twitterda siufacebookda siuformspringde siulookbookda siubasında siumail

27.12.10

Günün Hediyesinde Son 3 Gün

Günün hediyeleri artık bitiyor son olarak 3 yarışmamız kaldı. Bugünün hediyesi Damra Pırlanta'dan biliyorsunuz.. Ama daha kazanıp da bana mail atmayanlar oldu.. :/ Bu akşama kadar cevap gelmezse eğer yedekleri belirleyeceğim hemen.. Peki bundan sonra ki 3 günde hangi yarışmalar varmış?
28 Aralık / Burak Bulut'dan 1 aylık fotoğrafçılık kursu ..! İşte buna bende katılıyorum :) Beraber fotoğraf çekmeyi öğrenelim istemez misiniz?
29 Aralık Alix Avien'den süper bir set! Hem de 5 kişiye birden!
30 Aralık son hediyemiz ise tabi ki bloga yakışır bir markadan.. Matchbox vintage :)

Yani bu 3 gün gözünüzü ayırmayın bence :)


***3 KİŞİ HARİÇ HERKES ULAŞTI. BUGÜN SON GÜN.. AKŞAMA KADAR HEDİYESİNE SAHİP ÇIKMAYANLAR İÇİN YAPACAK BİR ŞEY YOK :) ***

TRU PROJECT: ASRIN MUCİZESİ
SWATCH: BAŞAK İPER
TRİO BAKERY: EOZKAN


23 yorum:

bebek kedi kız dedi ki...

Siu'cum bu yedekleri belirleme fikri hoşmuş gerçekten : )
Önümüzde ki 3 günde de heyecan fırtınası devam edecek yani,şahsen ben seninle fotoğraf çekimini öğrenmek çok isterim : )
Sevgiler...

elvan_u28 dedi ki...

Ay bunlardan bir tnesi bari beni bulsa artık ciddi ciddi şansızlığım kanıtlanacak :)) şaka tabi hediyelerinin hepsi birbirinden güzeldi :)

bedia dedi ki...

ben hiç kazanamıyorum ki çok şanssızım.zaten hayatım boyunca bu tarz çekilişlerden hiç bişey kazanamadım.sevgiler siucum:)

cukulata.alba dedi ki...

Allahım yarını ıple cekıyorum sonu gelmese olmaz mıı

kendimodam dedi ki...

çok güzel hediyeler.....bekliyoruz....

circassian lady dedi ki...

OYYYYY FOTOĞRAFÇILIK KURSUMU NE DİYOSUNNNN:)) İŞTE ONU İSTİYORUM HEMİDEEE ÇOKKKKKK:(((

i-life's blog dedi ki...

fotoğraf dersini sabırsızlıkla bekliyodum acaba ne zaman diye her türlü hileye başvurabilirm şimdiden kusra bakmayın :)

feray erkazan dedi ki...

Damra kazananlar sayfada açıklanmadı değil mi?

rose dedi ki...

Bize çıkmıyor ki bu hediyeler çıksa hemen almam mı ben ya:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

bebek kedi kız, e bazı hediyeler mesela kurabiye yeniyıla özel.. kazanan kişiden ses çıkmadığı için hakkını kaybedecek üzgünüm :)

elvan_u28, :)) teşekkür ederim şanssız elvan :P

bedia, bende 1 kere kazandım bugüne kadar hakkımı doldurdum :))

cukulata alba, hahah :)) ay sonu geldi napalım :P

kendimodam, :)) teşekkürler

CircassianLady, o zaman yarın burdasın yine :))

i-life's blog, hahhahah :))) kazanmak için her yol mübah :P

feray erkazan, hayır tabi ki henüz değil :)

rose, çıkanlardan da ses çıkmıyor valla :)

Adsız dedi ki...

damra'yı kazananlar mail atmadı demişsiniz ama henüz açıklamadınız ki?

Sıla Yılmaz dedi ki...

Damra'yı kastedmiyordum.. zaten açıkladım şimdi onu da..

Çiğdem Ç. dedi ki...

şu kurs olayı harikaymışş tamda yeni makine almışken valla bide çıksa ne süper olurdu :))

merve demirci dedi ki...

merhaba bende şansızlerdenım malesef ama pes etmek yok yola devam :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Çiğdem Ç, oooo süper zamanlama desene :)

merve demirci, son 3 te umudu kaybetmeyelim :)

didem dedi ki...

kapı süsünü kaçırdığıma üzüldüm, ayrıca blogun takipçisi olacağım insanın kendisini şımartması gibi bir şey bu, çok sevdim (=

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

yaa alix avien tam benlik bir kere kolye kazandım bu kampanyaya da tekrar katılma hakkım var mı yoksa katılsam da silinecek mi yorumum siu'cum?

zumrutstyle dedi ki...

Sılacım peki bu ulaşmayanların akıbeti ne olacak? Tru Project bana gelse mesela almak istemeyen talihlinin yerine :)))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Duygu, Teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

Ezgi, tabi ki var.. henüz aynı kişiye denk gelmedi hiç ama bu sen olabilirsin belki :)

zumrut style, sadece tru kaldı bana ulaşmayan onunda yediğini seçeceğim en kısa zamanda :)

zumrutstyle dedi ki...

yaaa ben katılamamışım ona ama çok istiyorumm, bari tekrar katılma şansı verirmisin bana canım :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Zumrut, sence var mı :)

Adsız dedi ki...

swacth takımın sahibi hediyesini aldı mı acaba :))

funda

Sıla Yılmaz dedi ki...

Funda, evet aldı :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin