twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

8.12.10

Günün Hediyesi: Lucky Beads!

fashionbysiu.com / lucky beads


Evet bugünün hediyesi de romantik takılar dediğimizde aklımıza gelen Lucky Beads..

O yüzden tanımayanların da Güneş'in yaptığı Lucky Beads ile tanışmasını istedim.

Benim Güneşle tanışmam onun yeni blog açtığı zamanlara dayanıyor sanırım.. Aslen iç mimar olan Güneş'le de muhabbetimiz ben evimi yapmaya başladığım zamanlar ilerledi..

fashionbysiu.com / Lucky Beads

Şu an da birçok butikte satışı olan Güneş'in yaptığı bu anahtarlı kolyeden kazanmak isteyenler için ufak bir sorumuz olacak..

Güneş takılarında İstanbul'un hangi simgesini kullanmıştır.

Doğru cevap Güneş'in blogunda..

Doğru cevabı yorum olarak bu yazıya bırakmanız gerekiyor.
Ayrıca Lucky Beads facebook grubuna bakmak isterseniz de buraya tık tık! :)



KAZANAN 102. YORUMLA EZGİ TÜFEKÇİ

fashionbysiu.com / lucky beads

134 yorum:

tosbagalar dedi ki...

Galata Kulesini kullanmıştır. Bu da benim olsun ama yaa...

digdem dedi ki...

bari bu benim olsun her gün yorum bırakıyorum:)
galata kulesi:)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Sayende Güneş'in harika tasarımlarıyla tanışma fırsatım oldu. Bloguna gidip, incelemeden de aklıma geldiği gibi "Galata Kulesi" :) Sevgiler...

Elif UYSAL dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Grace Happy dedi ki...

galata kulesi

Adsız dedi ki...

Galata Kulesi

gülay çetinkaya
glcenaz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Galata Kulesi olabilir mi? :)

yesilerik dedi ki...

Galata kuLesi olabilirmi acaba

Filmci ve Bişeyci dedi ki...

Galata kulesiii :)

Dennis Satıyor dedi ki...

Galata Kulesi kullanılmıştır! :)

fioritamodatasarım dedi ki...

galata :)

Unknown dedi ki...

Galata Kulesi temalı ürünleri çok sevimli:))

ilaydaa86@hotmail.com

Mertör dedi ki...

Galata Kulesiii :)

Hehe Siu sabah keyfim oldu soruların resmen, ayların en güzeli Aralık'a da bu yakışırdı zaten, sağol :)

Matissera dedi ki...

Galata Kulesi

mures dedi ki...

galata kulesi

qvave dedi ki...

galata kulesini kullanmış =) çok da iyi etmiş!

єяsu Yılmaz dedi ki...

galata kulesini kullanıyor.

bsk dedi ki...

GALATA KULESİ TEMALI
BAŞAK

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

buldummm galata kulesi :))

Geveze Anne dedi ki...

CEVAP GALATA KULESİ :)
SEVGİYLE KALIN ..
SİNEM

aklımsendekaldi dedi ki...

SİU CUK... =)
GALATA KULESİNİ KULLANMIŞTIR.
AYRICA BENİ BU BLOGLA TANIŞTIRDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...

nurcanislek@hotmail.com

adaşehir dedi ki...

istanbul aşkının yansıdığı Galata Kulesi temalı takıları var:)

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Çok güzel tasarımlar var, bayıldım hepsine :)
Cevap veriyorummmm: Galata Kulesiiii :)
İnşallah bana çıkar bu kolye...

gizemli tosbaga
lazyemy@gmail.com

Adsız dedi ki...

galata kulesı.... ayrıca kolye çok romantıkk gerçektenn:))sevgıyle kal sıu...IŞIL AKAR ORUC

Esra dedi ki...

Galata kulesi :)

Kurabiye Ağacı dedi ki...

Galata Kulesi

pelo dedi ki...

galata kulesi diyorum :)

eklojit dedi ki...

istanbulun tarihi yapısı:))) aylin kendir

Selcen dedi ki...

galata kulesi:))

sezen ozlu dedi ki...

Galata kulesi :D

elifozkan dedi ki...

galata kulesi...

ojem dedi ki...

Galata Kulesi :)))) bunu kullanmıştırrr
Sevgilerr
Nihal

summer dedi ki...

galata kulesi temasını kullanmıştır :) günaydın sılaaa :)

Adsız dedi ki...

galata kulesi :)

görüşmek üzere,sevgiler..
Gülşah Tunçel

Gemiler..... dedi ki...

Günaydın, Öncelikle çok güzel tasarımlar ve simgesi Galata Kulesi.... Sevgiler

ereknur dedi ki...

cevap: Galata kulesi
ayşenur erek ereknur@mynet.com

raside dedi ki...

galata kulesi

s7w7n dedi ki...

Buldum buldum,Galata Kulesii...
Bakalım şanslıı kişi ben miyimm:)
lucky beads i bilmioodum gerçekten takıları çok hoş,öğrendiğim iyi oldu.

Adsız dedi ki...

iyi ki doğdun öncelikle...

galata kulesi. umarım cevap doğrudur:)

türktan

my style on fashion dedi ki...

Merhaba Sıla..Blogunu yakından takip ediyorum.yarısmalarına katılmak çok zevkli.şimdiden teşekkürler :)

cevap : Galata Kulesi.

Kendine iyi bak :)

cicibebe dedi ki...

çok güzel çalışmaları varmış gercekten :)
cevap veriyorum: galata kulesi!
:)

Shiney dedi ki...

Gercekten cok degisik hepsi birbirinden guzel :)
Galata kulesini kullanmis :)

kumyu dedi ki...

Galata Kulesi'ni kullanmıştır..

anarchitect dedi ki...

galata kulesiii:)sevgiler

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Sayende Güneşi tanımış oldum (zaten seni takip etmemin önemli sebeplerinden biri de bu süper siteler ve blogerlarla tanıstırıyorsun bizi) takıları muhteşem. Broşlar, kolyeler. En kısa zamada birseyler alıcam:))

sorunun cevabını da vereyim; Galata kulesi:D

touch the sky dedi ki...

bayıldım Güneş'in tasarımlarına hemen izlemeye alıyorum kendisini :)
bu arada cevap veriyorum Galata kulesi

Adsız dedi ki...

merhaba siu,

Lucky Beads, Güneş takılarında Galata Kulesi simgesini kullanmakta.

Bu arada saçların şahane olmuş..
sevgiler.. meral..

Leaf dedi ki...

Galata kulesii;)

FİYONK dedi ki...

kesinlikle galata kulesi:)

bsk dedi ki...

Minik bir Galata kulesi kolyesi vardı hatırladığım kadarıyla. Kazandım mı, kazandım mı? :)
Ayrıca buradan kendisine bir rica: Tükenen ürünlerin devamı gelsin lütfen, insanın çok aklı kalıyor :)

Ebru YILMAZ dedi ki...

İstabul'un Galata Köprüsünü simge olarak kullanmış.Ben Ebru bu hediye inş bana çıkar.

Alw dedi ki...

Öncelikle Merhaba Sıla :)

Cevap : Galata Kulesi

füsfüs dedi ki...

tasarımları cidden çok beğendim. bana çıkar umarım ve umarım galata kulesi doğru cevaptır:))

Nazlı Ulutürk dedi ki...

Güneş Hanım romantik ve zevkli takılarında Galata Kulesi'ni kullanmıştır.

Gökçe dedi ki...

Galata Kulesiniiii (:

kittykitty dedi ki...

Galata Kulesi :)

Kalbişeker dedi ki...

Galata Kulesi :)

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...

galata kulesi :)))
haticemercantan@hotmail.com

mughetto dedi ki...

Kesinlikle Galata Kulesi *_* Çünkü o kolye bende var. Severekte kullanıyorummm.

juxta dedi ki...

Galata Kulesi'ni ... :)

Adsız dedi ki...

Güneş'in takıları gerçekten çok güzelmiş.

Galata Kuleli kolye kalbimi çaldı.

Umarım bu kez kazanabilirim ^.^

Sevgiler,
Nyuu

İnces@z dedi ki...

Galata Kulesi

star keeper dedi ki...

Galata Kulesiiii:) Takılar çok güzel. herbirine tek tek baktım ve bayıldım. Bu kolyeyi de gercekten ama gercekten istiyorum:)
Duygu

nazlimou dedi ki...

galata kulesiii :)

nazlı karabulut
sadecenasli@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Galata Kulesi'ni kullanmış :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

galata kulesi:))

xxx dedi ki...

Galata kulesi

Adsız dedi ki...

merhaba :)
bloğunuzu nette araştırırken görmüştüm ve çok keyifli olduğunu düşünüyorum ve bir kaç gündürde takip ediyorum...hatta dün nereye mesaj yazıcağımı bilemediğim için facebook tan göndermiştim .bugün ki sorunuzun cevabı "galata kulesi" sanırım ,lucky beads çok sevdiğim ve takip ettiğim bir blok .dünkü sorunuz için (selam bu kadar steril ve güzel bir ortamda manikür yaptırmak çok rahatlatıcı olucağı için :) )...hoşçakalın ...

We are the Hippies dedi ki...

Merhaba..

Galata Kulesi temasını kullanmıştır...

BAHAR dedi ki...

galata kulesi

Unknown dedi ki...

Hemen cevaplıyorum, Cassette'de gordugum kolyelerden anladıgım kadarı ile Galata Kulesi olmalı :)

Arwen dedi ki...

Galata Kulesi :)

Not: Herkese boool şans dilerim!!!

arzu dedi ki...

Takılar Galata Kulesi temalı
sevgiler
Arzu Aydogan

ayse rumeysa dedi ki...

İstanbul aşkının yansıdığı Galata Kulesi temalı...

beijaa vintage dedi ki...

galata kulesi

Çiğdem Ç. dedi ki...

cevap Galata Kulesi :)
p.s.:bu kolyeye bayıldım! :))

Ilknur U dedi ki...

Galata Kulesi :)

Adsız dedi ki...

Kolyeyi çok beğendim:) Galata Kulesi

Flame dedi ki...

Galata Kulesi mi acaba ??

moda_kesh dedi ki...

galata kulesi röportajında okudum umarım doğrudurr

elcince dedi ki...

Galata kulesi figürünü kullanmış..
takılar çok güzel..
bol şans bana:)

çokomelike dedi ki...

Galata kulesi.

sheker_melik@yahoo.com

DERYA K. dedi ki...

Galata kulesini kullanıyor

elfeyp dedi ki...

Simgesi, Galata Kulesi..
Kızımın adaşı, Güneş'in takılarına bayıldımm..

thetrendbreaker dedi ki...

galata kulesi
bu arada bayıldım bu kolyeye bu vesileyle güneşin diğer takılarıyla da tanıştım harikalar tebrik ediyorum onu buradan

senem dedi ki...

Galata KulesNİ KULLANMIŞTIR

Ceren dedi ki...

Galata kulesi mi acaba:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
zıbırtı dedi ki...

galata kulesiiymiş bildim en birinci ben oldum yupiiii:d:DDD

pommeler dedi ki...

Merhaba

cevap GALATA KULESİ

umarım bu sefer ben kazanırım :)

Archferda dedi ki...

galata kulesini kullanmıstır,ayrıca takıları gercekten çok güzel..
sende ıyıkı dogdun siu:)

serpil dedi ki...

cevap veriyorum galata kulesi :)

Modapark.Net dedi ki...

mehaba, Galata kulesinden ilham almış :)

Adsız dedi ki...

Galata Kulesi

Burcu Çelikörslü

Taranis dedi ki...

Galata kulesi olabilir mi?? Benim olsa bu kolye ne guzel olur Siu biliyor musun :))

büşra dedi ki...

galata kulesi
b_sra6@mynet.com

sewda dedi ki...

simge olarak galata kulesini kullanmıştır..:)

gulbahcesi dedi ki...

galata kulesini kullanmış :) çok beğendim tasarımlarını..

oslem dedi ki...

yaaa süpermiş çok kıskandım ben de böyle tasarım yapmak istiyorum. ilham kaynağım oldun. ayrıca hediyeyi de istiyorum.

bu arada güneş takılarında galata kulesi simgesi kullanılmıştır.

Unknown dedi ki...

Galata Kulesi ayrıca takılar çok güzel:)

Blogger Hello Kitty dedi ki...

Galata Kulesi =)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhaba,

Kolye çok güzel çok cici tam benlik:))

Galata Kulesi simgesini kullanılmış.

Şans bir kerede bana gül lütfen :)
Sed Ctn

bd dedi ki...

Galata Kulesi
Yaptığı takılar çok güzelmiş ayrıca:)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Bayıldım harika bir kolye :)

Galata kulesini kullanmıştır.

Ezgi TÜFEKÇİ
ezgitufekci@gmail.com

nalan dedi ki...

galata kulesi=)

Nalan Akın

Adsız dedi ki...

cevap veriyorum:) GALATA KULESİ..
ayrıca bütün takılara bayıldım ..
(selin canki)bu arada doğm günün kutlu olsun :D

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
N@z@N dedi ki...

Galata kulesi :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
venüss t. dedi ki...

galata kulesi..
random.org 1 numarayı pek seçmiyor ama yine de belki tutar diye yazıyorum :):)

betül dedi ki...

galata kulesi

betül dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Funny Me dedi ki...

cevap veriyorum; Galata kulesi lütfen bu sefer şans bana gülsün

tuğba dedi ki...

merhaba sorunun cevabı Galata Kulesi
umarım şans bu kez benden yana olur.sevgiler...
tu-al2010@hotmail.com

handeguler dedi ki...

İstanbul'un güzel simgelerinden biri Galata Kulesi.

Adsız dedi ki...

galata kulesiiii
cansu

soontobebride dedi ki...

Galata Kulesi Kullanılmıstır :)

Adsız dedi ki...

Cevabım, Galata Kulesi.
Kişiel bilgiler lazım olur diye adımı soyadımı yazıyım dedim, Özge Tiran.

ece dedi ki...

Galata Kulesi temalı
umarım bu kez kazanırım:))
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

Blue Bird dedi ki...

Galata Kulesi ? :)

zeynep's butterfly dedi ki...

galata kulesi:)

müggee dedi ki...

galata kulesi

esma demir dedi ki...

Galata kulesi:)benim olsun bu anahtarlı kolye:)
Esma

gamze dedi ki...

galata kulesinden:)

gamze

taylan dedi ki...

galata kulesinden ilham almıştır.

taylan a.

bebek kedi kız dedi ki...

Galata Kulesi,benim en sevdiğim yer...

... dedi ki...

İstanbul aşkının yansıdığı Galata Kulesini kullanmıştır

bu arada takılar süper. iyi ki bu sayede Güneş hanımı biz de tanıdık...

Kübra Budak dedi ki...

Galata Kulesi

nisa dedi ki...

galata kulesi

Zeynep K. dedi ki...

Merhaba, blogunuzu takip etmek cok zevkli :) Sorunun cevabinin Galata Kulesi oldugunu dusunuyorum..

Adsız dedi ki...

galata kulesi
umarim bu guzel kolye benim olur :))

fatma.. dedi ki...

Güneş takılarında Galata Kulesini kullanmıştır ayrıca kolye şahane :)

mesecina dedi ki...

galata kulesi;)

mesecina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin