twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

18.12.10

Bilstore'un Yeni Bebeği: PLOMO O PLATA

fashionbysiu.com / plomo o plata

Bilstore her zaman en yeni, en farklı, en özel ürünleri getirmesiyle kalbimizde zaten taht kurmuş bir marka.. Üstelik buna şimdi de Plomo o plata'nın Disney desenli şalları eklenince doğumgünüm öncesi yüzümde kocaman bir gülümseme oldu :))

Mickey desenleri benim için fazla çocukça diyenlere, leopar ve kamuflaj desenleriyle cevap veren Plomo O Plata'nın fiyatarını da yazalım..

İlk fotoğraftaki 200 TL , diğerleri ise 125 TL ..

Yılbaşı hediyesi arayan kaldı mı hala? :)

Bu arada Fashion Night Out'ta Bilstore'da neler yaptık hatırlamayanlar, buraya tık tık :)


fashionbysiu.com / plomo o platafashionbysiu.com / plomo o plata

fashionbysiu.com / plomo o platafashionbysiu.com / plomo o plata

fashionbysiu.com / plomo o platafashionbysiu.com / plomo o plata

11 yorum:

Miss Chance dedi ki...

bayıldım çok eğlenceli ve güzeller :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bilstore yine harika, yine harika!

Grace Happy dedi ki...

neler yapmadınız kı cocuklar gıbı eglendınız?senın etegıne ve ayakkabına hala hayraNIM KOMBININ GUZELDI BOL BOL styleboom la poz verıp yenı urunlere canlı mankenlık yaptınız

happy dedi ki...

siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:) bu çizgi roman olan ne kadannn güzelmiş ölee

funda dedi ki...

kahve leopar olan çok güzel bayıldım :)

yasemen k. dedi ki...

Bilstore'n yeni bebeği, bebeğim olur musunn ?? (:

Sanemiko dedi ki...

yaaaa hepsi müthişşş ama leoparlılar beni kalbimden vurduuuuu

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

tam adres vermek gerekirse :) Havacı Muzaffer Dönmez Sok. Gönül Apt. No:36 Daire 1
Yeşilyurt / İstanbul
sevgiler

Selin Ergeçer dedi ki...

Superrrr bayildimm :))

ilyedaa dedi ki...

Ahh ne kadar şirinmiş bunlar böyle:) Hele de en sevdiğim çizgi karakterler var üzerinde :) Süper süper:):):)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Miss Chance, %100 katılıyorum sana :)

seda, her zaman!

Grace, Ayy bu yorumu hemen Boom'a da gösterdim :) çok saol :))

mia, eveeeet :)

funda, bencede hergün kullanılabilir bir parça! :)

yasemen k, :)) ben h.içi gidip sevmek istiyorum :)

Sanemiko, aynen! ama minnie mi mickey mi karar veremiyorsun dimi :)

gul1305, yanlış yere geldi sanırım :)

Selin Ergeçer, Bende...!

ilyedaa, Aynen :) hepsi benim olsun!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin