekrem sokakta açtığını sanıyorum :)

Glsn dedi ki...

Tabikii Galata kulesinin dibinde:)
galata-beyoğlu yani ;)
çok cici bir kapı süsüymüşş :)

elcince dedi ki...

Serdar-ı Ekrem sk. no:4 kat:1
Galata-Beyoğlu/İstanbul

hadi bakalım hemen asalım kapı süsümüzü:)

Selfet dedi ki...

Bu şirin butik Galata'da açıldı :) Bol kazançlar Sevgili Bilun'a..

ozlemdogan dedi ki...

selamlar :) Beyoğlu- Galata'da Serdar-ı Ekrem sokakta :)

Berra Bayka dedi ki...

çok güzelmiş bayıldım..

galatada serda-ı ekrem sokakta :)

Zeynep dedi ki...

galata'da =)) Histanbul Kanatlarımın Altında =)

moda_kesh dedi ki...

serdarı ekrem sokak galatada :)
çok güzel bir hediye bu arada umarım benim olur

Kurabiye Ağacı dedi ki...

Tabi ki Galataaaaa :)

seda dedi ki...

Çok beğendiim.. Gitmek kısmet olmadı ama biliyorum :)Galata-Beyoğlu

kelebek dedi ki...

Bilun Şen'in yeni butiğini Galata'da açtığını duydum :)

kapı süsleri cok begendim cok şık ve şekerler...

Adsız dedi ki...

sevgili siu merhaba,

umarım bu hafta herkes için güzel geçer:)sorunun cevabına gelince bilun şen'in butiği galata-beyoğlu olarak biliyorum:)

herkese iyi haftalar...

amankimseduymasın dedi ki...

serdar ı ekrem sokak kat:1 no:4 galta beyoglunda acmıstır

ece dedi ki...

Galata-Beyoğlu / İstanbul
umarım doğrudur
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

sibel yağız dedi ki...

galata

füsfüs dedi ki...

istanbulu pek bilmiyorum ama galata'da açtı sanırım:))

handeguler dedi ki...

Galata/ Beyoğlu/ Serdar-ı Ekrem Sokakta

sezen ozlu dedi ki...

yeni evimin kapısına çok yalışıcağını düşünüyorum umarım benim olur =))
Serdar-ı Ekrem Sk. No: 4 Kat:1 Galata, Beyoğlu, Istanbul =))

gunde dedi ki...

galata kulesine karşııııı
galata'da...:)

yasemen k. dedi ki...

ilk gordugumden beri ask yasiyorum.. (: bilunun magazasi galata'da.. Ist.e bi gidiim urayacagm ilk yer (:

Adsız dedi ki...

billun şen butik adres:serdar-ı ekrem sokak no4 kat1 galata-beyoğlu

Alev dedi ki...

Öncelikle Merhaba :)
Çok istememe ragmen Cumartesi Günü Gelememiştim.Pazar Günü İse kapalıydı :)
Adres : Serdar-ı Ekrem Sokak, No: 4 Kat:1 Galata.Üstelik Galata Kulesini gören bir yerde. :)

Funny Me dedi ki...

Galata kulesinin gölgesinde yani serdar-ı ekrem sok no:4 kat 1 galata-beyoğlu- istanbul'da açtı :)

Hera dedi ki...

tabii ki Galata'da:)

Rüya.

fattey dedi ki...

nefis bir hediye, kendisinini yerine gitme şansım oldu, şirin mi şirin bir yer, aynı kendisi gibi ve de senin gibi...serdar - ı ekrem Sok, no: 4 kat:1 galata

çokomelike dedi ki...

Serdar-ı Ekrem Sok. No:4 K:1 Galata/Beyoğlu İstanbul

defne dedi ki...

galatadaydı diye hatırlıyorum, hiiç eski yazılara bakmadım, şansımı deniyorum :)

Cansu dedi ki...

galata'da serdar-ı ekrem sokakta =)

cina.. dedi ki...

Galata =)

Adsız dedi ki...

galata-beyoğluu.serap

N@z@N dedi ki...

Serdar-ı Ekrem Sk. No: 4 Kat: 1
Galata-Beyoğlu / İstanbul

yesim dedi ki...

galata kulesinin dibinde:)))))))

yesimarik@gmail.com

N@z@N dedi ki...

umarım ben kazanırım çünkü çok şeker bi hediye : ) kazansamda kazanamasamda yüregine saglik siu...

pommeler dedi ki...

Galata
Galata da açtı o kadar çok istiyorum ki
umarım bir gün yolum düşer bende o güzel butiğe uğrayabilirim

zoitsa dedi ki...

galata:)

bahar dedi ki...

mrb Bahar ben :)
Serdar-ı Ekrem sk. no:4 Kat:1 Galata -Beyoğlu/İstanbul da açıldı.
Öpüyorum siu..

Unknown dedi ki...

Galataaaaaaaaaaaaa

Bu hediyeyi ben istiyorummmm....sılacım....

merve dedi ki...

galata/beyoğlu değil miydi :/

Duyguarsen dedi ki...

Serdar-i ekrem sk. no: 4 kat: 1 galata- beyoglu istanbul

Modapark.Net dedi ki...

merhaba Sıla, butik Galata'da açıldı diye hatırlıyorum.

Chilekli Pasta dedi ki...

Galata...

Jale dedi ki...

Bilun Şen'in butiği Galata Serdar-ı Ekrem Sokak'ta yer alıyor...

Adsız dedi ki...

istanbul galata-beyoğlu :))

tuba kurt dedi ki...

istanbul beyoğlu-galata :))

Uzaydan Gelen Anne dedi ki...

Serdar-ı Ekrem sok No:1 k:4 Galata Beyoğlu İstanbul

keLemek dedi ki...

Galata da
galatada =)
gidilmeli görülmeli yerdee (:

nurcan yılmaz dedi ki...

galata, serdar-ı ekrem sokakta.

deniz dedi ki...

Merhabaa ;

Çekilişte bende varımm.Bilun Şen yeni mağazası:GALATA da

capriceline dedi ki...

Galata da Serdar-ı Ekrem sokağında siu:D

ikimiz dedi ki...

benim olsun isterim :D bilfiğim kadarıyla serdarı ekrem sokak galata beyoğlu olması lazım bir türlü uğrayamadım partiyede gidemedim çok isterdim sizlerle birlikte olmayı bu süse sahip olmayı diliyorum :d

Unknown dedi ki...

galata da:)
çok gitmeyi istedim aslında bilunun butiğine ama olmadı bir türlü...bir de havalar soğudu artık iyice tembelleşirim ben:)

mel dedi ki...

galatada diye biliyorum ama..:)

Lokum Hanim dedi ki...

Serdar-i Ekrem / Galata =)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Gülen surat'ın yeni mekanı galatada, çooook yakınına kadar gidip sırf adresi hatırlayamadığım için gidemediğim mekan :(
Ama kaçmaz, o şirinliği görmem gekre :D:D

funda dedi ki...

galata-beyoğlu

Shibi dedi ki...

Galata

BAŞAK AYDEMİR dedi ki...

MERHABA

BEYOĞLU GALATA


BAŞAK AYDEMİR

Gaye dedi ki...

Galata'da Serdar-ı Ekrem sokakta... Tam adres : serdar-ı ekrem sokak no:4 kat:1 galata-beyoğlu/istanbul ... çok güzellermiş ellerine sağlık :)

emell dedi ki...

hımmm siucum galata dimi:)
good bye emel:)

eklojit dedi ki...

galata beyoğlu istanbul aylin kendir

Burcu dedi ki...

Çok sevimli bişey bu yaa=))
Galata'da olmalı:)
Öpüyorum sılacım=))

nalan dedi ki...

Galata-Beyoğlu =)

Çiğdem dedi ki...

Galata-Beyoğlu :)

bengü dedi ki...

merhabalar.....bende katılmak istiyorum bilun şen butik galatada..

çiğdem sinoğlu dedi ki...

galata- beyoğlu:)

Adsız dedi ki...

serdar_ı ekrem sokak galata/beyoğlu:D
ccyy

elif şüheda dedi ki...

serdar-ı ekrem sokağında:)

nymphea dedi ki...

Bilun'u çok seviyorum ve bu hediyeye de bayıldım:)) Galatada demem yeterli mi, değilse, Serdar-ı Ekrem sokak no:4 diyorum:) ve bana çıksın diye dua ediyorum:)

özlen dedi ki...

galata tabiki siuuucummm:D

Uçan Balonlu Kız dedi ki...

Galata :)

ezgikaya dedi ki...

Nişantaşı olabilir mi :)

asu dedi ki...

selam sıla..asu ben...bilun mağazasını galata da serdar-ı ekrem de açtı sanırım...kapı süsü süper.. bir de ben en çok senin düğün hazırlıkların sırasında taktığın bety boop lu saç aksesuarına bayılmıştım...:)))yeni saçların yakışmış..hoşçakal:))

sunset dedi ki...

galata da :)

aşgaane dedi ki...

galatada:))))

zeynep's butterfly dedi ki...

çoooooooooooook istiyorum desem yeter mi:)

bilun şen yeni butiği kulebidinde
serdar ekrem sok. no:4 k:1 galata beyoğlu...

♡ Dilonika ♡ dedi ki...

23 ekimde Galata, Beyoğlu
Serdar-ı Ekrem Sk. No: 4 Kat:1 diye biliyordum...

http://disastyle.blogspot.com/

gamze dedi ki...

galatada =)

gamze;)

Benim Moda Hikayem dedi ki...

serdar-ı ekrem

defne dedi ki...

Galata Beyoğlu'nda açtı siucum,en kısa zamanda gidicem hatta.Umarım benim olur bu cici.

mervee dedi ki...

galata:)

Adsız dedi ki...

Bilun Şen'in yeni butiğini Galata'da Serdar-ı Ekrem sokakta açtı.

tam adresi
Serdar-ı Ekrem sok.no:4 Kat.1
galata-beyoğlu/İstanbul

gülay çetinkaya
glcenaz@hotmail.com

Ilknur U dedi ki...

Galata :)

ayşegül dedi ki...

tabikiii serdar-ı ekrem sokak, birinci kat ,no : 4 ,Galata :))

ebru dedi ki...

bilun sen'i senden styleboom'dan ve pek cok moda bloger'i arkadasindan gorerek duyunca onuda sik kullanilanlara almistim. bu soruna kopya cekmeden hatirladigim kadariyla GALATA diye cevap veririm, o kapi susunu de en bi cok ben isterim, senide sevgiyle operim
xoxo

http://pastalimutfak.blogspot.com dedi ki...

Merhaba,
Bilun Şen'in yeni mağazası galata-beyoğlu'nda...

Adsız dedi ki...

galata'da umarım bıgun yolum duşerde gezme fırsatı yakalarımm...IŞIL

Trends by sevi dedi ki...

Serdar-ı Ekrem Sk. No:4 Kat:1 Galata-Beyoğlu ISTANBUL

tuğba dedi ki...

merhaba sorunun cevabı Galata Serdar-ı Ekrem sokak da.
tu-al2010@hotmail.com

Sanemiko dedi ki...

galata galata galataaaaaa!zaten bunda gözüm vardı hihihihihihihi

Blue Bird dedi ki...

Galata Kulesi , Kuledibi diye biliyorum. :)

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

tabiki galatada :) c. tesi gecesi ordaydım vee aaaa burası bizim Bilun'un dedim. Eşim bizim Bilun kim? dedi :)tanımazsın dedim :)

arvengelus dedi ki...

GALATA :)))) BENİM OLSUN BU GÜZEL YILBAŞI KAPI SÜSÜ...

bebek kedi kız dedi ki...

Siu'cum doğru cevabımız Galata tabi ki de.
O güzeller güzeli kapı süsünü çok ama çok istiyoruuuummmm...

mmrpnr dedi ki...

galata-beyoğlu/istanbul

circassian lady dedi ki...

galata kulesine bakan süpper bir sokak. serdarı ekrem sokak:)

pinar dedi ki...

Galata-Serdar-ı Ekrem Sk. No:4 Kat:1.
herkese bol şans =)

Abuk Kraker dedi ki...

Galata :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin